NFL 2007/2008


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

ja Colts (læs: Manning) imponerede igen. Jeg tror han er glad for at have en TE som Dallas Clarke! :smile:

Det der nok imponerede mig mest var at rookien Keith løb for 121 yards og lavede 2 TD's, sgu meget godt af en undraftet rookie :superman:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 761
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det der nok imponerede mig mest var at rookien Keith løb for 121 yards og lavede 2 TD's, sgu meget godt af en undraftet rookie :superman:

Bestemt, så gør det vist ikke noget at Addai er skadet..! :tongue:

Andet:

David Carr vil nu være fast mand bag center hos Carolina resten af sæsonen, i hvert fald såfremt han holder sig skadesfri. Delhomme er netop kommet på IR listen og skal opereres.

Trent Green udgik i søndagens kamp med endnu en hjernerystelse. Vi husker vist alle sidste sæson, hvor han missede mere end halvdelen af sæsonen.

Link to comment
Share on other sites

Whooaaaa!! :w00t:

Vild vild kamp mellem Bills og Cowboys i nat!

Romo spillede forfærdeligt, lige indtil de 2 sidste drives af kampen.

På Romo's første og andet pass attempt i kampen bliver han intercepted! Den første returneres til TD! I første ½-leg kaster han i alt 4 INTs (2 returneres for TD).

I 2. ½-del af kampen kaster han yderligere en og fumbler også bolden væk! :crazy:

Trods alt dette, kommer Cowboys på 24 - 22 (bagud) med 20 sekunder igen (De gik efter 2 point conversiton på hvad der ville have været et udlignende forsøg). Onside kick, Cowboys har bolden på 50eren. 15 sekunder senere (ca.) står de overfor et 53 yard FG og en rookie kicker!

Han sparker, den går imellem stængerne, men men, Bills havde kaldt timeout inden så det skulle gøres om... Rookien er da ligeglad, han sætter 53 yarderen igen! :w00t:

Cowboys vinder 25 - 24! :superman:

Kæft hvor en afslutning! I Love Football!

Romo viste dog bestemt ikke MVP lignende status!

Link to comment
Share on other sites

Whooaaaa!! :w00t:

Vild vild kamp mellem Bills og Cowboys i nat!

Romo spillede forfærdeligt, lige indtil de 2 sidste drives af kampen.

På Romo's første og andet pass attempt i kampen bliver han intercepted! Den første returneres til TD! I første ½-leg kaster han i alt 4 INTs (2 returneres for TD).

I 2. ½-del af kampen kaster han yderligere en og fumbler også bolden væk! :crazy:

Trods alt dette, kommer Cowboys på 24 - 22 (bagud) med 20 sekunder igen (De gik efter 2 point conversiton på hvad der ville have været et udlignende forsøg). Onside kick, Cowboys har bolden på 50eren. 15 sekunder senere (ca.) står de overfor et 53 yard FG og en rookie kicker!

Han sparker, den går imellem stængerne, men men, Bills havde kaldt timeout inden så det skulle gøres om... Rookien er da ligeglad, han sætter 53 yarderen igen! :w00t:

Cowboys vinder 25 - 24! :superman:

Kæft hvor en afslutning! I Love Football!

Romo viste dog bestemt ikke MVP lignende status!

Det var ihvertfald bestemt værd at havde stået op for at se! Crazy og fed kamp! :superman:

Men omkring slutningen, efter Cowboys var kommet på 24-22, mister Cowboys den så ikke og alle tror kampen er forbi - men så fumbler en fra Bills, som giver bolden tilbage til Cowboys med ingen tid? (kan være jeg blander noget sammen, fordi jeg var simpelthen så smadret hen mod slutningen)

Link to comment
Share on other sites

Det var ihvertfald bestemt værd at havde stået op for at se! Crazy og fed kamp! :superman:

Men omkring slutningen, efter Cowboys var kommet på 24-22, mister Cowboys den så ikke og alle tror kampen er forbi - men så fumbler en fra Bills, som giver bolden tilbage til Cowboys med ingen tid? (kan være jeg blander noget sammen, fordi jeg var simpelthen så smadret hen mod slutningen)

Jeg nå være dig svar skyldig, da jeg ikke fik slutningen med.! men skal da lige gense det i eftermiddag..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hold kæft en kamp!

5 IC af Romo. Sygeligt.

Og sikke en afslutning. :crazy: Forsvaren der for dækket for 2 point conversion er godt nok dygtig. TO har den jo i favnen og er på vej ned.

Og så on side kick som går Cowboys vej og et stinkende vigtigt kast af Romo så den kommer indenfor FG afstand.

Helt vildt. Den ville jeg sq godt have set.

Men 29/50 ud af kast grebet og over 300 yards til Romo. På trods af utrolige 5 IC, så er over 300 yards altså pænt.

Link to comment
Share on other sites

FANTASY!

5-0! Brady-toget fortsætter! 113-71 sejr denne gang. Jeg har nu et forspring på 3 vundne kampe ned til nr. 2 i min division, som har wildcard pladsen ligenu, da 8 hold har 2-3 lige nu.

Nice :D

Hvordan ser dit hold så ud pt?

Jeg vandt på mirakuløs måde, så ligger nu nr. 1 med 3-2 og en sejr ned til nr. 2 :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nice :D

Hvordan ser dit hold så ud pt?

Jeg vandt på mirakuløs måde, så ligger nu nr. 1 med 3-2 og en sejr ned til nr. 2 :bigsmile:

Brady, Tom QB

Alexander, Shaun RB

Morris, Sammy RB

Driver, Donald WR

Galloway, Joey WR

Holt, Torry WR

Watson, Benjamin TE

Bears, DST DST

Bell, Tatum RB

Rhodes, Dominic RB

Taylor, Chester RB

Hackett, D.J. WR

Davis, Vernon TE

Vinatieri, Adam K

Ja, jeg har mange RB's :tongue:, men når man ikke har en rigtig 2. RB gælder det om at finde den af de 5 RB's der har bedst chance for at score point...

Week 5 spillede jeg mod holdet med Carson Palmer, han var heldigvis ude med bye. Week 6 spiller jeg mod P.Manning, som er på bye. Week 7 spiller jeg mod endnu en top spiller med bye, nemlig LT :banana:

Edited by FFS
Link to comment
Share on other sites

Yes! Packers klarede skærene mod Redskins...! Puha! :smile: Det holdt godtnok hårdt, men den var der...!

Vil afslutning i Chicago... Vikings toneangivende, med RB Adrian Peterson i front (3 TDs)...! :w00t:

Chicago sætter endelig Devin Hester i angrebet, hvilket giver TD (Han returnerede også et punt for TD! :w00t: ), Den mand er crazy hurtig!!!

31-31 med 8 sekunder igen (ca) Ryan longwell ind for at sparke en 55er, der lige akkurat kommer over tværstangen..! Vikings vinder..! Syg kamp! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Pjat, man kan ikke bare tage en person fordi han har gode stats... bla bla bla.. :laugh:

PS: Jeg har hele tiden sagt det, Brady bliver årets MVP

Ingen kan jo benægte at manden spiller virkelig godt, men jeg mener stadig ikke han bør have MVPen. Dermed ikke sagt at han ikke får den, da det desværre ofte er stats der bestemmer hvem der får den.

Slår han TD rekorden på de 49, så får han den helt sikkert.

*****

Nu kan det godt være det er mig der har de super kritiske briller på overfor patrioterne, men jeg syntes der var 2-3 kendelser der var dømt med Patriots briller og andre mere tvivlsomme.

En roughing the passer kendelse der aldrig skulle være dømt, på samme spil hvor en pass interference var meget tvivlsom. Desuden var det også klart en force out på TO, inden han scorede TD.

Noget jeg syntes der var godt at se, var at det er muligt at flytte kæderne ganske fornuftigt mod Patiots. Ikke mindst ved løbet (PS. Marion Barber err for syg).

Det bliver spændende når de om 3 uger skal til Indiannapolis..! :smile:

Når alt det er sagt. Så er Patriots holdet der skal slåes i år. Helt sikkert det mest komplette hold, dog mangler de lidt (måske en del) på løbespillet endnu. Men de har klart et hold der har mulighed for at gå 16-0.. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ingen kan jo benægte at manden spiller virkelig godt, men jeg mener stadig ikke han bør have MVPen. Dermed ikke sagt at han ikke får den, da det desværre ofte er stats der bestemmer hvem der får den.

Slår han TD rekorden på de 49, så får han den helt sikkert.

*****

Nu kan det godt være det er mig der har de super kritiske briller på overfor patrioterne, men jeg syntes der var 2-3 kendelser der var dømt med Patriots briller og andre mere tvivlsomme.

En roughing the passer kendelse der aldrig skulle være dømt, på samme spil hvor en pass interference var meget tvivlsom. Desuden var det også klart en force out på TO, inden han scorede TD.

Noget jeg syntes der var godt at se, var at det er muligt at flytte kæderne ganske fornuftigt mod Patiots. Ikke mindst ved løbet (PS. Marion Barber err for syg).

Det bliver spændende når de om 3 uger skal til Indiannapolis..! :smile:

Når alt det er sagt. Så er Patriots holdet der skal slåes i år. Helt sikkert det mest komplette hold, dog mangler de lidt (måske en del) på løbespillet endnu. Men de har klart et hold der har mulighed for at gå 16-0.. :w00t:

Jeg så nu ikke disse unfair straffe du talte om, ja der var force out, men når Dallas får TD på næste play er det vel ret ligemeget?

Roughing the passer straffen var helt fair. Brady havde jo tydeligvis sluppet bolden og forsvarsspilleren kunne sagtens have undgået at ramme Brady.

Går udfra den pass interference du snakker var R.Moss på kanten af end zone, hvor han løber ind i forsvarsspilleren. De dømmer samme straf i alm. fodbold hvis du stiller dig bevist i vejen for angriberen. I dette tilfælde stoppede forsvarsspilleren så Moss ikke kunne komme til bolden, forsvarsspilleren kunne aldrig have nået bolden.

Btw, hvis Brady ikke skulle være MVP på nuværende tidspunkt hvem skulle så?

Edited by FFS
Link to comment
Share on other sites

Jeg så nu ikke disse unfair straffe du talte om, ja der var force out, men når Dallas får TD på næste play er det vel ret ligemeget?

Det kan du jo ikke vide i det øjeblik der dømmes. Det gør det ikke mindre forkert, at Dallas scorede TD spillet efter.

Roughing the passer straffen var helt fair. Brady havde jo tydeligvis sluppet bolden og forsvarsspilleren kunne sagtens have undgået at ramme Brady.

Kendelsen var OK, men man skal dømme lige begge veje. På Cowboys' næste drive sker nøjagtigt det samme mod Romo, det bør også dømmes. :smile:

(skulle jeg nok have skrevet imorges..! :tongue: )

Går udfra den pass interference du snakker var R.Moss på kanten af end zone, hvor han løber ind i forsvarsspilleren. De dømmer samme straf i alm. fodbold hvis du stiller dig bevist i vejen for angriberen. I dette tilfælde stoppede forsvarsspilleren så Moss ikke kunne komme til bolden, forsvarsspilleren kunne aldrig have nået bolden.

Btw, hvis Brady ikke skulle være MVP på nuværende tidspunkt hvem skulle så?

Nu så vi ikke replayen mere end 1 gang, men for mig var det umuligt og se om forsvarsspilleren gik efter bolden eller for at stille sig i vejen. Den er lovlig hvis han går efter bolden, ligesom i europæisk fodbold. :smile:

Jeg er af den holdning, at MVP prisen bør gå til den spiller der har været MEST uvurderlig for sit hold. MVP prisen er gået hen og blevet lidt af en popularitets konkurrence blandt de store stjerner. Prisen går oftest til den QB eller RB der har haft den bedste sæson. IMO bør den altså gå til den spiller der har betydet mest for sit holds succes.

Men men men, jeg skal dog lige sige, at jeg syntes Tom Brady virkelig spiller godt for tiden. Hvilket selvfølgelig har noget at gøre med det hold han har omkring sig. Ingen tvivl om, at hvis han fortsætter, så får han MVPen... Dermed ikke sagt at han nødvendigvis bør få den. Lige pt. har jeg ikke én jeg mener bør være klar kandidat, men flere der kunne gøre sig gældende (såfremt der uddeles efter den spiller der har været mest uundværelig):

Hvis Chargers vender skuden, kan LT måske komme på tale (i går løb han for 298 yards, og scorede 24 point).

Brett Favre der stort set er en 1-mandshær hos Packers.

Tom Brady

Tony Romo

Devin Hester

Adrian Peterson

Men det hele afhænger jo helt og aldeles af hvordan holdet ellers klarer sig. Tror ikke en MVP kommer til at spille for et hold der ikke ryger i POs.

Link to comment
Share on other sites

Bortset fra i går har LT været skod i år...

Favre var bestemt ikke MVP værdig i går. GB vandt pga. deres defence, 3 FF og 1 INT hvoraf 1 fører til TD.

Vikings er 2-3.. Vikings er meget løberorienteret og Peterson var eneste "rigtige" startende RB i årets første 3 kampe. Han er en god RB men når holdet ikke vinder er der ikke meget value over det. Han deler carries med Chester Taylor, som tager de "tunge" løb, altså dem op i midten, som ikke giver så mange yards som regel.

Samme gælder for Hester. De 3-4 TD's han har scoret har ikke gjort meget, Bears tabte..

Tony Romo har sku da også super receivere? Witten? Owens? Crayton?

Brady har smidt meget få INT, han kaster meget præcist og hans taktiske overblik er fantastisk. En spiller er nu kun engang som sit hold, derfor burde Brady blive MVP.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share