Reconstrucbody


reconstrucdead
 Share

Recommended Posts

God dag idag, posten kom med min nye Western digital 500 gb sata2 harddisk :D

Stor morgenmad; med baconleverpostej (3%, og 100 cal pr. 100 gr), løg, agurk, kyllingepålæg osv. ½ l minimælk

snuppede lige en rugbrødskorpe hen af eftermiddagen med kyllingepålæg =)

aftensmad: kyllingetern, med 70gr ris, grøntsager, hvidløg og løg. Masser af karry. Nam :)

dagens motion:

45:33 min

569 cal

15,0 km

Gav den ikke så meget gas i dag, fordi det føles som om en af hængslerne er ved at gå løs på den. Billige lorte motionscykel, den kan sgu ikke holde til det :/ ved sgu ikke lige hvad jeg skal gøre ved det

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vejedag. Er lige hoppet af vægten

Vægten kunne ikke helt bestemme sig mellem 141,0 og 141,4 kg, så sætter den på 141,2 kg. (Thats not cheating! ;))

Det er 1½ kg i denne uge. Tror jeg vil skære lidt ned på rugbrøden og pastaen. Men det er da et okay resultat - 7,9 kg har nu taget afsked med mig, ses ALDRIG! ;)

Tror os jeg har taget lidt på i muskelmasse i beneren. Det er længe siden de har "lidt" som de gør nu :)

Edited by reconstrucdead
Link to comment
Share on other sites

Vejedag. Er lige hoppet af vægten

Vægten kunne ikke helt bestemme sig mellem 141,0 og 141,4 kg, så sætter den på 141,2 kg. (Thats not cheating! ;))

Det er 1½ kg i denne uge. Tror jeg vil skære lidt ned på rugbrøden og pastaen. Men det er da et okay resultat - 7,9 kg har nu taget afsked med mig, ses ALDRIG! ;)

Tror os jeg har taget lidt på i muskelmasse i beneren. Det er længe siden de har "lidt" som de gør nu :)

1½ kg om uger er fint, nok også bedst ikke at tabe meget mere om ugen(selv om jeg har tabt 3,6 kg på 4 dage) jeg er begyndt at få hud der hænger lidt rundt omkring.

God weekend.

Link to comment
Share on other sites

1½ kg om uger er fint, nok også bedst ikke at tabe meget mere om ugen(selv om jeg har tabt 3,6 kg på 4 dage) jeg er begyndt at få hud der hænger lidt rundt omkring.

God weekend.

Yeah, læste lige om din bedrift. :) er os okay tilfreds med de 1½ kg. Løs hud? Sådan noget der skal opereres væk? Hvis jeg f.eks. taber 50 kg på et års tid (burde ikke være umuligt), så ender man da med en del hud lige pludselig?

Link to comment
Share on other sites

Yeah, læste lige om din bedrift. :) er os okay tilfreds med de 1½ kg. Løs hud? Sådan noget der skal opereres væk? Hvis jeg f.eks. taber 50 kg på et års tid (burde ikke være umuligt), så ender man da med en del hud lige pludselig?

Jeg var oppe på 164,8 kg i 2000, marts 2001 var jeg på 148,4, marts 2006 var jeg på 133 kg, 126,5 kg 20 dec 2007 og 104,4 kg 14-03-2008 og det er først nu der noget løst hud på lår og mave, men hvis tabet 50 på et år, tror jeg ikke det er at problem, det er jo kun 1 kg om ugen.

Jeg har lige købt en post ostepops og lidt slik, 3,6 kg skal fejres lidt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var oppe på 164,8 kg i 2000, marts 2001 var jeg på 148,4, marts 2006 var jeg på 133 kg, 126,5 kg 20 dec 2007 og 104,4 kg 14-03-2008 og det er først nu der noget løst hud på lår og mave, men hvis tabet 50 på et år, tror jeg ikke det er at problem, det er jo kun 1 kg om ugen.

Jeg har lige købt en post ostepops og lidt slik, 3,6 kg skal fejres lidt :bigsmile:

Okay, yeah.. ellers er det vel noget staten betaler? :l

Hehe, der skal vel lidt synden til engang imellem :P

Nåmen holdte hviledag igår, fik pita til aften med tun og rejer, og masse salat.. og fromage frais dressing (0,5%)

Dagen i dag; stor morgenmad, stod sent op (går ikke for godt med at få skæret ned, men det er det eneste + aftensmad jeg får idag :l)

Aftensmad om en halvanden time (ja, sent, men må jo ikke spise op til 1½ time efter jeg har trænet, er nu heller ikke rigtigt sulten)

aftensmaden blir nok 50 gr ris med grøntsager og kyllingestrimler, og rejer. :)

Motion:

45:42 min

563 cal

15,1 km.

Og har repareret cyklen, det var blot de 2 skruer der holdte cyklen sammen med en af de stænger den står på der var gået løse, så de blev strammet op og nu er den som brugt igen ;)

Link to comment
Share on other sites

En ganske almindelig dag.. Fik bestilt mit 40" tv, skal hente det tirsdag ;D

En stor morgenmad, med en ½ l minimælk til..

aftensmad: kyllinge strimler med 50 gr ris, grøntsager og.. Rejer, er blevet vild med rejer, de er guds gave til en på kur :4thumbup: :D

Dagens motion

47:16 min

608 cal ( :superman: )

16,0 km ( :superman: ) (344,2 km)

Edited by reconstrucdead
Link to comment
Share on other sites

En ganske almindelig dag.. Fik bestilt mit 40" tv, skal hente det tirsdag ;D

En stor morgenmad, med en ½ l minimælk til..

aftensmad: kyllinge strimler med 50 gr ris, grøntsager og.. Rejer, er blevet vild med rejer, de er guds gave til en på kur :4thumbup: :D

Dagens motion

47:16 min

608 cal ( :superman: )

16,0 km ( :superman: ) (344,2 km)

Hvad for et TV blev det og hvor?

Link to comment
Share on other sites

Du skal bare tage til Tyskland http://www.schnaepp.de/index.php?artnr=564...;pli=1005003006

Panasonic TH-42PX80E 949€ 7117,5 DK

Noget bedre tv billiger :4thumbup:

Ka se den jeg skal ha derinde står til 9000 kr i tyskland. :P Den der er dog ikke bedre end samsungen (I presume :P), har set samsungen, kæft dne har et lækkert billed med sit clear panel ting, så den stillet op ved siden af sin lillebror på 37" der ikke havde det, og der var stor forskel :D Men havde os købt plasma hvis det ikke er fordi jeg skal ha sat computeren til, der er full hd et must :D

Link to comment
Share on other sites

Mandag:

Stor morgenmad, kom op på skolen til 3DS max undervisning.. Men der var ingen lære?! wtf.. så vi tog en 4 stykker ud til en kammerat inde i midtbyen og spillede lidt dota på bærbare :D

Snuppede lige en rugbrødsskorpe med kalkun pålæg, skrabet becel (tsk >_<), og agurk da jeg kom hjem..

Aftensmad: Samme som igår, hold kæft det er guf.. har fundet en super opskrift :D

Dagens motion:

47:53 min

602 cal

16 km.

I morn er det juleaften, gaver til mig selv :D

Link to comment
Share on other sites

Fik ikke mit TV pga. nogle komplikationer >_< men i morn skal jeg ind og ha det.. Håber jeg stærkt! :D

Stor morgenmad i dag, ½ l minimælk

aftensmad: samme som igår :D

Dagens motion:

47:53 min

609 cal

16 km

På torsdag (aka i morn, da klokken er rimelig sen? Dvs. jeg os skal hente mit tv i dag xD) skal jeg hjem til de gamle i Viborg, der ikke har set mig siden de 149,1 kg, så glæder mig til at se om de ka se forskel :D

Link to comment
Share on other sites

Hey everybody, fik ikke motioneret igår, pga. en mega travl dag, og nyt fjernsyn osv (hvilket er niiice :D), og får heller ikke motioneret de næste par dage, da jeg skal hjem.. Så lidt inaktivitet fra mig, men vil blot ønske alle en god påske. :)

PS: mig og mine roommates er løbet tør for olie, så nu er der ingen varme i huset før tirsdag - glad for at jeg skal hjem forbi i et par dage ;)!

Link to comment
Share on other sites

Hey everybody, fik ikke motioneret igår, pga. en mega travl dag, og nyt fjernsyn osv (hvilket er niiice :D), og får heller ikke motioneret de næste par dage, da jeg skal hjem.. Så lidt inaktivitet fra mig, men vil blot ønske alle en god påske. :)

PS: mig og mine roommates er løbet tør for olie, så nu er der ingen varme i huset før tirsdag - glad for at jeg skal hjem forbi i et par dage ;)!

Du kan da bare gå eller løbe en tur så får du da lidt træning.

God påske.

Link to comment
Share on other sites

Du kan da bare gå eller løbe en tur så får du da lidt træning.

God påske.

Tjah, var ikke så meget tid til det, men skidt pyt.. Mine forældre bor på landet så der er masser at gi sig til :D

Har ikke rigtigt fået dyrket noget cykling i påsken. Vi arbejder højt på bare at holde huset nogenlunde beboeligt med vores lille pejs, der kører uafbrudt nu. Men deraf ka jeg altså ikke komme i bad, så en god svedetur er ikke den bedste idé, heller ikke at lysten er særlig til det fordi det er pisse koldt i store dele af huset, og vi har haft besøg af 3 venner i huset siden lørdag. Og min cykel er flyttet ud på gangen fordi mit nye tv har taget dens plads.. skal lige ha flyttet lidt rundt så jeg får plads til den igen. (jeg er fyldt med gode undskyldninger :() Men varme i morgen!

Kosten har jeg overholdt, næsten - har ædt en lille smule chokolade hjemme ved de gamle, og i lørdags fik jeg noget durum (havde det faktisk rigtigt dårligt med mig selv bagefter)

Men derudover, har kosten været som den plejer, trods fristelser som jeg så ikke lige ku stå imod i lørdags. Skidt pyt, man må jo godt synde en sjælden gang.

Jeg fik osse en masse gode kommentarer af min mor om mit vægttab. Og mine bukser ka jeg tage af og på nu uden at lyne ned eller knappe op, og alt tøj sidder væsenligt løsere (god og dårlig ting, har intet bælte.. må jeg ha købt).

Men ikke mere påske, motion skal genoptages snarest muligt! :)

Link to comment
Share on other sites

Tjah, var ikke så meget tid til det, men skidt pyt.. Mine forældre bor på landet så der er masser at gi sig til :D

Har ikke rigtigt fået dyrket noget cykling i påsken. Vi arbejder højt på bare at holde huset nogenlunde beboeligt med vores lille pejs, der kører uafbrudt nu. Men deraf ka jeg altså ikke komme i bad, så en god svedetur er ikke den bedste idé, heller ikke at lysten er særlig til det fordi det er pisse koldt i store dele af huset, og vi har haft besøg af 3 venner i huset siden lørdag. Og min cykel er flyttet ud på gangen fordi mit nye tv har taget dens plads.. skal lige ha flyttet lidt rundt så jeg får plads til den igen. (jeg er fyldt med gode undskyldninger :() Men varme i morgen!

Kosten har jeg overholdt, næsten - har ædt en lille smule chokolade hjemme ved de gamle, og i lørdags fik jeg noget durum (havde det faktisk rigtigt dårligt med mig selv bagefter)

Men derudover, har kosten været som den plejer, trods fristelser som jeg så ikke lige ku stå imod i lørdags. Skidt pyt, man må jo godt synde en sjælden gang.

Jeg fik osse en masse gode kommentarer af min mor om mit vægttab. Og mine bukser ka jeg tage af og på nu uden at lyne ned eller knappe op, og alt tøj sidder væsenligt løsere (god og dårlig ting, har intet bælte.. må jeg ha købt).

Men ikke mere påske, motion skal genoptages snarest muligt! :)

Det duer ikke med allt de undskyldninger :bigsmile: jeg har også en del :laugh:

Det er nu fedt når man ikke kan passe bukserne mere, jeg har lige lånt min mors hulle maskine så jeg kan få nogle flere huller i mine bælter :4thumbup:

Jeg har fundet ud af man kan spise hvad man har lyst til bare der bliver trænet nok :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa, kiggede lige forbi og vil gerne give dig lidt velmente råd (som du kan tage imod eller afslå). Jeg er pt. i samme situation som du (http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=43530) og har ligeledes en god erfaring med kondicyklen (min bedste ven i disse tider) og for mig at se kan du effektivisere din træning markant.

Det første jeg gjorde var at sætte cyklen ind foran TV'et og finde et program jeg ville se, det er en god argumentation for at glo TV. Det får tankerne væk fra, at man cykler og efter kort tid går det helt af sig selv (sit coms, film, sport, whatever). Derudover skal der indføres delmål i din cykling samt intervaller. Personligt har jeg udviklet et system i min cykling, som passer eminent for mig, og som efter en tid med garanti også ville kunne passe dig. Jeg forklarer:

Jeg deler cyklingen op i perioder á 15 min. På det laveste niveau cykler jeg seks min., på mellemniveauet cykler jeg ligeledes seks min., mens jeg på det høje niveau nøjes med to minutter. Slutteligt gearer jeg helt ned til det lave niveau, hvor jeg triller et minut, for lige at få benene ned i niveau igen. Med denne træning er der aldrig langt til en afveksling, hvilket er vigtigt i en træning. Man kan altid "tælle ned" til noget, når man cykler. Alt i mens vil intervallerne i modstanden øge din forbrænding.

Endvidere bør du efter disse 15 min. tage en lille pause (et halvt minut i mit tilfælde, hvor man kan tage en tår vand - har altid en kande med inde på bordet) og strække benene ud, hvilket øger din ydeevne i længden. Dernæst gennemgår du programmet igen, stadig med TV'et.

Følger du dette vil der ikke længere stå 650 kcal. på cyklen, men istedet 1700. Men jeg advarer dig; den første uge kan være sej at komme igennem, men får du det gjort og får sat cyklingen i system, så vil du kunne cykle 2 timer dagligt uden at have ondt i andet end bagdelen, som en konsekvens af cykelsædet (mit største problem i øjeblikket). Held og lykke.

Ps. start med at prøve at gå op til en time med dette system, du vil formentlig opleve efterfølgende, at det ikke er lige så hårdt ved benene som ellers!

/Makuma

Edited by MaKuMa
Link to comment
Share on other sites

Hejsa, kiggede lige forbi og vil gerne give dig lidt velmente råd (som du kan tage imod eller afslå). Jeg er pt. i samme situation som du (http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=43530) og har ligeledes en god erfaring med kondicyklen (min bedste ven i disse tider) og for mig at se kan du effektivisere din træning markant.

Det første jeg gjorde var at sætte cyklen ind foran TV'et og finde et program jeg ville se, det er en god argumentation for at glo TV. Det får tankerne væk fra, at man cykler og efter kort tid går det helt af sig selv (sit coms, film, sport, whatever). Derudover skal der indføres delmål i din cykling samt intervaller. Personligt har jeg udviklet et system i min cykling, som passer eminent for mig, og som efter en tid med garanti også ville kunne passe dig. Jeg forklarer:

Jeg deler cyklingen op i perioder á 15 min. På det laveste niveau cykler jeg seks min., på mellemniveauet cykler jeg ligeledes seks min., mens jeg på det høje niveau nøjes med to minutter. Slutteligt gearer jeg helt ned til det lave niveau, hvor jeg triller et minut, for lige at få benene ned i niveau igen. Med denne træning er der aldrig langt til en afveksling, hvilket er vigtigt i en træning. Man kan altid "tælle ned" til noget, når man cykler. Alt i mens vil intervallerne i modstanden øge din forbrænding.

Endvidere bør du efter disse 15 min. tage en lille pause (et halvt minut i mit tilfælde, hvor man kan tage en tår vand - har altid en kande med inde på bordet) og strække benene ud, hvilket øger din ydeevne i længden. Dernæst gennemgår du programmet igen, stadig med TV'et.

Følger du dette vil der ikke længere stå 650 kcal. på cyklen, men istedet 1700. Men jeg advarer dig; den første uge kan være sej at komme igennem, men får du det gjort og får sat cyklingen i system, så vil du kunne cykle 2 timer dagligt uden at have ondt i andet end bagdelen, som en konsekvens af cykelsædet (mit største problem i øjeblikket). Held og lykke.

Ps. start med at prøve at gå op til en time med dette system, du vil formentlig opleve efterfølgende, at det ikke er lige så hårdt ved benene som ellers!

/Makuma

Hej med dig, og tak for dine råd, dog bruger jeg dem allerede - Stener en film, eller serier mens jeg cykler, og det virker fint, holder lille pause hvert 20 min., og kører intervaller - 1 min med afslappende dog hurtigt tempo, og 2 min med et godt "højt" niveau og så hurtigt som muligt. Det fungerer rigtigt godt for mig, den skal dog sparkes et niveau højere op på et tidspunkt :)

Link to comment
Share on other sites

En forsinket vejning, i dag 26-03-2008

139,1 kg.

YEAH! Det er satme nice.. præcis minus 10 kg.. kæft jeg er glad, har nået mit første mål! Og næsten en måned før tid

Til lykke, godt gået, nu er det snart tid til at starte i et center :bigsmile: kan du straks sættet et nyt mål! gerne flere over længere tid.

Det er altid fedt at nå de mål man sætter og endda før tid :4thumbup: Jeg er selv tæt på at nå mit mål 2 før tid.

Link to comment
Share on other sites

"Hej med dig, og tak for dine råd, dog bruger jeg dem allerede - Stener en film, eller serier mens jeg cykler, og det virker fint, holder lille pause hvert 20 min., og kører intervaller - 1 min med afslappende dog hurtigt tempo, og 2 min med et godt "højt" niveau og så hurtigt som muligt. Det fungerer rigtigt godt for mig, den skal dog sparkes et niveau højere op på et tidspunkt :)"

Fantastisk!

Og tillykke med vægttabet! Du skal dog nok indstille dig på, at det går lidt langsommere fra nu af. Men fortsætter du på samme måde, skal det nok gå :D

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk!

Og tillykke med vægttabet! Du skal dog nok indstille dig på, at det går lidt langsommere fra nu af. Men fortsætter du på samme måde, skal det nok gå :D

Tak skal du ha, og ja, må jeg indstille mig på.. :)

Til lykke, godt gået, nu er det snart tid til at starte i et center :bigsmile: kan du straks sættet et nyt mål! gerne flere over længere tid.

Det er altid fedt at nå de mål man sætter og endda før tid :4thumbup: Jeg er selv tæt på at nå mit mål 2 før tid.

Yeah, og tak :D Har tænkt lidt over et nyt mål, men ved ikke rigtigt hvad der vil være realistisk, jeg vil rigtigt gerne tabe 5 kg mere inden d 18 april, men tror det kommer til at knibe lidt?

Fatter dog slet ikke nu at jeg har været 10 kg tungere.. puha.. Har os haft for travlt med diverse i den her uge, har stadig ikke fået gjort plads til cyklen.. Det skal gøres i morn/søndag! Må flytte mine 3 guitarer fra deres plads, så er der motion igen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share