Got legs?


Kermit
 Share

Recommended Posts

Nemlig :laugh:

Nå, dagens træning i dag stod på ben!! Ja tak.

Opvarmning:

10 min. romaskine(2450 m)

Squat: :w00t:

15x 10 kg

10x 30 kg

10x 50 kg

10x 55 kg

10x 55 kg

20x 30 kg

Dødløft:

10x 35 kg

10x 35 kg

Straight back stiff leg deadlift:

10x 35 kg

10x 35 kg

- her var der en der gav mig et par gode råd. Han sagde bl.a. at jeg skulle svaje i ryggen mere, men det gav ikke helt mening når nu det var straight back jeg lavede. Det fik mig dog til at tænke over at jeg i den almindelige dødløft skal gøre mere ud af at svaje i ryggen, og i SBSL deadlift skal jeg ikke gå så langt ned så ryggen krummer.

Benpres:

10x 70 kg

10x 70 kg

Seated sled calf press:

45x 50 kg

45x 50 kg

Lateral raise:

10x 9 kg

10x 9 kg

- SÅDAN! 1 kg op!!

Arnold Press:

10x 12 kg

10x 12 kg

- 2 kg op!!

Front raise:

10x 10 kg

10x 10 kg

Tricep pushdown w. rope:

10x 17,5 kg

10x 17,5 kg

SS1

Skullcrushers:

10x 7,5 kg

10x 7,5 kg

og

Low bench press:

30x 7,5 kg

30x 7,5 kg

One arm cable pull:

10x 7,5 kg

10x 7,5 kg

SS2

Planken:

90 sek + 2,5 kg

90 sek + 2,5 kg

og

Sideplanken:

90 sek

90 sek

og

Vertical leg-hip raise:

20

20

Afrulning:

5 min. crosstrainer

Puha, den var altså hård i dag. Specielt plankerne trak tænder ud. Squatten var genial i dag. De 55 kg passer nok meget godt indtil videre, og det er altså bare en herlig øvelse! Der er sådan lidt macho over at stå med en vægtstang over skuldrene.

Link to comment
Share on other sites

2 x 45 reps til læggene er brutalt.

Jeg kan godt følge at cykling er hi-rep orienteret og har også selv leget med tanken om at banke uhyrlige antel reps af.

Er det noget du selv har fundet på, eller har du fundet et guldkorn om det et sted?

Fandens, nu dwarfer du mig også i skuldertræningen :mad::tongue:

Link to comment
Share on other sites

45 reps finder jeg aldrig på selv - så derfor havde jeg den kære Scott Herman til lige at fortælle mig det:

Ca. 13.30 inde begynder han at snakke om calf press. Men det er jo fordi man laver 15 af hver type. Første sæt er ikke så slemt, men andet sæt er ondt. Og det kan godt være at jeg tager dig i skuldertræning, men lur mig om du ikke snupper mig i nærmest 85% af alle andre øvelser for tiden :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Laaaaaaaaaang dag på arbejde i dag. Mødte kl. 8, gik kl. 18. 3 møder, hvoraf det ene var fuldstændig vanvittigt med informationsdamerne, og det andet var bare langt. Så var det meningen at jeg skulle over i lejligheden og slibe paneler, men det ville være begrænset hvor meget jeg kunne lave inden jeg skulle hjem til katten og give ham mad. Så jeg var kun lige derovre for at aflevere nogle ting, og så hjem.

Da jeg kom hjem var jeg alt for træt til at lave noget - havde ellers sagt til mig selv at jeg ville løbe en tur, men efter bentræning i går blev jeg enig med mig selv om at smadre benene yderligere ville være dumt. I stedet er det blevet til en slappe dag, hvilket min krop umiddelbart tager ganske positivt.

Link to comment
Share on other sites

Flytningen sker om en uge - fredag d. 5, så der er ikke så længe til endnu :w00t: Så jeg regner med at weekenden bliver brugt en del i den nye lejlighed, og i næste uge står den så på pakning. Eneste ulempe er at jeg skal møde på arbejde kl. 6.00 om lørdagen, fordi vi skal have DM i SMS finalen herude, og ifølge tidsplanen skal jeg være her til kl. 16.00, så der kommer jeg nok til at være godt smadret. Men så længe det bliver en sjov dag, går det hele :tongue:

Jeg har tilgengæld simpelthen haft den mest elendige nat. Faldt ellers nogenlunde let i søvn, men jeg var fedtet med aftensmaden i går, og min frokost var mildest talt ikke prangende, så jeg har haft rumlende mave hele natten, og endte da også med at stå op og spise en figenstang kl. 3 i nat. Derudover havde jeg så også lige et mareridt eller to, som hyllede mig fuldstændig ud af den.

Rent træningsmæssigt satser jeg på en gang overkropstræning i aften, efter jeg har slebet paneler i lejligheden - skal jeg nå i dag. Og så er det vidst på tide at jeg snart får øffet mig sammen og bestilt den Bushido hjemmetræner, for har lige læst at vintervejret så småt ankommer om 14 dage, og kan også se at det bliver sværere og sværere at komme ud på hverdage.

Link to comment
Share on other sites

Der blev slebet paneler i værelset, i morgen står den på slibning i stuen, og maling af panelerne. Hold kæft hvor er det i øvrigt hårdt for hånden.

Men det blev samtidig til en noget sen træning i FW, med fokus på overkroppen.

Opvarmning:

10 min. crosstrainer

Planker:

90 sek + 2,5 kg

90 sek + 2,5 kg

Sideplanker:

90 sek

90 sek

Vertical leg-hip raise:

15

15

Hyperextensions - roll:

10

10

Cable pulldowns:

10x 55 kg

10x 55 kg

Armstrong Row:

10x 12 kg

10x 12 kg

DB benchpress:

10x 16 kg

10x 16 kg

DB Pullover:

10x 16 kg

10x 16 kg

Incline Smith Benchpress:

10x 20 kg

10x 20 kg

Cable crossover:

10x 12,5 kg

10x 12,5 kg

Cable flyes:

10x 7,5 kg

10x 7,5 kg

DB Bicep curl:

10x 14 kg

10x 14 kg

Preacher curls:

10x 10 kg

10x 10 kg

Afrulning:

5 min. crosstrainer

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i FW, kom efter en dag i lejligheden hvor der blev malet i værelset, og slebet paneler i stuen. Faktisk formåede jeg at smadre huden på min højre tommelfinger vha. sandpapiret. Der er et sted hvor der faktisk ikke er så meget hud tilbage :crazy:

Opvarmning:

5 min. romaskine

- gad ikke rigtig i dag

Squat:

15x 10 kg

10x 30 kg

10x 55 kg

10x 55 kg

Dødløft:

10x 35 kg

10x 35 kg

Straight back stiff leg deadlift:

10x 35 kg

10x 35 kg

- Langt bedre teknik denne gang.

Benpres:

10x 70 kg

10x 70 kg

Seated sled calf press:

45x 50 kg

45x 50 kg

Front raise:

10x 10 kg

10x 10 kg

Lateral raise:

10x 9 kg

10x 9 kg

Arnold Press:

10x 12 kg

10x 12 kg

Tricep pushdown w. rope:

10x 17,5 kg

10x 17,5 kg

SS1

Skullcrushers:

10x 7,5 kg

10x 7,5 kg

og

Low bar benchpress:

30x 7,5 kg

30x 7,5 kg

One arm cable pull:

10x 7,5 kg

10x 7,5 kg

Planker:

??

??

Afrulning:

5 min crosstrainer

Min iPod er gået kaput og er i dag blevet sendt til rep, og jeg tror faktisk det var en af årsagerne til at træningen i dag ikke var helt oppe og ringe. Jeg kan ikke døje den musik de spiller i FW, slet ikke motiverende, og jeg havde intet at tage tid på plankerne med. Tror dog også at det fysiske arbejde i lejligheden har sat sine spor :laugh:

I morgen skal jeg ud på arbejdet kl. 8 og være der til 15 tiden da vi skal lave noget stort Halloween arrangement. Det betyder også at jeg tror det bliver svært at komme ud på cyklen, men jeg har en plan om at jeg skal have den med på arbejde, og så må jeg køre ud efter arbejde. Det der dog slog benene lidt væk under mig var at det jo er vintertid i morgen - dvs. det er mørkt lige omkring kl. 17 :crazy: Så det må blive en kort tur, og så må jeg bare køre nogle intervaller. Det vigtigste er nok også bare at jeg kommer ud!

Den kommende uge vil jeg prøve at holde træningsfri, hvis jeg kan. Det er som sådan ikke fordi jeg føler der er behov for det rent fysisk, men har en lejlighed der skal pakkes sammen, og det sidste ude i den nye lejlighed der lige skal laves færdigt. Men det hænger også meget godt sammen med at det nu bliver tidligere mørkt. Burde nok også få købt et par lygter til MTB'en, så man om ikke andet kan tage et par ture på den hvis man bliver træt af hjemmetræneren. Pt. står km tælleren for oktober på 394 km, og det synes jeg sgu egentlig er ganske pænt for denne oktober. Sidste års stats hed 11 km :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det blev ikke til en cykeltur i dag. Først og fremmest havde jeg slet ikke cyklen med på arbejde, da det var ualmindeligt gråt og diset i morges. Derudover var jeg først færdig kl. 16.30, så det var ikke meget træningstur der ville have været nået på den halve time. Til gengæld havde jeg en super dag på arbejde, der var run på og det er sådan det er sjovest! :tongue: Da klokken var 10.50 stod der nok en 30-40 mennesker i kø for at komme ind til vores halloween halløj, og da vi åbnede op gik helvede løs. Den første time havde vi 250 børn igennem(det er meget), og flere gange måtte vi hente ekstra ting til de kreative værksteder, og ikke mindst slik. Men en super fed dag jeg lige nåede at fange et billede af på min telefon:

72209_452849650501_609790501_5256841_3449133_n.jpg

Det skal dog siges at vi har kontorer oppe på 2. salen, og elevatoren var gået i stykker. Med andre ord skal man op af små 100 trappetrin for at komme op fra stuen til 2. sal. Det giver altså noget i benene!

Nå, men da jeg så kom hjem ved 17 tiden syntes jeg stadig at jeg havde noget energi i kroppen, meget underligt, og jeg havde behov for noget frisk luft. Derfor røg jeg i løbetøjet, og ud kom jeg. Godt nok i mørke, men det var ganske lunt. Det irriterede mig dog kraftigt at jeg måtte ned og gå i 2-3 minutter grundet ond sidestik. Irriterende fordi mine ben var friske nok, og kroppen havde det godt. Nå, men i alt blev det til ca. 6 km på omkring de 35 min. Ganske fint :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Cykologen

Mark Cavendish har åbenbart været ude og kigge på VM ruten her i dag.

Årh, hvad? Cool. Den rute burde også være som skræddersyet til ham. Geels Bakke kan næppe skræmme ham smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Nej ville jeg heller ikke mene, men spørgsmålet er hvordan Geels bakke ser ud efter 280 km :laugh: Jeg tror og håber utrolig meget på Breschel til næste år. Burde være en rute som nærmest er skræddersyet til ham!

Hver mandag modtager jeg et nyhedsbrev fra noget der hedder Mandags Motivation. Det er sådan en forholdsvis kort mail med en historie i der hjælper en med at tænke positivt. I dag var den bare så god, at jeg lige havde behov for at dele den med dem der gider læse den :cool:

"Bryan Anderson kom kørende på en landevej, da han så en ældre kvinde stå ved siden af sin bil i vejkanten. Han kunne se, at hun havde brug for hans hjælp. Han kørte sin bil ind og stoppede den foran hendes Mercedes. Selv om han kom smilende imod hende, var hun bekymret. Ingen havde stoppet for at hjælpe hende i de sidste to timer. Ville han gøre hende fortræd? Han så ikke ”sikker ud” – han så fattig og sulten ud.

Han kunne se, at hun var bange, som hun stod der i kulden. Han vidste hvordan hun havde det. Det var den følelse, som kun frygt kan skabe i dig. Han sagde: ”jeg er her for at hjælpe dig. Sæt dig bare ind i bilen hvor der er lidt varmere og vent. Mit navn er for øvrigt Bryan Anderson.”

Hendes problem var blot et fladt dæk – men stort nok for en ældre dame.Bryan tog fat – måtte kravle ind under bilen for at finde et sted til donkraften – fik forrevet sine hænder- blev rigtig beskidt - men et stykke tid efter fik han skiftet dækket.

Da han lukkede bagsmækken på hendes bil, fortalte hun ham, at hun var fra St. Louis – var bare på gennemkørsel. Hun kunne ikke takke ham nok for hans hjælp – og spurgte hvad han skulle have for det. Ethvert beløb ville være helt OK for hende. Hun tænkte på alle de frygtelige ting, der kunne være sket, hvis han ikke var stoppet.

Bryan havde ikke et sekund tænkt på, at han skulle have noget for det. Dette var at hjælpe nogen i nød, og Gud ved, at der havde været mange, der havde hjulpet ham gennem tiden. Han havde levet hele sit liv på denne måde og aldrig tænkt på at leve på en anden. Han sagde til hende, at hvis hun virkelig ønskede, at give ham noget, for det han havde gjort, så kunne hun hjælpe den næste person, hun mødte der trængte til hjælp.. og tilføjede ” og tænk på mig.”

Han ventede, til hun havde startet sin bil og var kørt. Det havde været en kold og stressende dag – men han havde en god følelse i sig, da han forsatte sin kørsel hjemad gennem tusmørket.

Nogle får kilometer længere fremme så damen en lille cafe. Hun kørte derind for at få lidt at spise og blive varmet lidt igennem, inden hun tog den sidste del af turen. Det var en snusket restaurant at se på. Uden for stod der to gamle benzinstandere. Hele sceneriet var ukendt for hende. Servitricen kom hen til hende med et rent håndklæde til at tørre hende våde hår med. Hun havde et sødt smil - som selv en lang arbejdsdag ikke kunne tage fra hende. Damen lagde mærke til, at hun var højgravid - men hun lod aldrig belastningen eller smerterne ændre hendes attitude.

Den gamle dame undrede sig over, hvordan et menneske der havde så lidt – kunne give så meget til en fremmede. Da kom hun i tanke om Bryan....

Da hun var færdig med sit måltid, betalte hun med en hudrede dollar seddel. Servitricen gik hen for at veksle den store seddel – men da hun kom tilbage, havde den gamle dame forladt restauranten. Servitricen undrede sig over, hvor hun kunne være – da hun i det samme så noget, der var skrevet på servietten. Hendes øjne blev fyldt med tårer, da hun læste, hvad den gamle dame havde skrevet:

”Du skylder mig intet. Jeg har også været der ,hvor du er. En hjalp mig engang ud – lige som jeg hjælper dig nu. Hvis du virkelig ønsker at betale mig tilbage, så kan du gøre dette: Lad ikke denne kærligheds kæde stoppe ved dig”. Under servietten lå endnu fire 100 dollar sedler.

Der var stadig borde at gøre klar – div. ting der skulle ordnes – kunder der skulle betjenes – men servitricen klarede endnu en dag. Da hun kom hjem om natten og lagde sig op i sin seng, tænkte hun på de mange penge hun havde fået og hvad damen havde skrevet. Hvordan kunne den gamle dame dog vide, at hun og hendes mand trængte SÅ meget til de penge? Med babyen der kom i næste måned, ville det blive en streng tid...

Hun vidste hvor bekymret hendes mand var, og som han lå der i dyb søvn ved siden af hende i sengen, gav hun ham et forsigtigt kys og hviskede stille og blødt: ” Alt bliver godt. Jeg elsker dig .... Bryan Anderson.”

Link to comment
Share on other sites

God pointe!

Ser jeg en punkteret cykellist, stopper jeg også altid op og tilbyder en hjælpende hånd. Det er mit bidrag :cool:

Har du i øvrigt fået handlet hjemmetræner? I såfald hører jeg gerne et review, da jeg selv går og overvejer at investere.

Stemmer det i øvrigt at Tacx softwaren ikke er gangbar sammen med Mac? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Den er netop lige blevet bestilt for 10 minutter siden :superman: En Tacx Bushido, dog uden software upgraden - den skal nok komme.

Og ja, det er helt rigtigt at det ikke virker på Mac. Jeg ved ikke om man kan køre noget bootcamp agtigt for at få den til at trække, men tror hellere jeg vil ofre de par tusind kroner det vil koste at have en computer kun til dette formål.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lavede en klassiker i går. Der skulle støvsuges i den kommende lejlighed, og jeg skulle også have lidt værktøj med. Jeg var så fokuseret på at huske de 2 ting, at jeg tadaaaaa glemte nøglen til lejlighed! I dag har jeg så husket nøglen, og alle de andre ting ligger klar i baggagerummet, så jeg kan komme over og arbejde lidt videre i lejligheden her om et par timer.

I går aftes var jeg til HCM møde og fik snakket lidt med Gregers, og selvfølgelig også nogle af de andre. Jeg fik også lige luftet sløret for noget jeg har gået og tænkt meget på de seneste par uger. Jeg vil jo rigtig gerne ned og køre i bjerge, fordi jeg selv har en idé om at jeg er god til det, og mange andre har en teori om at jeg burde være ganske egnet. Til dels fordi jeg er hurtig på bakkerne, hvilket jeg har fået bekræftet både i Hørsholm, men også hos de lidt skrappere i Hillerød, men også fordi jeg umiddelbart har størrelsen og vægten på min side. Således var jeg jo nede og runde de 69-70 kg her henover sommeren, og med en højde på 178 cm, giver det en ganske nydelig bjergvægt. Lige nu ligger jeg nok i nærheden af de 73-74 kg, hvilket hovedsaglig skyldes at jeg har valgt at bulke op. Jeg vil nok skyde det ene kg til at være vand. Men alligevel en ganske pæn vægt. Nå, men det jeg har været usikker på er om jeg måske kommer til at skuffe mig selv, for hvad nu hvis jeg ikke er god til at køre i bjerge? Jeg har jo kun testet min egen formåen på kortere stigninger herhjemme hvor jeg kan accelerere på en anden måde, hvorimod bjergkørsel jo er mere kontrolleret. Men der er jo heldigvis kun én måde at finde ud af det på, og det er ved at prøve at køre i bjerge med nogle andre, og se hvordan det rent faktisk går. Jeg siger absolut ikke at jeg skal være verdensmester i at køer opad, men det ville være lidt et nederlag hvis jeg ikke ville klare det så godt som jeg egentlig selv regner med at jeg kan. Det er jo ikke utænkeligt at min lave vægt er nok til at give mig en fordel, og at jeg måske bare skal køre på min egen måde. Umiddelbart tror jeg at jeg vil veksle langt mere mellem stående og siddende kørsel end mange af de andre jeg kører med, og kørslen vil nok også være mere ala Contador end Sastre(til de indviede: Contador kører meget på temposkift når han kører opad, Sastre holder sit eget konstante tempo - derfor Sastre som oftest bliver sat tidligt på bjerget, men senere kommer igen).

Og hermed kan jeg jo så nok løfte sløret for at ét af de altoverskyggende mål for næste sæson er at jeg SKAL ned og køre i bjerge. Om det hedder Alperne, Dolomitterne, Pyrenæerne eller Harzen er fuldstændig ligegyldigt. Der skal bare køres opad, jeg skal lide, og jeg skal få andre til at lide :devil: Selvfølgelig er der nogle steder der står lidt højere på ønskesedlen end andre:

Stelvio2.jpg

- Stelvio - absolut yndlingsstigning. Ond som bare fanden, ser fantastisk ud, legendarisk. Ikke så meget scheisse der!

alpe-d-huez-switchbacks.jpg

- Alpe D'huez. Det er ikke det længste, hårdeste, stejleste eller noget som helst. Faktisk er det en ganske tilforladelig stigning, MEN: Coppi, Hinualt, Pantani, Armstrong, Schleck og Sastre. Need I say more? En legendarisk stigning man bare skal have kørt. Og så er den nem at sammenligne tider på :laugh:

the_winding_road_up_the_tourmalet.JPG

- Tourmalet. Igen, legendarisk stigning, som er ond. Og så er jeg helt pjattet med naturen i det område. Fantastiske billeder fra årets Tour.

mortirolo.jpg

- Mortirolo. Armstrong har sagt at det er det hårdeste bjerg han nogensinde har kørt op af - uden sammenligning! Jeg har aldrig tænkt så meget over det før jeg så årets Giro og blev med det samme bidt. Fantastisk stigning! 12,4 km med 10,5% i snit! Yikes - I love it!

blacktailed.jpg vil ikke holde op med at kalde på mig, så den ligger stadig lidt i baghovedet. Hvis andre kan køre den, så kan jeg vel også :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest Cykologen
Hvis andre kan køre den, så kan jeg vel også

THAT's the Spirit 4thumbup.gif

Selvfølgelig skal du ned at køre i bjerge. Du bliver med garanti bidt af det.

Hvis ikke du selv vil arrangere, så præsenterer Velo Tours deres program søndag den 7. november kl. 14-16 i Tåstrup, mens Dan Frost Cykelrejser præsenterer deres 2011-tilbud søndag den 21. november kl. 15-17.30 i Brøndby.

VELO TOURS

DAN FROST CYKELREJSER

Du skal være opmærksom på, at mange af deres ture foregår i bus, og det er altså ikke den optimale rejseform for veltrænede ben. Det kan fungere i en snæver vending, men fly er at foretrække (kombineret med cykeltransport på landjorden). Dan Frosts tur til Mallorca i uge 15 er med fly. Men hvad de derudover tilbyder, ved jeg – af gode grunde – ikke.

Hep!

Edited by Cykologen
Link to comment
Share on other sites

Kunne godt forestille mig at jeg skal på en Dan Frost tur næste år. De er pt. preferred partner i HCM, så der er nok en del derfra der skal på en af turene, og så kan man jo altid forhøre sig lidt :laugh:

I går var jeg nede hos Ritter for endnu engang at høre om mine custom Jawbones var kommet. Der fik jeg en melding om at de var blevet forsinket fordi de ikke lige havde de dele jeg ville have :sneaky2: Så der kunne godt komme til at gå en uge endnu. I går aftes fik jeg så en besked fra en af dem i butikken på facebook om at de var kommet :4thumbup: Så i dag var det ned og se dem, og FUCK de er lækre. Fik lige snuppet et par billeder herinde på arbejde, og de er som altid langt federe IRL!

Oakley001.jpg

Oakley002.jpg

Går nu rimlig godt i spænd med den her:

P1020373.jpg

og den her trøje

thumb_marmotten.jpg

og kunne da godt være man skulle gå all-in

AJ-Cykelhjelm-Bell-Sweep-R-Red-Black.jpg

Link to comment
Share on other sites

De Jawbones er simpelthen for fede - især i kombo med Orca´en og team kittet. Det kommer til at se top gennemført ud!

Jeg er selv stor Oakley fan og har over de sidste 15 år, været godt omkring i deres varesortiment. Desværre er jeg noget begrænset af at have et forholdsvist smalt og lille hoved, hvilket udelukker en del modeller som bla. Jawbones og Radar :unhappy:

Pt. er min foretrukne briller et par hvide Half Jackets, som jeg prøver at costumize lidt ved at skifte earsocks og linser i ny og næ, så det er heller ikke helt tosset.

Fulgte der et ekstra sæt linser med?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også selv helt pjattet med Oakley, og er nu oppe på 2 solbriller og et sæt almindelige briller :wink: Og jep, der var et sæt ekstra linser med, jeg havde bestilt et par gule som skulle være gode til årstiden. Havde ellers luret på de helt klare, men dem blev jeg frarådet fordi de gule var bedre.

Og hvis du ikke kan passe Jawbone brillen, så bør du overveje deres "nye" Split Jacket

Oakley-Split-Jacket-Adult-Asian-Fit-Polarized-Sunglasses.jpg

Jawbone design, men tilpasset mindre ansigter.

Link to comment
Share on other sites

Efter en hurtig sammentælling, er jeg nået frem til at jeg indtil videre har været den lykkelige ejer af 7 par solbriller samt 1 par goggles. Kun et par har skuffet mig - et par Half Jacket. De var dog købt med styrke i, hvilket gjorde dem noget tungere og de mistede derfor lidt af fittet.

Tak for tippet :4thumbup: . Jeg havde godt set modellen, men troede ikke at den var væsentlig mindre end Jawbones. Har du prøvet dem eller set dem IRL?

Link to comment
Share on other sites

Mmmmm.. Oakley Jawbone :wub:

Jeg ligger desværre selv lige på grænsen af hvad de kan levere mht. bygningsfejl og det bliver også uhyrligt pebret, hvis der skal styrke i.. men det er klart de fedeste cykelbriller på markedet.

Håber du kommer med et lille mini-review af Tacx'en - og I øvrigt en totalt lækker Orbea-cykel, du har! :4thumbup:

En anden mulighed for en hjelm, der passer godt til dit setup (Giro Atmos - har den selv i samme farve.. ren lirens):

200001011-Giro-Atmos-red_black-Kopie.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share