Waits log


Waits
 Share

Recommended Posts

Morgen træning

5 min opvarming

10,9,8,7,6 pullups/chins

2x armgang

2x5/5 pole pistols

3x10 dips

5 min nedjogning

Så er det også blevet koldt her, dog ikke sne som i DK, men frost er der da

God fornøjelse med det MadsK. Hvis man kan holde dampen oppe og træne kontinuerligt med dem, særligt som supplement til anden træning, så er det virkelig god og ond træning.

I dag går vi over i latino-pop afdelingen

La Camisa Negra

Jeg tror efterhånden jeg skal til at omdøbe loggen til Wait's log med skod video'er, hold kæft den musik video er ringe :laugh: Bortset fra Rammstein i starten, så har der godt nok ikke været mange gode videooplevelser imellem

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 254
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

en aften løbetur

11,00 km

54:31

puls 173

602 m stigning

En dejlig aften tur, men det er lidt svært at træde sikkert når der ligger så mange blade på stierne og det er halvmørkt.

Ringene ser ud til at være kommet idag, men der er satme kommet 14 £ told på. Hold op det er endt med at blive en dyr og lang fornøjelse for noget jeg kunne have købt lige rundt om hjørnet i den engelske crossfit. men det vidste jeg jo først senere. Det skal hentes i morgen

Aftenens musik bliver

Zombies - Time of the Season

FAndt endelig en ordentlig video :laugh:

Haurum :laugh: ja ti minutters løb for at træne et par sekunder. Men det var nu også mere for lige at komme lidt ud.

Eruption: Ja, jeg er ved at færdiggøre min phd i antropologi (kun 10,5 måneder igen, inshallah :laugh: ), men kommer egentlig fra humaniora.

Men jeg kan da godt sige at jeg har et noget anstrengt forhold til dansk forskningspolitik/mentalitet. Særligt når det kommer til humanistisk forskning.

Jeg mener at ethvert fag har mindst tre perspektiver de bør tage sig af 1) det de forsøger at belyse og forklare (for arkæologen f.eks. jernalderen, repræsenteret ved keramik fra et givent område) 2) måden de undersøger det på (teori) 3) hvordan den viden bliver anvendt i en større offentlighed (forestillinger om fortiden og politisering af det. Folk dør, krige starter, had spredes osv pga. de forskningsresultater der kommer frem). Afhængig af fag kan det så variere hvor meget hver del skal fylde. Men hver del bør i et eller andet omfang tages aktivt stilling til i undervisningen samt forskningen. Som jeg dengang oplevede DK, så var det to sidste dele temmelig fraværende, og uden reflektion over hvad man rent faktisk laver på sit fag, som en del af et større humanistisk projekt.

Der hvor jeg kom fra i DK havde hver lektor 1200kr om året til at bruge på at få en oplægholder til. og der var underbemandet, og nyuddannede kandidater som mig selv underviste overbygningsstuderende i kerne fag (og det hodler jo ikke). Så med mindre man fik midler andre steder fra så var der 2 oplæg om året, og der er vel og mærke et par hundrede studerende. Det siger sig selv at hvis man vil lave god og banebrydende forskning, så skal der noget inspiration til. Den kommer genrne ved at mødes og diskuttere. Det manglede der virkelig under min uddannelse og senere som underviser. Hvor jeg er nu, men der er det samme på de fleste andre fag på dette og andre engelske universiteter, så er der et specifikt seminar om ugen på mit teoretiske emne, altså ikke specifik på den empiri jeg laver men mere teoretisk. Derudover er der alle de andre dage andre områder. sammenlign det med statskundskab hvor der hver dag er et seminar indenfor et af delemnerne såsom mikro økonomi, makro økonomi, politisk styring, demokratisering etc. Det er så rimelig store navne der kommer til, og undervisere såvel som overbygningsstuderende og phd skal komme til et om ugen. Det giver ganske åbenlyst nogle gode diskussions miljøer og en mulighed for at følge med i det nyeste der sker, samt skabe et netværk med disse mennesker. Igen, for at relatere det til statskundskab, så ved jeg at Naomi klein holdt et foredrag på LSE, hvor Anthony Giddens var diskutant, og George Soros kommenterede fra publikum. Dens slags giver stimulans til alle i rummet. De sidste to dage har det være store navne indenfor mit felt, men tanken er det samme, selvom der naturligvis en gang imellem er en uge, hvor der ikke er nogle gode seminarer og diskussioner. Danmark er mindre, det er klart at det sætter begrænsinger, men lige nu er det ikke problemet, problemet ligger et andet sted, nemlig i den politik og mentalitet der er (på humaniora.

En anden ting er bibliotekerne. British library et fint eksempel på forskellen i holdning til forskning. Bygget næsten samtidig med Diamanten. På BL, kommer man ind på en af de 1200 læsepladser. Man kan ikke låne bøger kun læse dem der, men have dem over flere dage til eget brug. Men så kommer det smarte. man bestiller en bog, og det skal godt nok være nogle specielle bøger for at de ikke er der. og seneste 70 minutter senere så lyser en lampe på dit bord og du kan gå til skranken og hente den bog. Hvis den ikke er i bygningen, så har de dem på et lager, og så tager det to dage. Enhver kan jo selv tænke sig til at jo hurtigere man kan få fat på den viden man har brug for, jo hurtigere kan man også producere noget. Så når jeg pludselig falder over denne obskure reference til et tidskrift fra 1922, ja så kan jeg hurtigt få fat på det tjekke om det var noget, og så ellers videre. I DK skal man minimum vente to dage, og til den tid har man jo ofte glemt hvad det egentlig var vigtigt for. I DK bygger man diamanten så man kan få turister ind i den røvdyre kantine og aqua ind og spille musik.

Nå, men en længere smøre. Jeg ville egentlig også bare belyse hvad jeg mener er en, ud af flere, grund til at DK rykker ned på listen over førende universiteter, og i bedste fald ikke er i top på nogle af disse lister. Der bliver produceret gode studerende, måske endda hele vejen indtil kandidat niveau i gennemsnit nogle af de bedste i verden, men så lader det til pippet går en smule af kanariefuglen, og i alle fald, så er ens muligheder senere i forløbet temmelig usikre til at holde på folk. Det er jo grotesk at en nylig phd i danmark, kan ende med at skulle have halvårsstillinger eller undervisningsstillinger, fordi et fag ikke kan slå en stilling op før et andet fag har fået deres, og det bliver i 2009. Jeg venter i hvertfald ikke 1 år når jeg er færdig. Er der noget klart, så fint, og jeg skal nok selv sørge for også at have noget på beding, men de dage er ovre hvor folk med 8 års uddannelse bag sig gider sidde og kukkelure og vente på den ene to års stilling efter den anden, for derefter at håbe på der bliver et lektorat ledigt, som i disse internationaliseringstider ikke uofficielt allerede er givet til en udenlandsk forsker. Og hvis der ikke er et forskningsmiljø der kan åbne nogle døre, så er verden heldigvis så nem at flytte rundt i at der er andre lande hvor motiverede dygtige folk bliver værdsat. :smile: Det er ligesom om at man ikke har fattet at det er fint man laver universitetet om til en "virksomhed", men så følger der altså ting med, såsom karrieremuligheder, stabilitet, forskningsmuligheder, fleksibilitet. Og det er der ikke nu. Ihvert fald ikke i de miljøer i DK jeg kender til.

Jeg håber læseren kan mærke den indestængte frustration, men også optimisme over fremtiden, selvom den måske ikke bliver i Danmark :smile:

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

hell yeah :devil:

Naive scumbag: It will help change peoples life

Rambo: Are you bringing in any weapons?

Naive scumbag: Of course not

Rambo: you're not changing anything

:laugh:

Det var også bare for at kompensere for den manglende træning :laugh:

Hvordan går det med ringene? er meget spændt på træningen

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Spændende læsning Waits. Grunden til jeg spørger er, at jeg selv skal til udlandet og studere i forbindelse med min uddannelse, og tænker på at forlænge studiet en hel del der, hvis jeg finder mig til rette. (endda arbejde senere hvis muligt). Jeg er dog ikke på forskerniveau endnu. Måske en dag.

tak for inputtet!

Link to comment
Share on other sites

en aften løbetur

11,00 km

54:31

puls 173

602 m stigning

En dejlig aften tur, men det er lidt svært at træde sikkert når der ligger så mange blade på stierne og det er halvmørkt.

Ringene ser ud til at være kommet idag, men der er satme kommet 14 £ told på. Hold op det er endt med at blive en dyr og lang fornøjelse for noget jeg kunne have købt lige rundt om hjørnet i den engelske crossfit. men det vidste jeg jo først senere. Det skal hentes i morgen

Aftenens musik bliver

Zombies - Time of the Season

FAndt endelig en ordentlig video :laugh:

Haurum :laugh: ja ti minutters løb for at træne et par sekunder. Men det var nu også mere for lige at komme lidt ud.

Eruption: Ja, jeg er ved at færdiggøre min phd i antropologi (kun 10,5 måneder igen, inshallah :laugh: ), men kommer egentlig fra humaniora.

Men jeg kan da godt sige at jeg har et noget anstrengt forhold til dansk forskningspolitik/mentalitet. Særligt når det kommer til humanistisk forskning.

Jeg mener at ethvert fag har mindst tre perspektiver de bør tage sig af 1) det de forsøger at belyse og forklare (for arkæologen f.eks. jernalderen, repræsenteret ved keramik fra et givent område) 2) måden de undersøger det på (material kultur teori) 3) hvordan den viden bliver anvendt i en større offentlighed (forestillinger om fortiden og politisering af det. Folk dør, krige starter, had spredes osv pga. de forskningsresultater der kommer frem). Afhængig af fag kan det så variere hvor meget hver del skal fylde. Men hver del bør i et eller andet omfang tages aktivt stilling til i undervisningen samt forskningen. Som jeg dengang oplevede DK, så var det to sidste dele temmelig fraværende, og uden reflektion over hvad man rent faktisk laver på sit fag, som en del af et større humanistisk projekt.

Der hvor jeg kom fra i DK havde hver lektor 1200kr om året til at bruge på at få en oplægholder til. og der var underbemandet, og nyuddannede kandidater som mig selv underviste overbygningsstuderende i kerne fag (og det hodler jo ikke). Så med mindre man fik midler andre steder fra så var der 2 oplæg om året, og der er vel og mærke et par hundrede studerende. Det siger sig selv at hvis man vil lave god og banebrydende forskning, så skal der noget inspiration til. Den kommer genrne ved at mødes og diskuttere. Det manglede der virkelig under min uddannelse og senere som underviser. Hvor jeg er nu, men der er det samme på de fleste andre fag på dette og andre engelske universiteter, så er der et specifikt seminar om ugen på mit teoretiske emne, altså ikke specifik på den empiri jeg laver men mere teoretisk. Derudover er der alle de andre dage andre områder. sammenlign det med statskundskab hvor der hver dag er et seminar indenfor et af delemnerne såsom mikro økonomi, makro økonomi, politisk styring, demokratisering etc. Det er så rimelig store navne der kommer til, og undervisere såvel som overbygningsstuderende og phd skal komme til et om ugen. Det giver ganske åbenlyst nogle gode diskussions miljøer og en mulighed for at følge med i det nyeste der sker, samt skabe et netværk med disse mennesker. Igen, for at relatere det til statskundskab, så ved jeg at Naomi klein holdt et foredrag på LSE, hvor Anthony Giddens var diskutant, og George Soros kommenterede fra publikum. Dens slags giver stimulans til alle i rummet. De sidste to dage har det være store navne indenfor mit felt, men tanken er det samme, selvom der naturligvis en gang imellem er en uge, hvor der ikke er nogle gode seminarer og diskussioner. Danmark er mindre, det er klart at det sætter begrænsinger, men lige nu er det ikke problemet, problemet ligger et andet sted, nemlig i den politik og mentalitet der er (på humaniora.

En anden ting er bibliotekerne. British library et fint eksempel på forskellen i holdning til forskning. Bygget næsten samtidig med Diamanten. På BL, kommer man ind på en af de 1200 læsepladser. Man kan ikke låne bøger kun læse dem der, men have dem over flere dage til eget brug. Men så kommer det smarte. man bestiller en bog, og det skal godt nok være nogle specielle bøger for at de ikke er der. og seneste 70 minutter senere så lyser en lampe på dit bord og du kan gå til skranken og hente den bog. Hvis den ikke er i bygningen, så har de dem på et lager, og så tager det to dage. Enhver kan jo selv tænke sig til at jo hurtigere man kan få fat på den viden man har brug for, jo hurtigere kan man også producere noget. Så når jeg pludselig falder over denne obskure reference til et tidskrift fra 1922, ja så kan jeg hurtigt få fat på det tjekke om det var noget, og så ellers videre. I DK skal man minimum vente to dage, og til den tid har man jo ofte glemt hvad det egentlig var vigtigt for. I DK bygger man diamanten så man kan få turister ind i den røvdyre kantine og aqua ind og spille musik.

Nå, men en længere smøre. Jeg ville egentlig også bare belyse hvad jeg mener er en, ud af flere, grund til at DK rykker ned på listen over førende universiteter, og i bedste fald ikke er i top på nogle af disse lister. Der bliver produceret gode studerende, måske endda hele vejen indtil kandidat niveau i gennemsnit nogle af de bedste i verden, men så lader det til pippet går en smule af kanariefuglen, og i alle fald, så er ens muligheder senere i forløbet temmelig usikre til at holde på folk. Det er jo grotesk at en nylig phd i danmark, kan ende med at skulle have halvårsstillinger eller undervisningsstillinger, fordi et fag ikke kan slå en stilling op før et andet fag har fået deres, og det bliver i 2009. Jeg venter i hvertfald ikke 1 år når jeg er færdig. Er der noget klart, så fint, og jeg skal nok selv sørge for også at have noget på beding, men de dage er ovre hvor folk med 8 års uddannelse bag sig gider sidde og kukkelure og vente på den ene to års stilling efter den anden, for derefter at håbe på der bliver et lektorat ledigt, som i disse internationaliseringstider ikke uofficielt allerede er givet til en udenlandsk forsker. Og hvis der ikke er et forskningsmiljø der kan åbne nogle døre, så er verden heldigvis så nem at flytte rundt i at der er andre lande hvor motiverede dygtige folk bliver værdsat. :smile: Det er ligesom om at man ikke har fattet at det er fint man laver universitetet om til en "virksomhed", men så følger der altså ting med, såsom karrieremuligheder, stabilitet, forskningsmuligheder, fleksibilitet. Og det er der ikke nu. Ihvert fald ikke i de miljøer i DK jeg kender til.

Jeg håber læseren kan mærke den indestængte frustration, men også optimisme over fremtiden, selvom den måske ikke bliver i Danmark :smile:

Hold dag helt op!

Der var en der fik luft - hva' :4thumbup:

Tillykke med dine nye ringe.

Edited by GentleGigant
Link to comment
Share on other sites

Hot damn, det er nasty træning :crazy:

Smuttede ned til træningsbanen med ringene. Lige der var der ikke noget højt at spænde dem til andet end et normalt pull rack.

Fik kørt alt muligt

static holds

pull ups

dips

dips med benene på jorden og armene bag kroppen (kan ikke lige huske hvad de hedder)

pushups

flyers

bred pushups

archerpushups

rows

en øvelse ala abwheel

L-pullups

For filan der er pump på pattøjet nu. og det er ganske hårdt for grebstyrken også. Alle de stabiliserende muskler pumpede løs, og jeg minder mest om en parkinson patient når jeg laver static holds. men med træning kan det nok blive anstændigt. Fed træning, og vanvittig hårdt. må finde et sted så jeg kan prøve handstands og muscleups. eller i hvertfald forsøge.

Og så er det godt nok blevet køligt. det er frost nu. Men det skal man nok ikke klage over i forhold til DK.

Når Gentle Giant er så flink at ligge vejen forbi loggen når han er i havn skal vi her have baggårdspumaen himself, den ultimative danske "pelsjæger"

Otto brandenburg og for en gangs skyld er videoen top klasse :4thumbup:

Se hele videoen Inkl. "Når en sailor går i land". Meget kan man sige, men manden var sgu en flot fyr.

Det var faktisk meget rart at få luft. Der er jo ikke mere end max 4 måneder til at jeg skal begynde at søge job, og jeg skal jo lige have fundet ud af om jeg skal være i den akademiske verden eller ej, og om det skal være DK eller ej. Så der er lidt tid at tænke i, nå ja, og så lige finde på et banebrydende originalt forskningsprojekt hvis jeg vil blive i forskerverdenen, samtidig med at jeg laver det jeg er i gang med færdigt. Yes yes :laugh:

Jeg ligger nogenlunde fast på 70 kilo nu.

Link to comment
Share on other sites

Aften terrænløb

7,58km

37:21

338m stigning

Arrrh det er fedt, på en skræmmende måde. Der er helt mørkt, det har regnet i to dage, mere eller mindre konstant, og en skov/hede/park i en storby har man jo mange onde associationer til, så helt ind med ørepropperne så man intet kan høre og så ellers afsted, og forsøge at lade være med at falde. Jeg kan ikke rigtig bedømme hvor meget den bør få på Mr. Mud skalaen, men 3 kan det godt blive til at dømme ud fra skoene og bukserne. Kunne ikke se et klap af hvor jeg løb. Tilgengæld var det pænt hypnotiserende at høre

på Repeat i over 30 minutter :laugh:

Har været øm et par dage efter ring træning, så i morgen er det på tide at komme igang igen, efter en weekend med fruen.

Link to comment
Share on other sites

Har været øm et par dage efter ring træning, så i morgen er det på tide at komme igang igen, efter en weekend med fruen.

Skær nu bare al den udenomssnak væk :wink::tongue:

dips med benene på jorden og armene bag kroppen (kan ikke lige huske hvad de hedder)

Måske bench dips? :smile:

og lidt sax og waits... det skal vel med, når man poster i loggen http://www.youtube.com/watch?v=clhHO1IXLak...feature=related

Nåja, og en af mine favoritter, selvom den måske er for "poppet" til helt at være toppen for en rigtig Waits-fanatic?

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Aften terrænløb

7,58km

37:21

338m stigning

Arrrh det er fedt, på en skræmmende måde. Der er helt mørkt, det har regnet i to dage, mere eller mindre konstant, og en skov/hede/park i en storby har man jo mange onde associationer til, så helt ind med ørepropperne så man intet kan høre og så ellers afsted, og forsøge at lade være med at falde. Jeg kan ikke rigtig bedømme hvor meget den bør få på Mr. Mud skalaen, men 3 kan det godt blive til at dømme ud fra skoene og bukserne. Kunne ikke se et klap af hvor jeg løb. Tilgengæld var det pænt hypnotiserende at høre

på Repeat i over 30 minutter :laugh:

Har været øm et par dage efter ring træning, så i morgen er det på tide at komme igang igen, efter en weekend med fruen.

Fuck, hørte du virkelig på det i 30 min!! :w00t::laugh: he he, ja ringtræning rister hele korpus.... der er ingen nåde!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Skær nu bare al den udenomssnak væk :wink::tongue:

Hahaha, langdistance forhold har både fordele og ulempe

Måske bench dips? :smile:

og lidt sax og waits... det skal vel med, når man poster i loggen http://www.youtube.com/watch?v=clhHO1IXLak...feature=related

Nåja, og en af mine favoritter, selvom den måske er for "poppet" til helt at være toppen for en rigtig Waits-fanatic?

Downtown train er ok, men lidt poppet. Og hans videoer er altid toppen er madness. Jeg har stadig til gode at se ham live. Da han sidst var i london var der kun billetter tilbage til 2500,- men der var jeg på SU så det var nok ikke realistisk.

Small change videoen er virkelig fed. den kendte jeg ikke. Han måtte gerne være historiefortæller i radioen, eller bare for mine børn til at udvikle nogle kreative evner, selvom de nok vil være lidt forskrækkede i starten :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fuck, hørte du virkelig på det i 30 min!! :w00t::laugh: he he, ja ringtræning rister hele korpus.... der er ingen nåde!! :devil:

Jeps, den er ved at være en af de mest afspillede i mit itunes kartotek :laugh:

Ringe rules. Det er perfekt, for kb giver rigtig godt i benene for mig (når jeg bruger dem), mens ringene er virker rimelig ond for overkrop. Perfect combo. Men mangler lidt et sted hvor jeg kan fæstne dem højt nok oppe til at lave lidt sjovere ting. Ser på det i morgen med mindre det er helt uoverskueligt regnvejr.

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvor mange læsere der er interesseret i den slags (men dem fra CBS kender nogle gange til den slags), men var til oplæg med Roberta Sassatelli(iøvrigt en fantastisk god grundbog i konsumptionsstudier) om Gym consumption. Hun havde lavet en etnografi over kommercialisering af fitness centre i Italien. Nu kan man altid kritisere den slags for at være for generaliserende, men hold op hvor var det anerledes i forhold til det man ser her på mol anvender dem til. "For brugere af Fitness centre handler det om at få en fit, stram krop, og fitness centret er inkluderende af andre sportsgrene for at få medlemmer til at opretholde motivationen til fortsat medlemskab" fitnes centret er transformationen indtil et andet univers, hvor afklædning af tøj er en slags ændringen af personlighed, ganske kort fortalt. Det er der naturligvis en sandhed i, men jeg forestiller mig at en del der bruger fitness centre har det som et supplement til anden træning, at styrke kan være målet etc. etc. Og sådan kunne man blive ved, hvilket folk heldigvis også gjorde, så det ville være synd at sige at folk åd hendes studier (som jeg mener nok manglede lidt indsigt i variationerne som blandt andet ses på MOL, og så det at det er sværere og sværere for styrkeløftere og bodybuildere at komme i fitnescentre, da vægte bliver færre, selvom det var der disse centre oprindelig startede fra).

Det sjove var så en kommentar fra en af professorne der vandre en del, og han omtalte de brugere oplægholderen fremstillede som "fitnes kroppe", der kun havde deres minimale funktion inde i fitnesscentret. Han var målløs hver gang han var ude at gå med nogle af disse "fitte" mennesker, og de end ikke kunne gå en tur i det dejlige landskab og fuldt ud få fænomenologisk indsigt. :laugh: En tur med Guarden eller andre krigere herinde fra ville nok få ham på andre tanker.... men i det forum havde han ret, for magen til slappe utrænede kroppe skal man lede længe efter. Der var godt nok ikke mange hænder der kom i vejret da der blev spurgt hvem der trænede :laugh:

Nå, ja, man kunne jo lave en postdoc i udviklingen i træningsudstyr... og brugen af "Jæger-samler" narrativet til at sælge trænings og kostplaner. Der er vist en spændende fyr i Århus der skriver om træningskultur

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, langdistance forhold har både fordele og ulempe

Ser frem til fordelene, for ind til videre har de vist kun været, at der er mere tid til at MOL'e den aw... :dry:

Men det er heldigvis overstået d. 13 december for mit vedkommende :blush:

Downtown train er ok, men lidt poppet. Og hans videoer er altid toppen er madness. Jeg har stadig til gode at se ham live. Da han sidst var i london var der kun billetter tilbage til 2500,- men der var jeg på SU så det var nok ikke realistisk.

Small change videoen er virkelig fed. den kendte jeg ikke. Han måtte gerne være historiefortæller i radioen, eller bare for mine børn til at udvikle nogle kreative evner, selvom de nok vil være lidt forskrækkede i starten :laugh:

TW er genial som storyteller, og jeg gad i øvrigt også godt opleve ham live. Der var snak i sommers om muligheden for at få ham hevet til Århus Festuge næste år. Så kan du jo kigge forbi, hvis det skulle blive aktuelt :wink:

men ja, 2500 er godt nok liiige lidt pebret :crazy:

Og så er det først nu jeg fanger, at det var porrepigen du hørte på nonstop i en halv time - oh my god :w00t:

Link to comment
Share on other sites

ring træning

25 pullups

10x10sekunder basic hold (parkinsonen er så småt forsvindende)

100 diverse pushups a 5 reps (archer, divebomber, flyers, smal fatning, bred fatning, en arm ud, en arm frem etc)

3x5 dips

En af den slags morgener der starter med to timers brydning med sengen, som ikke vil give slip på mig (Så kan man lære ikke at se Den hemmelige krig kl lort om natten :blush: )

Lidt morgenmusik

Mr Bombastic :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ser frem til fordelene, for ind til videre har de vist kun været, at der er mere tid til at MOL'e den aw... :dry:

Men det er heldigvis overstået d. 13 december for mit vedkommende :blush:

Der er ca. et år igen for mig, men en af fordelene er at man fuldstændig kan strukturere sin egen dag, og arbejde mere. Ulemperne er vist så åbenlyse at den lange lister ikke tjener noget formål.

Link to comment
Share on other sites

Der er ca. et år igen for mig, men en af fordelene er at man fuldstændig kan strukturere sin egen dag, og arbejde mere. Ulemperne er vist så åbenlyse at den lange lister ikke tjener noget formål.

et år :crazy:

Det forstår jeg så slet ikke, at nogen kan gøre...

Link to comment
Share on other sites

Aften træning

5x5 deepsquat @24

3x5/5 pushpress @20

3x10 abwheel

Og endelig

3x håndfladen mod jorden med strakte ben PR

Så nåede jeg det mål, selvom det ikke var smukt. Blev nød til at hugge lidt da jeg kun manglede millimeter... Det kunne være jeg snart skulle teste kropshævningsformen... Men skal nok lige være mindre øm efter ring træning.

Blanco: Vi ses skam ca. en weekend hver 3. uge, og julen byder på næsten en måned, så det går nok. Men det kræver sin kvinde :wub: Det er ikke småting jeg efterhånden har budt hende af afsavn og rejser, men det ligger i generne :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share