T - Revival of Old School


T
 Share

Recommended Posts

Mandag 1. August:

Cykeltur:

38 km på jernhesten.

En af mine gode venner spurgte om jeg ville med ud og trille en tur. Hvad han glemte at sige var at vi skulle på en lille detour, så vi kørte lidt længere end regnet med!

Det var nu ok, selvom mine tæer sover nu hvor jeg er hjemme igen. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Torsdag 11. August:

C.S. Rows bredeste greb:

4 sæt @ 42.5 kg x 10 reps

Bænkpres:

3 sæt @ 95 kg x 10, 10, 8 reps

Supersættet med:

C.G. neutral pulldowns:

3 sæt @ 75 kg x 10 reps

DB rows:

3 sæt @ 32 kg x 10 reps

Standing DB press med twist:

1 sæt @ 22 kg x 10 reps

1 sæt @19½ kg x 8 reps

1 sæt @17 kg x 7 reps

B.O. laterals:

3 sæt @ 12 kg x 10 reps

supersættet med:

Facepulls:

3 sæt @ 35 kg x 10 reps

Første træning efter 5 dage i sommerhus hvor jeg lavede absolut INTET! Kosten var faktisk ok, så tror ikke der er sket det store på vægten. Mine skuldre skal åbenbart til at have lidt mere tæv, så de ikke forbliver så latterligt svage... :nonono:

Træningen kører stadigvæk efter "I go, You go" sammen med min makker og det kunne da godt mærkes i dag. :laugh:

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Lørdag 13. August:

Low box squat:

5 sæt @ 90 kg x 5 reps

Min makker skulle træne teknik, og jeg nuppede lige lidt squat med. Fik desuden lige foamrollet et par ømme punkter på mine lår og det var lige hvad jeg havde brug for.

Link to comment
Share on other sites

Mandag 15. August:

Bænkpres:

5 sæt @ 110 kg x 5 reps

supersættet med:

Chin ups:

5 sæt @ 5 reps x kropsvægt

Seated narrow grip rows:

3 sæt @ 80 kg x 8 reps

Military pres:

4 sæt @ 50 kg x 8 reps

Liggende DB extensions:

3 sæt @ 22 kg x 6 reps

supersættet med:

Barbell Curls:

3 sæt @ 40 kg x 6 reps

Sidste dag i ferien + carb up dag = 2 træningspas.

Så blev det tunge træningspas overstået. I aften står den på BB træning :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 15. August:

Aftentræning:

C.S. Rows bredeste greb:

4 sæt @ 42.5 kg x 10 reps

DB incline bænkpres:

2 sæt @ 37 kg x 10, 8 reps

2 sæt @ 34½ kg x 8, 7 reps

Supersættet med:

DB rows:

4 sæt @ 34½ kg x 10 reps

DB front raises:

4 sæt @ 8.5 kg x 10 reps

Supersættet med:

Facepulls:

4 sæt @35 kg x 10 reps

Dips:

2 sæt @ kropsvægt x 12, 8 reps

Supersættet med:

DB hammer curls:

2 sæt @ 22 kg x 10 reps

Har en lille irritation i nakken, som jeg har fundet ud af godt kan lide DB front raises, så den erstattede lige DB laterals i aftenens træning. Jeg har ikke kørt dips i jeg ved ikke hvor mange år og jeg gik da også hurtigt død. Godt det kun var 2 sæt! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 17. August:

Low box squat:

5 sæt @ 90 kg x 5 reps

GHR:

3 sæt @ kropsvægt + 5 kg x 6 reps

Et bens benpres:

3 sæt @ 60 kg x 10 reps

Cardio:

5 km PW.

Havde selvskab af herrelandsholdet i håndbold fra Japan! De optog så mere eller mindre hele HSK og lavede lidt af hvert.

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 18. August:

C.S. rows bredeste greb:

4 sæt @ 45 kg x 10 reps

Bænkpres:

4 sæt @ 90 kg x 10 reps

supersættet med:

Pulldowns med cykelstyr:

4 sæt @ 10 reps x 70 kg

Military pres:

3 sæt @ 50 kg x 8 reps

Cardio:

5 km PW.

Da jeg vågnede i dag var det som om der var noget i klemme i højre brystmuskel. Efter en god opvarmning generede det mig ikke vitterligt, men det kom igen under military, så jeg stoppede træningen der og brugte resten af tiden på at foamrolle traps og prøve at få ryggen til at poppe på plads, strække nakke skulder og bryst ud og så ellers vente på at min makker blev færdig. Har bestilt en tid hos kiroprator i morgen, da jeg har en god ide om hvad der er galt. Nakken skal bare knækkes og så plejer irritationen at forsvinde. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 21. August:

Low box squat:

5 sæt @ 100 kg x 5 reps

GHR:

3 sæt @ kropsvægt x 8 reps

Et bens benpres:

3 sæt @ 65 kg x 10 reps

Fik foamrollet og varmet godt op, da glutmuskulaturen virkede lidt stram. God træning sammen med min makker, hvor vi fik sludret lidt om livet, da en af vores tidligere holdkammerater og venner desværre faldt om til træning og døde for et par dage siden. Det er simpelthen alt for tidligt i en alder af 35 år. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Fik foamrollet og varmet godt op, da glutmuskulaturen virkede lidt stram. God træning sammen med min makker, hvor vi fik sludret lidt om livet, da en af vores tidligere holdkammerater og venner desværre faldt om til træning og døde for et par dage siden. Det er simpelthen alt for tidligt i en alder af 35 år. :unhappy:

Åh hvor tragisk. :unhappy: Man kommer godt nok til at tænke på sin egen dødelighed, når det kommer så tæt på. Sender dig mange tanker, og håber I kan støtte hinanden i den næste svære tid.

Link to comment
Share on other sites

Åh hvor tragisk. :unhappy: Man kommer godt nok til at tænke på sin egen dødelighed, når det kommer så tæt på. Sender dig mange tanker, og håber I kan støtte hinanden i den næste svære tid.

Det er sørgeligt når et liv ender så tidligt, og det sætter selvfølgelig en masse tanker i gang.

Link to comment
Share on other sites

Tragisk med Ole..... unhappy.gif Nu følger jeg ikke SÅ meget med mere. Hvad hold spillede han på?

Ole spillede på HICs "old boys" hold(2 div), dvs Langager, Reinholdt, Katholm, Sonny Madsen, Dejbjerg, Milosevic osv. De er alle meget ramt af det hele. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 24. August:

Pulldowns chin greb:

4 sæt @ 70 kg x 10 reps

Bænkpres:

4 sæt @ 100 kg x 10, 10, 8, 9 reps

supersættet med:

Seated rows smalt greb:

4 sæt @ 80 kg x 10 reps

Cable laterals:

4 sæt @ 10 kg x 10 reps

Havde slet ikke energi til noget som helst i dag, da jeg sov elendigt i nat. Derfor blev der skåret lidt her og der i øvelser. Fik masseret min højre skulder med min orange pigbold og ramte på et tidspunkt et punkt, som fik mit højre øjenbryn til at gå amok. Ufrivillige spasmer er altid sjove! :laugh:

Cardio:

5 km PW.

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share