Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Mandag 25-02-2008

Mave 117,5(118,5)(121)(122)(122,5)(125.5)(127)CM

Bryst 117,5(118)(120)(122)(122,5)(125)(124)CM

Røv 106(107,5)(108)(110)(110)(111)(111)CM

Talje 103(103,5)(104)(104,5)(106)(107()108)CM

Lår 6363,5)(64)(65,5)(66)(68) CM

4 CM på en uge det går lidt langsommer, men ok resultat.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 26-02-2008 8 træningsdag i træt ret træt.

½ time Cross level 4 svær maskine 676 kacl.

Underkrop Program A.

½ time Cross level 4 svær maskine 635 kalc.

Overkrop normalt program A

½ time SofaCykel level 10 542 kalc. 11,93 km.

Øv, det var ikke i morgen jeg skulle til møde så det bliver til 9 træningsdage i træk puha.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 27-02-2008 9 træningsdag i træk, det er sku for meget.

½ time cross level 4 svær maskine 646 kalc. slutpuls 132 :devil: godtnok lav,

Underkrop program B

½ time cross level 4 svær maskine. ca. 650 kalc. slutpuls 134.

Overkrop program B

½ time sofacykel level 10.

9. træningsdag i træk, træt i dag.

Jeg prøvet en protein bar Maxin 80g i går, det skal jeg ikke prøve igen den lå godt nok tungt.

I morgen skal jeg til møde på EUCmidt i Viborg hvor der er buffe med 3 varme retter, den bliver svær at holde sig fra og skolen betaler jo for middagen, så kan jeg jo ikke lade være med at spise den, det vil jo være uhøfligt :laugh:

Jeg har hørt der er Fitness World der åbner 20 M fra min nuværende center, det blever fedt.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 28-02-2008 øv dag.

Jeg vågnet kl 5 med ondt i halsen, fin start på dagen, da jeg kom hjem fra arbejde var jeg megatræt og hade forsat ondt i halsen, jubii da jeg ventet på en pakerings plads overvejet jeg at gå hjem i sang, efter 5 min kom der en bil og køret ind på en plads jeg hade overset :devil: øv øv øv, det varet 10 min mare før jeg fik ewn plads, men jeg tor over til træning.

½ time Cross level 4 svær maskine 646 kacl, lidt træt i starten ellers gik det fint.

Underkrop Program A.

½ time Cross level 4 svær maskine 680 kalc, slet ikke træt.

Overkrop normalt program A

½ time SofaCykel level 10 533 kalc. 11,96 km, heller ikke træt.

God weekend.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik ikke det job jeg hade søgt, det hade nu været sjovt at se direktørens ansigt når jeg sage op og jeg lige har 160 timer der skal afspaserer så jeg har sidste dag på mandag :devil: det ville være lidt ondt men ret sjovt :bigsmile: , men så kan jeg forsætte med min træning jubii.

Jeg var til møde med nogle jeg ikke hade set i 3 måneder og der var ikke nogle der komenteret min vægttab snyd.

Stadig ondt i halsen gider alså ikke til at være syg.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik ikke det job jeg hade søgt, det hade nu været sjovt at se direktørens ansigt når jeg sage op og jeg lige har 160 timer der skal afspaserer så jeg har sidste dag på mandag :devil: det ville være lidt ondt men ret sjovt :bigsmile: , men så kan jeg forsætte med min træning jubii.

Jeg var til møde med nogle jeg ikke hade set i 3 måneder og der var ikke nogle der komenteret min vægttab snyd.

Stadig ondt i halsen gider alså ikke til at være syg.

Øv, øv det er ellers dejligt at få sådanne kommentar når det er nogen man ikke har set i lang tid...! men er sikker på du nok skal få glæde af nogle kommentar på andre tidspunkter :bigsmile:

Når du kører cross og sofacykel træner du så på samme niveau eller på intervaller ?

For øvrigt rigtig go weekend =)

Link to comment
Share on other sites

Har kigget i din blog et stykke tid, og må sige at du træner godt nok meget in my opinion. Startede du lige ud med 1½ time om dagen, eller? :o

Hvis du ser i min blog http://www.motion-online.dk/fora/index.php...blogid=391& ikke min log, så startet jeg lidt bløder ud første gang jeg startet, men den 20-12-2007 startet jeg med 1½ time efter ikke have laver ret meget cardio i lang tid, jeg har trænet styrke 4 gang om ugen i lang tid, men ikke ret meget cardio, det var bare en beslutning jeg tog at nu skulle der gang i den :smile:

Link to comment
Share on other sites

Øv, øv det er ellers dejligt at få sådanne kommentar når det er nogen man ikke har set i lang tid...! men er sikker på du nok skal få glæde af nogle kommentar på andre tidspunkter :bigsmile:

Når du kører cross og sofacykel træner du så på samme niveau eller på intervaller ?

For øvrigt rigtig go weekend =)

Ja, det er rart at få de kommentar, men det er let at blive lidt pinlig berørt, så må jeg nøjes med dem jeg får på jobbet, det er nu også lidt mange.

Cardio er som regel den samme level som sidst også bare der ud af, jeg har prøvet i sidste uge at gå en level op en gang i mellem, men jeg har været for træt i denne uge.

Nu må jeg heller komme over at træne får gæster kl 14, så jeg har travlt.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 01-03-2008, nu er de aktive begyndt at skræme os væk i centeret, de starter en cement blander i centeret, den gør at der flyver cementstøv rundt i centerret og den larmer helt vildt.

½ time cross level 4 svær maskine, glemte at kikke hvad jeg kom til.

Underkrop program B

½ time cross level 4 svær maskine,730 kalcPR. slutpuls 150.

Overkrop program B

½ time cross level 4 svær maskine, 686 kalc. slutpuls 150.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 01-03-2008

Jeg glemte lige at skrive min vægt, jeg har snydt med diæten hele ugen og vægten er på 107,5 KG :blink: 0,9 kg fint.

Super, Super, Super... :4thumbup:

Det er da kun dejligt når kroppen for en gangs skyld vil være god ved en.. Bare nyd det :superman:

Link to comment
Share on other sites

Super, Super, Super... :4thumbup:

Det er da kun dejligt når kroppen for en gangs skyld vil være god ved en.. Bare nyd det :superman:

Tak, nu er Søndag jo min vejedag så jeg var lige oppe på vægten igen den stod på 107 kg, 500 G mere så har jeg tabt 20 kg siden den 20-12-2008, jeg tror jeg har fundet en ny diæt, spis hvad du vil :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 02-03-2008.

½ time Cross level 4 svær maskine.

Underkrop Program A.

½ time Cross level 4 svær maskine 646 kalc

Overkrop normalt program A

½ time SofaCykel level 16 563 kalc. 16,96 km.

Der var en ny i centeret der spurte mig om jeg også lige var startet :devil: så måtte jeg lige fortælle jeg hade trænet i mange år og jeg træner 6 gange om uger 18 - 20 timer.

Link to comment
Share on other sites

Tak, nu er Søndag jo min vejedag så jeg var lige oppe på vægten igen den stod på 107 kg, 500 G mere så har jeg tabt 20 kg siden den 20-12-2008, jeg tror jeg har fundet en ny diæt, spis hvad du vil :bigsmile:

Det ser rigtig godt ud med vægten, syns også du fortjener det når du laver så meget cardio :4thumbup: og "fedt" at runde de 20 kg :superman:

Dog er jeg lidt misundelig på "spis hvad du vil diæten", det er som om det ikke rigtig virker for mig.

Hmm.. troede bare cardio var kredsløbstræning.

keep op the good work!

Link to comment
Share on other sites

Det ser rigtig godt ud med vægten, syns også du fortjener det når du laver så meget cardio :4thumbup: og "fedt" at runde de 20 kg :superman:

Dog er jeg lidt misundelig på "spis hvad du vil diæten", det er som om det ikke rigtig virker for mig.

Hmm.. troede bare cardio var kredsløbstræning.

keep op the good work!

Tak, jeg overvejet også at drille dig lidt med min nye diæt, men det ville være for ondt :devil: jeg må heller tilbage til knækbrød, ost og makral i næste uge.

Cardio er vel kredsløbstræning, det tror jeg da.

Jeg er ved at blive syg, jeg overvejer at blive hjemme fra arbejde i morgen, for at komme det i forkøbet så det ikke indvirker på min træning, så er det om man skal tage en sygedag eller en fridag.

Link to comment
Share on other sites

Tak, nu er Søndag jo min vejedag så jeg var lige oppe på vægten igen den stod på 107 kg, 500 G mere så har jeg tabt 20 kg siden den 20-12-2008, jeg tror jeg har fundet en ny diæt, spis hvad du vil :bigsmile:

Det er sku' iorden, godt gået :superman: Det må da været et par tøj str. du er kommet igennem....

Link to comment
Share on other sites

Det er sku' iorden, godt gået :superman: Det må da været et par tøj str. du er kommet igennem....

Jeg bruger den billige løsning og laver nye huller i bæltet, jeg gider ikke købe nyt tøj før jeg er nede på 90 kg.

Så har jeg sygemeldt mig, jeg syntes det er godt planlagt at jeg er syg på min træningsdag :laugh:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Søndag 02-03-2008.

½ time Cross level 4 svær maskine.

Underkrop Program A.

½ time Cross level 4 svær maskine 646 kalc

Overkrop normalt program A

½ time SofaCykel level 16 563 kalc. 16,96 km.

Der var en ny i centeret der spurte mig om jeg også lige var startet :devil: så måtte jeg lige fortælle jeg hade trænet i mange år og jeg træner 6 gange om uger 18 - 20 timer.

Med 18-20 timers træning og 1,5 time cardio per gang.. så er det da INTET UNDER at du taber dig så hurtigt..

Selvom du føler du kan spise som du har lyst til for tiden.. SÅ er du HELT sikkert i kcal underskud (og med alt det træning er din forbrænding jo ret høj og derfor kan du spise mere og stadig tabe dig) + måske har du også vænnet din mave til at den ikke er så sulten længere og når du "snyder" så er det så lidt i forhold til FØR, men du føler stadig at du "snyder" hvilket jo er dejligt at ens behov bliver mindre stille og rolig.. :4mewantfood:

Vi andre er bare for DOVEN til alt det cardio.. :tongue:

PPS... Syntes STADIG at du skal passe på dig selv, og læg nogle fridage ind i ny og næ når du taber dig så fint eller træn en halv time mindre hver anden dag.. du er MEGET hård ved dig selv.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share