Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Vægt 102 kg jeg var ellers lide nervøs for vægten, 1 træningsdag mindre og en masse junkfood og slik, kl 2.45 i nat spiste jeg en kebap, en is, 3 hot vinge, 5 hot løgringe og en burger.

Det er SNYYYD... Men på den anden side så må du VIRKELIG være i kcal underskud når det går så godt...

Jeg burde tage ved lære.. :tongue:

Ps. Prøv lige at poste din kost i ny og næ. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er SNYYYD... Men på den anden side så må du VIRKELIG være i kcal underskud når det går så godt...

Jeg burde tage ved lære.. :tongue:

Ps. Prøv lige at poste din kost i ny og næ. :smile:

Det er en svær kunst at lærer :tongue:

Uha min kost ser skidt ud.

Eks.

Torsdag kyling/bacon sandwich, en store Claus(300g) + 2 brød på station, pizza slice, 1 lille burger, hotwings, hotløgringe og en masse øl/sprit + slik.

Fredag 2 kyling burger, en burger og frits, noget slik.

Næste uge skal kosten være i orden :innocent: sage jeg ikke det samme sidste uge :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 24-03-2008.

2 timer cross med en lille pause mellem time 1 og 2, 2800 kalc.

Nu skal jeg afsted til påske middag.

Denne uge bliver uden trænings pause, da jeg holdt pause fredag fordi centeret hade lukket.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Mandag 24-03-2008 Måledag.

Mave 113(114)(115)(117)(117,5)(118,5)(121)(122)(122,5)(125.5)(127) Samlet tab 13 cm

Bryst 114,5(115)(116)(117)(117,5)(118)(120)(122)(122,5)(125)(124) Samlet tab 9 cm

Røv 103(103,5)(105,5)(105,5)(106)(107,5)(108)(110)(110)(111)(111) Samlet tab 7,5 cm

Talje 99,5(100)(102)(103()103)(103,5)(104)(104,5)(106)(107()108) Samlet tab 8 cm

Lår 61,5(61,5)(62,5)(62,5)(63)(63,5)(64)(65,5)(66)(68) Samlet tab 6,5 cm

Samlet tab denne uge 2,5 cm ok.

Link to comment
Share on other sites

Min trænings uge 12

Skulder træls :mad:

Mandag trænings fri

Tirsdag Program A stadig ondt i skulder :unhappy: 1 time cross. ½ time sofacykel træning ca. 3 timer.

Onsdag Program B stadig ondt i skulder :mad: 1 time cross 1330 kalc, ½ time sofacykel 508 kalc. 1838 kalc samlet træning ca. 3 timer.

Torsdag Program C stadig ondt i skulder :mad: 1 time cross 1385 kalc. time sofacykel 538 kalc samlet 1923 kalc træning ca. 3 timer.

Fredag Centeret luket :mad:

Lørdag Ingen styrke lorte skulder, 2 timer Cross level 4 kalc 2746 lidt træt men kunne godt have forsat en ½ time mere

Søndag Ingen styrke lorte skulder, 2 timer Cross level 4 kalc 2744

Samlet 13 times træning.

Vættab 2,5 kg :bigsmile:

Jeg har ikke skrevet noget om kost da, den har været helt håbløs, med masser af Slik, junkfood og ØL(kun fredag)

Mål for uge 13, skulderen i orden og orden på kosten, det går ikke for godt, kom ikke ned at træne tirsdag, doven og ondt i skulderen, min første pjækdag i år, når jeg misser en dag plejer jeg at tage den ugen efter, det er bare svært med 6 træningsdage om ugen, så bliver det 13 dage i træk :blink:

Jeg regner med kun at køre Cross uge 13 og fra uge 14 kun styrke hver anden dag, jeg må heller lytte til de råd jeg får herindefra ang. for meget styrke træning.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 23-03-2008.

2 timer cross 2750 kalc, mine strømper var gennemblødte bagefter og der lå sved i den padel man træder på vildt :bigsmile:

Mad

Ingen morgenmad.

Kl 9.30 en rugbrød med mager kød og lidt frugt.

Middag en fiskefilet, 150 g varmrøget laks og en stor pastasalat.

Aftensmad en sandwitch med kyling og bacon.

Noget slik :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ingen morgenmad.

Kl 9.30 en rugbrød med mager kød og lidt frugt.

Middag en fiskefilet, 150 g varmrøget laks og en stor pastasalat.

Aftensmad en sandwitch med kyling og bacon.

Noget slik :blink:

Godt du er ærlig med kosten.. :wink:

Først tænkte jeg hvorfor ingen morgenmad, men du får så lidt ved 9.30 tiden.. Ellers får du godt med protien i din kost -

Men hvor er grøntsagerne :tongue:

En hurtig udregning så ligger du ca. på 1600 - 1700 kcal (uden slik) og lidt højre alt efter hvor meget slik du har fået -

Men en mand i din størrelse så er du i god kcal underskud og med din cardio kan jeg godt forstå at du taber dig.. :smile:

forsæt derud af, og du runder snart det første mål :superman:

Link to comment
Share on other sites

Godt du er ærlig med kosten.. :wink:

Først tænkte jeg hvorfor ingen morgenmad, men du får så lidt ved 9.30 tiden.. Ellers får du godt med protien i din kost -

Men hvor er grøntsagerne :tongue:

En hurtig udregning så ligger du ca. på 1600 - 1700 kcal (uden slik) og lidt højre alt efter hvor meget slik du har fået -

Men en mand i din størrelse så er du i god kcal underskud og med din cardio kan jeg godt forstå at du taber dig.. :smile:

forsæt derud af, og du runder snart det første mål :superman:

Jeg spiser normalt 2 knækbrød med ost, men jeg er løbet tør.

Grønsagerne ligger i fryseren og der ligger de jo godt :laugh: problemet er jeg ikke gider lave noget mad efter træning.

Tak, Jeg nået min første mål lidt for sent omkring 01-02-2008 110 kg :devil::bigsmile: det er mål nr 2 100 kg jer er tæt på det skulle jeg nå til sommer(01-07-2008)

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 27-03-2008.

2 timer cross 2834 kalcPR, mine strømper var gennemblødte igen, nu bliver jeg nød til at bruge 2 par sko, så de kan nå at tørre :laugh:

Mad

Ingen morgenmad.

Kl 9.30 en sandwitch.

Middag 2 rugbrød med mager kød.

Aftensmad en sandwitch med tun.

Noget slik :blink: sidder lige nu og spiser en snickers, fy slem Martin :mad::bigsmile:

Har lige været til Generalforsamling i andelsforeningen, øv for en flok gamle tosser, de er mod alt nyt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 27-03-2008.

2 timer cross 2825 kalc. jeg fik en fin vabel på venstere fod, ved hælen ca. 1 cm oppe, jeg sveder alt for meget, så jeg kommer til at stå med fødderne i vand :unhappy:

Mad

Ingen morgenmad.

Kl 9.30 et NAN brød, de smsger nu godt.

Middag flæskesteg med brun sovs, katofler og rødkål :blush: .

Aftensmad en sandwitch med tun.

Noget slik.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 27-03-2008.

2 timer cross 2825 kalc. jeg fik en fin vabel på venstere fod, ved hælen ca. 1 cm oppe, jeg sveder alt for meget, så jeg kommer til at stå med fødderne i vand :unhappy:

Mad

Ingen morgenmad.

Kl 9.30 et NAN brød, de smsger nu godt.

Middag flæskesteg med brun sovs, katofler og rødkål :blush: .

Aftensmad en sandwitch med tun.

Noget slik.

Wow 2 timer cross rigtig godt :4thumbup:

mmmm... Nanbrød er godt - mit ynglingsnanbrød er det med hvidløg :tongue:

Go weekend :4thumbup: keep op the good work!

Link to comment
Share on other sites

Fredag 27-03-2008.

2 timer cross 2825 kalc. jeg fik en fin vabel på venstere fod, ved hælen ca. 1 cm oppe, jeg sveder alt for meget, så jeg kommer til at stå med fødderne i vand :unhappy:

Det er godt nok imponerende med de 2 timer :4thumbup: Jeg er faktisk lidt nysgerrig efter at høre, om du gør det af pligt/ pga kalorieforbrændingen, eller om du virkelig nyder det, à la "jeg kan ikke undvære det ? Hører du musik imens, ser tv?

Link to comment
Share on other sites

Wow 2 timer cross rigtig godt :4thumbup:

mmmm... Nanbrød er godt - mit ynglingsnanbrød er det med hvidløg :tongue:

Go weekend :4thumbup: keep op the good work!

Tak, hvorfor skal noget der smager så godt være så fuld af fedt :unhappy: Jeg har ikke prøvet det med hvidløg, det vil jeg prøve.

God weekend til dig også :smile:

Det er godt nok imponerende med de 2 timer :4thumbup: Jeg er faktisk lidt nysgerrig efter at høre, om du gør det af pligt/ pga kalorieforbrændingen, eller om du virkelig nyder det, à la "jeg kan ikke undvære det ? Hører du musik imens, ser tv?

Det er også ret hårdt, jeg sveder som er svin når jeg er færdig, Det er lidt af pligt, men jeg kan også lide det, den sidste halve time plejer at være ret hård, det er kun et tv til 4 maskiner, da de ikke er færdige med ombygningen, så det er ikke altid jeg kan se tv og der er musik i centeret, men det stinker og jeg tror ikke det går med høretelefoner, pga jeg sveder for meget, men der er ofte nogle at snakke med, de plejer bare kun at køre en halv time, nogle gange kan det blive lidt kedlig, men det er nu en fed føelse bagefter :bigsmile: jeg plejer at savne det når jeg har træningsfridag :bigsmile:

Nu tid til en bekendelse, jeg har pjækket fra træning i dag :4oops: så der bliver ikke nogle træningsfri på mandag.

Link to comment
Share on other sites

Det er også ret hårdt, jeg sveder som er svin når jeg er færdig, Det er lidt af pligt, men jeg kan også lide det, den sidste halve time plejer at være ret hård, det er kun et tv til 4 maskiner, da de ikke er færdige med ombygningen, så det er ikke altid jeg kan se tv og der er musik i centeret.

Hvilket center træner du i..?

Og ps. Du har en dårlig vane når det kommer til om aften med dit hyggeslik,

kan du ikke bytte det ud med sukkerfri lakridser eller bolsher? Noget der virker på mig, da jeg har samme dårlig vane.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvilket center træner du i..?

Og ps. Du har en dårlig vane når det kommer til om aften med dit hyggeslik,

kan du ikke bytte det ud med sukkerfri lakridser eller bolsher? Noget der virker på mig, da jeg har samme dårlig vane.. :innocent:

http://www.danskhelsesport.dk/

Jeg har prøvet med sukkerfri lakrids og bolsher, lad mig sige det sådan, det gav andre ulemper :blush:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 30-03-2008 øv en dag.

Sov for længe, så fik kun trænet en time(skal til forbold AGF - Esbjerg)

Da jeg kom var alle maskinerne optager, da jeg fik en var det ikke en af den jeg plejer at bruge :mad: og der var en der stank af hvidløg :devil:

1 time Cross 11,7 km 1030 kalc.

Efter bad fandt jeg ud af jeg hade gjemt størmper og underbukser :blush:

Vægt 102,2 kg jeg hade håbet på 99,9 kg i dag, men så skulle jeg nok have trænet noget mere i denne uge.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Min trænings uge 13

Min dårligste uge hidtil :mad: Skulder brokker sig stadig.

Mandag Normalt træningsfri, men skyldte den fra fredag, da centeret hede lukket, 2 timer cross med en lille pause mellem time 1 og 2, 2800 kalc

Tirsdag Min første pjækdag :devil:

Onsdag 2 timer cross 2750 kalc.

Torsdag 2 timer cross 2834 kalcPR

Fredag 2 timer cross 2825 kalc

Lørdag Min anden pjækdag på 3 måneder i samme uge som den første pjækdag, jeg kunne også sige det var skulderen, men der er mest pjæk.

Søndag 1 time Cross 11,7 km 1030 kalc.

Samlet 9 times træning :mad: .

Vægt taget 200g på, men det er ikke så galt efter en så dårlig uge.

Kost lidt håbløs :devil:

Mål for uge 14 træne hele ugen uden fridag, for at indhente en dage jeg mangler og tage en time cross mere i løbet af ugen, så jeg kommer på samlet 15 timer cross, onsdag, fredag og søndag vil jeg prøve styrke træning igen og kun slik 2 dage.

Tage mig sammen i uge 14.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

http://www.danskhelsesport.dk/

Jeg har prøvet med sukkerfri lakrids og bolsher, lad mig sige det sådan, det gav andre ulemper :blush:

*LOL* :laugh:

Så har du også spist mange, syntes kun jeg har "det" problem når jeg har spist en hel pose :innocent: De sukkerfrie poletter og pletskud er super gode.. :4mewantfood:

Vægt taget 200g på, men det er ikke så galt efter en så dårlig uge.

Kost lidt håbløs :devil:

Tage mig sammen i uge 14.

Nå så gik den ikke længere med alt dit snyderi.. Dog syntes jeg 9 timers træning er meget, hvis du ikke havde syndet :wink:

Dog skal jeg ikke sidde og spille hellig, jeg kender alt til når den sunde fornuft forvinder når man står og er sulten.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mål for uge 14 træne hele ugen uden fridag, for at indhente en dage jeg mangler og tage en time cross mere i løbet af ugen, så jeg kommer på samlet 15 timer cross, onsdag, fredag og søndag vil jeg prøve styrke træning igen og kun slik 2 dage.

Det går næsten ikke, Molle.. Du bliver nødt til, at give din krop tid til restitution. Du bør holde mindst én - helst to træningsfrie dage med den mængde du træner. Konsekvensen ved ikke, at lade kroppen restituere er, at din formkurve ikke vil gå op, på samme måde som med resitution. Du sætter jo kroppen et skridt bagud ved træning - hvis ikke du lader kroppen hele og blive stærkere engang imellem, vil du ikke nå op på det niveau du var før træning - inden du træner igen. Restitution er alfa og omega.

Link to comment
Share on other sites

*LOL* :laugh:

Så har du også spist mange, syntes kun jeg har "det" problem når jeg har spist en hel pose :innocent: De sukkerfrie poletter og pletskud er super gode.. :4mewantfood:

Nå så gik den ikke længere med alt dit snyderi.. Dog syntes jeg 9 timers træning er meget, hvis du ikke havde syndet :wink:

Dog skal jeg ikke sidde og spille hellig, jeg kender alt til når den sunde fornuft forvinder når man står og er sulten.. :blush:

Det var efter en dåse med 80 g bolsher.

Jeg syntes ellers jeg hade fundet en god diæt, masser af motion og spis hvad jeg ville, man den går nok ikke når jeg pjækker, damm :mad:

9 timers træning er da ingen ting.

Det er ulempen ved at handle ind efter man lige har trænet, godt sulten og man syntes man fortjener noget godt :bigsmile:

Hade du også atrømafbrydelse i lørdags, alle ure skulle stilles da jeg kom hjem.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Det går næsten ikke, Molle.. Du bliver nødt til, at give din krop tid til restitution. Du bør holde mindst én - helst to træningsfrie dage med den mængde du træner. Konsekvensen ved ikke, at lade kroppen restituere er, at din formkurve ikke vil gå op, på samme måde som med resitution. Du sætter jo kroppen et skridt bagud ved træning - hvis ikke du lader kroppen hele og blive stærkere engang imellem, vil du ikke nå op på det niveau du var før træning - inden du træner igen. Restitution er alfa og omega.

Ved det godt men jeg vil holde de 6 dage om ugen i gennemsnit, men det gør ikke så meget når jeg ikke træner styrketræning.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Mandag 31-03-2008.

2 timers cross med lille pause mellem time 1 og 2, 2750 kalc.

½ time sofacykel 11,95 km 531 kalc.

Var faktisk ikke ret træt bagefter, syret nok, men jeg hade også noget at brænde af efter i går, det blev til en del øl og shots til og efter fodbold :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 31-03-2008 Måledag.

Mave 112,5(113)(114)(115)(117)(117,5)(118,5)(121)(122)(122,5)(125.5)(127) Samlet tab 13 cm

Bryst 113(114,5)(115)(116)(117)(117,5)(118)(120)(122)(122,5)(125)(124) Samlet tab 9 cm

Røv 102,5(103)(103,5)(105,5)(105,5)(106)(107,5)(108)(110)(110)(111)(111) Samlet tab 7,5 cm

Talje 99(99,5)(100)(102)(103()103)(103,5)(104)(104,5)(106)(107()108) Samlet tab 8 cm

Lår 61(61,5)(61,5)(62,5)(62,5)(63)(63,5)(64)(65,5)(66)(68) Samlet tab 6,5 cm

Samlet tab denne uge 3,5 cm er fint især når jeg har taget 200g på :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share