Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Aahhh vi ses vel til en lille rulletur på bodybiken??? :4thumbup:

:smile: Det var lige ved at gå galt for mig. Så jo at det var dig selveste mini Chris, der skulle dirigere timen, men desværre spinner, min krop takker mig for valget af en hviledag...Så idag skal der vaskes tøj, handles, spises sushi med lidt Asti og bages en bette kage til mine kollegaer...Bedste af alt. Jeg glæder mig til en off dag....Med me myself and I... og så selvfølgelig det store nye IKEA katalog. :tongue:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Jae, hørte en lille fugl aka Roadrunner aka Vivs synge om at Jules kommer til Staden igen.

PoshMH er med på en gang Waterboy spinning 'n dining onsdag :w00t:

Det gør jeg. Jeg ankommer onsdag formiddag, så der er en reel chance for noget spin og styrke der onsdag eftermiddag. Jubiii..

Torsdag er Arne barnepige på mig sammen med Henrik Withen, men det kunne også være, at der var noget formiddags tam tam et eller andet sted ? Fredag var der noget Kim G med Vivsen, som dog ikke kunne underholde mig om aftenen, men det sørger min buddy J på Frederiksberg sikkert for. :tongue: Fredag morgen/formiddag yoga noget ??

Og ja lørdag morgen/formiddag noget andet?? Sikke mange tilbud og sikke meget fed træning, man kan labbe i sig i staden. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:smile: Det var lige ved at gå galt for mig. Så jo at det var dig selveste mini Chris, der skulle dirigere timen, men desværre spinner, min krop takker mig for valget af en hviledag...Så idag skal der vaskes tøj, handles, spises sushi med lidt Asti og bages en bette kage til mine kollegaer...Bedste af alt. Jeg glæder mig til en off dag....Med me myself and I... og så selvfølgelig det store nye IKEA katalog. :tongue:

Ak Danfan, det er skam helt ok og hvem kan næsten sige nej tak til Sushi og Asti??? :laugh: Dejligt med en off day.

God fornøjelse med din afslapningsdag samt IKEA kataloget. :wink:

Vi ses Torsdag til spin spin spin spin spin spin....... :devil:

Edited by Spin-Amok
Link to comment
Share on other sites

OH ... MY... GOD .... !!

Det kan da umuligt være sundt det der :nonono:

Man skulle nok have været der :tongue:

:laugh: Skulderstand er jo ingenting. Jeg kan lave den med hænderne op langs siden :blush: - ikke at man gør det.

Man skal ikke kigge langt for meget mere fucked up kropslige knuder i astanga. :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Astanga fredag d. 7. sep kl 0630 @ yogamudra kan vi sagtens finde ud af.

Apropos dine mange solhilsner, så afholdes søndag d. 9. sep. en lille leg de kalder 117 solhilsner.

Du kan jo passende lave så mange du kan orke i sympati. :laugh:

Jeg er game kl 630, men kun fordi det er yoga. :tongue: Ringer til dig når tiden nærmer så for location osv.

Btw så sys jeg at 117 lyder SYYYYYYYYYYGT. 12 var nok...actually 5 er rigeligt. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ak Danfan, det er skam helt ok og hvem kan næsten sige nej tak til Sushi og Asti??? :laugh: Dejligt med en off day.

God fornøjelse med din afslapningsdag samt IKEA kataloget. :wink:

Vi ses Torsdag til spin spin spin spin spin spin....... :devil:

Knægt, jeg er 4 år ældre end dig, så der er nogle ting, der er lidt mere fornøjelige hæhæ + det er jo ikke mig, der har en kæreste vel vel vel. Vi ses imorgen yessir. :4thumbup:

OH ... MY... GOD .... !!

Det kan da umuligt være sundt det der :nonono:

Man skulle nok have været der :tongue:

Det er som Maxie siger ingenting. Det er faktisk behageligt .... især for benene. :tongue:

:laugh: Skulderstand er jo ingenting. Jeg kan lave den med hænderne op langs siden :blush: - ikke at man gør det.

Man skal ikke kigge langt for meget mere fucked up kropslige knuder i astanga. :hehe:

Thomas skal bare bladre en side tilbage for en sygt mærkelig positur.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Jeg er game kl 630, men kun fordi det er yoga. :tongue: Ringer til dig når tiden nærmer så for location osv.

Btw så sys jeg at 117 lyder SYYYYYYYYYYGT. 12 var nok...actually 5 er rigeligt. :tongue:

:4thumbup:

Det højeste antal jeg nogensinde har lavet er 30 i streg, 15 A og 15 B. Tog 45 min så hut jeg visker :crazy:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Det højeste antal jeg nogensinde har lavet er 30 i streg, 15 A og 15 B. Tog 45 min så hut jeg visker :crazy:

Jeg skal vist have kalenderen frem med alle de 'dates'. Hvis folk vil være søde at maile mig lidt tidspunkter, så der er styr på det, så vil det være fino. :4thumbup:

15 A og B... :crazy: Det er simpelthen loco. Ben og arme syrer fuldstændigt på mig...Måske derfor skuldrene er så ømme idag!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal vist have kalenderen frem med alle de 'dates'. Hvis folk vil være søde at maile mig lidt tidspunkter, så der er styr på det, så vil det være fino. :4thumbup:

15 A og B... :crazy: Det er simpelthen loco. Ben og arme syrer fuldstændigt på mig...Måske derfor skuldrene er så ømme idag!!

Will do.

Hehe, nu får jeg helt lyst til en omgang. Måske man skulle prøve at lave en 50 stykker engang i aften. :superman:

Nå, det er vist tid til rigtig træning nu og ikke mere MOL-tidsfordriv, hvor underholdende det end er. :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Will do.

Hehe, nu får jeg helt lyst til en omgang. Måske man skulle prøve at lave en 50 stykker engang i aften. :superman:

Nå, det er vist tid til rigtig træning nu og ikke mere MOL-tidsfordriv, hvor underholdende det end er. :pumpin:

Jeg får også helt lyst til at lave nogle i aften, når jeg kommer hjem... Ja jeg må også hellere jobbe lidt. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op - der sker lidt i loggen for tiden :laugh:

Joo der sker da lidt. :laugh:

Pt ser skemaet sådan ud for uge 36.

Onsdag den 5 sep. Ankomst til Cph.

2x spinning ved Spock? Hvor og hvornår?? MH og Arne er mæ!!! :bigsmile: Efterfølgende :blahblah::beer: :4mewantfood:

Torsdag den 6. sep Arne?

Spinning ved Henrik W Hvor og hvornår?

Andet?

Fredag den 7 sep

Morgen yoga med Maxie 6.30 Christianshavn

Andet?

Spinning 90 ved Kim G med Vivsen 1730. FitnessDK Royal.

Lørdag den 8 sep Hjemrejse sidst på dagen.

Derfor træning morgen/formiddag men hvor og hvad?

Jeg er åben for forslag og babysittere :w00t: Hilsen onkel rejsende Mac

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Joo der sker da lidt. :laugh:

Pt ser skemaet sådan ud for uge 36.

Onsdag den 5 sep. Ankomst til Cph.

2x spinning ved Spock? Hvor og hvornår?? MH og Arne er mæ!!! :bigsmile: Efterfølgende :blahblah::beer: :4mewantfood:

Torsdag den 6. sep Arne?

Spinning ved Henrik W Hvor og hvornår?

Andet?

Fredag den 7 sep

Morgen yoga med Maxie 6.30 Christianshavn

Andet?

Spinning 90 ved Kim G med Vivsen 1730. FitnessDK Royal.

Lørdag den 8 sep Hjemrejse sidst på dagen.

Derfor træning morgen/formiddag men hvor og hvad?

Jeg er åben for forslag og babysittere :w00t: Hilsen onkel rejsende Mac

Spockspin onsdag: 17 0g 18 på Royal

Henrik W: 17.20 og 18.20 på Nygårdsvej

Link to comment
Share on other sites

Looking good. Opdateret kalender for uge 36

Onsdag den 5 sep. Ankomst til Cph.

2x spinning ved Spock. MH og Arne er mæ!!! Efterfølgende :4mewantfood:

Kl 17 og 18 på Royal

Så er den dag afsat.

Torsdag den 6. sep

Spinning ved Henrik W 17.20 og 18.20 på Nygårdsvej ved Arne.

Andet relevant guf om morgenen eller formiddagen? (evt yoga, styrke et godt sted)

Fredag den 7 sep

Morgen yoga med Maxie 6.30 Christianshavn

Andet?

Spinning 90 ved Kim G med Vivsen 1730. FitnessDK Royal.

Lørdag den 8 sep Hjemrejse sidst på dagen.

Derfor træning morgen/formiddag men hvor og hvad?

Jeg er åben for forslag og babysittere :wub: . Hilsen onkel rejsende Mac :cool:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 6. sep

Spinning ved Henrik W 17.20 og 18.20 på Nygårdsvej ved Arne.

Andet relevant guf om morgenen eller formiddagen? (evt yoga, styrke et godt sted)

styrke og shoppepas :devil:

Fredag den 7 sep

Andet?

Spinning 90 ved Kim G med Vivsen 1730. FitnessDK Royal.

løbepas :devil:

Lørdag den 8 sep Hjemrejse sidst på dagen.

Derfor træning morgen/formiddag men hvor og hvad?

Shoppepas :devil: (byen er stor!!)

:bigsmile:

Gruss

Speedy :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op - man kommer hurtigt bag ud i den her log :laugh:

Der kommer indimellem nogle lyserøde smileys ind, når der er noget dejligt at lure på.. :tongue::wub:

Uhhh nej hviledage må der skam til flotte tøs, men jeg er bare ikke særligt god til det. Idag onsdag dog DER skal jeg ikke træne...måske lidt hjemmeyoga men (ej burde nok lade være) men intet hardcore training til mig idag... ihhhh dejligt at være med til at inspirere til træning, men det er så gengældt. Jeg elsker at snuse i din log....og også når der er billeder med. Det er altid festligt. :cool:

Ha ha - hvor er du sød :bigsmile:

Nyd din velfortjente hviledag i dag - jeg bliver vist nødt til at tage en i morgen, men så kan jeg også løbe rigtig stærkt på fredag :yahoo:

Jeg skal nok se på det med billederne... Man vil jo gerne have besøg i loggen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 15 august 2007 Hviledag??

Nå ja hviledag onsdag blev vist ikke så meget hviledag... 5x op og ned fra 4. sal til kælder i et vaskepas af dimensioner, en omgang støvsugning og tørren støv af, en opvaskepas, et bagepas (det lykkedes mig at fucke en AMO blanding for vildt op :laugh: , derfor var det sjovt lige at se "Så kan I lære det", hvor de to kogekoner tager rundt og hjælper unge med at lave god mad fra bunden...Det kunne jo ha' været mig igår :w00t: )

Plingeling telefon ringede....uanmeldt gæst fra København as in min gamle arbejdskollega og nu brillesælger Jakob. :cool: Hvor cool... En mængde :blahblah: og nogle kopper kaffer.. Sikke meget der skal indhentes efter 1,5 år uden en lyd. Resultat= Alt for sent i seng og hamrende bombet idag torsdag med god udsigt til en overordentlig mængde træning senere idag.

Suveræn dejlig dag. Især afslutningen.

I skrivende stund (torsdag formiddag), jamen så vil jeg lige berette om en sjov happening, som fandt sted på mit arbejde for et par timer siden. En tidligere veninde havde sendt mail rundt til alle hendes bekendte omkring nyt arbejde og telefonnummer. Jeg får så lidt senere en mail fra en person på listen. Vi kalder ham X. X skriver " Hejsa, Hvad søren arbejder du i Jylland? Så må du jo også bo her. Det anede jeg ikke noget om. Knus X"Jeg skriver så "jo det gør jeg, hvem er du?"

X: "Skrammel, jeg kom vist til at ramme knappen 'send til alle' undskyld.Jeg skriver så tilbage "hihi det var sjovt, og det fik da smilet frem."X: "Pinligt, men godt det fik smilet frem :happy: "

Efterfølgende finder jeg ud af, at X er en person, jeg rent faktisk ved, hvem er, da jeg så begynder at undersøge det nærmere. (nej ingen romance der, men bare en gammel kending). :w00t:

LILLE VERDEN HUH??? :4thumbup:

Pointen er, at man nok indimellem lige skal tjekke sit modtager mailfelt, inden man sender noget ud... :innocent:

God dag til alle. Vender tilbage med training update senere eller imorgen.

Jul

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 8 sep Hjemrejse sidst på dagen.

Derfor træning morgen/formiddag men hvor og hvad?

Jeg er åben for forslag og babysittere :wub: . Hilsen onkel rejsende Mac :cool:

Der kan du tage en time med "skrigeren" Ulrik i Fitdk på Frederiksberg, ganske underholdende. Kører fra 09.15 - 11.15.

Link to comment
Share on other sites

Der kan du tage en time med "skrigeren" Ulrik i Fitdk på Frederiksberg, ganske underholdende. Kører fra 09.15 - 11.15.

Så hellere Chris eller vikar på Royal - eller for den sags skyld Henrik igen på Nygårdsvej - bare mine 5 cent

Link to comment
Share on other sites

Der kan du tage en time med "skrigeren" Ulrik i Fitdk på Frederiksberg, ganske underholdende. Kører fra 09.15 - 11.15.

:freaked: Lyder altså ikke som noget for mig.

Så hellere Chris eller vikar på Royal - eller for den sags skyld Henrik igen på Nygårdsvej - bare mine 5 cent

Jeg hælder nu til Arnes forslag, men det bliver nok ikke aktuelt med Chris, da der jo er 3250943865094386 mennesker på venteliste. Snøft. græde. hulke. så den option har jeg vel ikke. Ville ellers gerne give ham en Toms pilskade...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share