Teh Art of Prospecting


Fru Erik
 Share

Recommended Posts

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tilløk mæ loggen, coach. :smile:

Så laver du rent faktisk lidt alligevel... Hvem havde troet det?

Thanx! Jeg gider ikke at kommentere resten. Men jeg kan sige, at det kræver sin mand at banke så bestialske træningspas af som jeg og så supersætte det med coaching af dig, Albert(e), Oskar og resten af the freakin' zoo...

Link to comment
Share on other sites

05012008

Hookede op med Musashi klokken 7 nul dut til en af de famøse morgentræninger. Hvis DBM ikke havde været strisser, var han blevet meldt savnet...

60 min. VL-instruktion, hvor jeg oven i købet fik nakket mine biceps :superman:

Seated hammer krøl

6@20

5@20

2x4@20

(Intet pump, bare pisse tungt. Sad but true)

Kørls

4x12-14@30

(better)

Reverse grib kørls

3x15@20

And then...videre til functional gheyness:

Walking dips

The bar

SS'et

Fatman climbs

5 x koncentrisk/excentrisk

x5

Dips/walking dips/jumping dips

The bar

SS'et

Fatman pullups

x5

Plyometrisk cirquit:

10 x Box jump til dobbelt plint

5 x hækkehop med samlede ben

10x hop i madras

x5

Herefter hækkehop til jeg gav op som en kylling og grædende drak resten af min mælk.

FED runde!!! Walking dips er sagen. Fik sved på panden idag uden at ønske mig død :tongue:

Tak til Musse for en nice træning og thumbs up til dennes gode fremgang i vl :devil:

Op på Lynet og videre til halvanden times WT. Morgentræningerne er klart fedest. De bedste instruktører og færre "elever" = kvalitetstræning.

En masse blandet gejl (orker ikke at sætte mig ind i de kinesiske termer). Vi sluttede af med en led serie kædestød + albuer + knæ - 10+10+10x5.

Træningens højdepunkt var, at der var en høne med. Jeg havde et par fesne tights på og det var ubehageligt tæt på at man kunne have tilføjet et tion på mit navn (og byttet i'et ud med et e) da vi slutteligt skulle spare sammen. I sidste øjeblik lykkedes det mig dog at tænke på Thorhauge. Så var lyset slukket!!!!

Senere vil jeg krydre min sovs med bodybuilding :4mewantfood:

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Jeg havde et par fesne tights på og det var ubehageligt tæt på at man kunne have tilføjet et tion på mit navn (og byttet i'et ud med et e) da vi slutteligt skulle spare sammen. I sidste øjeblik lykkedes det mig dog at tænke på Thorhauge. Så var lyset slukket!!!!

Senere vil jeg krydre min sovs med bodybuilding :4mewantfood:

Haha, så kan Thorhauge godt bruges til noget.

Velkommen i loggen Erek.

Link to comment
Share on other sites

Maxie-bon >> Den har hjul, er 3-4 meter lang og består ganske enkelt af to paralelle træpinde + alt det pindene sidder på. Vi ruller bare svinet ud og går til værks. Du kan da have en i én af dine 27 stuer!?

Climbs er ligesom rebklatring, hvor man i stedet starter liggene på ryggen og arbejder sig op at stå. Med min kropsvægt og sarte psyke er det en rigtig god øvelse at starte med.

Det skal lige tilføjes, at jeg ikke er fagmand inden for hverken funktionel træning eller gymnatic strength, så kan meget vel tage fejl :smile:

Thorhauge >> What else could I do?!

Link to comment
Share on other sites

Maxie-bon >> Den har hjul, er 3-4 meter lang og består ganske enkelt af to paralelle træpinde + alt det pindene sidder på. Vi ruller bare svinet ud og går til værks. Du kan da have en i én af dine 27 stuer!?

Klart klart - I har jo hele arsenalet af gymnastik-gear til rådighed i IFI. Sådan set er det vel "blot" de parallelle barre man bruger eller noget derhenaf. Jeg fandt et billede med et setup der gik ud på at plante to stænger på support-pinnene i et powerrack i skulderbredde. Lettere bøvlet og en kende ustabilt.

og ja, sådan en skal jeg da have i stue 8. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014
Klart klart - I har jo hele arsenalet af gymnastik-gear til rådighed i IFI. Sådan set er det vel "blot" de parallelle barre man bruger eller noget derhenaf. Jeg fandt et billede med et setup der gik ud på at plante to stænger på support-pinnene i et powerrack i skulderbredde. Lettere bøvlet og en kende ustabilt.

og ja, sådan en skal jeg da have i stue 8. :laugh:

4 savbukke og et par rundstokke -så burde den være der :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

05022008

Tredje, men vigtigste, runde. BBs!

Hvor godtfolk er, kommer godtfolk til...

Bench

5@50

8@70

5@85

3x3@95

2x2@105

1@110

(Det var helvedes let, men igen der var jo næsten ingen kilo på)

Incl. DB Press

10@32

8@32

6@32

9@27

17@20

(Jeg blev bare svagere og svagere indtil jeg ikke kunne tage mere. Den opmærksomme læser vil bemærke at tryk-øvelser ikke just er min spidskompetence)

Incl. Flies

8@17

9@17

8@17

French press

14@35

13@35

10 + 2 forced@35

(Ildebrand i armskinken på sidste sæt)

Triceps overhead extensions

15@17

14@17

- Heldigvis kom den atlantiske tunfisk her og tog min vægt, og tvang mig derved til at tage mig sammen ved at løfte tungere vægte. Tak for det!

9@22

7@27

5@27

(Fesen øvelse, men kunne ikke rigtig overskue andet)

Det var ellers en behagelig runde i middelgodt selskab. Masser af volume på pat og tri, men ville nu gerne have haft det til at BRÆNDE lidt mere. Det er jo ikke for sjovs skyld, at man træner?! Desuden måtte jeg æde en Toblerone da jeg ikke havde sovet til middag...

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Så skal du da ikke smide vægten, når man kommer og vil give dig forced!... Som Tunen også sagde til dig: mere vægt og flere reps!

I har fuldstændig ret *snøft*...

Jeg skal have fat i nogle af de dersens smarte blå og turkise smileys. De gir loggen et helt særligt præg :wub:

Link to comment
Share on other sites

Lige en liste med alt jeg fik kværnet i tirsdags. Det skal siges, at det var en meget aktiv dag, og derfor blev der ædt godt igennem. Jeg poster snart en liste fra en inaktiv dag. Enten er jeg meget aktiv, eller også laver jeg ikke en skid :devil:

Kommentarer og kritik er yderst velkomment :smile:

6.30: 3 dl cultuta naturel, 220 gram ananas, 100 gram müsli.

8.30: ½ liter skummetmælk.

10.00: 1 liter skummetmælk.

12.00: 80 gram whey 95 valle-proteinpulver.

14.30: 125 gram økologisk solsikke rugbrød, 320 gram grønlandske kæmperejer, 5 milliliter økologisk jomfru olivenolie, ½ tsk. chili, 100 gram tomat, 100 gram agurk, 100 gram feta og 100 gram avocado.

17.30: 2 æbler.

19.15: 40 gram whey 80 valleprotein.

20.45: 7 frilandsæg (5 uden æggeblomme).

23.00: 1 liter skummetmælk.

+ 5 liter vand fordelt over hele dagen.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Lige en liste med alt jeg fik kværnet i tirsdags. Det skal siges, at det var en meget aktiv dag, og derfor blev der ædt godt igennem. Jeg poster snart en liste fra en inaktiv dag. Enten er jeg meget aktiv, eller også laver jeg ikke en skid :devil:

Kommentarer og kritik er yderst velkomment :smile:

6.30: 3 dl cultuta naturel, 220 gram ananas, 100 gram müsli.

8.30: ½ liter skummetmælk.

10.00: 1 liter skummetmælk.

12.00: 80 gram whey 95 valle-proteinpulver.

14.30: 125 gram økologisk solsikke rugbrød, 320 gram grønlandske kæmperejer, 5 milliliter økologisk jomfru olivenolie, ½ tsk. chili, 100 gram tomat, 100 gram agurk, 100 gram feta og 100 gram avocado.

17.30: 2 æbler.

19.15: 40 gram whey 80 valleprotein.

20.45: 7 frilandsæg (5 uden æggeblomme).

23.00: 1 liter skummetmælk.

Cutter du?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share