T - Revival of Old School


T
 Share

Recommended Posts

Tirsdag 31. Maj:

3 km PW ud til fodboldbanen.

Tempoløb:

opvarmning + 8 x 100 meter.

3 km PW hjem.

De næste par dage får jeg at se hvor jeg er formmæssigt(hvor elendig formen er), da træningen kun byder på tempoløb og PW. Hvis jeg ikke logger på om et par dage er det bare fordi jeg ligger på en fodboldbane og er kollapset. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hva med styrketræningen buddy? :)

Jeg trænede sgu da i torsdag i sidste uge! :tongue:

Har fri i weekenden, så skal der trænes, men den gode vejrudsigt plus mine arbejdstider gør at jeg hellere vil være ude i det gode vejr. Desuden er målet jo at komme ned i vægt, og der er løb lidt mere effektivt end styrketræning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 1. Juni:

3 km PW ud til fodboldbanen.

Tempoløb:

opvarmning + 8 x 100 meter, 1 x 200 meter.

3 km PW hjem.

Det er bare 110% mere motiverende at løbe når solen skinner.

I aften står den på 5 km PW, mobilitetsøvelser, foamrolling og abs!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 2. Juni:

3 km PW ud til fodboldbanen.

Tempoløb:

opvarmning + 8 x 100 meter, 1 x 200 meter.

3 km PW hjem.

Sunshine, sunshine reggae!

PS. Jasmin er dælen dulme for lækker! For satan da nogle stænger!!!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 4. Juni:

Lasse T var på gæstevisit i HSK, så der blev sludret en del og trænes skulle der selvfølgelig også!

Jeg fik testet min rep max i 100 kg bænkpres med touch and go og fik 15 reps og fik trænet lidt ryg og biceps inden den stod på dropsæt i triceps med Lasse. Det var enormt hyggeligt at træne lidt sammen med den gamle bande.

Klaus Jensen var også forbi og hilse, men træne, det var han fanme for fin til! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 6. Juni:

3 km PW ud til fodboldbanen.

Tempoløb:

opvarmning + 8 x 100 meter, 2 x 200 meter.

3 km PW hjem.

Vindstille og 28 grader er tæt på perfekte omgivelser til dagens løb. Sveden haglede af kroppen og lungerne fik lov at arbejde på den sidste 200 meter. Det går stille og roligt fremad. :smile:

I aften tager jeg 5 km PW mere og ellers står den på det sædvanlige udstrækning og foamrolling.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 7. Juni:

Bænkpres:

5 sæt @ 60 kg x +10 reps

Supersættet med:

Close grip neutral grip pulldowns:

3 sæt @ 70 kg x 10 reps

2 sæt @ 65 kg x 10 reps

C.S. Rows medium greb:

3 sæt @ 40 kg x 8 reps

DB rows:

3 sæt @ 34½ kg x 10 reps

Cable laterals:

3 sæt @ 10 kg x 10 reps

Supersættet med:

Facepulls:

3 sæt @ 25 kg x 12 reps

DB preacher curls:

3 sæt @ 12 kg x 10 reps

Farmer walks:

10 kgs vægtskive i strakte arme over hovedet x 2 gange frem og tilbage i HSK. :crazy:

Højre skulder driller mig lidt for tiden, så bænkpressen blev mere kørt for at få blod til området end at træne. Fik lavet en masse stræk og det hjalp en del på det.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 8. Juni:

3 km PW ud til fodboldbanen.

Tempoløb:

opvarmning + 8 x 100 meter, 2 x 200 meter.

3 km PW hjem.

Jebus det var klamt i dag! 26 grader og en luftfugtighed som en teenagetøs i brunst!

I aften tager jeg 5 km PW mere og ellers står den på det sædvanlige udstrækning og foamrolling.

Link to comment
Share on other sites

Du får sgu banket noget cardio af.. det er fedt! Gad godt jeg var i Horsens så vi ku spurte lidt om kap :)

Jeg er jo stadig smælderfeeee, så cardio skal der jo til!

At vejret så indtil videre har været perfekt til det er jo bare et plus. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 9. Juni:

3 km PW ud til fodboldbanen.

Tempoløb:

opvarmning + 8 x 100 meter, 2 x 200 meter.

3 km PW hjem.

Herefter stod den på grill,hygge og X-Men: First Class. Den får thumps up herfra.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tirsdag 21. Juni:

3 km PW ud til fodboldbanen.

Tempoløb:

opvarmning + 8 x 100 meter.

3 km PW hjem.

En uge i Berlin med 3 koncerter( System of A Down, John Waters The Wall og Foo Figthers) + uendelige mængder mad og alcohol har sat sine spor. Havde det descideret fysisk dårligt mandag og fik INTET lavet udover at arbejde.

I dag havde jeg det som om jeg skulle kaste op under hele løbeturen, er sikker på det alkoholforgiftning... :laugh:

Til dem der ikke har været der, kan Berlin varmt anbefales. Det er billigt at bo på hotel, sindssygt billigt at spise på gode restauranter og så er der jo en del kulturelt at se. Udover koncerter var vi nede i en bunker og høre lidt om historien bag, på kanalrundfart og så så vi en del af det gamle øst Berlin.

RIGTIGE mænd SKAL tage herud: SYGE BILER!

Det er en stor hal der fungerer som garage for rige svin i Berlin. Man kan så komme og kigge på bilerne ganske gratis. Der er desuden en udemærket restaurant tilknyttet. Jeg vil anbefale deres argentinske entre cote!

Lige da vi ankom trak der en gut ud i en sort ferrari 599 ud og giver den gas...FUCK DET VAR FEEE! :devil:

Da vi var der holdt der alt fra gamle amerikanerbiler til Porsche, Lamboer, Ferrarier, gamle Mercedes, DB9'ere osv.

For satan det var cool!

En af aftenerne var vi på The Bird at spise. Det kan varmt anbefales, hvis man er til greasy burgere, gode øl og damn goodlooking bartendere!

En fed tur på alle måder, som snart skal gentages i et andet land...

Link to comment
Share on other sites

I dag havde jeg det som om jeg skulle kaste op under hele løbeturen, er sikker på det alkoholforgiftning... :laugh:

Jeg tror du har ret! Jeg havde det nemlig på samme måde under cykling (efter løb) i går følgende en ret heftig bytur i fredags. :laugh:

Bortset fra det, så lyder det til at du var på en fed tur - Berlin står ret højt på min liste over byer jeg gerne vil besøge. :smile:

- en lille hilsen fra en sniglæser i loggen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du har ret! Jeg havde det nemlig på samme måde under cykling (efter løb) i går følgende en ret heftig bytur i fredags. :laugh:

Bortset fra det, så lyder det til at du var på en fed tur - Berlin står ret højt på min liste over byer jeg gerne vil besøge. :smile:

- en lille hilsen fra en sniglæser i loggen. :wink:

Berlin er helt sikkert en by der kan anbefales. Når man tænker på det måske er Europas hovedsted rent kulturelt, så er det dælme billigt både at bo og spise der. En ting som jeg elsker ved Berlin er deres utroligt mange grønne områder. Der er bare træer overalt. Det skaber en fantastisk hyggelig stemning.

Link to comment
Share on other sites

Søndag 26. Juni:

3 km PW ud til fodboldbanen.

Tempoløb:

opvarmning + 8 x 100 meter.

3 km PW hjem.

Så kører det. Benene var lette og lungerne kan følge med. Om 14 dage, skal jeg i gang med descideret sprinttræning. Det bliver spændende at se hvordan bentøjet reagerer.

Link to comment
Share on other sites

Mandag 27. Juni:

C.S. Rows medium greb:

4 sæt @ 40 kg x 10 reps

Bænkpres:

3 sæt @ 100 kg x 5 reps + 2, 1, 2 (rest/pause) på det sidste.

Supersættet med:

Straight bar pulldowns:

3 sæt @ 65 kg x 10 reps

Seated rows:

3 sæt @ 70 kg x 10 reps

Seated B.O. laterals:

3 sæt @ 10 kg x 10 reps

DB preacher curls:

3 sæt @ 12 kg x 10 reps

Finisher:

- Farmerwalks 2 x frem og tilbage i HSK med 22kgs DBs.

- Box squat med 10 kgs vægtskive over hovedet x 15 reps

- 15 pushups

x 2.

Skulderen brokker sig heldigvis ikke så meget mere efter en del hvile, men det har gået lidt ud over styrken i bænken. Wtf, det kommer nok hurtigt igen.

Link to comment
Share on other sites

Skal du være skåret, med alt det cardio?

Spørg mig igen i oktober. :laugh:

Nej seriøst, så syntes jeg endelig at jeg er kommet dertil hvor det hele fungerer. Jeg er ikke neurotisk over diverse småting og tillader også mig selv diverse afbræk fra træning osv. Førhen har jeg total panikket over de mest latterlige ting og er endt med at smide håndklædet i ringen ret hurtigt. Det har jeg ikke gjort denne gang.

Jeg tager det stille og roligt og vil gerne ende på 85 kg eller deromkring inden året er omme.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 28. Juni:

Low box squat:

5 sæt @ 80 kg x 5 reps

GHR:

3 sæt @ kropsvægt x 5 reps

One leg leg pres:

3 sæt @ 60 kg x 10 reps

Finisher:

- 2 x gange frem og tilbage i HSK farmerwalks med 10 kgs skive over hovedet

- 25 rep leg ext.

- 15 rep back ext.

- 15 push ups

x 2

Squat gik fint og uden problemer efter en god opvarmning og lidt foamrolling.

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Fredag 1. Juli:

3 km PW ud til fodboldbanen.

Tempoløb:

opvarmning + 8 x 100 meter.

3 km PW hjem.

Stængerne var stadig en smule ømme efter ben dagen forleden. Der skal vist squattes lidt oftere i fremtiden. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Finisher:

- 2 x gange frem og tilbage i HSK farmerwalks med 10 kgs skive over hovedet

- 25 rep leg ext.

- 15 rep back ext.

- 15 push ups

x 2

Squat gik fint og uden problemer efter en god opvarmning og lidt foamrolling.

Crossfit? tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Crossfit? tongue.gif

:laugh:

Regner med at Finishers bliver mere en del af træningen. Denne omgang var dog bare for at smadre min træningsmakker, som skulle på arbejde lige efter træning. Jeg prøvede så vidt som muligt at vælge øvelser der ville gøre det besværligt for ham at gennemføre en arbejdsdag som tjener. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 4. Juli:

C.S. Rows medium greb:

4 sæt @ 42.5 kg x 10 reps

Bænkpres:

3 sæt @ 110 kg x 5 reps + 1, 1, 2 (rest/pause) på det sidste.

Supersættet med:

Straight bar pulldowns:

3 sæt @ 65 kg x 10 reps

Seated rows:

3 sæt @ 80 kg x 10 reps

Seated DB press med twist:

1 sæt @ 22 kg x 10 reps

2 sæt @19½ kg x 10, 6 reps

Cable B.O. laterals:

3 sæt @ 10 kg x 10 reps

DB alternating curls:

1 sæt @ 19½ kg x 10 reps

2 sæt @ 17 kg x 10 reps

Finisher:

- Farmerwalks 2 x frem og tilbage i HSK med 22kgs DBs.

- 15 reps stående military pres med stangen

- 15 reps sit ups

- 15 pushups

- 15 reps lilla miniband shrugs into pull aparts

x 2.

Satme en god træning i dag. Det hele spillede bare, pauserne var minimale og gik helt død på skulderpres. Der var bare ingen saft i dem i dag :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share