T - Revival of Old School


T
 Share

Recommended Posts

Hold kæft der er sket meget siden sidst jeg kiggede i loggen. Godt gået!!

:laugh:

Som jeg sagde til Jhax, så var jeg klar fra i dag af, da jeg her i weekenden var på dødsdruk.

Mandag d. 29. Marts:

T vs Jhax dag 1:

5 km løb.

I morgen starter jeg i HSK igen. Det bliver sjovt at se hvad kroppen kan holde til. :crazy:

Ellers er planen at jeg her i starten skal have banket en løbeform op. Cykelformen er ok, den skal bare vedligeholdes her mens jeg får styr på mit løb.

Link to comment
Share on other sites

Posture.

I know. Har lige haft 2 dage på langs, hvor jeg smed linier imellem de forskellige plan for at se hvor skidt det så ud. Sådan er det når man har et stillesiddende job, har lidt "tilt" i forvejen og ikke rigtig laver andet end at cykle. Ikke en god kombination. Men jeg tror at løbet no, skal få "blødt op" for en del af det og så skal der foam rolles og strækkes ud til den store guldmedalje. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 2. April:

T vs Jhax dag 5:

Bænkpres:

3 sæt @ 5 reps x 100 kg.

2 sæt @ 5 reps x 90 kg.

Wide grip chin ups:

5 sæt @ 5 reps x kropsvægt.

Seated rows:

3 sæt @ 5 reps x 70 kg.

Chest supported rows:

3 sæt @ 5 reps x 30 kg. - Medium greb.

Farmer walks:

4 ture med 27 kg.

Aaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha min krop reagerer slet ikke. Efter 2 sæt bænk føltes det som om min overkrop var helt død, der var slet ingen fyring på! :laugh: Så jeg pillede kilo af på de sidste sæt for ikke at ende med en pinlig situation.

Tror vist bare jeg tager den stille og roligt her i starten. Men helt utilfreds er jeg dog ikke efter et år uden seriøs træning.

Fik hilst på Morten Sørig og Hoosier, som præsterede nogle gode dødløft. Det er sgu fedt at være tilbage i HSK igen. Som jeg sagde til Morten, det har jeg savnet mere end jeg lige regnede med. :smile:

Cardio:

5 km løb

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Hey T det er meget muligt at du har skrevet det et sted men jeg er for doven til at lede :tongue:

Hvor mange kcal'er cutter du på dagligt afhængig af træning osv og hvordan ser makronutrientfordelingen ud :smile:

Haha helt ok. Jeg har ikke skrevet det ned, siden jeg opdaterede loggen. Lige pt. er jeg i en tilvænningsfase, hvor jeg ligger omkring 3000-3500 kalorier, men det kan komme til at gå op og ned. Jeg skal have fundet ud af hvad det laveste jeg kan ligger på er, samtidig med at jeg dyrker en masse cardio ved siden af vægttræningen. Jeg vil tro jeg ender på lige under 3000 kalorier når jeg har fintunet det og så forbrænde 1000 kalorier om dagen via cardio og vægttræning.

Fordelingsmæssigt er det ca. 20% fedt, 50-60% kulhydrat og 20-30% protein. Igen det kan være jeg justerer lidt i det alt efter hvordan kroppen reagerer.

Håber det var svar nok. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 4. April:

T vs Jhax dag 7:

Seated DB shoulder press:

5 sæt @ 24.5 kg x 6 reps - neutralt greb

B.O. laterals:

3 sæt @ 8.5 kg x 12 reps

Liggende DB triceps extensions:

3 sæt @ 17 kg x 6 reps

DB curls:

3 sæt @ 17 kg x 6 reps

Ingen cardio i dag, da benene trænger til et hvil.

Link to comment
Share on other sites

Haha helt ok. Jeg har ikke skrevet det ned, siden jeg opdaterede loggen. Lige pt. er jeg i en tilvænningsfase, hvor jeg ligger omkring 3000-3500 kalorier, men det kan komme til at gå op og ned. Jeg skal have fundet ud af hvad det laveste jeg kan ligger på er, samtidig med at jeg dyrker en masse cardio ved siden af vægttræningen. Jeg vil tro jeg ender på lige under 3000 kalorier når jeg har fintunet det og så forbrænde 1000 kalorier om dagen via cardio og vægttræning.

Fordelingsmæssigt er det ca. 20% fedt, 50-60% kulhydrat og 20-30% protein. Igen det kan være jeg justerer lidt i det alt efter hvordan kroppen reagerer.

Håber det var svar nok. :smile:

Det var det bestemt, mange tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 6. April:

T vs Jhax dag 9:

Bænkpres:

5 sæt @ 5 reps x 100 kg. - 6 reps på det sidste sæt fordi Tonni mente jeg skulle. :tongue:

Wide grip chin ups:

5 sæt @ 6 reps x kropsvægt.

Seated rows:

3 sæt @ 6 reps x 70 kg.

Chest supported rows:

3 sæt @ 6 reps x 35 kg. - Medium greb.

Allerede en forbedring i styrken, selvom der stadig intet knald er på mine løft. Det skal nok komme med tiden.

Cardio:

5 km løb.

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 8. April:

T vs Jhax dag 11:

Seated DB shoulder press:

5 sæt @ 27 kg x 6 reps - neutralt greb

B.O. laterals:

3 sæt @ 8.5 kg x 12 reps

Liggende DB triceps extensions:

3 sæt @ 19½ kg x 6 reps

DB curls:

3 sæt @ 19½ kg x 6 reps

Cardio:

10 km PW

Har en lille irritation i lænden, som jeg lige skal have ordnet før jeg kan give den gas med løb igen. Så det må blive PWs indtil da.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg været i gang i knap 14 dage og kroppen har reageret fint på træningen. Lænden er blevet bedre siden jeg startede emd at træne igen og den lille skulderirritation jeg havde, forsvandt efter den første bænksession. Jeg har en planlagt tur til New York om små 2 uger og derfor var planen at, (hvis kroppen reagerede positivt på træningen) jeg ville skrue voldsomt op for volumen ret hurtigt i de 2 uger op til min rejse til New York. Så fra i morgen får den ekstra gas indtil jeg rejser.

De 5 dage i New York skal så bruges på "refeed" med mad, musik og kvinder. :tongue:

Jeg forventer at jeg er MEGET swole når jeg kommer hjem derfra... :alright:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 13. April:

T vs Jhax dag 15:

Bænkpres:

5 sæt @ 5 reps x 105 kg

Wide grip chin ups:

5 sæt @ 6, 6, 5, 5, 5 reps x kropsvægt.

Seated rows:

5 sæt @ 12, 12, 10, 9, 9 reps x 70 kg.

Incline DB pres:

1 sæt @ 12 reps x 27 kg.

3 sæt @ 12, 10, 6 reps x 29½ kg.

1 sæt @ 6 reps x 27 kg

Chest supported rows:

3 sæt @ 10, 10, 8 reps x 35 kg. - Medium greb.

Gik fuldstændig død i incline DB bænk. De korte pauser på 30 sekunder fik mine muskler til at svigte efter 3 sæt. Det kan kun blive bedre!

Cardio:

5 km PW

Link to comment
Share on other sites

Selvom du har holdt 5 års pause, så bænker du lige så meget som mig.. Grrr! :tongue:

Godt du er igang igen mester.. Glæder mig til at følge dig herinde, nu hvor vi aldrig ses mere.. TØS!

Vi burde træne sammen - en gang modificeret T&T experiment :wink:

Vi må lige hooke op på noget fælles træning i Aalborg en dag. Så tager jeg sgu turen derop, når du nu ikke gider at besøge mig bare fordi jeg kommer EN dag senere hjem! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 15. April:

T vs Jhax dag 17:

Seated DB shoulder press:

5 sæt @ 29.5 kg x 5 reps - neutralt greb

Cable laterals:

4 sæt @ 10 kg x 12 reps

B.O. laterals:

4 sæt @ 8.5 kg x 12 reps

Liggende DB triceps extensions:

4 sæt @ 19½ kg x 6 reps

Barbell curls:

4 sæt @ 40 kg x 6 reps

Straight bar pushdowns:

3 sæt @ 7 blokke x 12, 9, 6 reps

DB preacher curls:

2 sæt @ 13 kg x 12, 6 reps

1 sæt @ 10 kg x 7 reps

Skal stadig lige vænne mig til de korte pauser. Der var godt nok pump på armene og de gik helt døde i dag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share