Reconstrucbody


reconstrucdead
 Share

Recommended Posts

Yes, er blevet anbefalet en log, so here goes.

Til stor overraskelse og slag i hovedet, ramte vægten 149,1 kg, d. 15/2. Det må ikke ske, og det skal væk igen, så hurtigt som muligt.

Mand, 194 cm høj, 149,1 kg

Første mål; 10 kg inden d. 18 april. (Mål nået d 29 marts! 139,1 kg)

Delmål; yderligere 5 kg inden 18 april (kommer måske til at knibe lidt, men må bare kæmpe for det) (14,9 kg d. 18 april, så ved ikke helt om det er et mål nået :P)

Andet mål; være under 130 kg inden. 18 maj 2008

På langt sigt; at ramme de 100 kg

Start: d. 15/2

Motioncykel 25 min hver dag. (Nu på 45 min pr dag)

Fredag = vejedag og hviledag.

Spirit; HIGH!

vægt d. 15 februar: 149,1 kg. (start)

Vægt d 22. februar: 145,3 kg. (-3,8 kg)

vægt d 7. marts: 142,7 kg. (-6,4 kg)

vægt d. 14. marts: 141,2 kg (-7,9 kg)

vægt d. 26. marts: 139,1 kg (-10 kg)

vægt d. 4. april: 137,4 kg (-11,4 kg)

vægt d. 11. april: 135,4 kg (-13,7 kg)

vægt d. 18 april: 134,2 kg (-14,9 kg)

vægt d. 25 april: 134,1 kg (-15 kg)

vægt d. 30 april: 131,5 kg (-17,5 kg)

vægt d. 10 maj; 130,8 kg (-18,3 kg)

vægt d. 4 juni; 128,4 kg. (-20,7 kg)

vægt d. 16 juni; 127,2 kg (-21,9 kg)

Edited by reconstrucdead
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mandag 18-02-08

Morgenmad (kl halv 10); 2 rugbrøder med kyllingepålæg, en gulerod og en halv liter mælk.

Efter studie, (kl 15); 2 rugbrød m. kyllinge igen.

hen af eftermiddag; en gulerod.

Aftensmad (kl 18:30); et stk kyllingefilet stegt, med god portion kogte grøntsager, og en halv liter mælk igen.

Og nu snupper jeg lige 25 min på cyklen. :)

Skulle have haft noget med op på skolen, da gruppearbejdet trak ud og jeg blev noget sulten.

EDIT: tog jeg en tur på cykel.

8.1 km, 270 cal, 25,47 min.. Ja, det er ikke meget, men det er da en begyndelse, og det bedste siden fredag.. Puha :P

Edited by reconstrucdead
Link to comment
Share on other sites

Hello and wellcome mr. reconstrucdead

Bliver spændende at følge dit vægttab. :superman:

Dalme ikke meget du fik spist her!!! :cry:

Morgenmad (kl halv 10); 2 rugbrøder med kyllingepålæg, en gulerod og en halv liter mælk.

Efter studie, (kl 15); 2 rugbrød m. kyllinge igen.

hen af eftermiddag; en gulerod.

Aftensmad (kl 18:30); et stk kyllingefilet stegt, med god portion kogte grøntsager, og en halv liter mælk igen.

Tæller du kalorier??

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til logland.

Ja, det er surt når vægten ikke gør som den skal, jeg sidste uge tabte jeg 200G, ugen før 600g, ugen før 900g, ugen før 700g og ugen før 2,8 kg, man skal vende sig til at det ikke er hver uge der sker så meget.

Held og lykke med dit mål,

Tak, nu må vi se - har faktisk ingen badevægt, men den står os på indkøbslisten. :) Skal lige blive d. 1 først ;)

Hello and wellcome mr. reconstrucdead

Bliver spændende at følge dit vægttab. :superman:

Dalme ikke meget du fik spist her!!! :cry:

Tæller du kalorier??

Tak skal du ha :) Neeej, har dog lige spist et æble. Men har generelt ikke følt mig så sulten. Troede egenligt det der var nok, men jeg har meget at lære. ;)

Nej, tæller ikke kalorier. Har ærligtalt ikke så meget forstand på det hele, og har endnu ingen køkkenvægt - men det kommer, det kommer. :)

Link to comment
Share on other sites

Ellloooooo.. :D

Så gik der endnu en dag.. Maden har stortset være det samme som de andre dage -

Sen morgenmad (havde forlæsningsfri, så stod op kl 12)

3 stk rugbrød med hamburgerryg, og ½l minimælk

2 gulerødder over eftermiddagen

aftensmad: 2 stykker kyllingefilet (middel størrelse), og en portion grøntsager. Den ene kylling oven på et stykke brød med en lilel klat ketchup under. og ½l minimælk

en gulerod senere.

Mon det er for meget, eller fint nok? :) Sku nok ha haft lidt flere måltider. Skal os til at fundet nogle alternativer, der er ligeså sunde :)

Og ny "rekord" på motionscyklen.

313 cal (synes ikke det her tal er særligt stort iforhold til når man kigger de andre logs hvor folk snupper over 1000 på 3 kvarter :S, men ok, er ikke i form overhovedet)

30 min.

9.1 km

Spirit; still going strong! :superman:

Edited by reconstrucdead
Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke tænke for meget på hvor mange kalc. andre skriver de forbrænder det passer sjældent hvad maskinen skriver i følge en artikel på JP regner de op til 50 % forkert, du kan bruge den til at se om du laver mere eller mindre end du plejer, hvilke level og RPM køre du på?

Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke tænke for meget på hvor mange kalc. andre skriver de forbrænder det passer sjældent hvad maskinen skriver i følge en artikel på JP regner de op til 50 % forkert, du kan bruge den til at se om du laver mere eller mindre end du plejer, hvilke level og RPM køre du på?

Okay.. Jeg kører lidt forskellige levels. Starter i de små og arbejder mig op til middel ca, og kører lidt op og ned, og arbejder mig ned igen til sidst.. Sørger bare for at holde pulsen så højt oppe hele tiden som muligt.

Link to comment
Share on other sites

Okay.. Jeg kører lidt forskellige levels. Starter i de små og arbejder mig op til middel ca, og kører lidt op og ned, og arbejder mig ned igen til sidst.. Sørger bare for at holde pulsen så højt oppe hele tiden som muligt.

Hej, jeg tog en anden cykel i dag level 10 som på den anden, der blev det kun til 303 kalc. på en halv time mod de normale 520 kacl. så det svinger meget på de cykler og den her er ret precis da man testet vægt ind.

Keep up the good work.

Link to comment
Share on other sites

Hej, jeg tog en anden cykel i dag level 10 som på den anden, der blev det kun til 303 kalc. på en halv time mod de normale 520 kacl. så det svinger meget på de cykler og den her er ret precis da man testet vægt ind.

Keep up the good work.

Okay.. Good to know! :)

Endnu en dag gone bye, og det har gået fint. Huusman har lavet en masse arbejde for mig, og lavet nogle udregninger omkring kalorier osv, og givet mig en rigtig god madplan, opskrifter, osv osv - Tusinde tak huusman! :)

Morgenmad, 2 rugbrød med hamburgerryg og en gulerod + ½l minimælk

Hen af dagen; et par gulerødder, lidt vindrue, og en banan.

aftensmad; 2 kyllingefiletter, med 60gr ris, og en omkring 200 gr wok grøntsager - stegte grøntsagerne da kyllingerne var ved at være færdig og blandte det hele sammen - et lille skud soya og ketchup på, og ½ l minimælk, og så var jeg glad - det var sgu mums :)

Fik os hovedrengjort med en af mine 2 roommates, og flyttet møbler rundt osv, så der var en god times aktivitet der :)

Og 30:40 min på cyklen

306cal (ikke så godt som igår, men havde indstillet sadehøjden og den er ikke helt god.. så skal lige ha stillet den lidt ned igen)

9,3 km

Spirit; strong! :D

Link to comment
Share on other sites

Wuh, endnu en dag gone bye. :D

Morgenmad; 3 skiver rugbrød med kyllinge pålæg, hamburgerryg og meget skrabet becel smørbarplante.. margerine.. whatever, det sku være "sundt" nok smør.

I skole; en masse vand, er virkelig dårlig til madpakke - skal laves om på!

Hjemme igen: en skive rugbrød m. hamburgerryg (uden becel) og en gulerod

aften: 2 kyllingefiletter (ja, får ikke rigtigt andet for tiden >_<), 60 gr ris., og wok grøntsager.. Num num num, ku godt gå hen og blive en favourit :D

Og til aftens motion, ny rekord, det går sgu fremad! :

32:02min,

361 cal.

10.0 km

Og ja, ved godt det er ingenting for de fleste herinde, men det er meget for mig :P

Spirit: stronger, and stronger.. synes jeg har begyndt at ku mærke en uges ny livsstil med masse sund kost, og motion. Har ihvertfald mere energi, sover bedre osv - nu glæder jeg mig bare til at se hvad vægten siger når jeg får købt en :)

Link to comment
Share on other sites

Og til aftens motion, ny rekord, det går sgu fremad! :

32:02min,

361 cal.

10.0 km

Og ja, ved godt det er ingenting for de fleste herinde, men det er meget for mig :P

Spirit: stronger, and stronger.. synes jeg har begyndt at ku mærke en uges ny livsstil med masse sund kost, og motion. Har ihvertfald mere energi, sover bedre osv - nu glæder jeg mig bare til at se hvad vægten siger når jeg får købt en :)

Hej Reconstrucdead.

Ville lige sige hej, nu har jeg fulgt med i din log fra starten og jeg må sige, at det ser godt ud :4thumbup: Rart at læse, at du også har fået mere energi :battery: , jeg er sikker på, at vægten nok skal være gået den rigtige vej. Jeg ved ikke, om du allerede ved det, men på http://www.madital.dk/, kan du gratis holde styr på dit kcal regnskab. Keep up the good work :superman:

Link to comment
Share on other sites

Wuh, endnu en dag gone bye. :D

Morgenmad; 3 skiver rugbrød med kyllinge pålæg, hamburgerryg og meget skrabet becel smørbarplante.. margerine.. whatever, det sku være "sundt" nok smør.

I skole; en masse vand, er virkelig dårlig til madpakke - skal laves om på!

Hjemme igen: en skive rugbrød m. hamburgerryg (uden becel) og en gulerod

aften: 2 kyllingefiletter (ja, får ikke rigtigt andet for tiden >_<), 60 gr ris., og wok grøntsager.. Num num num, ku godt gå hen og blive en favourit :D

Og til aftens motion, ny rekord, det går sgu fremad! :

32:02min,

361 cal.

10.0 km

Og ja, ved godt det er ingenting for de fleste herinde, men det er meget for mig :P

Spirit: stronger, and stronger.. synes jeg har begyndt at ku mærke en uges ny livsstil med masse sund kost, og motion. Har ihvertfald mere energi, sover bedre osv - nu glæder jeg mig bare til at se hvad vægten siger når jeg får købt en :)

Hej, du skal nok tænke på at lave noget mere varieret aftensmad ellers kan det godt blive for træls også blive det noget sværet at holde, har du tænkt på at starte til styrketræning?

Når du køber en vægt skal du ikke blive nervøs hvis den viser mere end den anden du har bruge, det er ikke altid de er viser det samme, men det vægttab den passer som regel.

Link to comment
Share on other sites

Hej Reconstrucdead.

Ville lige sige hej, nu har jeg fulgt med i din log fra starten og jeg må sige, at det ser godt ud :4thumbup: Rart at læse, at du også har fået mere energi :battery: , jeg er sikker på, at vægten nok skal være gået den rigtige vej. Jeg ved ikke, om du allerede ved det, men på http://www.madital.dk/, kan du gratis holde styr på dit kcal regnskab. Keep up the good work :superman:

Tak skal du ha, jeg vil prøve at kigge på det senere.. Altid rart at høre nogen kigger herind engang imellem :)

Hej, du skal nok tænke på at lave noget mere varieret aftensmad ellers kan det godt blive for træls også blive det noget sværet at holde, har du tænkt på at starte til styrketræning?

Når du køber en vægt skal du ikke blive nervøs hvis den viser mere end den anden du har bruge, det er ikke altid de er viser det samme, men det vægttab den passer som regel.

Yeah, har stærkt overvejet at begynde på styrketræning på et tidspunkt, men pt,. har jeg hverken råd eller særlig meget lyst til at vise mig side by side med alle andre i et motionscenter. Så indtil jeg har tabt en del, blir det sat lidt til side, til jeg synes selvværet er til det =)

Og ja, ved godt aftensmaden skal varieres mere - skal lige ha fundet nogle opskrifter osv, med få kalorier osv. :)

Link to comment
Share on other sites

Og ja, ved godt aftensmaden skal varieres mere - skal lige ha fundet nogle opskrifter osv, med få kalorier osv. :)

Så blander jeg mig lige igen :tongue: prøv at kigge lidt på denne hjemmeside http://opskrifter.heede.dk/ den er beregnet til dem der følger de danske vægtkonsulenters kur, men der er masse af inspiration at hente, selvom det ikke lige er den kur man følger. Ikke mindst kagerne og desserterne !!!!! De har reddet mig ud af mange "dårlige" dage :blush:

Link to comment
Share on other sites

Så blander jeg mig lige igen :tongue: prøv at kigge lidt på denne hjemmeside http://opskrifter.heede.dk/ den er beregnet til dem der følger de danske vægtkonsulenters kur, men der er masse af inspiration at hente, selvom det ikke lige er den kur man følger. Ikke mindst kagerne og desserterne !!!!! De har reddet mig ud af mange "dårlige" dage :blush:

Bland dig alt det du vil :P Synes godt nok der er væsentligt mere positiv energi herinde end på så mange andre fora og communities.. Det er rart :)

Selvom min lyst til kager, slik osv lige pt er = 0, så ryger den direkte i fortrukne, for den lyst skal nok opstå igen :P Kiggede lidt rundt derinde, og der ser ud til at være mange gode retter - ku nu være nice hvis der stod hvor mange kalorier osv der er i hver ret, men det må man jo selv regne på så.. skidt pyt :D

Dagens motion:

33:02 min

358 cal

10.1 km

Skal til privatfest i aften, kan ikke rigtigt slippe udenom, så derfor den "tidligere" motionering. Holder mig selvf. væk fra alt alkohol osv. :) Aftensmaden blir nok en rugbrød med noget grøntsager til.

Link to comment
Share on other sites

Så var det veje dag, var lige hjemme ved de gamle, hvor jeg blev målt da jeg startede sidste fredag. Var sgu lidt nervøs må jeg sige, men da jeg steg på vægten viste den:

145,3 kg. Hold da kæft, det er ca 4 kg på min første uge. Hvis spirit var high før, er den oppe på max nu, kæft det er godt. Måtte lige update. :D

Nu vil jeg videre, god aften til alle herfra!

Link to comment
Share on other sites

Ah, indkøbsdag - fik købt fiskeolie, og multivitaminer, samt en køkken og badevægt (hold kæft det er egenligt dyrt det hele, men hva fanden.. Har nok til et år nu af olie og piller :P)

Til morgenmad hos de gamle snuppede jeg 2 grovboller med en lille smule solbærmarmelade uden smørelse, og et glas mælk.

middagsmad: 2 rugbrødder med agurk og hamburgerryg, og en ½l mælk.

aftensmad: snittede kylling filet i tern og wok mad. ½ l mælk.

Lidt for meget mælk i dag, men skidt pyt.

Ny rekord på cyklen:

34:04 min

386 cal

10.3 km

Spirit var low det meste af dagen pga. noget privat, men den er high igen her efter cykelturen. :D

Link to comment
Share on other sites

En kostmæssig sløv dag.. Har kun spist 2 måltider (ja, not good I know), men har ikke rigtigt haft appetit til andet, stod op kl 16 - men snupper nok nogle gulerødder senere

Morgenmad: 3 rugbrøder med skrabet becel og kyllingepålæg, ½l minimælk

Aftensmad: 250 gr kyllingefilet med 75 gr pasta (det brune "sunde" pasta, ka simpelthen ikke huske hvad det hedder lige nu), og 200 gr grøntsager. Sukkerfri ketchup på.

Motion:

34:01 min

383 cal

10,3 km.

Spirit; still high! :P

Link to comment
Share on other sites

Så var det veje dag, var lige hjemme ved de gamle, hvor jeg blev målt da jeg startede sidste fredag. Var sgu lidt nervøs må jeg sige, men da jeg steg på vægten viste den:

145,3 kg. Hold da kæft, det er ca 4 kg på min første uge. Hvis spirit var high før, er den oppe på max nu, kæft det er godt. Måtte lige update. :D

Nu vil jeg videre, god aften til alle herfra!

Keep up the good work!..

Kan vist ikke sige så meget.. du gør jo præcis som du skal..

Stødte tilfældigvis på dig her på siden og kan ikke lade være med at følge dig og se hvordan det går løbende..

Rigtig fedt med de 4 kg :) - super fed motivation.

(Håber du hjælper dig at vide at vi er flere der følger dine forbedringer)

Mvh

Michael Auchenberg

Link to comment
Share on other sites

Keep up the good work!..

Kan vist ikke sige så meget.. du gør jo præcis som du skal..

Stødte tilfældigvis på dig her på siden og kan ikke lade være med at følge dig og se hvordan det går løbende..

Rigtig fedt med de 4 kg :) - super fed motivation.

(Håber du hjælper dig at vide at vi er flere der følger dine forbedringer)

Mvh

Michael Auchenberg

Tusinde tak - ja, håber da jeg gør som jeg skal. :) For er faktisk overraskende positiv over min nye kost - føler slet ikke savn til noget af det gamle, som pomfritter og nuggets smidt i ovnen, og andet snask. Kosten har jeg ihvertfald INGEN problemer med overhovedet. :)

Motionen gir en masse energi, og det er rart at mærke at kroppen blir brugt lidt igen og presset lidt. :D Har osse snakket med et par venner om at starte til badminton (som i mine "unge dage" da jeg var tynd og sund >_<), og senere, når jeg har tabt de første 15-20 kg, vil jeg begynde at styrketræne lidt ved siden af. :)

Og ja, det er god motivation at folk gider kigge herinde i ny og næ og skrive lidt :D

Link to comment
Share on other sites

Yeah, har stærkt overvejet at begynde på styrketræning på et tidspunkt, men pt,. har jeg hverken råd eller særlig meget lyst til at vise mig side by side med alle andre i et motionscenter. Så indtil jeg har tabt en del, blir det sat lidt til side, til jeg synes selvværet er til det =)

Og ja, ved godt aftensmaden skal varieres mere - skal lige ha fundet nogle opskrifter osv, med få kalorier osv. :)

Du skal ikke lade dig vægt holde dig tilbage, der er mange andre med samme problem i centerne, jeg har selv trænet da jeg næsten var oppe på 165 kg, det vægttab bliver meget mere synligt hvis du også styrketræner, samtidig forbrænder du også mere og der er flere motions maskiner at vælge mellem, det gør det lidt letter at træne motion.

Nu når du ikke spiser junkfood spare du jo en masse penge, så må der være råd til et center, der er en guide her på sitet, så kan du finde et billig center, tæt på hvor du bor.

Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke lade dig vægt holde dig tilbage, der er mange andre med samme problem i centerne, jeg har selv trænet da jeg næsten var oppe på 165 kg, det vægttab bliver meget mere synligt hvis du også styrketræner, samtidig forbrænder du også mere og der er flere motions maskiner at vælge mellem, det gør det lidt letter at træne motion.

Nu når du ikke spiser junkfood spare du jo en masse penge, så må der være råd til et center, der er en guide her på sitet, så kan du finde et billig center, tæt på hvor du bor.

Okay, yeah.. os styrketræning da du vejede 165? Sparer faktisk mange penge, da jeg heller ikke køber cola spontant mere, elelr i kantinen på skolen osv osv - det løber sgu op. :) Er faktisk fra Århus, så måske du kan anbefale nogen? Helst i nord. Så må jeg jo lige se på det..

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg trænet da jeg var oppe på 165 kg, jeg har svært ved at forstille mig at jeg har vejet næsten 60 kg mere, helt vildt :wub:

Hvis du bor i Århus Nord er der et der er billig 199.- Jeg trænes selv i Dansk Helse Sport i Århus C der koster det 245.- hvis man melder sig ind med et gammelt medlem, http://www.danskhelsesport.dk/ lige nu er gulvet ved at blive lavet, så det er lidt trængt, men ellers god atmosfære.

FITNESS WORLD Århus

Jens Baggesens Vej 90

8200 Århus

Tlf: 70 26 26 87

http://www.fitnessworld.dk/?13;adresser

Der er ikke nogle bindning.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg trænet da jeg var oppe på 165 kg, jeg har svært ved at forstille mig at jeg har vejet næsten 60 kg mere, helt vildt :wub:

Hvis du bor i Århus Nord er der et der er billig 199.- Jeg trænes selv i Dansk Helse Sport i Århus C der koster det 245.- hvis man melder sig ind med et gammelt medlem, http://www.danskhelsesport.dk/ lige nu er gulvet ved at blive lavet, så det er lidt trængt, men ellers god atmosfære.

FITNESS WORLD Århus

Jens Baggesens Vej 90

8200 Århus

Tlf: 70 26 26 87

http://www.fitnessworld.dk/?13;adresser

Der er ikke nogle bindning.

Okay.. Dansk helse ligger for langt væk desværre, men kigger på den anden! Og hold da kæft, du har tabt 60 kg? Det er satme flot - det gir mig lidt blod på tanden :P

Endnu en dag, kosten har ikke ændret sig meget..

3 rugbrøder til morgenmad, med meget skrabet smørelse - kyllinge og hamburgerryg, agurk. ½l mælk (inkl vitaminer og fiskeolie)

Et æble at school (jaja, skal ha mere, men det går fremad)

klapsammen rugbrød da jeg kom hjem med hamburgerryg og agurk.

aftenmad: 250 gr kyllingefilet med 75 fuldfiber spaghetti, et uvist gr grønsager (omkring de 200 gr), og coca cola zero (nom nom nom).

Og endnu en ny rekord på cykel :)

35:49 min

409 cal.

11km

Synes det blir nemmere og nemmere, hvilket er herligt. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share