Hoosier's log III


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Onsdag den 29. december 2010

Dødløft:

Halv dragt str. 28:

6@50kg

2x5@70kg

3@90kg

1@110kg

1@130kg +bælte

Fuldt udstyr:

1@150kg

1@170kg

Udmærket omgang. Spændet i kroppen kunne dog godt have været bedre for bedre pop fra bunden. 170 kg bliver nok startvægten til dødløftstævnet i Island. Tager dragt på igen mandag og kører et par løft med lette kg, for vil lige justere en smule mere på dragten, så den passer bedre til min nye kropsvægt. :smile:

Smal dødløft stående på skive: (ca. 4-5 cm)

8@70kg

8@80kg

8@90kg

4@100kg

5@100kg

Overraskende god omgang. 90 kg var ret let, 100 kg blev småtungt, men med lidt mere tilvænning til smal dødløft, skal der nok komme flere kg på.

Lying leg curls:

4x6@4pl

ss:

Crunches på skråbænk:

10@bw+light band

11@bw+light band

9@bw+light band

12@bw+light band

Gik som altid rigtig godt i abs. :devil: De variende reps skyldes små forskelle i, hvor stramt bandet blev holdt.

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning), 2 sæt rotator samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 31. december 2010

Bænkpres:

10@20kg

8@40kg

2x5@50kg

3@60kg dårligt sæt

Trøje - SuperKatana A/S str. 36:

2@80kg airboard - let pres, men lå helt skævt med overkroppen på bænken

1@85kg hang lidt i venstre

2x2@80kg hang stadig en smule i venstre

Uden trøje:

5@50kg

4x5@55kg

Havde kæmpe problemer med at ligge ordentligt på bænken i dag. Og venstre forskulder, som jeg har haft en smule problemer med den sidste måneds tid, er stadig ikke 100% i orden, så vægten havde tendens til at hænge lidt i venstre side. Det hjalp dog lidt på det i sidste sæt med trøje, hvor jeg vist endelig lå lidt mere lige på bænken. Det var i øvrigt første gang, jeg fik lavet noget godkendt i den trøje. Det blev pludselig ret nemt at få noget til brystet, nu hvor jeg er i vægt i den nye vægtklasse (morgenvægt 63.0 kg fredag, 62.6 kg lørdag). Den excentriske fase føltes i det hele taget ret god. Men skal fortsat arbejde meget med at ligge ordentligt på bænken samt at holde albuerne i ro, når jeg starter presset. Når skulderen kommer helt i orden, og jeg får styr på min position på bænken, tror jeg, der er en del flere kg i den trøje. :smile:

Front squat:

8@20kg

5@40kg

5@50kg

5@55kg

5@60kg

8@50kg

9@50kg rep PR

Mine quads var pænt brugte efter de to back-off-sæt. :chicken: Stilen føltes rigtig god.

Træk til bryst - V-greb:

10@60kg +straps

4@70kg +straps

10@60kg +straps

Havde lidt travlt på dette tidspunkt, derfor kun tre hjælpeøvelser à tre sæt hver.

ss:

Seated db laterals:

[email protected]

ss:

Seated face-pulls:

15@40kg

10@45kg

12@40kg

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning)

Derefter gik jeg hjem. Derhjemme tog jeg 4 sæt mave på Swissball (to sæt crunches, to sæt planken), 4 sæt rotator samt en smule udstrækning, inden vik gik igang med at fremstille nytårsmiddagen.

GODT NYTÅR TIL ALLE! :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 3. januar 2011

Dødløft:

Halv dragt str. 28:

3x5@70kg

3@90kg

3@110kg

1@130kg +bælte

Fuldt udstyr:

2x1@150kg

Skulle teste min dragt igen, fordi jeg har syet den en smule mere ind ved hoften. De 150 kg vejede ingenting (det skulle de heller ikke gerne), men teknisk var det ikke overvældende godt. På den første fik jeg lavet dobbeltstart, fordi jeg havde vægten for meget på tæerne og mistede balancen i starten. På nr. to fokuserede jeg meget på at have vægten på hælene, hvilket fungerede rigtig godt. Til gengæld glemte jeg har rette ryggen, inden jeg startede løftet. :4slap:

Ultra wide sumo:

5@70kg

5@80kg

5@90kg

5@95kg

Fokus på at trykke med benene. Det er jeg altså ikke god til... :blush:

Front squat:

8@20kg

5@40kg

[email protected]

Lying leg curls:

7@4pl

2x6@4pl

ss:

Seated db laterals:

[email protected]

Måske er det snart tid til at forsøge mig med 10'erne?!

ss:

Seated face-pulls:

2x12@45kg

12@45kg --> 12@35kg dropset

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning), 4 sæt rotator samt udstrækning

Så fik jeg endnu engang et lift hjem af Sarah. :biggrin: Godt jeg allerede er i vægt, så jeg kunne tage imod det med god samvittighed. I dag står der ryg, mave og cardio på planen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 4. januar 2011 - The Gym

Pull-down, bred: (opvarmning til pull-ups)

12@50kg

8@80kg

Pull-ups (OH):

5x5@bw

Forsøgte at holde pauserne lidt kortere end normalt.

ss:

Reverse curls:

3x(2x10)@2kg ti reps i to forskellige vinkler pr. sæt

Planken:

2sæt@bw m. underarmene på Swissball og fødderne på bænken

1sæt@bw pr. side skrå

ss:

Db chest supported row:

8@14kg

9@14kg

2x12@14kg

Ab crunches, maskine:

6@60kg

2x10@50kg

ss:

Standing alternating db curls:

2x7@14kg

+ 3 mobilitetsøvelser, 10 min crosstrainer samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 5. januar 2011

Reverse super-miniband smal bænkpres:

6@50kg (bred)

6@50kg (pinky)

6@50kg

6@60kg

6@65kg

6@70kg

6@75kg rep PR

2x4@80kg PR

6@70kg

Mine triceps var totalt ristede efterfølgende. Næste gang vil jeg nok prøve at ændre lidt på opsætningen, så elastikkerne slipper en smule tidligere.

Db bænkpres:

[email protected]

Fik lov til at køre indimellem Spøer på bænken. Men pludselig blev den invaderet af adskillige andre, så jeg besluttede at droppe øvelsen for i dag, da jeg alligevel var godt ristet efter den første bænkøvelse, og nok skal have trøje på lørdag.

Illegal widegrip bænkpres:

3x10@30kg

Lying db triceps extensions:

3x12@2kg

Totalt tøsevægt at køre med. Men min venstre albue har aldrig været specielt glad for extensionøvelser, så nu vil jeg prøve at starte meeeeget stille og roligt op.

ss:

Leg raise:

3x10@bw m. bøjede ben

Cable rear laterals:

12@15kg

2x12@17kg

Godt pump i bagskuldrene. :bigsmile:

ss:

Triceps push-down, skrågreb:

2x8@37kg

8@37kg --> 8@27kg dropset

Standing db laterals:

2x6@10kg

8@10kg

ss:

Hyperextensions:

3x15@bw

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning), 4 sæt rotator samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Har lukkevagt i klubben i denne uge, så tog op ved 19-tiden for at træne lidt tung ryg og en meget lille smule cardio. Lidt senere stødte Kim og Mickel til og trænede ca. ligeså lidt. Men hyggeligt var det. :smile:

Torsdag den 6. januar 2011

9 mobilitetsøvelser

ss:

Pull-ups (OH):

8@bw +straps

3@bw+5kg i bæltet

3@bw+6.25kg i bæltet

4x3@bw+8.75kg i bæltet

Ganske overkommeligt.

Træk til bryst - V-greb:

3x8@60kg +straps

ss:

Stepmaskine:

2 min

2 min

2 min

+ lidt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 7. januar 2011

Reverse super-miniband squat:

5@70kg

2x5@75kg

2x3@90kg

3@100kg

3@105kg

3@110kg

3@115kg

3@120kg +bælte

3@95kg +bælte - ikke nok speed til at være speedtræning

3x3@75kg +bælte - speedtræning

Squat m. 4-5 sek pause i bunden:

3x3@30kg

Speed dødløft:

Halv dragt str. 36:

2x5@55kg

5@75kg

3@80kg +bælte

3@85kg +bælte

3@90kg +bælte

3@95kg +bælte

3@100kg +bælte

3x3@85kg +bælte

Styrken føles udmærket. :smile:

Bulgarian split squat:

8@bw pr. ben

3x8@bw+2x5kg pr. ben

ss:

Lying leg curls:

8@3pl

3x5@4pl

Crunches på skråbænk:

3x12@bw+light band

ss:

Hyperextensions:

3x15@bw

+ 9 mobilitetsøvelser - skulle have lavet udstrækning hjemme, men det skete vist ikke lige... :blush:

Rigtig dejlig træning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 8. januar 2011

Bænkpres:

2x8@20kg

8@40kg

2x3@50kg

2x2@60kg

3@50kg pinky grip

Havde egentlig tænkt på at tage trøje på, men der var virkelig intet tryk i mig, så stoppede efter den smule. Alt føltes i det hele taget bare forkert. Hvis det er bedre mandag, tager jeg trøje på der. Ellers kører jeg nok lidt lettere med god volumen.

Cable lying rear laterals:

12@15kg

2x10@20kg

14@17kg

ss:

Lette db lying triceps extensions og lette db flyes.

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning) samt udstrækning

Alt føltes bare forkert, så lod være med at presse citronen (hvilket jeg ellers normalt har tendens til). Tog det i stedet som en form for start på deloaden. Deloader i squat + dødløft fra mandag, men kører som nævnt muligvis lidt tungere i bænk. Onsdag bliver det let/deload i det hele, og så står den på Reykjavik International Games lørdag. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 10. januar 2011

Bænkpres:

8@20kg

2x5@40kg

2x3@50kg

2@60kg

Trøje - SuperKatana A/S str. 36:

2@80kg nr. to til bryst

0@80kg vægten kom dårligt ned, så pressede ikke rigtig på den

1@80kg ok løft

1@80kg igen lidt dårligt ned, og derfor lidt hakkende op

+miniband:

3x3@90kg meget bedre

Åh, hvor er det irriterende, at jeg ikke kan finde ud af at bænke i trøje længere. :mad: Men må jo træne videre; det vender vel på et tidspunkt...

Front squat:

5@20kg

8@20kg

5@40kg

[email protected]

[email protected]

Dødløft:

Halv dragt str. 36:

2x5@60kg

5@70kg

[email protected]

[email protected] +bælte

[email protected] +bælte

Seated db shoulderpress u. rygstøtte:

3x7@14kg

ss:

Pull-ups (OH):

3x5@bw eksplosiv

Planken:

2x45sek@bw m. underarmene på Swissball og fødderne på skammel

45sek@bw pr. side skrå planke

ss:

Hyperextensions:

3x15@bw

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning), 2 lette sæt db tri ext, 4 sæt rotator og udstrækning

Så er der lige en "rigtig" deloadtræning tilbage onsdag, og så er jeg klar til Island. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 12. januar 2011

DELOAD

Front squat:

2x5@20kg

2x3@40kg

[email protected]

[email protected]

Føltes okay, bortset fra sidste sæt, hvor jeg mistede lidt spænd, fordi der var en, der gik ind i stangen. :4slap: Burde selvfølgelig have racket og startet forfra. Eller været hård nok i kroppen til ikke at lade mig genere af det. :rolleyes:

DE super-miniband bænkpres: (fødderne på bænken)

2x5@20kg

8x3@30kg

Fokus på albuerne i dag.

Speed dødløft:

Halv dragt str. 36:

2x6@55kg

[email protected] +bælte

[email protected] +bælte

2@80kg +bælte

Dejligt nemme, men det skulle de selvfølgelig også meget gerne være med de kg og både halvdragt og bælte.

Pull-ups (OH):

3x3@bw eksplosive

ss:

Crunches på skråbænk:

3x10@bw+miniband

Standing db laterals:

[email protected]

ss:

Lying db rear laterals:

[email protected]

ss:

Hyperextensions:

2x12@bw

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning), 4 sæt rotator og udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 15. januar 2011 - Reykjavik International Games, Deadlift Meet

Vejede 62.5 kg, da jeg stod op om morgenen (formiddagen), så jeg spiste morgenmad som normalt. Vejede ind på alt for tynde 62.1 kg (kunne let være blevet mindre, da jeg smed mindre tøj end normalt). Satte startvægten til 170 kg som bestemt hjemmefra.

Startede som altid opvarmningen med at lave mine mobilitetsøvelser. Hoppede herefter i dragten og varmede op i halv dragt på 60 kg, 80 kg (to sæt), 100 kg og 120 kg. Føltes ganske let og fint. Fik derefter stropperne på, hvilket gik lettere end normalt, og tog et løft på 150 kg. Normalt skal jeg bruge 3-4 forsøg på at komme ned at få fat i stangen og må hive mig ned. Denne gang gik det let (alt for let), og havde da slet heller ikke samme spark i dragten som normalt. Valgte derfor at sænke startvægten til 165 kg, da jeg ikke følte, der var nogen grund til at gå ind på første løft med alt for mange nerver på (havde været rigeligt nervøs det sidste halve døgns tid op til stævnet!).

1. forsøg 165 kg godkendt 3-0 men føltes halvtungt

2. forsøg 172.5 kg godkendt 3-0 føltes også halvtungt - lidt konservativt spring for at sikre sejren

3. forsøg 180 kg underkendt 3-0 - havde løftet næsten oppe, da min højre fød begyndte at glide, idet podiet var blevet temmeligt glat pga. babypudder - er 100% sikker på, løftet havde været der ellers

4. forsøg (omforsøg pga. podiet) 180 kg underkendt 3-0 - havde brugt kræfterne op på løftet forinden

Det gav således kun 187.301 Wilkspoints. Dette var heldigvis nok til at blive bedste kvinde (konkurrencen var på Wilks, men vi skulle alligevel veje ind i vores tilmeldte vægtklasser, da de islandske løftere havde mulighed for at sætte islandsk rekord i dødløft enkeltløft). De 180 kg havde givet 195.444 Wilkspoints, og så var det begyndt at blive hæderligt (og havde så også været bedre end alle mændene). Selvom jeg havde fået de 180 kg godkendt, ville jeg dog ikke have været tilfreds. Formen op til (hvor jeg også har været i vægt, men dog ikke så let som på stævnedagen) tegnede til et sted mellem 190 og 200 kg, så jeg er selvsagt ekstremt skuffet. Jeg tror dog, at det ringe resultat hovedsagligt kan tilskrives to ting: 1. det ekstra vægttab gjorde, at dragten sad noget løsere end til de seneste træninger, og jeg er ekstremt afhængig af, at min dragt sidder godt stramt og 2. jeg kiggede åbenbart nedad, når jeg startede løftene - jeg mener, at jeg kun plejer at kigge ned, mens jeg tager fat i stangen, og derefter op. At jeg kiggede nedad vil jeg tro skyldes, at løftene i forvejen føltes tungere, end de burde, så jeg har ubevidst kigget på stangen for at se, om den nu rykkede sig, og i de sidste forsøg nok også podiets beskaffenhed. Det var den norske træner, som efter stævnet fortalte mig, at jeg havde kigget nedad og spurgte, om jeg altid gjorde det. Desværre havde jeg ikke egen træner med, og den ellers udmærkede islandske hjælper, som jeg havde fået, har jo aldrig set mig løfte før, og kunne derfor naturligvis ikke så let rette på min teknik.

Jeg regner med at sy min dragt lidt mere ind og vende stærkt tilbage med et noget bedre resultat til DM A!

Dødløftstævnet og hele RIG-arrangementet var super godt, og jeg håber at kunne få lov til at deltage igen næste år. Tak til Klaus og María for at have inviteret mig og for at huse mig under mit ophold i Island. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Surt med vægt, dragt og nervøsitet. Og endnu mere ærgerligt med 3. forsøg, der glippede. Kan godt forstå du er skuffet, men der var også mange ting, der ikke lige passede sammen på dagen, så lad være med at lade dig gå for meget på!

Bum!

Trods alle de ting, der kan forklare noget af det, synes jeg stadig ikke, det er en fuldgyldig undskyldning for at komme hjem med så ringe et resultat. :mad: Men jeg kommer stærkt igen. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 16. januar 2011

Tog ned i Ármann for at træne med María. Nordmændene dukkede også op, og senere endnu en islandsk pige, så det var ganske hyggeligt. Frit fra hukommelsen fik jeg kørt:

Bænkpres:

3sæt@20kg

5@40kg

2x5@50kg

3@60kg ganske stabilt, i forhold til bænkens beskaffenhed, er jeg godt tilfreds

De er igang med at skaffe en bænk med sl-mål i Ármann, men for nu har de kun en smal, høj fitnessbænk med lang afstand mellem gaflerne.

Smal bænkpres:

3x8@45kg

Ovenpå bænken og den smalle bænk samt ikke mindst lørdagens dødløft, var jeg ved at være godt ristet i lænden.

Pull-ups (OH): (sæt fordelt ud over træningen)

12@bw vist tangering af PR --> IOMS i lats

3x5@bw

Chin-ups (UH):

2x6@bw

+4-5 tunge sæt triceps push-down, 4 sæt skulder og 6 sæt blandet mave

Link to comment
Share on other sites

Mandag aften landede jeg lige sent nok, til at jeg orkede at tage op i klubben, da jeg samtidig var ved at dø af sult (min frokost havde bestået af en banan og 1/4 L kakao :blush:). Havde også noget arbejde, jeg skulle hjem at kigge på. Tirsdag kom jeg sent fra job, men sidst på aftenen smuttede jeg op og snakkede og trænede ca. en time og et kvarter (så ja, der var vist en del snak :innocent:).

Tirsdag den 18. januar 2011

DE light band bænkpres:

3x5@20kg

6x3@30kg

Military press:

8@20kg

8@25kg

5@30kg

[email protected]

Havde egentlig tænkt mig at køre db press, men fik sådan lyst til at køre military. :bigsmile: Kunne godt mærke, at det er et stykke tid siden, jeg har kørt øvelsen regelmæssigt.

ss:

Leg raise:

4x12@bw

Seated face-pulls:

3x12@40kg

ss:

Triceps push-down, skrågreb:

8@40kg

7@40kg

7@40kg --> 8@30kg dropset

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning) samt lidt albuerehab. Det var meningen, jeg skulle strække ud derhjemme, men det blev ikke til det helst store. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Så er der kommet film fra RIG (dog kun kvinderne + de lette mænd). Mine løft kan findes ved ca. 6:20, 16:20 og 27:10. Det ser lettere ud, end det føltes. Til gengæld gled jeg også en del mere, end jeg husker det. Og kan konstatere, at ham nordmanden havde ret i, at jeg glor alt for meget ned i gulvet. Hvad tænkte jeg dog på?! :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 19. januar 2011

Overhead squat:

8@20kg

8@25kg

8@30kg

Gik rigtig fint, kunne godt have smidt flere kg på.

DE front squat:

3@30kg

3@35kg

8x3@40kg

I mit nye program (som jeg ikke har lavet færdigt endnu), påtænker jeg at køre front squat som min dynamiske squatøvelse.

Squat m. lang pause i bunden: (ca. 4 sek)

3x3@35kg

UW sumo:

2x5@55kg

5@65kg

2x5@75kg

Bare lige lidt let dødløft i dag.

Db incline chest supported row:

[email protected]

ss:

Hyperextensions:

15@bw

2x12@14kg

Træk til bryst, spadegreb:

12@40kg +straps

3x8@50kg +straps

ss:

Spread eagle sit-ups:

3x15@bw

Planken:

30sek@bw m. underarmene på Swissball

30sek@bw m. underarmene på Swissball og fødderne på skammel

30sek@bw+5kg pr. side skrå planke

40sek@bw m. underarmene på Swissball og fødderne på skammel

Fik nogle gode tips af Jacob. :4thumbup:

ss:

Seated cable row:

4x9@40kg

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning) og udstrækning herhjemme senere

Link to comment
Share on other sites

Ankom til klubben kl. 19, trænede en time og cyklede hjem igen efter en dejlig work-out. :smile:

Torsdag den 20. januar 2011

Cykling:

12 min intervalprg. (niveau 4, 5.88 km, 109 kcal) + 3 min cool-down

Nu hvor jeg forhåbentlig er færdig med at være enten småsyg, forkølet eller til dødløftstævne, vil jeg til at have konditionen lidt op igen. Fin start i dag. :smile:

Derefter kørte jeg lidt rehab/prehab, eller hvad man nu skal kalde det:

Bulgarian split squat:

3x10@bw pr. ben

ss:

Ultra wide grip bænkpres:

10@20kg

10@30kg

10@35kg

2x10@40kg

Seated db laterals:

3x12@5kg

ss:

Lying db triceps extensions:

3x12@3kg

Så vidt så godt. Kører et par gange til med 3 kg, før jeg vover mig op på 4 kg. Wuuuuuhhh...

ss:

Db wrist curls:

3x(2x10)@2kg

+ 4 sæt rotator og udstrækning :smile:

Trods lidt for lidt søvn i nat, havde træningen givet mig masser af energi til at ordne de praktiske ting, jeg havde på programmet, da jeg kom hjem igen. Men nu må jeg hellere se snart at komme i seng...

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 21. januar 2011

Reverse band squat m. Swissball:

Light bands:

6@70kg

5@90kg

5@100kg

5@110kg

Light bands + super-minibands:

5@130kg

5@150kg +bælte

Light bands + super-minibands + minibands:

5@170kg +bælte

5@180kg +bælte

Morten, Kim og David var igang med reverse band squat, så jeg hoppede med på deres opsætning. Ville have prøvet 200 kg i stedet for de 180 kg. Kom ud med vægten, men kunne ikke holde stabiliteten, så sænkede til 180 kg i stedet og kørte en okay let 5'er. Sjov øvelse. :biggrin:

Smal dødløft stående på skive:

5@55kg

5@75kg

5@85kg

2x5@90kg

Speed dødløft:

Halv dragt str. 36:

3@75kg

3@80kg +bælte

3@85kg +bælte

5x3@90kg +bælte

Lying leg curls:

4x5@4pl

ss:

Crunches på skråbænk:

4x9@bw+light band

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning) samt lidt udstrækning

Super træning! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 22. januar 2011

Reverse miniband bænkpres:

8@45kg

2x5@55kg

5@65kg

3@75kg

1@85kg

Derefter 6 sæt i trøje, som gik so so - teknikken var acceptabel, styrken føltes elendig.

Back-off uden trøje:

5@65kg

2x5@70kg

Gun chins:

3x8@bw

ss:

Db press:

[email protected]

Træk til bryst - spadegreb:

3x6@55kg +straps

6@55kg +straps --> 8@40kg dropset

ss:

Triceps push-down, skrågreb:

8@35kg

2x7@40kg

6@40kg --> 6@30kg dropset

Seated db laterals:

[email protected]

ss:

Lying db rear laterals:

[email protected]

[email protected]

ss:

Spread eagle sit-ups:

3x15@bw

ss:

Hyperextensions:

2x15@bw

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning) samt udstrækning

Bortset fra trøjebænken, hvor jeg blev noget frustreret over mine manglende evner, var det faktisk en ganske udmærket træning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 24. januar 2011

Lagde ud med en omgang tung dødløft sammen med de unge og smukke (Mickel, Nicolai og David). :superman:

Dødløft:

3x5@65kg

Halv dragt str. 32:

5@85kg

5@100kg

5@110kg

5@120kg

3@130kg

3@140kg +bælte rep PR

1@150kg +bælte PR

Speed:

5x3@100kg +bælte

Super omgang. Vi satte alle som en PR i død i dag. :biggrin:

Paused squat: (ca. 4 sek)

3x3@35kg

ss:

Lying leg curls:

3x6@4pl

Knee tugs:

8@swissball

2x12@swissball

ss:

Hyperextensions:

15@bw

2x12@bw+16.5kg

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning) samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share