Reconstrucbody


reconstrucdead
 Share

Recommended Posts

Puha en dyr og meget wasted weekend - var til kollegiefest i fredags, og endte sgu med at drikke mig i hegnet (første gang i 1½ måned >_<), og lørdag stod den på sandwich fra en lokal sandwichbar (måske ikke det allermest usunde, men stadigvæk), og om aftenen, trods mine protester og ingen andre alternativer, macdonalds, puha.. købte ikke for meget usundt, ihvertfald ikke som jeg ville ha gjort en gang.. Og så sodavand til biografturen lørdag aften (flammen og citronen, rigtig god film btw).

Så har noget jeg skal ha gjort godt for i løbet af ugen. :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Puha en dyr og meget wasted weekend - var til kollegiefest i fredags, og endte sgu med at drikke mig i hegnet (første gang i 1½ måned >_<), og lørdag stod den på sandwich fra en lokal sandwichbar (måske ikke det allermest usunde, men stadigvæk), og om aftenen, trods mine protester og ingen andre alternativer, macdonalds, puha.. købte ikke for meget usundt, ihvertfald ikke som jeg ville ha gjort en gang.. Og så sodavand til biografturen lørdag aften (flammen og citronen, rigtig god film btw).

Så har noget jeg skal ha gjort godt for i løbet af ugen. :(

Du må op på hesten igen, jeg har også haft en rigtig skod weekend med ALT for meget usundt :( Så har ikke tabt mig :(

Link to comment
Share on other sites

He he, så er vi 3, rigtig dårlig weekend her også, taget 200g på.

Hva fanden, vi lærer jo kun af det! I'm fully back in buisness.. Så på alt mit rod i dag, og tænkte at nu sku jeg sgu op i omdrejninger igen, og slæbte guitarne over ved siden af fjernsynet, ind med cyklen, smed en film på mit nye 40", og op på pedalerne.

48:10

16 km

606 cal

Kickstarting the calories!

Kosten har. ud over weekenden, været som den plejer, så der har jeg i det mindste ikke været af hesten. :)

Edited by reconstrucdead
Link to comment
Share on other sites

Godt at se du er kommet godt igang igen :smile:

Tak, det er dejligt at være i gang igen.

Nåh den frygtede vejedag!

Vægten endte pååååå.. 137,4 kg inden morgenmaden. ;)

Så der er sgu røget lidt på trods af inaktivitet og druk! Synes bare ikke det kan passe.. første gang jeg tråde op på den i morges viste den 140, trådte af og på igen og den viste 137, 4..

Gik af og på vægten mindst 10 gange, og den endte på det samme, 137,4.. og efter morgenmaden prøvede jeg os, og det passede fint med det jeg havde indtaget, så den er nok god nok :D

Edited by reconstrucdead
Link to comment
Share on other sites

Var hjemme her lørdag/søndag pga. en fest med de gamle gutter (dont worry, drak ikke, men kæft det var sjovt alligevel :D), og bestemte mig lige for at prøve at hoppe på den vægt der viste 149,1 kg i februar - den viste 136,5 kg i dag. Damn det er en rar fornemmelse, at blive bekræftet endnu engang i at det går godt. Og dem der ikk havde set mig i lang tid, sagde alle med det samme "hold kæft hvor har du tabt dig", det er fandeme lækkert! Meget mere af det i fremtiden! :D

Link to comment
Share on other sites

Hektisk dag, endelig færdig med projekt som har taget så meget overskud og tid, var først hjemme fra gruppearbejde kl 18 >_< kosten ser ud som den plejer, er så glad for min nye livsstil, selvom den skal rettes til med antal af måltider, så er jeg helt affundet med min nye retning, og levevilkår, og ville egenligt ikke ønske det anderledes. :)

Dagens motion:

48:15 min

604 cal

16,2 km.

Jeg må være den eneste natte-motionist på mol :D

Link to comment
Share on other sites

Nej nej, jeg har da selv i perioder cyklet om natten :laugh:

En anden ting. Hvor hurtigt cykler du, når du cykler? Giver du den fuld damp og smadrer afsted?

Og hvis ikke du endnu er nået dertil, så vil du snart nå dertil, hvor folk begynder at kommentere dit vægtab. Det giver lige 10% motivationsboost hver gang :)

Edited by MaKuMa
Link to comment
Share on other sites

Nej nej, jeg har da selv i perioder cyklet om natten :laugh:

En anden ting. Hvor hurtigt cykler du, når du cykler? Giver du den fuld damp og smadrer afsted?

Og hvis ikke du endnu er nået dertil, så vil du snart nå dertil, hvor folk begynder at kommentere dit vægtab. Det giver lige 10% motivationsboost hver gang :)

Jeg kører intervaller hvor jeg kører 1 min med afslappende gear, og så 2 min hvor jeg gir den god gas, men stadig så jeg ka holde til at cykle de 16 km. :) Holder den gennemsnitligt på de 20-21 km/t, er ikke alverden, men det fungerer fint for mig pt.

Har fået lidt kommentarer.. :D

Link to comment
Share on other sites

intet nyt i kosten i dag, den kører bare derud af.. 4 rugbrøder med diverse kyllingeoplæg, becel, og agurk + tilskud og ½ l mælk til morgenmad.. aftensmad; 200 gr kylling med 70 gr ris (10 gr mere end jeg plejer, men hældte for meget op, så tænkte fuck det -_-), og masser af grøntsager. :)

motion:

47:06 min

606 cal

16 km.

Link to comment
Share on other sites

En noget hektisk og rodet dag, pga. erhvervsakademiet ikke fatter en skid og havde forlagt vores rapport og projekt vi har arbejdet hårdt på de sidste uger. >:(

Men kost osv helt fin..

Dagens motion:

48:03 min

618 cal

16 km

Rodede lidt med nogle højere trin på maskinen i dag, og det gik okay, derfor det lidt højere kalorie tal, så må ha dem indarbejdet. :)

Btw, der er 3 kg fersk kyllinge fillet i Netto disse dag til 130 kr, til dem der ikke har alverdens penge om måneden at lege med :D

Link to comment
Share on other sites

Vejedag, vægten var lidt usikker i morges, ligesom sidste gang jeg vejede mig sprang den op på et stykke over hvad jeg vejede ved sidste måling, den sprang op på 138, men da jeg gik af og på igen stod den på 135,4 og blev ved med at ende der uanset hvor mange gange jeg gik af og på.. Vejede mig så lige nu her for en sikkerheds skyld og der sir den 136, så det passer jo fint med en eftermiddags vejning.

Men 135,4 it is then! :) Super resultat for denne uge.. Kiloerne rasler af mig åbenbart.. Håber jeg får protein nok - men som det ser ud nu, er mit delmål inden for række vide, skal tabe 1,2 kg til på fredag. Men -13,7 kg so far! Det går sgu i den rigtige retning :)

Skal os ud og ha købt mig et bælte, for kan virkelig snart ikke gå rundt med mine bukser mere end i en dag uden de bliver alt for løse.. Irriterer mig lidt, for er ikke mere end 5 kg fra at kunne passe min roommates bælte, men så længe ka jeg ikke vente.. Vil ikke gå med bukserne nede om anklerne til konfirmation jo :P

Link to comment
Share on other sites

Kedelig weekend når man ikke drikker mere. :l Men hva fanden, fortrækker et godt helbred over en druktur til any time.

Kosten er uændret.

Nå, har ikke haft den store energi så har ikke fået cyklet igår, men fandt lige rammstein's - herzeleid frem, og så fik den gas i dag! >:)

48:01 min

615 cal

16 km

Link to comment
Share on other sites

Kedelig weekend når man ikke drikker mere. :l Men hva fanden, fortrækker et godt helbred over en druktur til any time.

Kosten er uændret.

Nå, har ikke haft den store energi så har ikke fået cyklet igår, men fandt lige rammstein's - herzeleid frem, og så fik den gas i dag! >:)

48:01 min

615 cal

16 km

Hejsa :smile:

Det ser godt, med det du foretager dig... Ville ønske jeg havde havde lidt af din motivation (min har desværre haltet lidt på det sidste, men tror jeg er ved at komme tilbage igen)

Må sige, at jeg virkeligt godt kan lide dit musikvalg, Rammstein og DAD :4thumbup: :tongue:

Rikke

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :smile:

Det ser godt, med det du foretager dig... Ville ønske jeg havde havde lidt af din motivation (min har desværre haltet lidt på det sidste, men tror jeg er ved at komme tilbage igen)

Må sige, at jeg virkeligt godt kan lide dit musikvalg, Rammstein og DAD :4thumbup: :tongue:

Rikke

Hej, ja, min motivation ryger os lidt op og ned for tiden mht. til motion, kosten har jeg overhovedet ingen problemer med. Men så længe det går i den rigtige retning er jeg glad. :D

Jeg hører os kun godt musik. ;)

Link to comment
Share on other sites

Er du stoppet med at øge tiden på cykel, jeg syntes den bliver ved at lande på 47-48 min.

Rammstein er for fedt, jeg hørte dem live på GIANTS OF ROCK - GENTOFTE STADION - 2005, sammen med Slayer, accept og Hammerfall, det var sku en fed koncert, bortset fra der var mega kø til ølboden 45 - 60 min :devil::devil::devil:

Lidt billeder fra koncereten http://sehnsucht.dk/main/pages/billeder/ko...?dir=&pic=1

Jeg hørte også DAD live på Roskilde da de udkom med Helpyourselfish, ikke dårlig, men Sepultura var nu bedre :4thumbup:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Er du stoppet med at øge tiden på cykel, jeg syntes den bliver ved at lande på 47-48 min.

Rammstein er for fedt, jeg hørte dem live på GIANTS OF ROCK - GENTOFTE STADION - 2005, sammen med Slayer, accept og Hammerfall, det var sku en fed koncert, bortset fra der var mega kø til ølboden 45 - 60 min :devil::devil::devil:

Lidt billeder fra koncereten http://sehnsucht.dk/main/pages/billeder/ko...?dir=&pic=1

Jeg hørte også DAD live på Roskilde da de udkom med Helpyourselfish, ikke dårlig, men Sepultura var nu bedre :4thumbup:

Jeg er ikke den eneste der er sent oppe! :D

Yeah, er landet på de 16 km for tiden, så der holder jeg den på i et stykke tid regner jeg med. :)

Ah lækkert, Slayer, Rammstein og hammerfall til én koncert! Ser heller ikke ud til at ha gået stille af sig udfra de billeder. :P

Glæder mig til at jeg skal se Slayer og Judas Priest til dette års Roskilde :devil: D:A:D har jeg hørt utal af gange, da de har været fast inventar på skive beachparty, men de måtte nu hellere end gerne slå forbi Roskilde i år. :)

Link to comment
Share on other sites

Er du stoppet med at øge tiden på cykel, jeg syntes den bliver ved at lande på 47-48 min.

Rammstein er for fedt, jeg hørte dem live på GIANTS OF ROCK - GENTOFTE STADION - 2005, sammen med Slayer, accept og Hammerfall, det var sku en fed koncert, bortset fra der var mega kø til ølboden 45 - 60 min :devil::devil::devil:

Lidt billeder fra koncereten http://sehnsucht.dk/main/pages/billeder/ko...?dir=&pic=1

Jeg hørte også DAD live på Roskilde da de udkom med Helpyourselfish, ikke dårlig, men Sepultura var nu bedre :4thumbup:

Kool :cool: Det var jeg også med til... Total feeed oplevelse :4thumbup:

DAD har jeg set utallige gange i Odense og andre steder + en enkelt intim-koncert i Kolding... Dem kan jeg aldrig blive trætte af at gå til koncert med :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share