..::CASPER TEH HOLY GHOST::..


Tunen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 511
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Og så lille -Chris- ikke skal føle sig snydt:

ChristinaLovesTuna.jpg

Tak :bigsmile: og fin titel på billedet. Troede han havde lidt større ben - lidt hen af Tim, men det er nok bare fordi han er cuttet eller noget at de ser lidt mindre ud end jeg havde troet.

Eller også var der noget andet, der så større ud som gjorde lårene mindre... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tak :bigsmile: og fin titel på billedet. Troede han havde lidt større ben - lidt hen af Tim, men det er nok bare fordi han er cuttet eller noget at de ser lidt mindre ud end jeg havde troet.

Eller også var der noget andet, der så større ud som gjorde lårene mindre... :blink:

Tænker du på de KÆMPE lægge? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tuna > Tim

Ya rly

Tim is a dwarf. Tuna is not. True story. Og jeg defender my brothers in arms.

You're welcome :wub:

edit - hov, den eneste måde du kan have lagt mærke til billedtitelen er hvis du prøvede at gemme det på din computer...BUSTED!

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Tuna > Tim

Ya rly

Tim is a dwarf. Tuna is not. True story. Og jeg defender my brothers in arms.

You're welcome :wub:

edit - hov, den eneste måde du kan have lagt mærke til billedtitelen er hvis du prøvede at gemme det på din computer...BUSTED!

Nej gemte ikke billedet, svarede bare på dit indlæg, så ser man det.

Til Thorhauge - det kan godt være det var det.

Link to comment
Share on other sites

Dang, det er godt trukket! :devil::devil::devil: Hvad var din tidl. PR på???

Mange tak dude! Jeg har aldrig løftet over 220 og aldrig over 200 sumo tror jeg. Men det er også virkelig ufatteligt sjældent jeg tester mig selv af må jeg jo indrømme...

edit: T, jeg tror ikke det blev filmet desværre :hmmm:

Edited by Tunen
Link to comment
Share on other sites

Stort tillykke med det kvarte tons i kø'løften :devil: Du har jo ligget til at kunne nappe dem længe, og så giver sådan en dragt jo også lidt pop fra bunden, specielt når man kører sumo. Men flot at du mestre dragten så hurtigt, og så er det iøvrigt MEJE MEJE BB at kører 21'ere. Kørte den også den anden dag og umiddelbart efter stod den på PR i omkreds af armene. Det er fordi den både træner bunden, toppen og midten af Biceps :devil::w00t:

lolz true story!

Mange tak for lykønskningen Crane :wub:

Link to comment
Share on other sites

BOOOM 250 kg i løs dragt :devil::devil: Fanme godt gået i en debut.

Thomas løftede i min Metal Deadlifter 48'' som jeg kan bruge når jeg er i -100 kg klassen. Med en vægt på lige under 90 kg, så må det betragtes som en relativ løs dragt og den fløj da også lige på og stropperne var ej heller særlig stramme. Så en god dragt at forsøge sig i.

Du har et supergodt agressivt vend i bunden, hvilket tilsyneladende gør at du kan trække en del ud af udstyret. Ellers ER du bare så stærk i dødløften, for dragten er ikke stram. Lidt mere øvelse i udstyr og en konkurrencedragt, så vil jeg tro at du hurtigt er i nærheden af 270 kg.

IK99 FTW :devil: BOOOM!!!

Tak for hjælpen dude!

Jeg tror også bæltet gav lidt pop faktisk... Ved ikke hvor meget hiv der var i dragten men den giver lige at man føler sig tough nok til at løfte tungt. Den var da stram nogle få steder :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share