Brian siders Owner alle


ptpoul
 Share

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg syntes nu egentlig at diskutionen i tråden har været nogenlunde afbalanceret og væsentlig mere informativ end mange andre, fx Holstings indlæg. Men det er da rigtigt at kværulanter har kronede dage på nettet:-)

Hmm, helt spild er det vel ikke... eller ikke mere end i så mange andre tråde herinde. Der er jo nogle der mener livet mening skal findes i kommunikation;-)

Hehe... denne tråd har ikke været specielt hårdt ramt. Studsede bare lige over reaktionen og tænkte, at jeg lige kunne give mit besyv med. For selvfølgelig har vi kværulanter kronede dage. Det er det internettet er opfundet til. For jo, det er spild af tid. Og dem der siger, at livets mening skal findes i kommunikation tager grusomt fejl. Debatfora på internettet har aldrig nogensinde været andet end genstand for sladder og hyggesnak, samt en veritabel krig i ny og næ. Dermed ikke sagt, at den slags ikke kan være morsomt. Det kan det sagtens. Det skal én med 7000+ indlæg sgu sige :laugh: . Men hvis man i et splitsekund tror, at nogen nogensinde rykker en teltpæl bare én millimeter ved at diskutere på et debatforum, så har denne tilgode at blive meget klogere.

Jeg har selv været med siden nyhedsgrupperne indtog news.tele.dk tilbage i midten af halvfemserne. Der var der dæleme nogen der trådte sine barnesko, mig selv inklusive. Og hvis der er én ting jeg har lært, så er det, at der hvor man lærer noget er ved de indlæg man ikke trykker 'Reply' på. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det skal én med 7000+ indlæg sgu sige :laugh: . Men hvis man i et splitsekund tror, at nogen nogensinde rykker en teltpæl bare én millimeter ved at diskutere på et debatforum, så har denne tilgode at blive meget klogere.

Der er jeg så relativt uenig. Jeg har også debateret meget gennem årene, hvilket mit count også afslører. Jeg synes det har påvirket mig meget på mange områder. Ganske rigtigt ikke de store radikale ting, men jeg har alligevel fået slebet min verdens og livs opfattelse på mange områder via debatter på nettet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share