Træning i værkstedet


Philty
 Share

Recommended Posts

Ringe vejr i dag. Men det klarede lidt op, så det lykkedes at komme lidt ud med kuglen og diskosen. Det er lidt håbløst alligevel. Banen er godt vædet. Men det gælder om at udnytte den ene gang om ugen, som det pt kan blive til. Efterfølgende springer og hinker jeg lidt rundt på gårdspladsen, som efterhånden også er blevet til et søle. Der hvor jeg varmer op og springer er det ved at blive godt mudret.

Jeg tager lidt frivend til sidst. Jeg er træt i dag. Det tungeste bliver 3*5*50kg.

Inde i stuen bliver det til lidt mave og nedre ryg træning.

I går var jeg med Naturfredningsforeningen rundt i lokalområdet og se og høre om gamle veje med mere. Der var stor interesse om arrangemenet, men jeg kunne konstatere at jeg var blandt de yngste. Turlederen er en meget vidende mand. Desværre talte han ikke så højt og nogen gange havde han så meget, han ville sige, så det ikke rigtigt blev til noget konkret. Jeg havde troet, at man skulle gå omkring, men det viste sig, at vi skulle køre rundt i vores biler. Det gad jeg egentlig ikke, så jeg var egentlig på vej hjem, men da jeg så alle de andre, der kørte afsted, skiftede jeg mening.

Min vægt denne weekend er omkring de 86,5kg.

Link to comment
Share on other sites

Ringe vejr i dag. Godt, jeg ikke skulle træne udenfor.

Front skulderpres på skråbænk 30kg 5 32,5kg 5 35kg 5 37,5kg 5 40kg 5 42,5kg 5 45kg 5 47,5kg 5 50kg 5 40kg 8 30kg 10 supersættet med

Kabelroning til taburet 40kg 3*10 45kg 8*10

Goodmornings 36kg 3*10

BB biceps curl 44kg 3*5 supersættet med

Stående tricepspres med tricepsstang 20kg 3*10

Vægten i bicepscurlen er efterhånden der, hvor klaveret ikke spiller mere, men gode negative.

Smallere greb bænkpres 50kg 3*10 Grebet er næsten så smalt som til close grip.

Maveøvelse 5kg skive på nakken 3*10 supersættet uden pause med

Standing calf raises 70kg 3*20

Shrugs 2*16,5kg 2*8

Kugletricepsextensions 2*10

Ok træning. Det blev til mange skulderpres sæt, da jeg ville presse med smallere grib. Da jeg troede, at jeg ville løfte mindre satte jeg springene ned. Det viste sig dog at jeg kunne løfte det samme, som ved bredere greb. Fremadrettet vil jeg forsøge mig med det smallere greb.

Jeg gad ikke lunges idag. Jeg er stiv i bagdelen og lårene. Jeg tænker, at jeg vil til at køre bentræningen samme dag, hvor jeg har udendørstræningen. Det vil give benene lidt restitutionspause.

Ellers ok træning. Det tog lidt tid selvom jeg er meget opmærksom på pauserne. Det kan også tage lidt tid at komme igang.

Edited by Philty
Link to comment
Share on other sites

Gårdspladsen er ved at være et stort ælte. Min træning og særligt min opvarmning slider det græs, der ikke burde være der, væk. Men det bliver til mudder efter de regnskyl, der har været. Og jeg glider i det ved mine spring og hink. Det bliver ikke bedre af at belysningen er relativ sparsom. Men det er sjovt alligevel at stå der og springe rundt i en gang mudder i mere eller mindre skummel belysning.

Efter et skoskift bliver det til lidt vægtttræning

Frivend (3*3*54kg som det tungeste)

High pull (3*3*46kg)

Squat 60kg 5 70 kg 5 80kg 5 70kg 8

Træk (5*36kg som det tungeste) Jeg kunne mærke at jeg var træt og tog kun et sæt på denne vægt.

Hele dagen er gået med et indledende møde vedrørende et nyt lønsystem vi skal have indført. Jeg har det dårligt med disse processer, hvor professionelle procesførere leder implementeringen af et system som de egentlig ikke ved så meget om. Det skrevne procesmateriale fortæller heller ikke noget om systemet, men derimod en masse ringe formuleret procesævl. Og så er indførelsen af systemet udskudt yderligere et halv år. Men jeg blev meget lidt klogere efter dette møde og det gik der så en dag med.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Bænkpres 60kg 5 65kg 5 70kg 5 75kg 5 80kg 5 70kg 8 60kg 10 supersættet med

Dødløft 70kg 5 80kg 5 90kg 5 100kg 5 110kg 5 90kg 8 80kg 10

Herefter var jeg træt. Jeg bør nok droppe det som supersæt.

Pulldown 50kg 2*15 Problemer med albuen gør at jeg ikke skal træne med mere. Det samme gjorde sig gældende for tricepspres til panden, som jeg nok også skal sænke vægten på.

Bicepscurl med isopower 36kg 3*5. Jeg er vist noget til grænsen med den.

Så prøvede jeg en øvelse hvor man trækker vægtstangen fra lårene til brystet. 16kg 2*10. Jeg kunne ikke rigtig se meningen med den.

Maveøvelse 3*20 supersættet uden pause med

One leg calf raise 15kg db 3*20

Shrugs 2*19kg 2*8

Ikke den mest motiverende træning. Jeg blev for træt.

Dyrlægerne har med et mobilt røntgenapparat taget billeder af føllets hals. Dette for at afgøre om det er en skade eller om det er en arvelig misdannelse, der gør, at hun er slinger. Det viser sig, at hun har brækket halsen! Udsigterne for en sådan lidelse er ikke gode. At det er en skade betyder så, at vi godt kan bruge hoppen til avl og det er positivt. Men føllet, som ellers så ud til at blive rigtigt god, nok er kaput. Fruen er derfor langt nede i kulkælderen. Jeg er også lidt depri over det, men jeg har ligesom vænnet mig til, at vi nok ikke kunne bruge føllet til noget, og frygtede nok mere, at det var en arvelig lidelse, som ville betyde, at vi ikke ville kunne bruge hoppen til avl. Men jeg håber da stadig, at føllet kan leve med det. Som sagt er hun en god hest og kunne evt. også indgå i avl.

Link to comment
Share on other sites

I dag er det blevet til lidt diskos og kugletræning på ridebanen efterfulgt af lidt hop på gårdspladsen. Baglæns hop med begge ben er sjovt; dvs. mærkeligt og svært.

Dernæst lidt vægttræning. Jeg følte mig med det samme træt og orkede ikke andet end noget frivend. 4 sæt af 2*62kg blev det tungeste. 66kg kunne jeg slet ikke. Jeg blev lidt forstyrret af at en svigerinde og nogle niecher kom på besøg. Niecherne skal passes til i morgen.

På stuegulvet blev det til lidt mave- og nedre rygtræning.

I morgen formiddag håber jeg at få trænet lidt. Den ene nieche skal spille håndbold morgen meget tidligt og det skal jeg nok ikke med til. Men senere skal fruen og jeg ned og besøge Mariannes onkel og hans nye kone. De har nogle hundehvalpe, de pråver at prakke os på. Men jeg vil ikke have nogen, selvom de truer med at aflive dem, hvis de ikke kan komme af med dem. Vi har simpelthen ikke tid til at tage os af en sådabn størrelse pt. Og egentlig vil jeg helst have en Sct. Bernhards eller New Foundlænder eller lignede. Gerne en stor og doven hund.

Edited by Philty
Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens(søndag formiddag) træning:

Skrå bænpres 60kg 5 70kg 5*5 65kg 8 55kg 10

B. O. Rowing 46kg 5 56kg 5*5 50 kg 8 46kg 10

Dip 8 8 6

Maveøvelse 5kg skive på nakken 3*10

Stivbensdødløft 2*19kg 3*10

Ingen supesæt i dag. Men rigtig fin træning. Da vi skulle på eftermiddagsvisit senere på dagen skulle jeg ikke være for smadret. Men jeg tror, at jeg i en periode vil droppe supersættene. I hvert fald ved de primære øvelser.

Min dag blev ødelagt fra morgenstunden, da en SFO-leder ikke kunne tolerere det svar jeg havde givet ham på hans budget. Han kaldte mig (det var skriftligt) for en teknokrat og kunne ikke bruge mit svar til noget. Jeg svarede da ellers på, hvad han spurgte om. Men hans lident velformulerede svar havde han også sendt til Rådmanden. Det betød senere på dagen, at Skolelederen kom med en beklagelse af mailen. Jeg kan ikke forstå, at en pædagog, der bør have noget erfaring med konflikthåndtering kan sende en nedladende personlig mail af sted. Jeg har da også selv skrevet mail med et belastet indhold, men jeg har slettet dette indhold inden afsendelse. Man kan være en strid børste, men man behøver ikke være en idiot oveni. Nå men min puls kørte højt i løbet af formiddagen og jeg sagde til min chef at jeg forlangte en personlig undskyldning. Den får jeg nok ikke. Det er nu op til SFO-lederen selv at indse, at det kunne være på sin plads. Men henvender han sig en anden gang kommer hans henvendelse nederst i bunken.

Link to comment
Share on other sites

Udendørstræningen trækker mere og mere indenfor.

Først en udendørs opvarmning med sprællemandshop, lungeshop og høje knæløftninger. Herefter gik jeg indenfor til lidt vægttræning

Squat 60kg 5 70kg 5*5

Frivend 46kg 5 54kg 3*5

High pull 46kg 3*5

Pauserne blev vist lidt lange. på de 2 sidste. Jeg skal vist til at bruge stopuret her også. Men ellers er disse pauser gode til at tænke nogle arbejdsmæssige ting igennem.

Herefter gik jeg udenfor igen og tog nogle hop.

Træningen blev afsluttet på stuegulvet med lidt mave/nedre ryg træning.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Skulderpres 35kg 5 45kg 5*5 40kg 8 35kg 10

Roning til skammel 50kg 3*5 50kg 3*8

Bicepscurl 30kg 3*10

Closegrip bench press 50kg 3*10

Maveøvelse 3*20 supersættet uden pause med

Standing calf raises 70kg 3*20

Kugletricepsextensions 2*10

Shrugs 2*19kg 3*8

Ok træning. Uden supersættene er det forholdsvist afslappet og jeg er tilbøjelig at tage kortere pauser mellem sættene.

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens(Fredag) træning:

Det har vist været frost hele dagen og det er til en start noget koldt i fingrene at varme op udenfor.

Dernæst (indenfor):

Squat 60kg 5 70kg 5*5

Frivend 62kg 5*2

High pull 54kg 5*2

Igen udenfor med nogle hop. Det bliver lidt ukoncentreret, da det udover at være koldt også nogen steder er glat og bløde ujævnheder er blevet hårde.

Men okay træning ovenpå en uge, der for mig har været rimelig hård arbejdsmæssig.

Her om lidt skal jeg træne igen.

Link to comment
Share on other sites

Træningen i går lørdag:

Bænkpres 65kg 5 75kg 5*5 70kg 8 60kg 10

Dødløft 80kg 5 100kg 5*5 80kg 8 70kg 10

Tricepspres til panden 26kg 3*10. Let. Mest for at give lidt "blod" til albuen, der ikke har det så godt.

BB bicepsvurl med iso-power 26kg 3*10. Jeg syntes ikke isoweren er særlig god, når der skal trænes flere repetioner.

Maveøvelse 5kg skive 3*10 supersættet uden pause med

One leg calf raise 15kg db 3*20

Kugletricepsextension 2*10

Ok træning. Jeg bliver tilsyneladende ikke så træt, når jeg dropper supersættene. Brystet føles godt gennentrænet.

I går skulle vi ud og lave mad til min tante, der havde fødselsdag fredag, hvor hun blev 91. På vejen påkører vi en rovfugl. Den kommer pludselig flyvende ned foran ruden på bilen. Vi vendte tilbage for at se, hvad der var sket, men vi kunne ikke finde den. Fruen mente, at den blev ramt på benene. Da vi ledte efter den, fløj der en rovfugl rundt foroven. Men det kan jo godt have været en anden. Jeg kan dårligt forestille mig at en fugl, der bliver ramt af en bil i 80-90km fart slipper helt uskadt.

Min vægt denne weekend. I går morges var den knap 87kg (86,8) i dag var den kun lige over 86kg (86,1).

Link to comment
Share on other sites

Godt koldt er det. Men jeg får hurtigt varmen ved opvarmningen.

Derefter går jeg indenfor

Squat 60kg 8 70kg 5*8

Frivend 3*5*54kg

Mere blev det ikke til. Der var ikke mere krudt i benene. Næste gang skal jeg nok tage knæbøjningerne til sidst.

Jeg går udenfor igen og hopper lidt. Men ikke den store begejstring.

Jeg er træt og går i seng lige om lidt.

Link to comment
Share on other sites

Skrå bænkpres 60kg 5 70kg 6(5?)*5 65kg 8 55kg 10 (der gik uorden i antallet af set, da jeg ikke kunne huske hvor langt jeg havde nået)

B. O. Rowing 46kg 5 56kg 5*5 50kg 8 46kg 10

Dip 3*8

Reverse barbel curl 26kg 3*10

Maveøvelse 5kg skive 3*10 supersæt uden pause med

Stivbens dødløft 2*19kg 3*10

Ok træning, selvom jeg var lidt træt og ukoncentreret.

Link to comment
Share on other sites

Forgårstræning(torsdag):

God udendørs opvarmning.

Frivend 62kg 5*2

High pulls 54kg 3*2

Front squat 36kg 3*5 Denne skal jeg vænne mig til.

Forskellige typer spring på gårdspladsen. Min teknik føles bedre.

Konen spærrede forbindelsen, så jeg ikke kunne komme på nettet.

Gårsdagens(fredag) træning:

Skulderpres 35kg 5 45kg 5*5 40kg 8 35kg 10

Roning til skammel 50kg 6*8 Her gik der lidt kludder i hvor mange sæt jeg egentlig havde nået til

Goormornings 30kg 3*10

Bicepscurl 30kg 3*10

Closegrip bench press 50kg 1*10 55kg 2*10 Det sidste måske lidt for tungt

Maveøvelse 3*20 supersættet uden pause med

Standing calf raises 70kg 3*20

Kugletricepsextensions 2*10

Shrugs 2*19kg 3*8

Ok træning, selvom det blev lidt sent. Jeg kom ikke så tidligt fra arbejdet som jeg havde håbet og da jeg skulle besøge min tante kunne besøget hos hende ikke blive for kort. Men på arbejdet nåede jeg en deadline, så det er godt nok. Nu håber jeg der ikke er for mange rettelser i den næste uge.

Edit: Rettet H.P. vægt.

Edited by Philty
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Det er 2 uger siden jeg sidst har haft kuglen og diskosen fremme. Men i dag lykkedes det. Det var koldt og lyst, selvom der var noget tåget. Jeg bliver i godt humør sådan en dag. Det er vigtigt at komme ud sådan en dag på denne årstid.

Lidt træning indenfor blev det også til:

Frivend 54kg 3*5

Squat 70kg 5 76kg 3*5

Afsluttende hop på gårdspladsen og mavebøjninger med videre på stuegulvet.

Vi skulle til frokost klokken 12:30 og var stået lidt for sent op, så noget af træningen blev lidt forceret og var måske lidt påvirket af morgenmaden i maven.

Vægten i denne weekend er omkring de 86kg (86,1 og 85,8)

Edit(Rettet frivend vægt)

Edited by Philty
Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens(mandag) træning

Bænkpres 65kg 5 75kg 5*5 70kg 8 65kg 10

Flyers 2*19kg 3*10

Dødløft 80kg 5 100kg 5*5 80kg 8 70kg 10

Tricepspres til panden 26kg 3*10. Albuen er stadig dårlig.

BB bicepsvurl med iso-power 26kg 3*10.

Maveøvelse 5kg skive 3*10 supersættet uden pause med

One leg calf raise 15kg db 3*20

Det var som om, jeg blev ved med at være kold i skuldrene. Jeg syntes ellers ikke, det var så koldt i vejret.

Det siges at være godt at køre nogle lette flyers. I dag er jeg lidt øm der.

Ham, der skal lægge jordvarmeledninger ned er begyndt arbejdet. Jeg havde jo troet at det arbejde først ville begynde efter nytår. Så jeg har bestilt alt for meget olie. Det er noget ærgeligt, men jeg var noget træt den aften jeg bestilte, idet jeg havde overvejet at nøjes med at bestille 500 liter, men jeg bestilte altså 1000.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Frivend 62kg 2 1 2 2 2 Det andet sæt kom vægten skævt op. Der var godt overskud på de sidste 3 sæt. På tredie sæt var vægten nærmest ved at "flyve" for højt op.

Træk 36kg 3*5

Front squat 36kg 2*5 46kg 3*5 Denne gang tog jeg vægten fra stativet og ikke som sidst, hvor jeg løftede den op. Jeg forsøgte først at holde vægte med krydsede arme, men dels gjorde det ondt i skuldrene, dels gled vægten. Men på de resterende sæt "holdt" jeg vægten i hånden og det gik ok. Jeg skal dog stadig arbejde med teknikken og vænne mig til at holde vægten.

Dernæst lidt spring på gårdspladsen. Dette skal jeg retænke, da jeg "jabber" det af.

Jeg var noget træt og lidt stiv i overkroppen, men ellers ok træning.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Skrå bænkpres 60kg 5 70kg 6(5?)*5 65kg 8 60kg 10 (der gik igen uorden i antallet af set, da jeg ikke kunne huske, hvor langt jeg havde nået)

Skrå Flyers (Højere vinkel end ved presset) 2*16,5kg 3*10

B. O. Rowing 46kg 5 56kg 5*5 50kg 8 46kg 10 Måske er vægten lidt for tung.

Dip 3*8

Reverse barbel curl 26kg 3*10 Armene bliver helt døde ved den øvelse. Vigtigt at holde godt igen på vejen ned.

Maveøvelse 5kg skive 3*10 supersæt uden pause med

Stivbens dødløft 2*19kg 3*10

Kugletricepsextension 2*10

Ok træning. Var lidt træt og jeg syntes træningen tog lang tid, men jeg syntes ikke, at jeg trak pauserne.

På arbejdet i dag talte vi om, hvad man skal overveje ikke skal stå på ens cv. Der var delte meninger om man som kvinde skulle skrive på, at man havde arbejdet som stripper. Jeg havde den holdning, at hun klart ville være kvalifiseret til en samtale, men det kunne de andre ikke rigtigt følge. Jeg kan forstå, at kvinderne ville have den holdning, men ikke at mændene mente det samme. De er sgu nogen tøser alle sammen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg burde have kastet med mere i dag, mens det var lyst. Men jeg gad ikke. Jeg var simpelthen for træt. Henad aften bliver det alligevel til lidt træning:

Frivend 62kg 2 2 1 2 2 Det tredie(eller var det det fjerde) misede jeg grebet, hvorefter jeg satte vægten ned for at få ordentlig greb igen, men på vej op igen tabte jeg af en eller anden grund vægten, men jeg fik fat i den på vejen ned. Tilsyneladende fik jeg noget maveskind i klemme. Hvordan?

Squat 60kg 5 70kg 5 76kg 5 82kg 5 86kg 5. Det sidste sæt var langt nok nede, men ikke så langt ned som jeg plejer, som næsten er på hug.

Og så gad jeg ikke mere endet end noget taljetræning og armbøjninger på stuegulvet.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Skulderpres 35kg 5 45kg 5*5 40kg 8 35kg 10

Roning til skammel 50kg 3*8 55kg 3*8l

Goormornings 36kg 1*10 40kg 2*10

Bicepscurl 30kg 3*10

Closegrip bench press 50kg 1*10 55kg 2*10 Det første sæt føles ret let, men alligevel var de 2 næste svære.

Maveøvelse 3*20 supersættet uden pause med

Standing calf raises 70kg 3*20

Shrugs 2*19kg 2*8

Kugletricepsextensions 1*10 1*15

OK træning.

Jeg var nødt til at arbejde ca. 5 timer i dag. Da jeg samtidig var kommet noget sent op nåede jeg ikke meget udenfor idag og ej heller nåede jeg at ligge særligt meget på sofaen. I morgen skal jeg deltage i noget kursuslignede noget det meste af dagen, og så er der møde fra 17-19. Det bliver en lang dag.

Vægten i denne weekend er omkring de 86kg (85,9 og 86,1)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Frivend 54 kg 3*5

Front squat 46kg 5*5

Herefter lidt spring træning

Og taljeøvelser og armbøjninger på stue gulvet.

Ved træningen i søndags har jeg forstrukket noget i den allernederste del i ryggen. Nok pga. manglende udstrækning. Det gav mig nogle problemer i dag med frivenden, som nok gik let nok, men var svære mentale.

Og så er jeg træt i dag efter næsten 12 timers arbejde i går.

En de de "gamle" misser (Kalle)er vendt tilbage eller det vil sige at en af dens søskende(Eddie) nu bor i stalden med sine 3 killinger og hun tillader ikke uden videre andre misser at komme ind, så han må nok drage videre. Fruen vil have at jeg fodrer ham udenfor, men jeg mener ikke at det er holdbart; enten må han blive accepteret af de misser, der er der eller også må han drage videre. Nu er han ikke håndtam, så han kan ikke på den måde charmere sig ind. I søndags, da jeg støvsugede i stuen ville jeg fjerne en plasticpose, som lå under sofaen. Posen viste sig at være den, der havde indeholdt de fedtfattige kager min kone har bagt til mig, men som nu - bortset fra en var tom. Posen var simpelthen bidt op og indholdet væk. Ingen krummer. Her kunne en kat have været nyttig. Hvilket dyr, der var på færde er jeg ikke helt klar på. Vi plejer at fange en del mus inde i huset om efteråret, men i år har vi ikke rigtigt fanget nogen. Tilgængæld har der været noget uro fra etageadskillelsen. Måske en mår?

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens(onsdag) træning:

Bænkpres 65kg 5 75kg 5*5 70kg 8 65kg 10

Flyers 2*19kg 3*10

Pulldown 40kg 3*15 Let. Skulle blot have lidt gang i ryggen.

BB bicepsvurl med iso-power 26kg 3*10.

Maveøvelse 5kg skive 3*10 supersættet uden pause med

One leg calf raise 15kg db 3*20

Kugletricepsextension 2*15

Shrugs 2*19kg 2*8

Dødløft røg ud på grund af problemer i den allernederste del af ryggen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må jo hellere tage ømheden alvorligt, så det blev ikke til megen træning i dag.

Opvarmning

BB Skulderpres siddende (på den lange side) af bænk 26kg 3*10

Lateral raises 2*7kg 3*8

Lidt taljetræning på stuegulvet og lidt armbøjninger.

Det var det. Jeg håber at kunne træne mere i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Skrå bænkpres 60kg 5 70kg 5*5 65kg 8 60kg 10 Jeg skal overveje, at sætte vægten lidt op på 5-eren.

Skrå Flyers (Højere vinkel end ved presset) 2*16,5kg 3*10

Pulldown 40kg 3*15

Træk til taburet 50kg 3*10. Pga. rygproblemet strækte jeg ikke helt ud i ryggen.

Dip 3*8

Reverse barbel curl 26kg 3*10

Maveøvelse 5kg skive 3*10 supersæt uden pause med

Standing calfraises 60kg 3*20

Shrugs 2*19kg 2*8

Ryggen har det bedre, men der er stadig noget stivhed. Selvom b.o.rowing ikke går direkte i skadesområdet vil der på grund af stillingen være en statisk spænding, så jeg tog blot 2 lette kabeløvelser.

Jeg var inde og købe julegaver i Silkeborg i dag. Derefter tog fruen og jeg ud til Svostrup kro og indtog en juleplatte. Det mættede i den grad, så jeg måtte tage en orentlig skraber på sofaen og følte mig "tung" under træningen. Aftensmad skal jeg ikke have for meget af.

Edit: Fjernet og tilføjet øvelse.

Edited by Philty
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Frivend 54 kg 3*5

Squat 60kg 5 70kg 5*5

High pull 46kg 3*5

Herefter lidt spring træning

Og taljeøvelser og armbøjninger på stue gulvet. Jeg er blevet lidt fjong med armbøjningerne igen.

Ryggen har det meget bedre nu. Jeg følte mig lidt træt. Jeg har igen arbejdet om søndagen og der var også tryk på idag. Der er meget, der skal nåes inden jul. I morgen arbejder jeg hjemme. Jeg håber jeg får noget fra hånden der.

Den anden dag forsøgte jeg at finde noget passende "julepynt" til loggen. I stedet var jeg ved at pådrage mig noget virus.

Link to comment
Share on other sites

Træningen i forgårs(Tirsdag):

Skulderpres 35kg 5 45kg 5*5 40kg 8 35kg 10

Lateral raises 2*7kg 3*8

Roning til skammel 50kg 6*8

Bicepscurl 40kg 3*5

Closegrip bench press 60kg 3*8 Det første sæt føles ret let, men alligevel var de 2 næste svære.

Maveøvelse 3*20 supersættet uden pause med

Standing calf raises 70kg 3*20

Kugletricepsextensions 2*15

Shrugs 2*19kg 2*8

Dagens træning:

Frivend 62kg 5*2

Front squat 46kg 5*5

Lidt spring på gårdspladsen.

Afsluttende med lidt taljetræning på stuegulvet og armbøjninger. Jeg var lidt træt.

Vi havde i dag julefrokost i afdelingen, så jeg var lidt forspist.

Her til aften har jeg så skrevet julekort(2 stk). Det tog tid, da jeg havde forlagt min gamle skolekammerats adresse i en skuffe, der ikke ville åbnes, og tilsyneladende har han fået hemmelig adresse, da han og konen ikke er til at finde på nettet. Men efter lang tids søgning fik jeg i stedet skuffen op. Jeg kan nu overveje, om han egentlig fortjener det julekort, da han ikke har indviet mig i det hemmelighedskræmmeri. Men jeg har fået et fra ham, så det gør forskellen. Der var iøvrigt ikke returadresse på kuverten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share