Hoosier's log III


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Efter en laaang dag på job blev det først tid til træning lidt over 18. Havde bare planlagt en hurtig, let trekamp, da lørdagens stævne stadig kan mærkes i kroppen (især i min erector :biggrin:). I morgen holder jeg fri/cardio, fredag tager jeg en omgang disko, og så burde jeg være klar til at køre lidt teknik i udstyr lørdag til landsholdssamlingen - har jo en ny bænkprestrøje og en ny dødløftdragt, jeg skal have gang i. :biggrin:

Onsdag den 20. oktober 2010

Overhead squat:

3x8@20kg

Hurra! Ingen krampe i vastus medialis i dag. :biggrin:

Front squat:

8@20kg

8@30kg

3x8@40kg

DE light band bænkpres:

8@20kg

5@30kg

5x3@35kg

Der var super godt smæk i bænkpressen i dag! :superman:

Dødløft:

3x8@50kg

Skal have fokus på at åbne ligeså meget i venstre side af hoften som i højre - venstre er min "stramme" problemside...

Smal dødløft:

3x8@50kg

Fokus på at åbne i hoften i stedet for kun i knæene. De sidste to sæt føltes rigtig fine.

Cable crunches:

12@50kg

12@55kg

12@60kg

ss:

Hyperextensions:

3x12@bw

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning) - udstrækning er det meningen, jeg skal lave herhjemme :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 22. oktober 2010

Pull-ups (OH):

3x8@bw +straps

Mave på skråbænk:

12@bw

2x12@bw+5kg

ss:

Gun chins:

6@bw +straps - fungerede ikke godt med straps

6@bw - bedre uden straps

Hyperextensions:

3x15@bw

ss:

Seated one-armed cable row:

3x10@20kg pr. arm

Prøvede også med straps i denne øvelse. Kunne ikke få det til at fungere. Til gengæld sad øvelsen super i lats. :smile:

Bulgarian split squats:

3x10@bw

Pyha, syrede totalt til især i psoas igen.

ss:

Standing bb curls:

3x10@20kg

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning), 4 sæt rotator, 12 min intervalprogram på kondicyklen (niveau 4, 6.10 km, 113 kcal) + 3 min cool-down, samt lidt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 23. oktober 2010 - Landsholdssamling i Horsens

Morgen:

Opvarmning:

6 mobilitetsøvelser

Bænkpres:

10@20kg

8@40kg

2x5@50kg

3@60kg - nu kan jeg da stabilt køre reps på 60 kg med eget udløft

Trøje - SuperKatana A/S str. 36:

Div. sæt til klods - startede med 80 kg, som jeg på de første sæt ikke kunne få ned til en 12 cm klods. Som bedst lavede jeg to sæt, hvor jeg på første rep kørte 95 kg ned til en 6.5 cm klods og på rep to til en 4.5 cm klods. Prøvede også til en 3 cm klods i to omgange, men der kunne jeg ikke holde spændet de sidste par cm ned til klodsen. Bortset fra lidt tuderi i begyndelsen, synes jeg faktisk, det gik okay, i forhold til, at det var første gang i den trøje.

Smal bænkpres: (fødderne på bænken)

5x8@40kg

Standing face-pulls:

12@2pl

[email protected]

ss:

Standing db laterals:

3x12@6kg

---Frokost---

Eftermiddag:

Opvarmning:

3 mobilitetsøvelser

Dødløft:

2x8@60kg

Halv dragt - ny Velocity 28'er:

1@90kg

3@90kg +bælte

Fuldt udstyr: (løst bælte)

3x1@110kg

2@110kg

Ville ikke gå særligt højt op i kg, da kroppen stadig er træt efter lørdagens stævne. Dragten var noget lettere at få på end første gang. Vil nok bruge et par gange mere på at køre den til, og derefter er det planen, at den kun skal bruges til stævner.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Mandag den 25. oktober 2010

Da jeg var ved at være færdig med opvarmningen (mine mobilitetsøvelser), dukkede Kim samt David, en ny gut, op, og vi besluttede at teame op til dagens træning - squat og bænk. :bigsmile:

Box squat:

10@20kg u. box

8@20kg

8@40kg

6@50kg

6@60kg

4@70kg

4@75kg

4@80kg

Kørte ret godt i dag. :smile:

Front squat:

5@40kg

5@50kg

5@60kg PR?/rep PR

2@70kg PR! :bigsmile:

Jeg tror, front squat er god for mit spænd i maven.

Pinky grip bænkpres:

2x8@40kg

6x6@50kg

Smal bænkpres:

3x6@50kg

5+1@50kg måtte lige holde pause inden 6. rep :blush:

Triceps var helt brændt af og pumpet efter den omgang. :4thumbup:

Hyperextensions:

15@bw

2x12@bw+17.5kg

Cable crunches:

15@55kg

12@60kg

8@65kg --> 12@55kg

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning), 4 sæt rotator og udstrækning

Super træning i dag! :superman: Derefter et hurtigt bad, og så fik jeg et lift hjem af Sarah, så jeg slap for at cykle i regnvejret. :bigsmile: I morgen står den på træning med Mette ved 17-tiden, hvor jeg planlægger at træne lidt ryg, skulder, biceps og cardio.

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 25. oktober 2010

Da jeg var ved at være færdig med opvarmningen (mine mobilitetsøvelser), dukkede Kim samt David, en ny gut, op, og vi besluttede at teame op til dagens træning - squat og bænk. :bigsmile:

Box squat:

10@20kg u. box

8@20kg

8@40kg

6@50kg

6@60kg

4@70kg

4@75kg

4@80kg

Kørte ret godt i dag. :smile:

Ingen (halv)dragt i dag?

Front squat:

5@40kg

5@50kg

5@60kg PR?/rep PR

2@70kg PR! :bigsmile:

Jeg tror, front squat er god for mit spænd i maven.

Jeg synes også Front squat er en god øvelse. Det giver god overførsel til Back squat, både for opspænd i core og øvre ryg.

Tillykke med PR's :smile:

Link to comment
Share on other sites

Front squat:

5@40kg

5@50kg

5@60kg PR?/rep PR

2@70kg PR! :bigsmile:

Jeg tror, front squat er god for mit spænd i maven.

Det tror jeg også! :cool: Generelt synes jeg ikke det er helt tosset at squatte på en masse forskellige måder. Det ved jeg godt du gør - men lidt mere frekvent og derfor totalt med lidt mere volumen ville nok ikke skade.

Tillykke med PR!

Link to comment
Share on other sites

Ingen (halv)dragt i dag?

Havde egentlig taget den på, men da vi besluttede os for at squatte til en box (bænk), tog jeg den af igen. En bænk er over parallel for mig, så det kan jeg godt uden at få smerter.

Jeg synes også Front squat er en god øvelse. Det giver god overførsel til Back squat, både for opspænd i core og øvre ryg.

Tillykke med PR's :smile:

Tak. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg også! :cool: Generelt synes jeg ikke det er helt tosset at squatte på en masse forskellige måder. Det ved jeg godt du gør - men lidt mere frekvent og derfor totalt med lidt mere volumen ville nok ikke skade.

Tillykke med PR!

Ja, det er også meningen, både mht. frekvens og volumen. Men jeg skal åbenbart gå meeeget langsomt frem for at kunne holde til det. Sidst fik jeg jo voldsomt ondt efter tre uger, hvor jeg én gang om ugen kørte 5x5 i overhead squat samt front squat, og en anden dag kørte noget dyb benpres (så ikke den vilde volumen, synes jeg). Men nu er smerten endelig væk igen. Denne gang undlader jeg de dybe benpres, da jeg mistænker, at det har været hovedsynderen sidst. :dry:

Tak! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er også meningen, både mht. frekvens og volumen. Men jeg skal åbenbart gå meeeget langsomt frem for at kunne holde til det. Sidst fik jeg jo voldsomt ondt efter tre uger, hvor jeg én gang om ugen kørte 5x5 i overhead squat samt front squat, og en anden dag kørte noget dyb benpres (så ikke den vilde volumen, synes jeg). Men nu er smerten endelig væk igen. Denne gang undlader jeg de dybe benpres, da jeg mistænker, at det har været hovedsynderen sidst. :dry:

Kør lidt flere reps end 5x5 - måske 8-10 reps og gå en del ned i vægt. Så bliver det mere til en support øvelse og din mave vil blive belastet over længere tid samtidigt med at din ryg ikke vil blive udsat for så tung belastning.

Min erfaring siger mig, at det er lettere at vurdere min rygs tilstand over 8-10 reps med få kg. end 3-6 reps med flere kg. De lavere kg. gør det også lettere for mig at fokusere på maven og opspænd end at få kæmpet vægten op.

Link to comment
Share on other sites

Kør lidt flere reps end 5x5 - måske 8-10 reps og gå en del ned i vægt. Så bliver det mere til en support øvelse og din mave vil blive belastet over længere tid samtidigt med at din ryg ikke vil blive udsat for så tung belastning.

Min erfaring siger mig, at det er lettere at vurdere min rygs tilstand over 8-10 reps med få kg. end 3-6 reps med flere kg. De lavere kg. gør det også lettere for mig at fokusere på maven og opspænd end at få kæmpet vægten op.

Jeg får aldrig ondt i ryggen af front squat, det er hoftebøjerne, der brokker sig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg får aldrig ondt i ryggen af front squat, det er hoftebøjerne, der brokker sig.

Men du vil jo også have lettere ved at vurdere dine hoftebøjere hvis du kører lavere vægt med flere reps. Desuden kan det sagtens være at du kan få trænet din workcapacity i hoftebøjerne op på den måde.

Link to comment
Share on other sites

Træning sen eftermiddag/tidlig aften sammen med Mette. :bigsmile:

Tirsdag den 26. oktober 2010

Træk til bryst - bredt greb:

12@40kg

5x6@50kg

ss:

Bulgarian split squat:

3x10@bw pr. ben

Seated one-armed cable row:

2x10@20kg pr. arm

2x10@22kg pr. arm

ss:

Standing db laterals:

15@5kg

[email protected]

Standing bb curls:

11@20kg

[email protected]

Pyha, 2.5 kg ekstra trækker tænder ud! :gal:

ss:

Lying db rear laterals:

15@5kg

[email protected]

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning), 15 min cykling stille og roligt, samt lidt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 27. oktober 2010

Smal dødløft:

2x8@60kg

5@80kg

5@85kg

5@90kg

5@95kg

5@100kg småtungt, men ikke max

Helt udmærket omgang smal dødløft. Styrken føltes god. Det tog dog sin tid at komme igennem, da jeg kørte sammen med David, Morten, Post og Kim.

Speed dødløft:

5x3@80kg +bælte

Føltes lidt underligt ovenpå den smalle dødløft. Og så var benene vist heller ikke helt friske efter mandagens træning. Det var i hvert fald ikke verdens bedste omgang sumo...

DE super-miniband bænkpres:

2x8@20kg

5@30kg

5x3@35kg

Holdt lidt igen med volumen samt undlod hjælpeøvelser, da jeg gerne vil være nogenlunde frisk til trøjetræning fredag.

Lying leg curls:

12@3pl

3x5@4pl

ss:

Pull-ups (OH):

3x6@bw +straps

Mave på skråbænk:

12@bw+5kg

2x12@bw+10kg

ss:

Hyperextensions:

3x12@bw+14kg

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning) samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Tidligt i seng fredag, tidligt op lørdag morgen, afsted til Aalborg som hjælpe-coach og lommeregneransvarlig til divisionsturneringsfinalen, sent hjemme, i seng, sove længe, til træning, og nu endelig tid til en logbogsopdatering. :smile: TSK tog en flot sølvmedalje i finalen med klubpointrekord, 509.523 Wilks (Morten 267.5 kg squat, Jens 220 kg bænk, Jacob 272.5 kg dødløft. En guldmedalje ville have krævet 295 kg i dødløft af Jacob, men vi (Kim og jeg) besluttede, at vi ikke turde sætte sølvmedaljen på spil. Hvidovre var lige i hælene på os, og "tvang" os derved til kun at øge fra 270 til 272.5 kg. Det viste sig bagefter, at vi nok godt havde kunnet satse, for Jacob var stærkere på dagen, end han og vi regnede med, og den stærke dreng (76.65 kg), gik ud og trak 290 kg ret let ude bagved efterfølgende. :devil:

Fredag den 29. oktober 2010

Bænkpres:

2x8@20kg fødderne på bænken

8@40kg fødderne på bænken

5@50kg

3@60kg

3@65kg :smile:

Trøje - SuperKatana A/S str. 36:

2@80kg ej nede til 12 cm board

2@80kg til 12 cm board

2@85kg til 8 cm board holdt ikke spændet så godt de sidste cm

2@90kg til 8 cm board meget bedre

2@95kg til 6 cm board også et fint sæt

3 forsøg på at få 95 kg ned til 4 cm board, som ikke gik så godt

Prøver igen i næste uge, nok onsdag. :smile:

Squat:

Halv dragt str. 36:

2x8@20kg

5@50kg

5@60kg

5x5@70kg

Havde minus motivation til squat, så besluttede at køre 5x5 uden bælte på en overkommelig vægt, for trods alt at få en smule volumen i benene, uden at teknikken blev helt elendig.

Db bænkpres:

[email protected]

Nogle uger siden, jeg sidst har kørt bænk med db's, hvilket godt kunne mærkes på stabiliteten. Styrken føltes fin.

Gun chins:

3x8@bw

ss:

Cable crunches:

15@55kg

15@60kg

10@65kg --> 12@55kg

Triceps roll press:

3x10@10kg

ss:

Seated db laterals:

[email protected]

[email protected]

ss:

Lying db rear laterals:

[email protected]

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning) - fik mulighed for at få et lift hjemad, så gemte udstrækning og rotator, til jeg kom hjem... rotator fik jeg dog ikke kørt, og mængden af udstrækning blev også lidt for lille :blush:

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 31. oktober 2010

Overhead squat:

2x5@20kg

15@20kg

2x5@25kg

Prøvede at squatte i mine VL-sko i dag (bruger normalt flade sko til squat), hvilket nok forklarer, hvorfor det føltes lidt sært på nogle af løftene.

Ultra wide sumo:

8@60kg

8@70kg

8@80kg

8@85kg

5@100kg

1@120kg

1@130kg tangering af overall PR, PR uden bælte, PR i UW sumo

8@90kg

For første gang i lang tid, valgte jeg at køre noget UW sumo for at teste, om det evt. kunne fungere som en øvelse for at få mig til at aktivere inderlår og glutes bedre i sumoen. Det gik overraskende let, så endte med at smide lidt kg på. De 130 kg var lidt langsomme at starte, men da skiverne først lettede fra jorden, gik det faktisk ret stærkt med at få stangen helt op. :smile: Øvelsen kunne desuden mærkes rigtig meget i inderlår og glutes (hvor jeg normalt ikke mærker særligt meget, selv ikke i sumo). Skal helt sikkert køre den noget mere fremover. Skal dog huske at være opmærksom på at få åbnet ligeså meget i venstre side af hoften som i højre, så jeg ikke går og træner mig mere skæv, end jeg allerede er.

Træk til bryst - spadegreb:

15@40kg +straps

2x10@50kg +straps

Valgte at køre med straps, da jeg supersættede med curls, og mine underarme samtidig er noget trætte/ømme i det for tiden. :unhappy:

ss:

Standing BB curls:

[email protected] :4flex:

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning) samt udstrækning, inden jeg cyklede hjem - havde egentlig planlagt lidt cardio også, men for det første gad jeg ikke, da jeg var færdig med styrken, da alle andre var ved at smutte hjem, og for det andet har jeg stadig lidt forkølelse + ondt i halsen, som jeg har haft hele ugen (men gav den til gengæld gas på cykelturen til og fra klubben, hvilket dog kun er 4.3 km pr. vej)

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 1. november 2010

Squat:

Halv dragt str. 36:

10@20kg

5@50kg

5@60kg

5@70kg

5@80kg

5@90kg +bælte - rep PR?

3@100kg +bind og bælte

2x3@105kg +bind og bælte

Alt føltes godt og overkommeligt i dag. Dejligt med sådan en dag i squat. :smile: Næste gang vil jeg nok smide lidt flere kg på i knæbindssættene. Orker ikke at køre meget mere end tre sæt, når jeg selv lægger bindene - det brænder mine underarme totalt af. :gal: Squattede sammen med Lås - det var hyggeligt. :smile:

DE super-miniband bænkpres:

8@20kg

5@30kg

5x3@40kg - meget lette

Bænkede også sammen med Lås - hyggeligt. :smile: Holdt sæt og kg nede, da jeg har planer om at tage trøje på onsdag.

Military press:

12@20kg

2x6@30kg

Havde bare meget mere lyst til at køre military end laterals som skulderøvelse i dag.

ss:

Lying leg curls:

12@3pl

2x6@4pl rep PR?

Glemte at køre øvelsen i går, så det måtte jo blive i dag i stedet.

Push-down - reb:

8@30kg

2x10@25kg

Kan bedre lide push-down med skrå stang, fik jeg bekræftet i dag.

ss:

Seated face-pulls:

3x15@30kg

Planken:

3x30sek@bw+25kg

30sek@bw+5kg pr. side skrå

Kørte sammen med David - you go, I go - første sæt var let, men derefter blev det pænt hårdt med de korte pauser. Dejligt. :bigsmile:

Hyperextensions:

15@bw

2x12@bw+16.5kg

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning) samt udstrækning

Igen i dag fik jeg et lift hjem af Sarah - det var lækkert at slippe for at gå, for mine inderlår er noget doms'ede fra i går. :rolleyes: Nå ja, var kommet ud af døren i morges uden hverken kakao, proteinpulver eller proteinbar. Fik heldigvis noget proteinpulver af Kim, og Peter havde sodavand, så jeg nuppede en Faxe Kondi (med sukker), så tror, mit kcalindtag endte med at blive okay. Dejligt med så søde, hjælpsomme og gavmilde træningskammerater. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Trænede sent i går, da jeg havde lovet Morten at lukke klubben for ham. Mette havde desværre migræne, så hun kunne ikke komme. :unhappy: Spøer var der, mens jeg varmede op, ellers var jeg helt alene. Jævnt kedeligt... Men kom da igennem det planlagte på en fornuftig tid. :smile:

Tirsdag den 2. november 2010

Træk til bryst - V-greb:

4x8@50kg +straps

2x8@60kg +straps

ss:

Bulgarian split squat:

3x10@bw pr. ben

Seated one-armed cable row:

3x8@23kg pr. arm

ss:

Crunches på skråbænk:

3x10@bw m. armene bag hovedet

Standing bb curls:

[email protected]

Første sæt var let, andet sæt halvtungt, og på tredje sæt måtte jeg cheate lidt til sidst. :rolleyes:

ss:

Skrå mave m. tv-shop-dims:

25@bw pr. side

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning), 2 sæt rotator, 12 min intervalprogram på kondicyklen (niveau 4, 5.98 km, 111 kcal) samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 3. november 2010

Bænkpres:

10@20kg benene på bænken

8@40kg benene på bænken

5@50kg benene på bænken

2x3@60kg

Trøje - SuperKatana A/S str. 36:

2@80kg ej nede til 12 cm klods

2@85 til 12 cm klods

2@90kg til 10 cm klods

2@95kg til 10 cm klods - godt sæt

2@100kg til 8 cm klods - okay sæt

[email protected] til 6 cm klods - kom ikke godt ned, så pressede den ikke

x@100kg excentrisk - fik den ikke hele vejen ned

Næste gang vil jeg nok forsøge at køre excentrisk til brystet lidt tidligere. Problem med trøjen/mig er, at jeg kommer til at holde skuldrene lidt for højt oppe, så det spænder helt vildt i nakken/trapz, så jeg ikke tør køre længere ned. :crazy:

Overhead squat:

6@20kg

2x6@25kg

6@30kg

Føltes dejligt. :smile:

Pull-ups (OH):

8@bw +straps

2x6@bw +straps

Dejligt let i dag.

ss:

Cable crunches:

15@55kg

2x12@60kg

Db bænk:

[email protected]

Ikke tungt som sådan, men en smule ustabilt, så venter lige et par gange med at øge vægten. Øger reps lidt i stedet (kørte 5x5 sidst).

Seated db laterals:

[email protected]

[email protected]

ss:

Lying db rear laterals:

[email protected]

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning) - udstrækning tager jeg herhjemme, speed dødløft tager jeg i morgen

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 4. november 2010

Speed dødløft:

Halv dragt str. 36:

8@55kg

5@70kg

5@80kg

2x3@85kg +bælte

3x3@90kg +bælte

[email protected] +bælte

Følte mig lidt træt inden start (måske fordi, jeg havde spist aftensmad, lige inden jeg tog til træning?!), men løftene gik nemt, og teknikken føltes også helt okay.

Smal dødløft:

3x5@80kg

Meget let. Ville dog ikke gå særligt tungt eller køre specielt mange sæt i dag, da jeg har planer og tung dødløft lørdag (det bliver nok i UW sumo ligesom sidste weekend :biggrin:).

Lying leg curls:

4@4pl

2x5@4pl

Pænt hårdt at køre lige efter dødløft. Men det må jo være tegn på, at jeg trods alt bruger baglårene en smule, når jeg dødløfter. :w00t:

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning), 12 min intervalprogram på kondicyklen (niveau 4, 6.07 km, 112 kcal) + 3 min cool-down samt udstrækning

Om lidt skal jeg op at træne igen. :biggrin: Regner med, det bliver smal bænk + hjælpeøvelser samt noget front squat i dag. Lørdag vil jeg så køre UW sumo (tungt) samt ryg, biceps og mave. Og søndag agter jeg at holde heeeelt fri. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 5. november 2010

Reverse light band smal bænkpres: (minus ~50 kg i bunden, slipper helt ved lock-out)

6@60kg

2@90kg for tungt til 6'ere

2x6@75kg

6@80kg

5@80kg fail på nr. 6 i lock-out :laugh:

2x6@75kg

Kørte sammen med alle gutterne. De kørte alm. bænk og jeg smal (så passede højden i powerracket også fint nok til os alle). Det føltes som en super tricepsøvelse - man kunne få ekstremt meget smæk på fra bunden, men i toppen skulle der trykkes til. Den variant vil jeg helt sikkert gerne køre igen. :cool:

Front squat:

8@20kg

5@40kg

5x5@50kg

Overkommeligt.

Db bænkpres:

[email protected]

Triceps roll press:

3x10@10kg

ss:

Reverse hypers:

3x12@bw+10kg

Tog lige lidt reverse hypers for at strække musklerne i lænden ud. Har fået lidt kontorryg af de sidste par dage på job. :dry:

Seated db laterals:

[email protected]

ss:

Seated face-pulls:

15@35kg

15@40kg

8@45kg --> 12@35kg dropset

Crunches på skråbænk:

10@bw+super-miniband

Variant, som Poul viste Sarah og mig. Den faldt jeg for med det samme - at køre med band lægger ekstra pres på abs uden at stresse lænden yderligere. :smile:

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning), 4 sæt rotator samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 6. november 2010

UW sumo:

8@55kg

5@65kg

5@75kg

5@85kg

5@95kg

5@105kg

2x3@115kg

3@115kg +bælte

3x5@95kg +bælte

Føltes slet ikke ligeså godt teknisk, som da jeg kørte UW i sidste uge. :unhappy: Kg'ene var vel okay (føltes dog lidt tungere end ønsket/håbet), men jeg ville bare godt have mærket det så godt i glutes og inderlår som sidst.

Pull-ups (OH):

5x6@bw +straps

Dejligt let.

ss:

Lying leg curls:

4x8@3pl+2kg

Også relativt let.

Crunches på skråbænk:

3x10@bw+super-miniband

Øvelsen føles stadig rigtig god med band. :biggrin:

ss:

Hyperextensions:

3x15@bw

For at løsne lidt op i min lænd, som desværre stadig var lidt præget af for meget sidden ned på jobbet. :dry:

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning) samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 8. november 2010

Reverse super-miniband squat:

8@45kg

2x5@65kg

5@85kg

5@95kg

5@105kg

5@115kg +bælte

3@120kg +bælte

3@125kg +bælte

2x5@100kg

Rigtig god omgang squat i dag! Valgte at forsøge uden halvdragt, og det føltes umiddelbart fint. Og squat føltes næsten som en naturlig bevægelse. Ikke normalt... Tror opsætningen tog ca. 50 kg i bunden og slap helt i toppen.

DE light band bænkpres:

2x5@20kg

5@30kg

[email protected]

4x3@35kg

Træk til bryst - V-greb:

10@50kg +straps

8@60kg +straps

2x4@70kg +straps - tror, det er rep og vol PR

2x7@60kg +straps

ss:

Crunches på skråbænk:

3x11@bw+super-miniband

Feel the burn. :devil:

Seated db laterals:

[email protected]

ss:

Seated face-pulls:

3x12@40kg

ss:

Hyperextensions:

15@bw

2x12@bw+14kg

+ 9 mobilitetsøvelser (opvarmning) samt udstrækning

Super træning i dag! Følte mig stærk. Fik endnu engang et lift hjem af Sarah, da jeg havde taget alt for lidt tøj på til at gå hjem i kulden. :cold: Fra i morgen og indtil onsdag efter frokost er jeg på medarbejderseminar med jobbet. Har derfor ikke mulighed for at træne i morgen. :unhappy: Men jeg regner med at vende stærkt tilbage onsdag med en gang bænk i trøje. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share