..::CASPER TEH HOLY GHOST::..


Tunen
 Share

Recommended Posts

Værsgo din kylling.

Tak!

Btw, fik snakket med Princessen den anden dag da jeg var i IK99, og det viser sig at han faktisk ikke hader musik, idet han selv er trommeslager :blink: . Han spiller i et bluesband, som spiller den sidste onsdag i hver måned på Mojo her i KBH.

En gang Eric Clapton gik lige i trussen på ham, og han stod og lyttede til det som om han aldrig havde hørt den slags før :laugh:!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 511
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg sagde jo at jeg ville have Tommy! FOR HELVEDE!

Det er den slags indlæg man bagefter ville give meget for, at ingen havde quotet før man nåede at få rettet det. Men nu har jeg foreviget det i sin oprindelige form.

Hvad tænkte du på, Jesper? Er du klar over hvilket potentiale det indlæg har? Hvor mange signaturer den sætning kan ende op med at være i?

:santa2:

Link to comment
Share on other sites

HEMISPHERE HAMMIES

Week 2 day 1

Squat

10@20kg

10@60kg

5@100kg

3@130kg

5x3@150kg

(KØFT dewwar nem!!!1)

Bench

10@60kg

10@90kg

4x8@115kg

(Dææmeneeme BB!)

Flies

12@17kg

10@20kg

8@22kg

10@20kg

12@17kg

(Meer på nææist gånng!)

Goodmornings

5x5@95kg

(Fløw åp i æ taw!)

DB alt. calf-raise

2x10+10@46kg

2x10+10@40kg

2x10+10@40kg

2x10+10@40kg

2x10+10@40kg

(Dææmeneeme tång sæijsåhrføjjer!!!1)

superset

Laterals

12@15kg

10@17kg

8@20kg

10@17kg

12@15kg

(KÆMbe kåwlåhr!)

ALL fåhr manne gheytlifters i æ huuwl! Men meje meje nem traaneng mæ hiel æ håll!

Link to comment
Share on other sites

Det er den slags indlæg man bagefter ville give meget for, at ingen havde quotet før man nåede at få rettet det. Men nu har jeg foreviget det i sin oprindelige form.

Hvad tænkte du på, Jesper? Er du klar over hvilket potentiale det indlæg har? Hvor mange signaturer den sætning kan ende op med at være i?

:santa2:

Nej, jeg tænker generelt aldrig før jeg poster... :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Hvem er ham på anden række nummer syv fra venstre?

Skal vi ikke lave et billede med MOL-IK99'ere?

Den eneste IK'er der kronisk snakker i mobiltelefon under træning. Og nok også en af de eneste IK'er der aldrig har haft en stang på nakken. Han er meget hyggelig ellers.

Link to comment
Share on other sites

Hvem er ham på anden række nummer syv fra venstre?

Skal vi ikke lave et billede med MOL-IK99'ere?

Af alle dem på billedet undrer du dig over hvem ham der - tilsyneladende - ser mest normal ud er?

Var det ikke nemmere at sige nummer 3 fra højre?

Tror han er skolelære eller går på seminariet. Men flink fyr, lidt dvask nogen gange.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
BB i dag?
Jeg er på hvis det bliver senere!
Jeg ved ikke helt hvad tid, at jeg havde tænkt mig, men nok omkring kl 17-18 eller noget.

WTF!!?!!

Det her er en .o0|CJ8000 Tribute|0o. log. Ikke en dating-central!

P.S. Ses vi på lørdag Tjumse-Manse?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Klokken 14 lørdag? Det duer sgu ikke med fredag når jeg skal dødløfte i aften...

....behøver jeg virkelig poste billeder og video fra i lørdags igen for at forklare dig, hvorfor du ikke magter at træne om lørdagen?

Desuden skal vi frontsquatte og bænke næste gang. Så er det sgu da lige meget, om du har trænet død i dag. Wanker.

Link to comment
Share on other sites

....behøver jeg virkelig poste billeder og video fra i lørdags igen for at forklare dig, hvorfor du ikke magter at træne om lørdagen?

Desuden skal vi frontsquatte og bænke næste gang. Så er det sgu da lige meget, om du har trænet død i dag. Wanker.

Jeg skal ikke drikke fredag :4winkkiss:

Lørdag klokken 14 it is.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share