Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Puha det ser ellers også ud til at du går godt til den med træningen :4thumbup:

Jo, men jeg har også været slem i dag, da jeg stort set er alene på arbejdet, spiser jeg ikke med dem jeg plejer, så jeg har spist mindre sundt i dag, Pastasalat med en fiskefilet og 130 G varm røget Laks, det smagte godt men, jeg tror der er nogle flere kalc. end 2 rugbørd med makral :blush:

Link to comment
Share on other sites

Bedre tilpas.

Lidt mere selvtillid.

Kan passe alt det tøj det var lidt for lille(jeg har nogle Jeans som er ca. 15 år gamle som jeg ikke har prøvet)

Skal ikke op og tisse om natten.

Drikker ikke så meget, drikker ca. 3L nu drak nok min. 5 L før.

Bedre form.

Får utrolig meget ros både i centeret, på jobbet og her :bigsmile:

Sparer mange penge på slik, junk food og mad.

Kan moppe mine venner der stadig er ligeså fede som de plejer at være :smile:

Ulemper.

Er ikke så meget sammen med vennerne, da der ikke er tid.

Skal snart til at bruge en masser penge på nyt tøj :unhappy:

Har stadig lyst til slik, har bestilt noget storset uden kalc.

Fryser.

Mine arme kommer let til at sove.

Jeg overvejer om jeg skulle prøve noget andet sport, for at få lidt afveksling, jeg tænker på at købe en cykel og køre Århus rundt, nogle det vil med?

Tror det er sundt at tænke lidt over tingene, det er ikke kun kroppen der forandre sig men en stor del oppe i hovedet skal også hele tiden være med..

Det med vennerne kender jeg også til, men har været god til at finde venner via sporten.. og så ellers måske være bedre til at tilrettelægge træningen så der stadig er tid til de gamle venner.. :smile:

Det med nyt tøj, køber man alligevel jævnligt nyt tøj (især som pige) så det bliver skiftet ud stille og rolig.. + du glemte at tilføje det som en plus-side at du får nyt smart tøj.. :wink:

Tænk på at på et tidspunkt, vil der være plads til "rigtig" slik og Mac D igen i ny og næ igen når du ikke længere behøver at være i kcal underskud og nok også mindre tid på crozztraineren.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tror det er sundt at tænke lidt over tingene, det er ikke kun kroppen der forandre sig men en stor del oppe i hovedet skal også hele tiden være med..

Det med vennerne kender jeg også til, men har været god til at finde venner via sporten.. og så ellers måske være bedre til at tilrettelægge træningen så der stadig er tid til de gamle venner.. :smile:

Det med nyt tøj, køber man alligevel jævnligt nyt tøj (især som pige) så det bliver skiftet ud stille og rolig.. + du glemte at tilføje det som en plus-side at du får nyt smart tøj.. :wink:

Tænk på at på et tidspunkt, vil der være plads til "rigtig" slik og Mac D igen i ny og næ igen når du ikke længere behøver at være i kcal underskud og nok også mindre tid på crozztraineren.. :4thumbup:

Jeg må indrømme at når jeg sidder og cykler og der kommer en MacD reklame, så er det godt der ikke ligger en MacD lige om hjørnet :blush:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 14-02-2008 Fin træningsdag.

½ time cross level 4 inc 5 min på level 5 til sidst, svær maskine 662 kalc. slutpuls 146.

Underkrop program B

½ time cross level 4, inc 15 level 5, svær maskine 673 kacl. slutpuls 156.

Overkrop program B, tabte halvvejs en vægt på 32 kg på skuleren, nu er den lidt øm.

½ time sofacykel level 520 kalc. 11.84 KM.

Hjemmearbejde i morgen så kan jeg sove til kl 8 :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 15-02-2008 Det tog lidt lang tid i dag.

½ time, bestående af 5 min level 5, 5 min level 4, 5 min level 5, 5 min level 4, 10 min level 5 Cross svær maskine 679 kalc. slutpuls 159.

Underkrop program A squat fri vægtstang 8 * 65 kg, 8 * 110 kg og 8 * 120 kg, 2 * 140 kg.

½ time Cross level 4 svær maskine 679 kalc. slutpuls 156.

Overkrop program A.

½ time sofacykel level 10.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 16-02-2008 Fin træningsdag.

½ time cross level 5 let maskine 688 kalc.

Underkrop program B

½ time cross level 4 svær maskine 693 kacl. slutpuls 152, forsøgte at holde skridt/m på 160, damm jeg svedte efter den omgang, da jeg tørret næsen var det lidt blod, så har man da lavet noget, hvis man begynder at bløde ved det :laugh:

Overkrop program B

½ time sofacykel level 544 kalc. 11.95 KM.

Det er fedt der vinterferie så er der ikke så mange i centeret.

Skal vaske i dag, gider sku ikke.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Lørdag 16-02-2008

Mad i dag :wub:

Morgenmad

2 små boller med ost og hamberryg.

Middag 1 kebap rulle og 140g Jelly beans Lakris og Chilli.

Aftensmad 1 indbagt pizza med skinke, spaghetti og kødsove, spiste næsten det hele.

Aften is 0,52 L 991 kalc.

Puha det var en slem dag, Skam dig Martin, men første spise dag i 2 måneder.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Søndag 17-02-2008

½ time Cross level 4 svær maskine 666 kacl, slutpuls 136.

Underkrop Program A Squat vægtstang, 8 * 80 kg, 8 * 100 kg, 8 * 120 kg, 8 * 140 kg og 8 * 160 kg, puha den sidste var hård, da jeg tag den sidste vægt af i den ene side faldt stangen ned, sikker et brag :4thumbup:

½ time cross level 4 svær maskine 668 kalc. slutpuls 138.

Overkrop normalt program A

½ time sofacykel level 10 540 kalc. 11,95 km

Vægt 109,4 kg 0,2 kg på en uge.Jeg ved godt hvad årsagen er, har ikke værer på toalet i dag og pizza samt is i går, øv øv.

Link to comment
Share on other sites

Mave 118,5(121)(122)(122,5)(125.5)(127)CM

Bryst 118(120)(122)(122,5)(125()124)CM

Røv 107,5(108)(110)(110)(111)(111)CM

Talje 103,5(104)(104,5)(106)(107()108)CM

Lår 63,5(64)(65,5)(66)(68) CM

Tab 5 cm denne uge, fint resultat, når jeg ikke har holdt kuren så godt denne uge.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Søndag 17-02-2008

½ time Cross level 4 svær maskine 666 kacl, slutpuls 136.

Underkrop Program A Squat vægtstang, 8 * 80 kg, 8 * 100 kg, 8 * 120 kg, 8 * 140 kg og 8 * 160 kg, puha den sidste var hård, da jeg tag den sidste vægt af i den ene side faldt stangen ned, sikker et brag :4thumbup:

½ time cross level 4 svær maskine 668 kalc. slutpuls 138.

Overkrop normalt program A

½ time sofacykel level 10 540 kalc. 11,95 km

Vægt 109,4 kg 0,2 kg på en uge.Jeg ved godt hvad årsagen er, har ikke værer på toalet i dag og pizza samt is i går, øv øv.

Øv, øv, surt sådan vægten så ud, men det er da ret godt klaret du ikke har taget på efter sådan en dag... efter en dag m. pizza og sådan lidt usundt kommer jeg hurtigt op på et kg ekstra som skal trænes af. :unhappy:

Syns det ser godt ud med de cm du har tabt dig :4thumbup:

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

Øv, øv, surt sådan vægten så ud, men det er da ret godt klaret du ikke har taget på efter sådan en dag... efter en dag m. pizza og sådan lidt usundt kommer jeg hurtigt op på et kg ekstra som skal trænes af. :unhappy:

Syns det ser godt ud med de cm du har tabt dig :4thumbup:

Tak :smile: Jeg har besluttet ikke mere i eller Pizza som jeg ikke har lavet selv, næste lørdag vil jeg lave en sund Pizza :laugh: med mager ost Oksemørbrad og Chilli.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 20-02-2008

½ time Cross level 4 svær maskine 670 kacl, slutpuls 136.

Underkrop Program A Squat vægtstang, 12 * 100 kg, 12 * 120 kg, 8 * 140 kg og 8 * 160 kg, jeg kommer ikke lange nok ned, jeg tror mine lårmuskler er for store.

½ time cross level 4 svær maskine 660 kalc. slutpuls 144.

Overkrop normalt program A

½ time Cykel level 10 303 kalc. 16,95 km

Vægt 109,1 kg jeg kunne ikke lade være med at veje mig 300 g siden søndag og det er aften vægt der plejer jeg at veje ca. 1 kg mere end om morgenen :smile: så det ser godt ud.

Skal til jobsamtale i morgen kl 14 ang. et job som kørende systemkonsulent, jeg har længe ville skifte job, men jeg er bange for at det kommer til at indvirke på min træning, kan jo også bare bruge det at få mere i løn. :devil:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Vægt 109,1 kg jeg kunne ikke lade være med at veje mig 300 g siden søndag og det er aften vægt der plejer jeg at veje ca. 1 kg mere end om morgenen :smile: så det ser godt ud.

Skal til jobsamtale i morgen kl 14 ang. et job som kørende systemkonsulent, jeg har længe ville skifte job, men jeg er bange for at det kommer til at indvirke på min træning, kan jo også bare bruge det at få mere i løn. :devil:

Heysa Mollerup

Først lige.. ser godt ud med dit vægttab.. :4thumbup:

Og så vil jeg lige ønske dig held og lykke med dit jobsamtale i morgen.. lad være med at bekymre dig på forhånd ang. dit træning osv.. tag det som det kommer, det skal nok gå det hele.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Heysa Mollerup

Først lige.. ser godt ud med dit vægttab.. :4thumbup:

Og så vil jeg lige ønske dig held og lykke med dit jobsamtale i morgen.. lad være med at bekymre dig på forhånd ang. dit træning osv.. tag det som det kommer, det skal nok gå det hele.. :wink:

Tak og mange tak, ja tingene plejer jo at gå, men under alle omstendigheder skal jeg tidligst starte den 01-04-2008 så der er lang tid til.

Link to comment
Share on other sites

Vægt 109,1 kg jeg kunne ikke lade være med at veje mig 300 g siden søndag og det er aften vægt der plejer jeg at veje ca. 1 kg mere end om morgenen :smile: så det ser godt ud.

Jeg plejer også altid at veje ca et kg mere om aftenen (så det har jeg droppet igen :dry: ) Det ser rigtig godt ud med vægten! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 21-02-2008

Jobsamtalen gik fint, jeg får besked på tirsdag, til sidst sage direktøren at han hade fået et godt indtryk af mig :bigsmile: .

½ time cross 20 min level 5 10 min level 4 svær maskine 703 kalc.PR slutpuls 158, jeg har lidt træt til sidst.

Underkrop program B

½ time cross level 4 svær maskine.

Overkrop program B

½ time sofacykel level 535 kalc. 11.90 Km.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 22-02-2008

½ time Cross level 4 svær maskine 665 kacl, slutpuls 136.

Underkrop Program A Squat vægtstang, 12 * 80 kg, 12 * 120 kg, 12 * 140 kg og 12 * 160 kg, jeg bliver sku lidt træt efter sådan en omgang.

½ time cross level 4 svær maskine 660 kalc. slutpuls 138.

Overkrop normalt program A

½ time SofaCykel level 10 530 kalc. 11,95 km

Skal have nogle venner over i morgen til brætspil og spise, det bliver svært at lade være med at drikke :blink: på den anden side så har jeg en fordel i spillet hvis de andre drikker og jeg ikke gør :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 23-02-2008

½ time cross level 4 svær maskine 699 kalc. slutpuls 150.

Underkrop program B

½ time cross level 4 svær maskine. ca. 690 kalc.

½ time Cross level 4 svær maskine 726 kalc. PR

Overkrop program B

Det blev ikke tid til Cykel, da jeg fik gæster kl 14.30, var hjemme 14.31.

Vægt 108,4 Kg tabt 1 kg siden Søndag :bigsmile: jeg vejet mig da jeg ikke var sikker på vægten hvis jeg tog i byen i aften.

Som jeg hade forudset blev det en usund dag i dag 3/4 Pizza og 9 ØL, men vi gik ikke i byen, så jeg kommer ok tid i seng.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

:devil: Søndag 24-02-2008

½ time Cross level 4 svær maskine 675 kacl, slutpuls 136.

Underkrop Program A Squat vægtstang, jeg kørte med lav for at køre den rigtig, men jeg kan ikke få røven ret langt ned

½ time Cross level 4 svær maskine 665 kalc. slutpuls 142, lidt træt-

Overkrop normalt program A

½ time SofaCykel level 10 542 kalc. 11,95 km

Da jeg hade 13 min sage i højtalerne at centeret lukker om 10, så det var tid at komme i bad, det er svært at skynde sig når man køre på tid :bigsmile: men jeg skulle være færdig med mit program, så jeg var først ude 10 efter de hade lukket :laugh:

Edit, jeg glemte at skrive vægten 109,6 kg Det var godt jeg vejet mig i går :blink:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Ugeplan for ugen 9

Mandag 3 timer, normalt træningsfri, men ikke i denne uge 7. træningsdag i træk, normalt styrke program, men jeg tror jeg vil prøve stepmaskine i stedet for cykel.

Tirsdag 8 træningsdag, 3 timer, hvis det gik godt med step vil jeg køre den igen ellers normalt program, med får jeg nyt job :bigsmile:

Onsdag Skal til heldagsmøde i Viborg, hader turen fra Århus til Viborg, træningsfri.

Torsdag normalt program 3 timer.

Fredag normalt program 3 timer.

Lørdag normalt program mindst 3 timer gerne 4.

Søndag normalt program mindst 3,5 timer gerne 4,5.

Nu hvor vejret er ved at blive bedre overvejer jeg at købe en cykel og få noget motion ude i naturen, nogle der ved hvor man kan købe en god og ikke for dyr cykel i Århus ca. 6.000.-

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share