Teh Art of Prospecting


Fru Erik
 Share

Recommended Posts

Ja og skulle det ske bliver det da helt sikkert ikke på baggrund af Fruens fantastiske imødekommende natur og væsen.... :nonono:

:tongue:

...men så er det jo godt at jeg ikke er så nem at slå af pinden :wink:

M :elvis:

Du kan tage det, Goldie :wink: Ses vi så på mandag, nu hvor du har fundet den rette pind?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

21022008

1,5 times WT

Medium runde. En masse lat sao og frontspark mod knæ. Dai-Sifu styrer :superman:

Vejede kraftedeme 106 kilo i morges. Hvad fanden sker der!?!? Det må være alt det junk medicinal-industrien stopper i mig...

PS: Jeg synes det er lidt fesent at poste bodyweight i sin log, men kun hvis det er regelmæssigt.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

22022008

1,5 times WT

DET satte helt nye standarder på mean-skalaen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Efter 40 min. gispede jeg efter vejret, var fuldstændig gennemblødt fra top til tå, og havde lange rifter på nakken fordi min kælling af en makker havde glemt at klippe negle siden han flyttede hjemmefra...jizzbag!

Nuvel, udover at pauserne var korte og intensiteten i vejret var øvelsesvalget for fedt. Tæskemange kædestød, forsvar mod små tyndarme som prøver at gribe fat i ens ben, forskellige muligheder for at få overtaget hvis man ryger i kælderen, og ikke mindst WT CLINCH - OUT-FUCKING-STANDING :w00t: Min makker var 5-6 elevgrad og burde derfor, i teorien, have givet mig prygl. Det kunne han selvfølgelig ikke eek5spin.gif

Oveni al denne herlighed var der også en super sprød dåse til stede :wub:

Da sessionen var slut overvejede jeg at køre lidt pull-ups, men blev ved overvejelserne.

Link to comment
Share on other sites

Du giver den da god gas med både BB, kampsport og vægtløftning.

Det er fedt at opleve hvordan man ved hjælp af råstyrke kan klare meget mere erfarne kæmpere. Dog hvis de er for gode teknisk så hjælper ens råstyrke dog ikke. Har kæmpet mod et par af de bedste MMA'ere herhjemme, og selvom de vejer 30kg mindre end en selv, så fik jeg sgu prygl :laugh:

Hvad er dine bedste løft i træk og stød? Du må da være godt deroppe ad :devil:

Link to comment
Share on other sites

22022008

2. træning

1,5 km cykling. Der var så megen modvind, at jeg LET kan skrive det ind som træning. Da jeg ankom til den pop-smarte cafe sejlede sveden af mig. Sved i stride mængder i vinterhalvåret = nada fisse :unhappy:

:rofl2: :rofl2: WeeeelttttSpiiitzeeenKlasssseee!!! :4thumbup: meeen så sørgede du vel for at charme hende i en grad der gjorde at hun forstod at det er det indvendige der tæller.... :4smartass:

:laugh: :laugh:

:wink:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Du giver den da god gas med både BB, kampsport og vægtløftning.

Det er fedt at opleve hvordan man ved hjælp af råstyrke kan klare meget mere erfarne kæmpere. Dog hvis de er for gode teknisk så hjælper ens råstyrke dog ikke. Har kæmpet mod et par af de bedste MMA'ere herhjemme, og selvom de vejer 30kg mindre end en selv, så fik jeg sgu prygl :laugh:

Hvad er dine bedste løft i træk og stød? Du må da være godt deroppe ad :devil:

Du har helt ret, man kan komme rigtig langt med råstyrke og gåpåmod :superman: Mit indtryk er at mange af 5-6-7-8-9 elevgraderne er rimelig rutinerede mod WT-kæmpere, men ikke mod at man ryger lige i fjæset på dem med feje tricks osv. De bedre teknikere er til gengæld serious business :devil: :devil: MMA'ere går jeg i en bue rundt om. Men om et par år, når jeg cruiser rundt i WTC i postkasserød beklædning kan de bare komme haycool_2.gif

:rofl2: :rofl2: WeeeelttttSpiiitzeeenKlasssseee!!! :4thumbup: meeen så sørgede du vel for at charme hende i en grad der gjorde at hun forstod at det er det indvendige der tæller.... :4smartass:

:laugh: :laugh:

:wink:

M :elvis:

Hvis der var en pige der havde fyret den sætning af til mig var hun røget ud pronto...

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Troels >> Jeg træner ikke selv vl længere. Det er slut med det pjat!

Okay. VL skulle også til at lave SL :w00t:

Men det er da godt at kunne de olympiske løft. Det er et meget godt fundament at have med i bagagen.

Så kan man jo altid se hvad man kan lave i de løft når man pludselig repper med +200kg i squatten til hver squatpas.

Link to comment
Share on other sites

Okay. VL skulle også til at lave SL :w00t:

Men det er da godt at kunne de olympiske løft. Det er et meget godt fundament at have med i bagagen.

Så kan man jo altid se hvad man kan lave i de løft når man pludselig repper med +200kg i squatten til hver squatpas.

SL outta here...

Haha, det sker nok ikke lige foreløbig :laugh: Men det ville meget fedt...i front squat :w00t:

Jeg fatter stadig ikke, at en halvtung stoddder som dig kan løbe i et så stabilt tempo!?

Link to comment
Share on other sites

Christina tilbød desuden, ikke overraskende, at prostituere sig selv for småpenge, og hvis ikke jeg 20 minutter forinden havde set Olivia D'lovely i aktion, havde jeg givetvis takket ja...

Det sagde jeg ikke noget om!!! Jeg pointerede bare, at du var MEGET dårlig til at betale penge tilbage du havde lånt af mig.

Link to comment
Share on other sites

SL outta here...

Haha, det sker nok ikke lige foreløbig :laugh: Men det ville meget fedt...i front squat :w00t:

Jeg fatter stadig ikke, at en halvtung stoddder som dig kan løbe i et så stabilt tempo!?

Jamen, takker. Vil nu ikke mene at jeg er en særlig god løber og kan også sagtens mærke at jeg ikke er en letvægter når jeg er afsted. Men det er vel som med alt andet et spørgsmål om træning. Op til Marathon i efteråret 07 fik jeg løbet 3-4 gange om ugen og så blev løbeformen også bedre. Hvis jeg skulle løbe marathon igen engang vil jeg også ned midt i 90erne eller lavere :smile:

Det sagde jeg ikke noget om!!! Jeg pointerede bare, at du var MEGET dårlig til at betale penge tilbage du havde lånt af mig.

Det er utroligt som mandehjernen kan lave om på sammenhænge for at få en en sjovere/bedre virkelighed :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Efter tre dages arbejde er ethvert gensyn med Hulen et sweet gensyn. Jeg må erkende at mit aktivitetsniveau på arbejdet er foruroligende lavt, men føler ikke rigtig at jeg har det menneskelige og personlige overskud i denne svære tid til at rette op på det hsugh2.gif

På grund af mit lave aktivitetsniveau på arbejdet, har appetetiten været derefter, og jeg har haft for travlt med at se film til at tvinge mad i kranen. Så underernæret og deprimeret som en anden 40'er jøde trillede jeg afsted...

Front squat

5@50

2@80

5X5@100

(nemm!!! - God teknik og fart)

Deadlift / 7,5 cm. ghey blokke

2@100 (den første var tung som et hus)

2@140

5@180 (HANDS ON FIRE!!!)

5x3@190 (samme som 180 - bare værre)

(Alt i alt en nice runde. Ingen af løftene var synderligt tunge, men jeg havde selvfølgelig taget den skæveste lortestang i hytten, som nær havde revet tomlerne af mig)

SUMO!!!

4@100

2@140

2@170

2@180

1@190

1@200

(ændrede lidt på starten og stillingen med positivt outcome. jeg lod endda MaxP komme med tekniske input. SÅ FLINK er jeg)

Upright Rows - UHG

5x10@80

(85-90 næste gang)

Chins - OHG

15x2@fruen

Chins - UHG

2x4@fruen

3x3@fruen

NB! Ville have kørt dips, men får mega ondt i sternum af det. Somebody explain?!

Slutteligt fik jeg Christina til at vade rundt på min ryg i strømpesokker i det naive håb at det ville lægge låg på mine hormonelle udsving. Det virkede ikke.

Link to comment
Share on other sites

NB! Ville have kørt dips, men får mega ondt i sternum af det. Somebody explain?!

Brystmusklen hæfter jo på sternum og det stræk man får på brystmusklen og derved sternum i et dip er ret stort. Jeg har også haft problemer med smerter ved brystetbenet med tunge dips. Ved at Docholly/Simon også har haft knaselyde fra sternum ved tunge dips. Har også hørt det fra andre, så tror det er ganske udbredt.

Løsningen må være at undgå dybe V-barre Dips og for mange ekstra kg. Hvis det ikke hjælper så må man droppe øvelsen. Smal bænkpres synes jeg fint erstatter den. :smile:

Link to comment
Share on other sites

SUMO!!!

4@100

2@140

2@170

2@180

1@190

1@200

(ændrede lidt på starten og stillingen med positivt outcome. jeg lod endda MaxP komme med tekniske input. SÅ FLINK er jeg)

Du er et stort menneske..... meget stort - og tungt.

Ikke nok med du lod mig give råd (læs: brokkede sig ikke synderligt når jeg kommenterede), du fik faktisk også givet mig det indtryk at du tog det til efterretning. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Brystmusklen hæfter jo på sternum og det stræk man får på brystmusklen og derved sternum i et dip er ret stort. Jeg har også haft problemer med smerter ved brystetbenet med tunge dips. Ved at Docholly/Simon også har haft knaselyde fra sternum ved tunge dips. Har også hørt det fra andre, så tror det er ganske udbredt.

Løsningen må være at undgå dybe V-barre Dips og for mange ekstra kg. Hvis det ikke hjælper så må man droppe øvelsen. Smal bænkpres synes jeg fint erstatter den. :smile:

Jeg har tænkt at det nok er muskulært, men det føles bare som om jeg er blevet for stærk til mine knogler. Sådan! Min rom er nu ellers begrænset og kører ikke med ekstra vægt. Sætter øvelsen på stand-by for nu :smile:

Tror du røntgen ville kunne vise noget interessant?

Du er et stort menneske..... meget stort - og tungt.

Ikke nok med du lod mig give råd (læs: brokkede sig ikke synderligt når jeg kommenterede), du fik faktisk også givet mig det indtryk at du tog det til efterretning. :tongue:

Tal pænt! Stor og stærk er de ord du leder efter, og det er endda en underdrevet beskrivelse. Selvfølgelig correctede jeg...-FOR AT FÅ DIG TIL AT HOLDE KÆFT!!!!!!!!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tænkt at det nok er muskulært, men det føles bare som om jeg er blevet for stærk til mine knogler. Sådan! Min rom er nu ellers begrænset og kører ikke med ekstra vægt. Sætter øvelsen på stand-by for nu

Tror du røntgen ville kunne vise noget interessant?

Jeg kender det det godt det med at knoglerne ikke kan følge med styrken :laugh: Okay, det ser ud til at du har særlig sårbar i det område. Sternum består jo af flere segmenter, og faktisk siger man at sammenvoksningen af disse segmenter sker i 20-25års alderen. Så tror faktisk godt at man kunne se et eller andet på et røntgen. Dog synes jeg at din smerte er svar nok til ikke at kører øvelsen. Personligt synes jeg ikke den har givet mig det store hverken massemæssigt eller styrkemæssigt, men det er da en fed nok compound øvelse hvor der kan komme lidt kg på.

Så synes du skal spare det røntgen og så kører nogle andre øvelser og så prøve med øvelsen igen om nogle år, når du er kalket lidt mere til :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender det det godt det med at knoglerne ikke kan følge med styrken :laugh: Okay, det ser ud til at du har særlig sårbar i det område. Sternum består jo af flere segmenter, og faktisk siger man at sammenvoksningen af disse segmenter sker i 20-25års alderen. Så tror faktisk godt at man kunne se et eller andet på et røntgen. Dog synes jeg at din smerte er svar nok til ikke at kører øvelsen. Personligt synes jeg ikke den har givet mig det store hverken massemæssigt eller styrkemæssigt, men det er da en fed nok compound øvelse hvor der kan komme lidt kg på.

Så synes du skal spare det røntgen og så kører nogle andre øvelser og så prøve med øvelsen igen om nogle år, når du er kalket lidt mere til :tongue:

Haha, du er så glad :laugh: Er enig i dine betragtninger omkring øvelsen, så tror bare jeg finder nogle midlertidige alternativer. Jeg kunne så også træde i karakter og træne det væk :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share