Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Torsdag 13-03-2008 Nyt program del B.

1 time Cross svær maskine level 4 1436 kalc.

Underkrop.

½ time sofacykel level 10 538 kalc. 11,92 km.

Stadig øn i skulderen, lidt mærklig, det mærkes som det er inde midt i skulderen der er noget galt, noget ander mærklige er efter jeg har køre cross og til sidst i min cross time, så hoster jeg lidt tørt og har lidt sværer ved at tage dybe indåndninger :blink:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Fredag 14-03-2008

Kunne ikke lade være med at veje mig igen i dag, hade spist en stor middag og drukket en del vand til træning, Vægt 104,4 kg.

For 3. gang i denne blev jeg ved med at tabe bukserne, det er ved at være træls :devil: jeg bliver nok nød til at gå ud og købe nogle nye :mad:

1 time cross 1458 kalc. 10050 skridt PR for 3 dag i træk.

Nyt program Split C 3 øvelser Vinge og 4 øvelser skulder, har stadig ondt i venster skulder var nede på ½ vægt.

½ time sofacykel 512 kalc. 11,90 km.

½ time Cross svær maskine level 4 748 kalc. 5050 skridt, det er nu meget letter når man har en sød pige at snakke med :bigsmile:

Hvordan kan det lade sig gøre at tabe 3,6 kg siden søndag :w00t:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Fredag 14-03-2008

Kunne ikke lade være med at veje mig igen i dag, hade spist en stor middag og drukket en del vand til træning, Vægt 104,4 kg.

For 3. gang i denne blev jeg ved med at tabe bukserne, det er ved at være træls :devil: jeg bliver nok nød til at gå ud og købe nogle nye :mad:

1 time cross 1458 kalc. 10050 skridt PR for 3 dag i træk.

Nyt program Split C 3 øvelser Vinge og 4 øvelser skulder, har stadig ondt i venster skulder var nede på ½ vægt.

½ time sofacykel 512 kalc. 11,90 km.

½ time Cross svær maskine level 4 748 kalc. 5050 skridt, det er nu meget letter når man har en sød pige at snakke med :bigsmile:

Hvordan kan det lade sig gøre at tabe 3,6 kg siden søndag :w00t:

Thumbs up dude! :) Mine ellers velsiddende bukser er os begyndt at glide ned af røven, det sgu lidt træls, men man ved da hvorfor. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det lade sig gøre at tabe 3,6 kg siden søndag :w00t:

SÅDAN.. :superman:

Jeg starter på nyt program i dag.

1 time Cross svær maskine level 4 1370 kalc.

2 Bryst øvelser, 3 Biceps øvelser og 2 triceps øvelser.

½ time sofacykel level 10 498 kalc. 11,50 km.

Du har også skåret cardio ned med 30 min har du ik? Hvilket du også nemt kan, med det flotte vægttab du har hver uge.. :wink:

Btw. ang. din tråd ang. løs hud.. så tror jeg du skal have tålmodighed der kan gå op til et år efter man er færdig med at tabe sig hvor huden stadig prøver at trække sig sammen.. og når du taber dig så hurtig, har den INGEN mulighed for at følge med..

Olie hjælper, både indvændig og udvendig.. så husk at gi din hud crem hver dag så den holder elastiteten.. og så er det også vigtigt at få sund olie via sin kost som også hjælper huden til at trække sig sammen.. (kost har utrolig meget at sige når det kommer til ens hud).. Også derfor de via De Danske Vægtvogter anbefaler at man får sine Olie eller mayonaise, som er rig på olie.

Fisk generelt eller (tun på olie)

Mayonaise på din markral

Fiskeolie (kapsler)

Oiedressing til din salat i stedet for alm dressing

Der findes også "Udo Choise" som er noget at det bedste olie du kan få som kosttilskud (købes i de fleste helse og motionsbutikker) :thumb:

Spis Oliven

Mandler (utrolig god for huden / dog spis højst en håndfuld per dag på grund af de høje kcal) men rig på fiber.. :thumb:

bare lige nogle fif som du kan putte ind i din daglige rutine, som vil gøre en stor forskel i det lange løb både på dit vægttab og din hud.. håber du kan bruge det til noget.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

SÅDAN.. :superman:

Du har også skåret cardio ned med 30 min har du ik? Hvilket du også nemt kan, med det flotte vægttab du har hver uge.. :wink:

Btw. ang. din tråd ang. løs hud.. så tror jeg du skal have tålmodighed der kan gå op til et år efter man er færdig med at tabe sig hvor huden stadig prøver at trække sig sammen.. og når du taber dig så hurtig, har den INGEN mulighed for at følge med..

Olie hjælper, både indvændig og udvendig.. så husk at gi din hud crem hver dag så den holder elastiteten.. og så er det også vigtigt at få sund olie via sin kost som også hjælper huden til at trække sig sammen.. (kost har utrolig meget at sige når det kommer til ens hud).. Også derfor de via De Danske Vægtvogter anbefaler at man får sine Olie eller mayonaise, som er rig på olie.

Fisk generelt eller (tun på olie)

Mayonaise på din markral

Fiskeolie (kapsler)

Oiedressing til din salat i stedet for alm dressing

Der findes også "Udo Choise" som er noget at det bedste olie du kan få som kosttilskud (købes i de fleste helse og motionsbutikker) :thumb:

Spis Oliven

Mandler (utrolig god for huden / dog spis højst en håndfuld per dag på grund af de høje kcal) men rig på fiber.. :thumb:

bare lige nogle fif som du kan putte ind i din daglige rutine, som vil gøre en stor forskel i det lange løb både på dit vægttab og din hud.. håber du kan bruge det til noget.. :smile:

Tak :happy: NEJ jeg er ikke gået ned i cardio jeg har lagt de 2 * ½ timer sammen til en hel time :bigsmile: sikker en påstand at vånge op til søndag morgen :tongue:

Tak for dine råd, jeg kan ikke lide salet, Mayonaise og Oliven, ja jeg er lidt kræsen, men mandler lyder som en god ide, jeg må bare være tålmodig, jeg er jo heller ikke færdig med vægttab, mangler 15 kg mere.

Må hellere komme over og træne så jeg kan komme hjem og Horsens - AGF, kom så de hvide.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Søndag 16-03-2008

Damm jeg har taget 100 g på siden i torsdags :unhappy::bigsmile: så vægt 104,5 tabt 22 kg siden 20-12-2008.

Skal ud og se på cykel i morgen, regner med at købe denne.

post-10700-1205679834_thumb.jpg

Stel:7005 Aluminium Triple butted Farve:Black/White FireGeargruppe:Shimano Ultegra 20 speed Hjul:PerformerDæk:Panaracer Stradius Elite Z Forgaffel:CarbonAndet:FSA frempind,sadelpind og styr

Pris 8.100.- + pedaler og lås. 2006 model.

eller

post-10700-1205681022_thumb.jpg

Pris 8.000.- inc. pedaler og lås værdi 600.- 2005 model

Bliver nok 2006 modelen, lidt dyrere men pænere farver.

Nogle der ved om man kan få en bedre cykel til samme pris.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Søndag 16-03-2008

Mit nye program.

Split A

Smith machine incline bench press

Cable crossover

Barbell curl

Lying triceps press

Machine preacher curls

dip machine

Underarms øvelse maskine presser hænderne sammen

Split B

Ryg sidder i maskine og presser ryggen bagud

Ryg sidder i maskine 45 grader trækker kabel frem.

Roman chair / back hyperextension

Knee / hip raise on parallel bars

Rotary torso

Squat

Leg extensions

Ligger på maven og presser vægt op med benene

Standing calf raises

Split C

Chin ups

Straight-arm pulldown

Wide-grip pulldowns behind the neck

Dumbbell shoulder press

Står med ryggen til maskine og trækker kabel mellem benene

Seated side lateral raise

Sidder i maskine, holder armen lige og trækker bagud.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Mandag 17-03-2008 Måledag.

Mave 114(115)(117)(117,5)(118,5)(121)(122)(122,5)(125.5)(127) Samlet tab 13 cm

Bryst 115(116)(117)(117,5)(118)(120)(122)(122,5)(125)(124) Samlet tab 9 cm

Røv 103,5(105,5)(105,5)(106)(107,5)(108)(110)(110)(111)(111) Samlet tab 7,5 cm

Talje 100(102)(103()103)(103,5)(104)(104,5)(106)(107()108) Samlet tab 8 cm

Lår 61,5(62,5)(62,5)(63)(63,5)(64)(65,5)(66)(68) Samlet tab 6,5 cm

Samlet tab denne uge 7 cm det går stadig godt :bigsmile:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Min trænings uge 11, nyt program.

Stort set rask igen, men hoster en del efter cardio.

Mandag trænings fri

Tirsdag Trænet underkorp og Bryst, da jeg skulle have nye program og hade ondt i skulderen :unhappy: Pr ½ time cross 758 kalc. træning ca. 3 time.

Onsdag Nyt program A, bryst, biceps og triceps, kører en time i træk på cross pga. nyt program, pr på 1 time cross 1408 kalc. ca. 3 time.

Torsdag Nyt program B, kun underkrop PR på 1 time cross 1436 kalc. ca. 3 timer.

Fredag´Nyt program C, overkrop, kunne kun køre med ½ vægt pga ndt i skulderen :unhappy: PR på 1 time 1458 kalc. for 3 dag i træk :4thumbup: 3½ time.

Lørdag Nyt program A, bryst, biceps og triceps, ca. 3 time.

Søndag Torsdag Nyt program B, ca. 3 timer.

Samlet 18½ times træning.

Samlet 21½ time træning.

Mit største vægttab 3,6 kg på 4 dage helt vildt :w00t:

Uge 12, håber skulderen kommer i orden.

Link to comment
Share on other sites

Mandag 17-03-2008 Ny cykel :bigsmile:

Jeg fik købt mig en ny cykel i dag.

Trek 5000 nedsat fra 13.995.- til 9.995 også fik jeg 100.- i rabat på lås og pedaler, cykel bukser, cykel trøje, flasker+holder værdi over 1.000.- samlet pris 10.200.-

post-10700-1205792826.jpg

post-10700-1205792566_thumb.jpg

Måske jeg skulle bruge nogle penge på et kamara i stedet for min telefon.

FrameTrek TCT CarbonForkBontrager carbonRims/WheelsBontrager Select wheelsetHubsSee Rims/WheelsSpokesSee Rims/WheelsTiresBontrager Race Lite, 700 x 25cCranksetShimano 105Chainwheel50/39/30Front DerailleurShimano 105Rear DerailleurShimano UltegraRear CogsShimano 105, 10-speed: 12-25ShiftersShimano 105 STIHandlebarsBontrager Select VR, 31.8mmStemBontrager SelectBrake LeversShimano 105BrakesCane Creek 3SaddleBontrager RaceSeat PostBontrager carbon

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Mandag 17-03-2008 Ny cykel :bigsmile:

Jeg fik købt mig en ny cykel i dag.

Trek 5000 nedsat fra 13.995.- til 9.995 også fik jeg 100.- i rabat på lås og pedaler, cykel bukser, cykel trøje, flasker+holder værdi over 1.000.- samlet pris 10.200.-

post-10700-1205792826.jpg

post-10700-1205792566_thumb.jpg

Måske jeg skulle bruge nogle penge på et kamara i stedet for min telefon.

FrameTrek TCT CarbonForkBontrager carbonRims/WheelsBontrager Select wheelsetHubsSee Rims/WheelsSpokesSee Rims/WheelsTiresBontrager Race Lite, 700 x 25cCranksetShimano 105Chainwheel50/39/30Front DerailleurShimano 105Rear DerailleurShimano UltegraRear CogsShimano 105, 10-speed: 12-25ShiftersShimano 105 STIHandlebarsBontrager Select VR, 31.8mmStemBontrager SelectBrake LeversShimano 105BrakesCane Creek 3SaddleBontrager RaceSeat PostBontrager carbon

Wow den ser da sådan set ret flot ud :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 19-03-2008,dårlig træningsdag.

Stadig ondt i skulderen blev nød til at droppe nogle øvelser :blush:

1 time Cross svær maskine level 4 1330 kalc.

Overkrop program A.

½ time sofacykel level 10 508 kalc. 11,60 km

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 20-03-2008.

Stadig ondt i skulderen blev nød til at droppe nogle øvelser :blush: og køre med ½ vægt :mad:

1 time Cross svær maskine level 4 1385 kalc.

Overkrop program C, kulder og vinge, super når skulderen gør vrøvl.

½ time sofacykel level 10 538 kalc. 11,85 km.

2½ time til fodbold jubii.

Link to comment
Share on other sites

Kan se du stadig kæmper derud af... :cool:

Surt med skulderen så klogt valgt at holde den lidt i ro.. Hvordan har påsken set ud for dig, er der sniget sig et påskeæg indebords :tongue:

Maden i denne uge har været fy fy, det er alså letter at holde diæten når jeg er på arbejde, nu vil jeg over og køre 2 timer igen.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Søndag 23-03-2008.

2 timer cross med en lille pause mellem time 1 og 2, 2744 kalc.

Vægt 102 kg jeg var ellers lide nervøs for vægten, 1 træningsdag mindre og en masse junkfood og slik, kl 2.45 i nat spiste jeg en kebap, en is, 3 hot vinge, 5 hot løgringe og en burger.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share