Reconstrucbody


reconstrucdead
 Share

Recommended Posts

Mandag 18-02-08

EDIT: tog jeg en tur på cykel.

8.1 km, 270 cal, 25,47 min.. Ja, det er ikke meget, men det er da en begyndelse, og det bedste siden fredag.. Puha :P

Og endnu en ny rekord på cykel :)

35:49 min

409 cal.

11km

Synes det blir nemmere og nemmere, hvilket er herligt. :)

Sikke en forskel bare på en uge, hvad skal det ikke ende med....... :superman: (Super godt gået :4thumbup: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Okay.. Dansk helse ligger for langt væk desværre, men kigger på den anden! Og hold da kæft, du har tabt 60 kg? Det er satme flot - det gir mig lidt blod på tanden :P

Endnu en dag, kosten har ikke ændret sig meget..

3 rugbrøder til morgenmad, med meget skrabet smørelse - kyllinge og hamburgerryg, agurk. ½l mælk (inkl vitaminer og fiskeolie)

Et æble at school (jaja, skal ha mere, men det går fremad)

klapsammen rugbrød da jeg kom hjem med hamburgerryg og agurk.

aftenmad: 250 gr kyllingefilet med 75 fuldfiber spaghetti, et uvist gr grønsager (omkring de 200 gr), og coca cola zero (nom nom nom).

Og endnu en ny rekord på cykel :)

35:49 min

409 cal.

11km

Synes det blir nemmere og nemmere, hvilket er herligt. :)

Det er kun næsten 60 kg jeg har tabt, 164,8 kg 108,4 kg = 56,4 kg overdrivelse fremmer forståelsen :laugh:

Det ser godt ud forsøger du at øge Cyklingen med 1 min pr dag?

Prøv at læse Arnes log http://www.motion-online.dk/fora/index.php...197&hl=arne han har kørt meget spinning måske noget for dig og se lige Keld før og efter billeder http://www.motion-online.dk/fora/index.php...t&p=1140623 det er helt vildt og god inspiration :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er kun næsten 60 kg jeg har tabt, 164,8 kg 108,4 kg = 56,4 kg overdrivelse fremmer forståelsen :laugh:

Det ser godt ud forsøger du at øge Cyklingen med 1 min pr dag?

Prøv at læse Arnes log http://www.motion-online.dk/fora/index.php...197&hl=arne han har kørt meget spinning måske noget for dig og se lige Keld før og efter billeder http://www.motion-online.dk/fora/index.php...t&p=1140623 det er helt vildt og god inspiration :smile:

Kun?! :D Det er satme mange kilo - hatten af for dig, det er helt sikkert! Os for Arne og Keld! :) Håber sgu os jeg ka nå under de 110 igen. Jeg gør da mit bedste ihvertfald. Prøver bare generelt at øge cyklingen tror jeg. Både minut, km og cal. :)

Dagen idag;

Morgenmad (7:30): 3 rugbrøder med skrabet becel, agurk og hamburgerryg. ½ l mælk

Skole (12): æble (I know, I know.. skal ha noget mere)

hjemme igen (15 tiden): rugbrød med kyllingepålæg og agurk.. Og skrabet becel (dagens synd) - ½l vand

Aftensmad(19): fuldkornspasta (75 gr) med kyllinge tern (250gr), og 200 gr kogt grøntsager. 10 gr olivenolie (ca. 1½ spiseskefuld, ikk?) ½l saftevand (light ofcourse)

Og til dagens motion, endnu en "rekord" - er ved at nærme mig de 40 min jeg gerne vil op på :)!

38:00 min

436 cal

11,6 km

Link to comment
Share on other sites

Endnu en dag - fri idag, så sov til kl 13.. det var nice! :P

3 rugbrøder med kyllingepålæg og hamburgerryg - skrabet becel og agurk. ½ l minimælk

2 gulerødder hen af aften.

2 stk kyllingefilet, med en masse karry, og 70 gr ris, og 200 gr grøntsager + sukkerfri ketchup og soya. :) ½l saftevand

Får sgu ikke rigtigt mine 6 måltider om dagen, men er ikke rigtigt sulten udover. Skal jeg tage mig sammen, eller er det ikke så vigtigt igen?

Dagens motion:

38:00 min

453 cal

11,7 km

Link to comment
Share on other sites

Endnu en dag - fri idag, så sov til kl 13.. det var nice! :P

3 rugbrøder med kyllingepålæg og hamburgerryg - skrabet becel og agurk. ½ l minimælk

2 gulerødder hen af aften.

2 stk kyllingefilet, med en masse karry, og 70 gr ris, og 200 gr grøntsager + sukkerfri ketchup og soya. :) ½l saftevand

Får sgu ikke rigtigt mine 6 måltider om dagen, men er ikke rigtigt sulten udover. Skal jeg tage mig sammen, eller er det ikke så vigtigt igen?

Dagens motion:

38:00 min

453 cal

11,7 km

Jeg syntes ikke det er så vigtig at spise 6 gange om dagen, så længe du ikke småspiser usund mad ved siden af og ikke føler sult.

Du skal nok komme under 110 kg hvis du forsætter med diæten og begynder at styrketræner!!!

Hvad syntes du om Kjeld's før efter billeder?

Jeg håber at du drikker mere end du skriver ellers er det for lidt, du har skrevet du har drukket 1L du skulle gerne op på 2½L til 3L.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes ikke det er så vigtig at spise 6 gange om dagen, så længe du ikke småspiser usund mad ved siden af og ikke føler sult.

Du skal nok komme under 110 kg hvis du forsætter med diæten og begynder at styrketræner!!!

Hvad syntes du om Kjeld's før efter billeder?

Jeg håber at du drikker mere end du skriver ellers er det for lidt, du har skrevet du har drukket 1L du skulle gerne op på 2½L til 3L.

Okay - well, det eneste jeg har syndet med i dag, er ét enkelt stykke vingummi jeg nassede fra min roommate. ;) Så det går nok. Jeg er meget obs på kosten. Og ja, jeg drikker selvfølgelig mere end det der.. Drikker meget vand hen af dagen.. har ½ l med i skole når det er, og en 1½l flaske på værelset der ihvertfald ryger en liter af i løbet af dagen. :)

Kjelds før og efter billeder er ihvertfald stor inspiration og motiverende! :)

Men ja, jeg skal til at overvinde min social-angst for fitness centre og komme i gang - men der går nok en måneds tid da jeg lige skal ha mere styr på økonomien. :/

Link to comment
Share on other sites

Kjelds før og efter billeder er ihvertfald stor inspiration og motiverende! :)

Men ja, jeg skal til at overvinde min social-angst for fitness centre og komme i gang - men der går nok en måneds tid da jeg lige skal ha mere styr på økonomien. :/

Ja det er helt vildt med ham Keld, det er næsten ikke til at tro, at det er den samme person :bowdown:

Jeg kan forøvrigt sagtens følge din social-angst for fitness centre. Jeg synes heller ikke, at du behøver at sparke dig selv derned før du selv er parat til det. Der er ikke noget værre, end at få betalt for noget, man ikke kommer til at bruge....... særlig når man er studerende og pengene er små.

Og jeg er sikker på, at din lyst til at kaste dig ud i styrketræning og f.eks spinning nok skal komme helt af sig selv hen af vejen. Og forøvrigt er det godt at have noget i baghånden, til den dag hvor du bliver træt af din kondicykel eller når vægttabet begynder at gå lidt langsommere :smile:

I starten af et vægttab synes jeg det er det vigtigste, at få styr på kosten, det er fundamentet...

Edited by millemarie
Link to comment
Share on other sites

Ja det er helt vildt med ham Keld, det er næsten ikke til at tro, at det er den samme person :bowdown:

Jeg kan forøvrigt sagtens følge din social-angst for fitness centre. Jeg synes heller ikke, at du behøver at sparke dig selv derned før du selv er parat til det. Der er ikke noget værre, end at få betalt for noget, man ikke kommer til at bruge....... særlig når man er studerende og pengene er små.

Og jeg er sikker på, at din lyst til at kaste dig ud i styrketræning og f.eks spinning nok skal komme helt af sig selv hen af vejen. Og forøvrigt er det godt at have noget i baghånden, til den dag hvor du bliver træt af din kondicykel eller når vægttabet begynder at gå lidt langsommere :smile:

I starten af et vægttab synes jeg det er det vigtigste, at få styr på kosten, det er fundamentet...

Ja, det er super godt gjort. :)

Nej, det er der selvfølgelig noget om - men vil os gerne møde vægttabet på "halvvejen" med styrketræning osv., i stedet for at skulle starte på det efter. Synes jeg har OK styr på kosten ihvertfald. Spiser dog bare for lidt, hvilket jo ikke er godt nok. Tror i første omgang at jeg begynder med noget badminton igen, det har jeg trodsalt spillet i 4 år dengang jeg var de 15 år. :)

Link to comment
Share on other sites

Tror i første omgang at jeg begynder med noget badminton igen, det har jeg trodsalt spillet i 4 år dengang jeg var de 15 år. :)

Badminton er en super ide, i hvert fald dejer det sig om, at finde noget man synes er sjovt. Og så har du vel også udstyret i forvejen, så det ikke kommer til at koste en halv bondegård..... God fornøjelse med det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Badminton er en super ide, i hvert fald dejer det sig om, at finde noget man synes er sjovt. Og så har du vel også udstyret i forvejen, så det ikke kommer til at koste en halv bondegård..... God fornøjelse med det. :smile:

Yeah, ka dog nok ikke passe hverken sko eller tøj mere, men skidt pyt, så må man nøjes med det almindelige. ;)

Well, another day - fik afleveret et case projekt med min gruppe i dag, så nu har jeg fri til mandag (ahhh :D) Har fået spist lidt mere i dag.

Morgenmad: 3 rugbrøder med hamburgerryg/kylling, agurk og becel - ½l mælk

forlæsning: et æble, ½ l vand

hjemme igen: 2 rugbrøder med kyllingepålæg og agurk.. og lidt becel (synes det blir meget tørt uden :/) ½ l saftevand

aftensmad: barbequekrydret kylling med 75 gr pasta, grøntsager 200 gr. ½ l saftevand

Dagens træning - taking up another notch!

39:00 min

466 cal

12,1 km

Vejedag i morn, glæder mig til at se om jeg har tabt mig. :)

Link to comment
Share on other sites

Vejedag. Pakkede min nye vægt ud og den viste.. 145,5 kg O_o

Fatter jeg ikke lige - enten er min forældre's vægt upræcis, eller os gør jeg det ikke godt nok - har bare ikke syndet én eneste gang i sidste uge, og har cyklet næsten 40 min hver dag. Og så har jeg ligefrem taget på i følge vægten? Fedt.. Det er lidt demotiverende må man sige.. But ain't gonna stop me. :P

Link to comment
Share on other sites

Ah, en træls dag, ang. det med vægten, men ellers er det gået derud af.

Morgenmad (kl 13, I know.. sove længe <3): 3 rugbrøder med becel, hamburgerryg, agurk - ½ l mælk, diverse tilskud

aftensmad (kl 18): 200 gr kylling, 200 gr grøntsager, 50 gr fuldkostspaghetti, 10 gr olivenolie - har skået ned på kylling og spaghetti/ris/kartoffel/pasta nu.

snupper nok noget senere da jeg kommer rimelig sent i seng - har måtte afslå endnu en bytur. Havde egenligt heller ikke så meget lyst, så det jo fint nok. :)

Dagens motion, på trods af nedtur over vægten, har jeg nået mit magic number "40":

40 min

476 cal

12.2 km

:)

Link to comment
Share on other sites

Vejedag. Pakkede min nye vægt ud og den viste.. 145,5 kg O_o

Fatter jeg ikke lige - enten er min forældre's vægt upræcis, eller os gør jeg det ikke godt nok - har bare ikke syndet én eneste gang i sidste uge, og har cyklet næsten 40 min hver dag. Og så har jeg ligefrem taget på i følge vægten? Fedt.. Det er lidt demotiverende må man sige.. But ain't gonna stop me. :P

Der er altså bare forskel på hvad vægte viser..... så jeg er 110% sikker på, at du har tabt dig. Bare vent til i næste uge med din nye vægt :partytime2:

Hvis du går helt sort over det, så tag hjem til dine forældre (hvis de da ikke bor alt for langt væk, og hop på deres igen)

p.s. min ynglingsvægt står hos min veninde, den vejer 2,5 kilo mindre end min egen :wub: jeg har spurgt, om jeg ikke må købe den af hende, men hun vil sku' ikke af med den.

Link to comment
Share on other sites

Der er altså bare forskel på hvad vægte viser..... så jeg er 110% sikker på, at du har tabt dig. Bare vent til i næste uge med din nye vægt :partytime2:

Hvis du går helt sort over det, så tag hjem til dine forældre (hvis de da ikke bor alt for langt væk, og hop på deres igen)

p.s. min ynglingsvægt står hos min veninde, den vejer 2,5 kilo mindre end min egen :wub: jeg har spurgt, om jeg ikke må købe den af hende, men hun vil sku' ikke af med den.

Alså millemarie det er snyd at bruge den vægt, der vejer mindst, du mangler forresten at svare på om du var med på den vægttabs konkurance med avetar.....

Det er altid bedst at holde sig til en vægt, det er lidt ligemeget hvad den vejer, det er jo forskelden der gælder.

Link to comment
Share on other sites

Der er altså bare forskel på hvad vægte viser..... så jeg er 110% sikker på, at du har tabt dig. Bare vent til i næste uge med din nye vægt :partytime2:

Hvis du går helt sort over det, så tag hjem til dine forældre (hvis de da ikke bor alt for langt væk, og hop på deres igen)

p.s. min ynglingsvægt står hos min veninde, den vejer 2,5 kilo mindre end min egen :wub: jeg har spurgt, om jeg ikke må købe den af hende, men hun vil sku' ikke af med den.

Okay, ja - det er rart at vide.. Må bare glæde mig til næste fredag så :D Mine forældres vægt er ellers os en med digital display osv, så gik udfra at den godt ku finde ud af vægten - men okay, har lagt mærke til at dens outcome svinger meget når man stiller sig op på den, og prøver igen. Desuden står den i Viborg, min fødeby, så der er lidt langt i tog, så skidt pyt med det :)

Link to comment
Share on other sites

Lørdag - fik en stor morgenmad; 4 rugbrød med hamburgerryg, becel, agurk og ½ l saftevand.

Da jeg skal til fest i aften hoppede jeg på cyklen nu - er godt nok lidt smadret så det blev ikke så godt, fandt os ud af igår at man ikke skal cykle 12,2 km når man er supermæt.. puh >_<

Men idag;

40 min

456 cal

12,3 km

Noget kylling til aften, eller bare en rugbrød - kommer an på om jeg har travlt. Men en god weekend til alle :)!

Link to comment
Share on other sites

Ah, alt for fed fødselsdagsfest igår - 70 fulde mennesker, og gang i den til kl 5 i morges - havde det superfedt selvom jeg var designated driver, og ikke drikker mere. :D

morgenmad: 3 rugbrøder med det sædvanelige.

Dagens motion, endnu en "rekord" :) :

41:00 min

476 cal

12,7 km

aftenmad havde jeg lidt tænkt på noget hakket oksekød jeg har i fryseren, men ved ikke hvor godt det er?

Edited by reconstrucdead
Link to comment
Share on other sites

Ah, alt for fed fødselsdagsfest igår - 70 fulde mennesker, og gang i den til kl 5 i morges - havde det superfedt selvom jeg var designated driver, og ikke drikker mere. :D

morgenmad: 3 rugbrøder med det sædvanelige.

Dagens motion, endnu en "rekord" :) :

41:00 min

476 cal

12,7 km

aftenmad havde jeg lidt tænkt på noget hakket oksekød jeg har i fryseren, men ved ikke hvor godt det er?

Det er nu sjovt at se og grine af fulde folk når man selv er ærdu.

Hakket oksekød, kan være fint, men det kommer an på om det er 3-6% eller 19%, jeg kan godt anbefale Chilli con carne.

½ kg oksekød 2 dåser Chilli bønner, 2 dåser hakket tomat, 1 dåse majs, 2-3 store løg, nogle friske chilli, evt nogle revne gulerødder i stedet for noget af oksekødet også kryder efter smag, jeg fortrækket masser af chilipulver, tilbehør brune ris, de er noget sund'er men tager 45 min. at koge, det er en stor potion men det er godt at fryse, til en aften hvor man ikke giderr at lave mad.

Link to comment
Share on other sites

Det er nu sjovt at se og grine af fulde folk når man selv er ærdu.

Hakket oksekød, kan være fint, men det kommer an på om det er 3-6% eller 19%, jeg kan godt anbefale Chilli con carne.

½ kg oksekød 2 dåser Chilli bønner, 2 dåser hakket tomat, 1 dåse majs, 2-3 store løg, nogle friske chilli, evt nogle revne gulerødder i stedet for noget af oksekødet også kryder efter smag, jeg fortrækket masser af chilipulver, tilbehør brune ris, de er noget sund'er men tager 45 min. at koge, det er en stor potion men det er godt at fryse, til en aften hvor man ikke giderr at lave mad.

Hehe, det er der noget om, ja. :)

Det er det billigste, noget der har ligget i fryseren i en månedstid.. tror det er 12% :/

EDIT:

Biksede noget oksekød fra fryseren, ½ kg, sammen med 500 gr flåede tomater med hvidløg, og 575 gr ananas (elsker ananas, men ved faktisk ikke hvor "gode" de er? Oh well, havde ihvertfald en dåse) - 75 gr pasta, og 250 gr grøntsager som tilbehør - smagte super godt, og der var satme meget af det. Har ihvertfald til de næste 2 dage :)

Edited by reconstrucdead
Link to comment
Share on other sites

Yes, another day.. Fik en stor morgenmad, 4 rugbrøder, ½ l vand. :)

til aftensmad er der jo millionananasbøfihakkettomater. :l Overvejer lidt at droppe pasta og bare tage grøntsager til for at rette op på kalorie indtaget i kødet + diverse. Har kun spist 3 gange om dagen her i weekenden. Har ikke følt sult eller trang til andet :S

Dagens motion:

41:00 min

479 cal

12,9 km

Rammer snart de 13 km håber jeg. :)

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag; Ikke noget specielt.. min roommate har fået hans nye 32" lcd tv, så den blev der leget med lige siden posten kom med den kl 10 =D

Morgenmad; det sædvanelige - 3 rugbrøder, med diverse pålæg. ½ l saft, og tilskud. :)

dagens motion:

41:17 min

477 cal

13 km (yay =))

Er dog begyndt at tænke på om jeg gør nok - om jeg spiser sundt nok, og om jeg træner nok. :/ Synes ikke jeg taber mig, når jeg kigger mig i spejlet, eller når jeg tar tøj på. Ved ikke om jeg burde sparke kalorierne længere ned.

Dog satser jeg på at ramme en times cykling om dagen - lige så stille og rolig. :)

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag; Ikke noget specielt.. min roommate har fået hans nye 32" lcd tv, så den blev der leget med lige siden posten kom med den kl 10 =D

Morgenmad; det sædvanelige - 3 rugbrøder, med diverse pålæg. ½ l saft, og tilskud. :)

dagens motion:

41:17 min

477 cal

13 km (yay =))

Er dog begyndt at tænke på om jeg gør nok - om jeg spiser sundt nok, og om jeg træner nok. :/ Synes ikke jeg taber mig, når jeg kigger mig i spejlet, eller når jeg tar tøj på. Ved ikke om jeg burde sparke kalorierne længere ned.

Dog satser jeg på at ramme en times cykling om dagen - lige så stille og rolig. :)

Det var dog et lille TV jeg sidder med et 60" billed lige og skriver på MOL :bigsmile: mens jeg venter på mit nye Panasonic TH50PZ85 50" FullHD :4thumbup:

Er du begyndt at måle dig?

Alt vægt tab handler om kalc. underskud, det kan du få ved at spise mindre eller træne mere, bedst er det med begge dele.

Link to comment
Share on other sites

Det var dog et lille TV jeg sidder med et 60" billed lige og skriver på MOL :bigsmile: mens jeg venter på mit nye Panasonic TH50PZ85 50" FullHD :4thumbup:

Er du begyndt at måle dig?

Alt vægt tab handler om kalc. underskud, det kan du få ved at spise mindre eller træne mere, bedst er det med begge dele.

Yeah well, vi er fattige studenter - skriver selv fra "sølle" 24" computerskærm :P Regner med at spare op til en 37 eller 40" til tv :)

Nope, er ikke begyndt endnu, har ganske enkelt ikke et målebånd :/ Skal jeg ha købt.

Yeah, men ifølge udregningerne skulle jeg osse være i fin underskud. Spiser jo ikke særlig mange kalorier, (1750 om dagen max i føle huusmans udregninger, med 6 måltider, men vil skyde på jeg ligger omkring de 1500-1600 i snit, fordi jeg ikke får spist hele min kost pr dag). Men vil vente til fredag (vejedag) med at tage stilling til om jeg skal skære op i motionen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share