Teh Art of Prospecting


Fru Erik
 Share

Recommended Posts

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg vil indlede med dagens højdepunkt. Jeg fik, sammen med Mr. Bravo, fastslået at han er en allergisk lille dreng, som ikke kan tåle naturens krydderier. Så er det på plads :smile:

26022008

1. runde

1,5 times WT

Jeg var allerede godt ristet ved ankomsten. En cykeltur fra Østerbronx til Vesterbronx i stiv kuling trækker tænder ud.

Mega fed træning hvor max-pulsen ramte uanede dimensioner. Vi var kun fire + Si-hing. De tre andre var henholdsvis 3-,5 og sjettegrad og da den stod på good guy/bad guy-sparring det meste af tiden, måtte jeg ty til feje tricks. Generelt fedt at kunne prøve lidt serier af i varierende tempo, og med lidt cirkelkamp til at slutte af på :superman:

2. runde

Bench

5x10@80

(tungt :dry: )

Incline DB bench

10@20

10@30

4x6@30

5@30

4@30

(på de sidste var jeg brændt af og på de første skulle jeg høre på Simon kæwe den - i like dat :wub: )

BB! Curls

5x10@35

5x10@25

(godt pump!!!)

Chins - OHG

5x2@bw

Fandme iorden træning. Fik ikke kørt halvdelen af det jeg ville, men måtte også bruge en del energi på at holde Morten i ørerne.

Link to comment
Share on other sites

27022008

Chins - OHG

10x3

Chins - WUHG

3x8

2x2

Kunne ikke nå mere. Det var Oskar og Alberts første træning siden de kom hjem fra Florida og Maxie tiggede konstant om min opmærksomhed. Månedens nedtur kom idag da Albert lavede et stunt i stødvend og fik flået al huden af den ene finger :unhappy: Stakkels knægt!!

...................men drengen er lavet af det rette stof. En time efter han var blevet hentet modtog jeg en sms hvori der stod, and i quote, "må jeg nøjes med at lave benbøjninger på fredag?" :superman: Respekt!

Link to comment
Share on other sites

Kunne ikke nå mere. Det var Oskar og Alberts første træning siden de kom hjem fra Florida og Maxie tiggede konstant om min opmærksomhed. Månedens nedtur kom idag da Albert lavede et stunt i stødvend og fik flået al huden af den ene finger :unhappy: Stakkels knægt!!

...................men drengen er lavet af det rette stof. En time efter han var blevet hentet modtog jeg en sms hvori der stod, and i quote, "må jeg nøjes med at lave benbøjninger på fredag?" :superman: Respekt!

Konkurrencen fra 2 solbrune små drenge er godt nok også hård åbenbart.

Albert er en tough lille knægt. :superman:

Link to comment
Share on other sites

29022008

Det er ikke blevet til meget søvn de sidste par nætter. De hersens nattevagter er ved at fucke mig godt op :dry: Men det skulle selvfølgelig ikke gå ud over min træning.

Deadlift / 7,5 cm. ghey blokke

3@80

2@120

1@160

2x5@180

3x3@190

5x2@200

(de kørte pisse godt. grebet er blevet klart bedre, så det gør ikke ligeså nas i tommelfingeren som det plejer)

Corner Rows

16@80

13@80

10@80

12@80

11@80

Machine Rows

15@70

12@70

10@70

Chins - OHG

10x3@madamen

Chins - UHG

5x4 @madamen

Chins - COHG

3x2

Så gad jeg ikke mere. Jeg var riiimelig rundt på gulvet under hele træningen, og måtte tæske rundt for at holde Albert og Oskar i ørerne. Derudover, havde jeg en veninde med som skulle prøve kræfter med lidt basisøvelser. Conclusion: Teh iron won!

Curls blir rykket til imorgen. Drengenes træning kører bare så problemfrit som et tog til Treblinka. Albert tog 3x3 i frontsquat med 35 (kropsvægt) efter at have kørt 10 sæt halvtunge squat og en røvfuld pistols :devil::devil: :devil:

Jeg var nær faldet død om af skræk da jeg så hvad jeg troede måtte være et spøgelse >> Bogs. Apparently, she is alive!! Hun havde Shanti med som jeg var lettere imponeret over. De fleste piger i hulen, eller bare piger generelt, er jo motiriske idioter. Hun kunne fandme bevæge sig :superman:

Link to comment
Share on other sites

01032008

Havde en aftale med -Chris-, da hun ikke kan køre squat uden jeg er i rummet. Sådan blev det!

DB. Incl. Bench

20@20

6@35

3x5@35

Bench

14@70

3x11@70

(high rep bænk såcks)

DB. Incl. Flyes

10@20

2x10@20

French Press

2x16@30

13@30

Curls

15@35

3x10@35

5x10@30

15@35

(led volumen)

Det er SLUT med at have pindebrænde-arme. Så jeg er tyet til 10x10 i curls. Det må sqda give et eller andet?!

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

02032008

1. runde

60 meter neger-spurt efter bussen

(not fast enough)

30 min. powerwalk/let løb

Chins - OHG

4,3,2,1@bw

x

5

God måde at vågne på. En spurt sætter sq gang i systemet. Endnu en god grund til ikke at cykle for meget.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share