10000 kcal på en dag?


ibberlib
 Share

Recommended Posts

Hoosier

er du sikker på det?

Hmm... Jeg har i øvrigt svært ved at se denne olie / vand blanding... Er godt nok nogle år siden jeg har haft kemi, men grundet de to stoffers polaritet er det umuligt...

Hvad er 100ml olie i kcal i øvrigt, er det virkelig 1000? Troede vi var noget nær på det halve..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hoosier

er du sikker på det?

Hmm... Jeg har i øvrigt svært ved at se denne olie / vand blanding... Er godt nok nogle år siden jeg har haft kemi, men grundet de to stoffers polaritet er det umuligt...

Hvad er 100ml olie i kcal i øvrigt, er det virkelig 1000? Troede vi var noget nær på det halve..

Der står 900 på min pr. 100 g.

Det er ikke super blandbart mendet kan alligevel blandes tilstrækkeligt så det i få sekunder ligner én stor gul suppe.

Link to comment
Share on other sites

Hoosier

er du sikker på det?

Ja, det skulle jeg mene. :wink: Det inkluderede så også 1 kg chokolade :rudolph: (som sagt, det var, da jeg spiste allermest slik - den spiseform er jeg slet ikke i mere :blush:), hvilket er tæt på 6000 kcal.

Ret sikker på 100ml af denne olie ikke er sum 100 gram..

Så vidt jeg husker vejer 100 ml olie ~90 g.

Link to comment
Share on other sites

Kewl. Hvor meget vil du så vædde? :rudolph:

Simon gav mig et godt råd, så olien netop var blandbar. Hæld olien i et glas vand og dernæst fyld det op med vand.

I de næste 3-4 sek vil olien være spredt ud i hele vandet og det kan nu nemt indtages.

Indtog i går 100g. på én gang via ét glas vand. Ingen problem. Kan ikke smage det - bliver bare lidt fedtet om munden.

Nå, men hvor meget får jeg så hvis jeg smider en video ud på u-tube hvor jeg ses indtage 1 L olivenolie?

Hæ hæ det lyder sgu rimeligt vildt :nissetunge: Vil gerne spytte i kassen hvis der blir samlet ind!

Link to comment
Share on other sites

Tror også det er muligt at indtage 10.000 kcal.

Da jeg arbejde på et nedrivningsprojekt i allerød (skulle fjerne det indvendige af en børnehave), lå jeg på ca 6-7.000 kcal om dagen - og var stadig i kcal-underskud (vægten dalede).

Cirkus udsnit af kost:

morgen: 2-3 stk wienerbrød + ½ L kakao + 2 therma power :blush: (hvis det hele skal med)

1pause: snack (chokolade eller lign) + dåse sodavand

2pause: smørrebrød eller pizza + dåse sodavand

3pause: ligesom første

Derudover røg der 5-6L væske indenbords i løbet af arbejdsdagen (var midt om sommeren, og TP gjorde ikke at man svedte mindre når man knoklede...) - typisk bestående af 2L's juice (tropical eller appelsin) + 2L mælk (typisk skummetmælk).

Aftensmaden bestod typisk af 1 stk familiepizza + 1L skummetmælk - var for busted til at gide bruge tid på at lave mad...

Derudover var der vel enkelte snacks derudover, men ikke noget jeg som sådan husker.

Jeg ville snildt kunne hente en del ekstra ved at udskifte skummetmælk med kakao o.lign

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Tror også det er muligt at indtage 10.000 kcal.

Da jeg arbejde på et nedrivningsprojekt i allerød (skulle fjerne det indvendige af en børnehave), lå jeg på ca 6-7.000 kcal om dagen - og var stadig i kcal-underskud (vægten dalede).

Cirkus udsnit af kost:

morgen: 2-3 stk wienerbrød + ½ L kakao + 2 therma power :blush: (hvis det hele skal med)

1pause: snack (chokolade eller lign) + dåse sodavand

2pause: smørrebrød eller pizza + dåse sodavand

3pause: ligesom første

Derudover røg der 5-6L væske indenbords i løbet af arbejdsdagen (var midt om sommeren, og TP gjorde ikke at man svedte mindre når man knoklede...) - typisk bestående af 2L's juice (tropical eller appelsin) + 2L mælk (typisk skummetmælk).

Aftensmaden bestod typisk af 1 stk familiepizza + 1L skummetmælk - var for busted til at gide bruge tid på at lave mad...

Derudover var der vel enkelte snacks derudover, men ikke noget jeg som sådan husker.

Jeg ville snildt kunne hente en del ekstra ved at udskifte skummetmælk med kakao o.lign

Det er jo bare en typisk cutte diæt. :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Tror der er nogle der misforstår lidt.

Sagde ikke at han spiste det.. han påstod bare at han ville gøre det hvis han fik lov (altså lov af ham selv kan man sige)

Grunden til, at han ikke er overvægtig er jo netop at han ikke gør det..

Var bare nysgerrig efter om der er andre der vil påstå noget lignende eller endda har efterprøvet det:)

Link to comment
Share on other sites

Kewl. Hvor meget vil du så vædde? :rudolph:

Simon gav mig et godt råd, så olien netop var blandbar. Hæld olien i et glas vand og dernæst fyld det op med vand.

I de næste 3-4 sek vil olien være spredt ud i hele vandet og det kan nu nemt indtages.

Indtog i går 100g. på én gang via ét glas vand. Ingen problem. Kan ikke smage det - bliver bare lidt fedtet om munden.

Nå, men hvor meget får jeg så hvis jeg smider en video ud på u-tube hvor jeg ses indtage 1 L olivenolie?

Hvor meget du får?? Tror det mere hedder "hvad du får" - og det bliver en ordentlig tyndskide så der kommer fedtperler på vandskorpen, og der vil lygte af pølsevogn hvergang du trykkede en vind :nissetunge:

/Densk

Link to comment
Share on other sites

Not only was he the king of rock n´roll! He was also the king of feedees! :nissegrin:

(Eller det VILLE han have været, hvis han havde kunnet æde så meget. Men det er vist én af de mange myter om ham).

Ja, kalorieindholdet er tydeligvis estimeret alt for højt. Men han spiste i en periode trods alt to Fools Gold Loafs til aftensmad hver dag.. der er endda udgivet en opskriftsbog fra hans tidligere kok med en masse lignende absurde måltider :smile:

Lige et hurtigt overslag over kalorieindholdet i sandwichen, der nok er noget tættere på sandheden:

500 g. peanutbutter, ca. 650 kcal/100 g: 3.200 kcal

500 g. bacon, ca. 350 kcal/100 g: 1.750 kcal

500 g. marmelade, 250 kcal/100g: 1.250 kcal

50 g. smør, 740 kcal/100g: 370 kcal

300 g. hvedebrød, 300 kcal/100g: 900 kcal

I alt: 7.470 kcal (14.940 kcal for begge)

Hvis man spiser sådan en som morgenmad - og skyller den ned med cola - så er det da til at overskue at skulle nå de 10.000 kcal på resten af dagen :santa2:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror, jeg ville miste al lyst til chokolade, hvis jeg åd et kilo af det på en dag. Når der nogen gange er meget tryk på ude på jobbet (mange kasser at slæbe rundt på, og samtidig mange kunder , der bestiller varer, så jeg må rende frem og tilbage mellem baglokalet og min computer), så ryger der lige en guldbarre (vistnok 49 gram) ned, men så skal jeg heller ikke have mere choko den dag.

Men ok, jeg har set en gut, der kunne spise et hel plade (200 gram) mørk choko, samt en høj snegl, og så skylle det ned med Matilde, på det tidspunkt, hvor andre tager en kop kaffe og måske et rundstykke. Til frokost var der så næsten altid en burger eller andet junk. Nu var han så godt nok også et ordentlig brød af en stilladsarbejder (og de fyre kan ikke leve af kærnemælk og gulerødder), men alligevel...

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

David, du er jo ikke ligefrem slank, hvorfor fanden drikker du så olie?

For at dække et energibehov. Forbrænde på andet end proteiner. Der, er en masse bonusser ved olivenolie.

Olivenolien tilføjer ikke ekstra fedt til kroppen. Ikke så længe at mit samlede energiindtag ikke er for vildt.

Det har altså intet at gøre med at jeg ikke er totalt slim. Ligesom jeg skal indtage kulhydrater og proteiner skal jeg også have fedt. Ligger på den fedtprocent hvor jeg performer bedste på banen. I fremtiden når jeg bliver tungere gennem mere muskelmasse kan jeg tillade mig at sænke fedtprocenten. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

For at dække et energibehov. Forbrænde på andet end proteiner. Der, er en masse bonusser ved olivenolie.

Olivenolien tilføjer ikke ekstra fedt til kroppen. Ikke så længe at mit samlede energiindtag ikke er for vildt.

Det har altså intet at gøre med at jeg ikke er totalt slim. Ligesom jeg skal indtage kulhydrater og proteiner skal jeg også have fedt. Ligger på den fedtprocent hvor jeg performer bedste på banen. I fremtiden når jeg bliver tungere gennem mere muskelmasse kan jeg tillade mig at sænke fedtprocenten. :xmas:

Hvis du i teorien sku nakke en liter olivenolie, hvordan ville du så gribe det an- 1l vand til 1l olie? og over hvor mange pauser? :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Jeg (og mange andre) kan bekræfte hvor syg i roen Hoosier er når det kommer til slik. F.eks. et glas med peanutbutter... Nogen ville spise det på brød. Hoosier skovler det bare direkte i hangar 1. Og hvis man kigger i hendes taske, kan man til enhver tid finde mindst 10000kcal i slik og chokolade.

Hvordan hun har undgået at ryge direkte i 90+ må stå hen i det uvisse. :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du i teorien sku nakke en liter olivenolie, hvordan ville du så gribe det an- 1l vand til 1l olie? og over hvor mange pauser? :xmas:

Ville benytte 1,5-2 L vand og indtage mængden indenfor en time.

Er der +500 kroner ligger der inden en uge en video på u-tube hvor jeg ses gøre det.

Link to comment
Share on other sites

Vil stadig meget gerne se vand og olien blandet...

100g olie = 110ml ca.

100g olie = 900kcal

1225ml, er i den omegn... Velbekommen...

Hoosier, damn... Og man kan ikke ligefrem påstå at du er buttet... :)

dpo

... Og jeg står HELT af i den del med du ikke vil tage på..? Af hvad for noget.. Med 10.000 kcal så RYGER du i kcal overskud... Forstår slet ikke din tankegang... Hvad overser jeg?

Edited by 12k
Link to comment
Share on other sites

dpo

... Og jeg står HELT af i den del med du ikke vil tage på..? Af hvad for noget.. Med 10.000 kcal så RYGER du i kcal overskud... Forstår slet ikke din tankegang... Hvad overser jeg?

Du overser den del at jeg ikke indtager 1 L olivenolie om dagen, men betydelig mindre doseringer.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det nok ude i ekstremerne, men den ene af de her indtager 33.000 kcal om dagen

http://www.livevideo.com/video/A5CAA22C7BD...ries-a-day.aspx

Og nu vi er ved de store drenge og piger så check den her

http://www.dimensionsmagazine.com/dimtext/...le/heaviest.htm

F.eks.

Jon Brower Minnoch : "He was readmitted later that year after regaining 200 lbs in seven days."

imponerende, selv om det givetvis er væske det meste.

Og

Mike Parteleno: "who was a popular favorite in belly-flop contests."

Geronimoooooooo....

Det er også Andre Rene Rousimoff, http://www.moderndrunkardmagazine.com/issu...ndre_giant.html, som alene i alkohol konsumere 7000 kcal i snit om dagen. F.eks. 119 øl på 6 timer

Endelig er der æde konkurrencer som f.eks. Nathan's Hot Dog Eating Contest. Rekorden (som i øvrigt er for i år) er

66 hotdogs på 12 minutter af 309 kalorier hver. Det er omkring 20.500 kalorier på 12 minutter, eller godt 1700 kalorier i minuttet.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det nok ude i ekstremerne, men den ene af de her indtager 33.000 kcal om dagen

http://www.livevideo.com/video/A5CAA22C7BD...ries-a-day.aspx

Og nu vi er ved de store drenge og piger så check den her

http://www.dimensionsmagazine.com/dimtext/...le/heaviest.htm

F.eks.

Jon Brower Minnoch : "He was readmitted later that year after regaining 200 lbs in seven days."

imponerende, selv om det givetvis er væske det meste.

Og

Mike Parteleno: "who was a popular favorite in belly-flop contests."

Geronimoooooooo....

Det er også Andre Rene Rousimoff, http://www.moderndrunkardmagazine.com/issu...ndre_giant.html, som alene i alkohol konsumere 7000 kcal i snit om dagen. F.eks. 119 øl på 6 timer

Endelig er der æde konkurrencer som f.eks. Nathan's Hot Dog Eating Contest. Rekorden (som i øvrigt er for i år) er

66 hotdogs på 12 minutter af 309 kalorier hver. Det er omkring 20.500 kalorier på 12 minutter, eller godt 1700 kalorier i minuttet.

Fucking insane

:eatchicken: :camper: :cola: :camper: :4pizza: :camper: :icecream2: :camper:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share