Træning i værkstedet


Philty
 Share

Recommended Posts

Jeg er 42 år, 174cm og 89 kg. Og jeg er for fed.

Da jeg var 17-19 trænede jeg i kælderen sammen med en kammerat. Min storebror havde købt et weidersæt pr. postordre og det startede jeg med. Jeg erhvervede dog hurtigt mere udstyr. Så flyttede jeg til Århus og trænede i Form og Figur på Nørrebrogade i nogle år. Det skiftede navn undervejs. Da jeg var 24 begyndte jeg at løbe i en atletikklub og vægttræningen skred i baggrunden.

Jeg har siden, jeg var barn lidt af en kronisk tarmsygdom. I 2005 havde den tilsyneladende bredt sig til leveren og jeg blev alvorligt syg. Jeg har på grund af den belastning løb sætter på kroppen ikke genoptaget dette, men startet på vægttræning igen. Jeg har fundet mit gamle udstyr frem og erhvervet noget mere. I den sidste tid i Form og Figur eller havd det nu hed, havde jeg stiftet bekendtskab med cirkeltræning. Jeg havde ærligt talt ikke fået meget ud af min træning i de senere år i centret, men med cirkeltræningen gjorde jeg fremskridt på mindre træning. Jeg forsøger derfor også at træne cirkeltræning hjemme. Jeg bor på landet, hvor jeg har en værkstedsbygning, hvor der er plads til udstyret.

Jeg har på nuværende tidspunkt trænet lidt over et år, siden jeg er startet igen.

Pt. har jeg lige holdt ca. 14 dages pause pga. rygproblemer, så min træning i dag skal kun ses som en tilvænning:

Bænkpres: ca. 30 grader incline, da jeg stadig har noget ømhed. 10*55kg

Squat: 10*48; 10*60

Træk bag nakken-bredt greb 10*50, 10*50

Stående håndvægtspres: 8*15(*2), 8*15(*2)

Calfrasises: 15*48;15*60

Hertil lidt opvarmning. Jeg træner mave om aftenen.

Jeg hader egentlig at have squat med i cirklen, hvorfor jeg har taget den noget med ro. Det har gavnet udførelsen.

Lægøvelsen kunne måske undværes, men da jeg ikke holder pause mellem runderne, er den god som en slags pausetræning.

Normalt ville jeg også have trænet B.O. Rowing i denne cirkel, men den er skippet ud pga. rygproblemerne. Desuden ville jeg have kørt en cirkel til. Mere om det senere, når jeg kommer rigtigt igang igen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg har ikke fået opdateret min log, da mit system har været nede. Det vil sige mit arbejde har lukket for hjemmeforbindelsen. Jeg skal arbejde fra en privat forbindelse fremfor være privat på arbejdets.

Nåh, men mine rygproblemer er heldigvis forsvundet.

Torsdag den 24. januar.

Bænkpres 10*65 Ligger stille i bunden. Jeg vil se om det gør nogen forskel. Er i hvert fald sværere. Måtte nøjes med 9 i sidste

Squat 10*70. Det går fremaf med denne øvelse. Jeg syntes, jeg har en god kontakt til lårene. Det er ikke min hadeøvelse pt.

Træk til nakken 10*60 Tager den lidt med ro.

Håndvægtspres stående 8*2*19. Der skal ikke mere vægt på her fik kun henholdsvis 7 og 6 reps i andet og tredie sæt.

Calfraises stående 15*70 Tager den vægt, som jeg bruger til squat

Det er cirkeltræning og jeg kørte 3 omgange

Herefter

Dødløft 10*50 Stille og roligt. Jeg vil tilvænne mig øvelsen.

Dip 8 rep, 7 rep.

Træk foran 10*50

Flyers 10*2*19

2 runder.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det var meningen, jeg ville skrive noget mere. Men det er altså glippet. Jeg har derfor ikke præsenteret hele mit nuværende program.

Programmet er mandag og torsdag baseret på cirkeltræning.

Som det senest så ud:

Mandag

Bænkpres 5*80

Squat 5*90

Træk bag nakken 5*65

DB pres stående alt. 5*2*19,5

Stående calf raises 15*90

4 runder

Dødløft 10*55

Dip 10

Smalt træk foran 50

Flyers 10*2*19,5

2 runder

DB-curl 10*15

2 sæt

DB-curl halve 10*15

2 sæt

Torsdag

Bænkpres 10*70

Squat 10*80

Træk bag nakken 10*60

DB pres stående 8*2*17

Stående calf raises 15*80

3 runder

Dødløft 10*55

Dip 10

Smalt træk foran 50

Flyers 10*2*19,5

2 runder

DB-curl 10*15

2 sæt

Lørdag

Progressionstræning

Bænkpres 8 sæt med 3 rep med ca. 45 sek pause. Pt. 82,5kg

Squat 8 sæt med 3 rep med ca. 45 sek pause. Pt. 88kg

I december havde jeg problemer med ryggen. Jeg tager den derfor med ro mht. rygtræningen. Især dødløft er der ro på.

I bænkpres er jeg begyndt at lægge vægten stille på brystet. Det har taget lidt af vægten, men jeg er ved at være på det samme igen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ugens træning er forløbet således

Mandag . Omtrent som ovenfor, men kun 3 runder af 1.del. Lille øgning på Squat.

Torsdag. Omtrent som ovenfor. Lille øgning på Squat.

Lørdag. Der gik det galt. Jeg skulle have 8*3 med 87,5% med 45 sek. pause. Det gik galt allerede i 2. sæt. Den 3. ville bare ikke op. Jeg kørte så 3 sæt med 2 min. pause.

Det skal siges at jeg de 2 foregående lørdage har været meget betænkelig med om jeg ville kunnne fuldføre de pågældende dage, men det gik. Sidste lørdag tog jeg endda et ekstra sæt, fordi jeg ikke var tilfreds med udførelsen med det sidste.

Squaten forløb ok. med knap 100 kg.

Nåh men det dette var også sidste uge med denne træning. Jeg skal nu køre noget afslappet træning i en uge eller 2 før jeg starter en ny cyklus op. Og jeg er i dag søndag også ret træt.

Link to comment
Share on other sites

Det er nok snart ikke fair længere at kalde dette Træning i værkstedet.

Rummene er nemlig blevet ombygget. Det er sådan, at jeg har mit udstyr stående dels inde i selve værkstedet, som også er fyrrum og vaske rum samt inde i en lille dobbeltgarage. I begge rum står der en masse rod.

Dobbeltgaragen har jeg nu fået lukket således at portene, som blot var nogle gamle stållåger, er fjernet og der er nu muret op med vindue og dobbeltdør.

Det er blevet ret pebret, men forhåbentligt også godt. Det var sådan at stolpen der bar lågerne også havde en bærende funktion for taget, og denne stolpe var rådnet. Noget skulle gøres. Min svorger afstivede det, så det kunne vente på en murer. Han har nu været der og der har været en tømrer med vinduet og døren.

Mit udstyr skal nu udelukkende stå inde i den tidligere garage og jeg skal have anskaffet noget mere. F. eks et stabilt quat frame med mulighed for chinsups. Jeg træner jo altid alene, så jeg vil gerne have noget mere sikkerhed, hvis jeg ikke kan klare vægtene. Et stabilt dipstativ står også højt på ønskesedlen

Ombygningen kommer forhåbentlig også til at betyde, at jeg kan holde evt. frost udenfor. Men jeg fandt da ud af - med hjælp herfra MOL - at uldtrøjer er gode at træne i. Mine svigerforældre forærede mig en Dewold trøje og den er fin. Den kommer næsten heller ikke til at lugte. Problemet er at man i almindelige svedtrøjer bliver kold af sveden. Men det bliver man ikke rigtigt i uldtrøjerne.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

De sidste 2 uger er gået med mere afslappende træning.

Onsdag, lørdag, tirsdag, torsdag, søndag

Bænkpres 5*5 70 kg

Squat 5*5 80 kg

Dødløft 5*5 70 kg

Dip 5*5

2 minutters pause mellem sæt.

Vægtene forholdsvist afslappet

I dag tirsdag

Som ovenfor med en mindre vægtforøgelse

Træningen i de kommende uger vil være baseret på ovenstående med en vis progression. Der vil også komme lidt variation i øvelserne.

Link to comment
Share on other sites

Trænede torsdag og lørdag som tirsdag. Dog var dødløft torsdag skiftet ud med lat pulldown. Lørdag var squat skiftet ud med DB skulder press. Jeg forsøgte endvidere at lave chins i vægtstativet. Det mislykkedes. Det var hverken højt eller stabilt nok. Jeg skal finde ud af noget. Mit dip-stativ er heller ikke for robust og jeg frygter der får metaltræthed eller lignende i det.

I dag tirsdag er jeg desværre syg.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg har fået nogle problemer med tungen. Da jeg - efter at have talt med min praktiserende læge -ville bestille tid hos en øre, hals læge fik jeg at vide at jeg kunne komme til i september. Det kan jeg jo ikke vente på. Dels er problemet meget irriterende, og til tider smertefuldt dels er det længe at vente, hvis det nu skulle vise sig at være noget alvorligt. Mange telefonopkald senere er det lykkedes at finde en læge, der kan se på det her den 29. april. Sidst jeg var ved en øre, hals læge fik jeg en tid samme dag. Men disse problemer har også betydet at jeg har tabt 2 kilo.

Træningen går på trods af ovenstående ok. Jeg overvejer dog - nogle dage - at hæve repantallet på squatten. Jeg syntes ikke at 5 rep på benene virker så godt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Bænkpres 70kg 4*8

Dødløft 70kg 4*8

Pulldown 60kg 4*8

Dip 8 6 6

BB curl 30kg 3*8

Jeg har pt helt mistet taget for Dip. Jeg udfører dip på et squat stativ, hvorpå der er nogle håndtag. Det står formentlig sikkert nok, men det ryster noget. Kommer jeg ikke ind i en ordentlig rytme taber jeg helt taget.

I formiddag var jeg nede på lægehuset for at få en høfeberindsprøjtning. Det er sygeplejersken, der udfører dette. Skuffelsen er derfor ubeskrivelig, da en rund kvinde i joggingtøj beder mig følge med. Det plejer at være i armen det foregår; men nej, det er bedre i ballerne. Mine overarme imponerer ingen í dag, og nu er jeg øm i ballen. :unhappy:

Edited by Philty
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Bænkpres skrå 60 kg 8 8 6

Flyers 2*17 kg 10 10 10

Pulldowm 55 8 8 8

B. O. Rowing 40 kg 8 8 8

Squat 70kg 8 8 8

Maveøvelse 20 20 20

Jeg har presset pauserne. Nu er det stopurstid 1 min. Dvs. når stopuret har kørt et minut, går jeg hen til vægten og får greb med mere. Dvs. pausen bliver reelt lidt mere. Tidligere var stopurstiden 1.30-1.45

Det er lang tid siden, jeg sidst har trænet flyers, men det havde jeg lyst til i dag.

B.O. rowing er det også lang tid siden sidst. Jeg stoppede med øvelsen pga. rygproblemer; nu prøver jeg igen. Det bliver rart med lidt flere øvelser at vælge imellem. Squat er jeg ved at blive uvenner med igen. Jeg skal have en alternativ øvelse ind, måske lunges.

Jeg har sjoflet min mavetræning om aftenen. Jeg vil nu prøve at have en øvelse med hver gang. Paringsmusklen er blevet alt for stor og slap. Det bliver sgu ikke sjovt at stå i badebukser til sommer.

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning:

Bænkpres 70kg 8 8 6

Flyers 2*18kg 10 10 10

Pullover 21kg 10 10 10 Triceps begyndte at te sig vildt. Også lang tid siden sidst

Squat 70kg 8 8 8

Lunges 25kg 8 8 Begyndte at få gummiben.

Dødløft 70kg 8 8 8 Kunne ikke mærke gummibenene, så det gik hurtigt over.

Pulldown 55 8 8 8

BB curl 30 8 8 8

Maveøvelse 20 20 20

Pausen mellem sættene er de 1 min. stopurstid. Men jeg skal også til at arbejde på pausen mellem øvelserne, da der her kan hentes noget.

Jeg kunne godt mærke, at jeg havde startet noget maveræning op sidste gang. :laugh:

Motivationen i top. Jeg havde egentlig lyst til endnu flere øvelser, men de må vente. Jeg har iøvrigt igen fået lidt ondt i højre side, hvorfor B.O.rowing ryger ud igen. Jeg mærker ikke rigtigt noget til det om dagen, men i sengen om natten, når jeg vender mig kan jeg rigtigt mærke det.

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning i dag.

Men i dag skulle jeg endelig til øre- næse- hals lægen med min dårlige tunge.

Jeg har prøvet at få taget biopsier i tungen før, men der plejede de at sprøjte noget bedøvende ind i munden først, inden de rigtigt bedøvede, men ham her stak bare kanylen i tungen. Herefter tog han nogle lunser.

Og nu skal det åbenbart gå stærkt. Allerede i morgen skal jeg til røntgen og scanning, og mandag skal jeg op til lægerne på sygehuset. Kunne den praktiserende læge for et månede siden dog ikke bare have lavet en henvisning til hospitalet med det samme i stedet for at tro, han selv kunne behandle det. Nu bliver jeg jo voldsomt urolig over al den tid, der er gået.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Skrå Bænkpres 60kg 8 8 8

Flyers 2*18kg 10 10 10

Pullover 21kg 10 10 10 Ingen tricepssmerter i dag.

Squat 70kg 8 8 8

Lunges 25kg 8 8 Denne øvelse kommer det til at tage et stykke tid før jeg kan lide.

Calf raises 70kg 15 15 15 Stykke tid siden

Pulldown 57,5kg 8 8 8 8 8

Barbel curl 30kg 8 32kg 8 8

Triceps pres til panden 25kg 8 8 8 Lang tid siden. Jeg syntes ikke den rigtig gav noget.

Mavetræning 3*20 (Jeg sidder på en bænk og har fødderne under en vægstang(med vægt) og jeg læner mig herefter ned til vandret). Jeg slutter af med lidt statisk, hvor jeg har en vægtskive(4kg) på brystet i den vandrette position., så længe jeg "kan".

Mht. opvarmning. Til (skrå)bænkpres, squat, dødløft og pulldown tager jeg 1 sæt med 10 reps med lettere vægte. Nogle gange 2, hvis det er tungere træning. Jeg burde nok varme mere op.

Pause 1 min. på stopuret, hvorefter jeg går i position. Det betyder pausen bliver lidt længere ved bænkpres og squat, men ved øvelser som pulldown er jeg igang næsten med det samme. I dag forsøgte jeg at komme hurtigere i gang ved skift til ny øvelse.

Ingen gammel træningsømhed. Men jeg har ondt i siden, når jeg drejer mig i sengen om natten. Og så er der problemet med tungen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Skrå bænkpres 55kg 10 10 8

Flyers 2*18kg 10 10 10

Pullover 21kg 2*15

Dybe squat 50kg 3*8

Lunges 25kg 1*8 Gummiben

Dødløft 70kg 3*8 I dag kunne jeg mærke gummibenene.

Pulldown 50kg 2*15

Håndvægtsskulderpres 2*18kg 3*8

Lateral rear raises 2*6kg 2*10

Reverse barbel curl 25kg 3*8 Jeg synes, jeg kan mærke den mere i ledene end i selve musklerne.

Stående triceps pres til nakken(med tricepsstang) 20kg 3*10 Heller ikke nogen succes.

Maveøvelse 3*20 (Plus statisk)

Det var lang tid siden med skulderøvelserne. Vægten var måske lidt i overkanten eller også skal jeg træne det noget oftere. Måske med stang i stedet. Når presset bliver for tungt har jeg tilbøjelighed til at læne mig bagover.

Mine smerter i siden er blevet mærkbare, når jeg træner. Det er noget stads. :unhappy:

Jeg var inde i en boghandel i går. Der så jeg at S. Stallone har gjort en træningsbog. Jeg bladrede lidt i den. Ved skrå bænkpres stod der blandt andet - noget i stil med - at øvelsen gav et mere flad brystmuskel i stedet for som ved flad bænkpres, som kunne få folk til at ligne gorillaer. Desuden ville de store brystmuskler, som bænkpressen giver, blive til muleposer når man bliver gammel.

Om det var derfor, at jeg igen i dag trænede skråbænk er sandsynligt. Hvis der står flere af den slags kommentarer i Slys bog kan den være ganske fornøjelig. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke træningsdag i dag. Men jeg har et par diskos liggende ude i værkstedet. Jeg har haft den tanke at jeg burde øve lidt med dem og så se om det bliver godt nok til at troppe op til veteranmesterskaberne. De bliver ofte vundet på længder, der absolut er til at nå.

Jeg vil sige med det samme, at jeg simpelthen ikke duer til at kaste med ting. Hvorfor jeg så har de diskos er en længere historie og hænger sammen med min start i atletikverdenen. Måske burde jeg også erhverve en kugle. Men i dag var jeg ude på fruens ridebane og kaste lidt. Det var ikke for godt. Men med lidt stabilitet i øvningen kan det måske bliver bedre. :cool:

Dagens svedige aktivitet har været at omdanne noget af græsplænen til en Georgginebed. Vores have er meget forsømt, da vi ikke har udvist rettidigt omhu med at luge. Det har jeg ikke tænkt mig at gøre noget ved. Det må gro til, som det vil. Men nu har jeg haft de her knolde i potter og det er for besværligt med vanding med mere og samtidig bbliver knoldene større og støre, så der skal flere og større potter til, så nu er de kommet i jorden. De skal så tages op til efteråret, da de ikke tåler frost; men så stort er bedet og antallet af knolde heller ikke. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det var så dagen, hvor jeg skulle have svar på de prøver øre-lægen tog af min tunge.

Og det var skidt. Prøven viste ondartede celler og jeg skal nu opereres på torsdag. Noget af tungen skal opereres ud, hvorefter jeg skal have sondemad i nogle dage og efterfølgende til talepædagog. Der røg vist den sommerform.

Jeg kan ikke lade være med at tænke om det var gået anderledes, hvis jeg tidligere var gået til lægen. Problematikken er den at jeg tidligere har fået konstatres sygdommen lichen planus, som er en slags autoimmun tilstand i munden og som kan være meget iriterende. Derfor reagerede jeg ikke så skarpt, da jeg begyndte at opleve noget irritation. Her burde jeg være informeret om at jeg skulle være opmærksom på ændringer i symptomerne.

Jeg kan også have svært ved at fatte at min praktiserende læge ikke kunne se, at der var noget, der skulle undersøges nærmere. Han afviste faktisk, at der var noget kritisk. Efterfølgende kunne jeg ikke få en tid hos en øre-læge pga. ventelister. Lægen på hospitalet fortæller så, at den praktiserende læge ved mistanke om noget kritisk skal kontakte øre-lægen, som skal finde en tid næste dag. Den praktiserende læge dummer sig hermed 2 gange; først overser han noget kritisk. Efterfølgende, da jeg kontakter ham(faktisk 2 gange) og siger at behandlingen ikke virker, blot siger jeg skal have en tid hos en øre-læge, men sørger ikke selv for tiden.

Nå. Fortiden kan ikke gøres om. Nu må jeg få det overstået. :superman:

Der vil nok gå 3 uger før jeg kan komme på arbejde igen og begynde at træne igen. Jeg træner nok i morgen, men så er der desværre pause.

Edited by Philty
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Skrå bænkpres: 60kg 8 8 6

Bænkpres: 70kg 7 6 5 Ikke godt. Skulle nok have smidt 5 kg af, da den blev kørt efter den skrå.

Pullover: 21kg 15 15

Squat(dybe): 50kg 8 8 8 De sætter sig i benene. Gost jeg har fået begyndt på dem.

Standing calf raises 70kg 15 15 15

Pulldown 57,5kg 8 8 8 60kg 8 8 Det sidste lidt svært

Stående pres bag nakken 25kg 10 10 10. Egentlig let nok, men jeg skal passe på stilen.

Lateral rear rasise 2*6kg 8 Jeg skal lave nogle lettere håndvægte og køre dem ordentligt.

Barbel curl 32kg 8 8 8

Dip 8 6 5

Maveøvelse 20 20 20

Maveøvelse statisk 5 kg.

Det var varmt idag og var nok lidt dehyrdreret til sidst; var i hvert fald noget ukoncentreret. Brugte måske også for meget energi i starten med tilsyneladende for tung vægt i bænkpres.

Jeg trænede et par timer tidligere, end jeg plejede. Jeg har sygemeldt mig, men i dag betød det, at jeg arbejdede hjemme. Da jeg var færdig med det ved knap 4 tiden gik jeg over og trænede. Normalt træner jeg ved 6 tiden når jeg har hvilet mig lidt efter jeg er kommet fra arbejde.

I morgen indlægges jeg på hospitalet for at blive opereret i tungen. Det vil derfor tage lidt tid, før der kommer opdateringer og endnu længere tid før der kommer noget træning på igen.

Edited by Philty
Link to comment
Share on other sites

Jeg er nu hjemme igen og har det efter omstændighederne godt. Jeg har fået bortopereret noget af tungen og samtidig fået fjernet en spytkirtel og nogle lymfekirtler på halsen. Det sidste betyder, at jeg har fået et stort ar. Jeg ærger mig derfor over, at jeg ikke har nogle tatoveringer. Det ville have gjort sig sammen.

Det vil tage nogle uger, før jeg kan komme til at træne igen. Dette skyldes blandt andet, at jeg ikke helt kan styre tungen, som den er nu, og der derfor er en risiko for at jeg bider mig i den. Desuden er der arret på halsen. I den kommende tid skal jeg lære at bruge resterne af tungen, så jeg kan komme til at tale bedre. Ligenu lyder det som en fuld mand.

Man bliver sløv af at være indlagt. Det eneste man kan lave er at sove, se tv/læse og spise. I mit tilfælde foregik det sidste med en sonde via næsen, hvorved man ligner en elefant. Den er ret irriterende, også når man skal bade. Jeg turde dog ikke spørge sygeplejerskerne om de ville hjælpe med at holde snablen.

Jeg havde en håndgrip (hedder den det) med på hospitalet og hjemme kan jeg også lave nogle øvelser, så der lige kommer lidt spænding i musklerne, men som nævnt ikke noget rigtig træning.

I den kommende uge - indtil lægerne har godkendt arret på tungen - må jeg kun få flydende kost; hertil hører også havregrød og kartoffelmos. Der vil derfor ryge nogle proteindrikke ned.

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg spadseret op til byen og set på de seneste opførte huse. Jeg forstår ikke, at folk investerer i en fantatisk udsigtsgrund og derpå placerer et kedeligt typehus derpå. Det blev vel en 4-5 km. Området er noget bakket og det giver jo også lidt.

Ellers laver jeg lidt isometriske(Hedder det det) øvelser hvor jeg presser hænderne mod hinanden og lignende. Desuden har jeg fundet min hånd-ruller frem. Jeg har sat en 5 kg. håndvægt på, som jeg så "ruller" op til hoften og ned igen 3 gange.

I formiddags havde jeg besøg af talepædagogen, så nu skal tungen også trænes. Jeg håber inderligt, at jeg kan forbedre min tale væsentligt. Jeg lyder som en fuld mand eller i mindste meget uldent.

Min vægt er ca. 85,5 kg., så der er røget lidt af her på det seneste, men det skyldes nok inaktivitet og flydende kost med mere.

Edit: Rettet begreb. Måske stadig forkert.

Edited by Philty
Link to comment
Share on other sites

Fredag fik jeg spadseret ca. 6 km. Det var måske lidt for meget, da jeg følte mig træt bagefter. Men jeg fik kigget lidt på de nye huse i landsbyens sydlige del. Her er et par, der er interressante. Ellers er det kun vinklen og murstensvalget der afviger husene imellem. Landsbyen er vokset meget i de seneste par år formentlig som følge af de stærkt stigende priser på grunde inde i de større byer. Grundpriserne steg også meget hurtigt fra 2-300.000 i 2002-3 til 5-600.000 i 2004-2005. Men det virker som om det er gået i stå nu. De nye huse, som byggeselskaberne har bygget ligger på samme prisniveau som for 2 år siden, måske lidt under.

I dag søndag gik jeg en mindre tur op til landsbyen. Ved skolen er der et klatrestativ. Her tog jeg 2*3 chins (helt ned). Der kom et par pensionister forbi og proklamerede at det burde jeg gøre bedre. Jeg sagde at det var lang tid siden sidst, som ikke er løgn, men hvis de vidste jeg har et motionsrum derhjemme ville de nok ryste på hovedet. Men de har ret. Tidligere når jeg løb i Riis Skov kunne jeg ind imellem også tage en tur på de redskaber, der er sat op der, og der kunne jeg næste bare blive ved med at køre op og ned. Nærmest så folk stoppede op og kiggede på. Men ok, da vejede jeg også noget mindre.

I morgen skal jeg have taget stingene på hospitalet. Tungen føles stadigvæk mærkelig og jeg syntes ikke at min tale er forbedret noget. Arret på siden af halsen forhindrer pt en nærmere barbering dér, så jeg ser lidt spøjs ud.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share