Jeres 2002-mål


mvp.
 Share

Recommended Posts

I starten af året pralede flere af os med hvad vi ville løfte inden udgangen af 2002.

Nu er 3/4 af året gået, så det kunne være sjovt at se hvordan det står til med jer nu.

Mig selv:

Bænkpres er nået (+ 5 kg)

Dødløft er nået

Benbøj mangler 25 kg (!)

Stem mangler mindst 10 kg

SÅ DER ER LYS FOR ENDEN AF TUNELLEN.

Hvordan står det til med at nå jeres 2002-mål?

Link to comment
Share on other sites

Delmål for 2002:

Squat: +200 kg

Dødløft: +200 kg (Opfyldt 24/8)

Bænkpres: +125 kg

Mere eller mindre useriøse sekundære træningsmål for 2002:

Military Press: 8 x 50 kg (Er opnået 18/6-2002)

BB Curls: 8 x 50 kg

DB Rows: 8 x 46 kg

Goodmornings: 8 x 100 kg

Ja, det siger lidt sig selv. Nogle af målene kan faktisk opnåes nu, herunder db rows og goodmornings, men jeg har ikke rigtig prøvet endnu(De er hellere ikke så vigtige jo). Det vigtigste er dog at 1 ud af 3 mål for de hovedløftene er opnået, og der mangler sammen 52,5 kg for de sidste to, noget som jeg er ret sikker at jeg når inden året er omme.

Der er lys forude ihvertfald... :angel:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg finder snart ud af hvad jeg kan, så de gamle mål jeg havde når jeg nok ikke, pga efterskole manglende erfaring, tid, blive weekender osv

Men sommerferien næste år vender jeg tilbage og kickstarter det hele med en gang Boris sheiko også fuldtids prof WSB basta!!!

Bænkpres 120

Dødløft 200

Squat 180

Nu:

Bænkpres 100 kg er steget

Dødløft 190 kg ??? ved ikke hvor meget nu???

Squat 140 kg Er faldet pga jeg ikke har haft mulighed for at træne det ordentlig!

Regner med at nå ca 120 kg i bænkpres til sommerferien næste år, men ud over det ,har jeg opnået nogle vildt goe resultater, i løbet af de 10 måneder jeg har trænet, når jeg ser tilbage på at jeg aldrig har trænet et program igennem ordentlig, det har altid endt i lort! Men

" I BE BACK"

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres pr. 1/1-2002: 100kg. Mål: 120kg.

Bænkpres idag: 110kg

Jeg regner ikke med at kunne nå de sidste 10kg i år, men satser på at slutte året på 115kg.

Dødløft pr. 1/1-2002: 120kg. Mål: 150kg.

Dødløft idag: 145kg

De sidste skaldede fem kilo skal jeg simpelthen hente i løbet af de næste tre måneder. Jeg starter med squattræning igen på torsdag for at træne startstyrke til dødløft.

Squat pr. 1/1-2002: 80kg. Mål: 120kg.

Squat idag: 110kg

Thomas B mente, at jeg kunne have lavet 120kg for nogle uger siden, men jeg turde ikke. Måske gør jeg et forsøg igen, inden året slutter.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Blackice - Jeg kan kun sige at jeg glæder mig som sindsyg til sommerferien, så jeg kan komme igang ordentlig! Så jeg kan kun sige at de mål blir!

Bænkpres 150-200 kg

Dødløft 250-300 kg

Squat 250-300 kg

Pas på Tj og Xax og Co. Jeg kommer................................ om 2-3 år

Link to comment
Share on other sites

Mit mål har bare været at komme igang med at træne igen, og blive ligeså stærk som jeg var før. Det er jeg nu og mere til.

Der er kommet struktur i min træning for første gang, og det er fedt.

Mit mål for de sidste tre måneder er:

Bænkpres: 120 (Nuværende PR: 110)

Dødløft: 120 (Nuværende PR: 105)

Squat: 110 (Nuværende PR: 100)

Jeg tror sagtens jeg kan nå det, hvis jeg fortsætter med min nuværende kontinuitet i træningen.

B)

Link to comment
Share on other sites

Mit mål er at lave en 500kg godkendt total til mit første styrkeløft-stævne i februar.

Det kunne være med..:

Squat: 160kg (+50kg)

Bænk: 120kg (+15kg)

Dødløft: 220kg (+20kg)

(tal i parantes er i forhold til nuværende bedste løft)

Skånet for alvorlige skader skal jeg nok nå det, hvis jeg kan få skidtet godkendt. :D

Link to comment
Share on other sites

Tjae, alle mine mål er sådan set opnået... Jeg skulle bare have vaskebræt og noget mere masse på ryg, overarm og UNDERARM (Den vigtigste!!)

Min overarm har taget ca. 4 cm i omkreds, og min underarm ca. 5 cm (Hvis I så mig nu, ville i virkelig undre jer over hvor tynde mine arme har været, for de er jo stadigvæk bare tændstikker)

Ryggen er gået i stå, men der er kommet en del på inden den gjorde det... Tilbagegang i massen, men ikke i styrke... Desværre, der måtte gerne være vækst, men styrketab... :(

Vaskebrættet er der, men det har nu set bedre tider... Har det dog kun når jeg spænder... B)

Link to comment
Share on other sites

Mål jeg satte mig tidligere iår:

Brystomkreds: 125+ | Jeg er på 123cm nu, så det sku nok kunne lade sig gøre!

Livvide: -90 | Ligger omkring 92-93 cm, og regner med at cutte i december, så det skal nok også kunne lade sig gøre!

Overarm: 45+ | Jeg begynder at tvivle! Mine arme har ligget mellem 41,5 og 43,5 hele året, og jeg tvivler på jeg når over 45 iår… Men så er der jo et år til, til næste år! ;)

Dødløft: 200+ | Tror jeg ikke jeg når! Min lændeskade har gjort mig for forsigtig, men måske… Jeg prøver at maxe d. 30 december! B)

Squat: 150+ | Den er i hus - til min store overaskelse! Har ikke maxet endnu, men den er der!!! :devil:

Bænkpres: 120+ | Tjo… Tja… Min venstre skulder er jo ikke glad for tiden, men jeg tror faktisk godt jeg kan nå det.

Link to comment
Share on other sites

sys godt nok nogen af jer sætter jer nogle syge mål jeres nuværende løft taget i betragtning.

Urealistiske målsætninger kan jeg ikke bruge til noget - ej heller målsætninger som er a walk in the park.

Jeg skal nok nå mine mål, jeg er villig til at ofre tid andre ting på det - sådan kommer man længst.

Link to comment
Share on other sites

Mit mål var ret simpelt: 125kg i bænkpres med en kropsvægt på 70kg.

Lige nu ligger jeg på 77kg og min bænkpres tror jeg ligger over 125kg (har taget 125kg). Det vil kunnes nåes, men målet og datoen er blevet ændret til DM B/C.

Nyt mål:

Kropsvægt: 75kg.

Bænkpres (raw): 135kg. eller 145kg med skjorte.

Total: mere end 480kg (guldkrav).

Link to comment
Share on other sites

mål:

bænkpress: at komme tilbage til 120kg efter en skade.

dødløft: 200kg

iøvrigt ønsker jeg også at komme op på 90kg's kropsvægt.

lige for tiden ligger mit dødløft max på 170, og mit bp max ligger vel i omegnen af 100kg.

jeg vejer for tiden 83-84 kg.

Link to comment
Share on other sites

mål:

200 kg i dødløft inden jul

480 kg total

de 200 kg er lige om hjørnet, og det er de 480 kg total også..og det på trods af dårligt knæ..... hvis vi tager mine bedste løft til træning som er blevet godkendt af klubvennerne så er jeg på de 480 kg med dagens squat...dvs. 170, 120, 190 = 480 kg..

Jeg er dog ikke så sikker på at få skidtet godkendt...men vi får se...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share