Reconstrucbody


reconstrucdead
 Share

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kool :cool: Det var jeg også med til... Total feeed oplevelse :4thumbup:

DAD har jeg set utallige gange i Odense og andre steder + en enkelt intim-koncert i Kolding... Dem kan jeg aldrig blive trætte af at gå til koncert med :w00t:

Hvis du så en der lå og sov i midtercirklen under den første koncerrt, så var det mig :bigsmile: vi hade drukket siden kl 9, så vi var ved at være lidt fulde, da vi ankom :laugh: så det var nok meget heldig at der var så lang kø til øl teltet.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du så en der lå og sov i midtercirklen under den første koncerrt, så var det mig :bigsmile: vi hade drukket siden kl 9, så vi var ved at være lidt fulde, da vi ankom :laugh: så det var nok meget heldig at der var så lang kø til øl teltet.

Det jo såen det skal gøres! ;)

Lige en lille historie fra hverdagen, der lige boostede motivationen. Har nævnt før at jeg er ved at rende ind i nogle bukseproblemer, og det problem er nu blevet for meget, jeg kan snart ikke gå rundt i de størrelse jeg plejede at bruge det sidste års tid. Så åbnede skabet og fandt i bunden de gamle bukser jeg brugte for over et år siden. Og de passer perfekt. Faktisk er de lidt for store os, er jeg bange for, finder jeg ud af når de er gået til, men det kan jeg sagtens leve med i forhold til de andre. Så mit bukseproblem er hermed løst, og hold da kæft det er en ubeskrivelig følelse at krybe i sådanne bukser man ikke har ku passe i et år efterhånden.

Weee! :superman:

Men tror dog ikke jeg får cyklet i dag, er i seriøst søvnunderskud, pga. skole og arbejde, så tror jeg skal ha indhentet noget nu her, skal først møde kl 11 i morn.

Link to comment
Share on other sites

Så var det delmålets vejedag, sidder her en halv time inden vi kører i kirken.

Ugen har ikke stået på så meget cykling, men tilgengæld en massen gåen og fodbold. :D Kosten har jeg holdt, udover jeg fik en øl til fodboldskamp i tirsdags. :)

Nå men har vejet mig på mine forældres vægt, da jeg ikke rigtigt kan veje mig på min egen af logiske årsager :D Men mine forældres vægt var jo osse den der viste 149,1 kg i sin tid.

Den viste i dag; 134,2 kg, så det er -14,9 kg, og kan vist godt antage at jeg har min. 100 gr alt muligt i mig, så det ka jeg vist godt runde op til -15 kg! :D

Link to comment
Share on other sites

Så var det delmålets vejedag, sidder her en halv time inden vi kører i kirken.

Ugen har ikke stået på så meget cykling, men tilgengæld en massen gåen og fodbold. :D Kosten har jeg holdt, udover jeg fik en øl til fodboldskamp i tirsdags. :)

Nå men har vejet mig på mine forældres vægt, da jeg ikke rigtigt kan veje mig på min egen af logiske årsager :D Men mine forældres vægt var jo osse den der viste 149,1 kg i sin tid.

Den viste i dag; 134,2 kg, så det er -14,9 kg, og kan vist godt antage at jeg har min. 100 gr alt muligt i mig, så det ka jeg vist godt runde op til -15 kg! :D

Vi laver en afrundning til 15 kg godt gået tillykke, god tur i kirken :bigsmile: Nu vil jeg over og træne.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, tak skal du ha. :) Fik godt nok en masse godt at spise igår osv., så det skal lige cykles væk når jeg kommer hjem i morn. :)

Jeg begyndt at cykle i det fri nu, det er noget federe en at sidde på en cykel der ikke kommer nogle veje, prøv det.

Link to comment
Share on other sites

Så ka jeg osse fejre min over 500 km dag, har til dato cyklet 504,6 km siden dag 1 i mit nye liv. :D
Den viste i dag; 134,2 kg, så det er -14,9 kg, og kan vist godt antage at jeg har min. 100 gr alt muligt i mig, så det ka jeg vist godt runde op til -15 kg! :D

Det er jo helt vildt det der :bowdown: tillykke. Du gør det virkelig virkelig super godt. :firebounce::firebounce::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo helt vildt det der :bowdown: tillykke. Du gør det virkelig virkelig super godt. :firebounce::firebounce::firebounce:

Tusinde tak :D Det ville nok ikke havde ladet sig gøre uden jer her på mol.. :o Loggen, inspiration og hjælp fra jer andre holder sgu en i ilden når det ser lidt sort ud =)

Jeg begyndt at cykle i det fri nu, det er noget federe en at sidde på en cykel der ikke kommer nogle veje, prøv det.

Ville os gerne, cyklede meget i 8-9-10 kl, men venter til jeg er kommet ned i en vægtklasse cyklerne kan holde til :D

Link to comment
Share on other sites

En halvdårlig weekend. Konfirmations dagen var en fri-dag, spiste det der blev serveret, osv. masse kalorier den dag, og ingen reel motion. Blev i Viborg til mandag morgen, og hele weekenden har jeg både spist slik og såen lidt, fik endda en kebab lørdag nat da jeg var i byen med nogle venner (no alkohol). Tirsdag grillede vi for første gang herude, fik en 2 pølser, og en skinkesnitzel og noget hvidløgsbrød, for det var hvad de lige havde købt de andre. :/ Men ellers har kosten i denne uge set ud som den plejer, dog har jeg ikke fået cyklet, og ja det er sgu noget skidt.

Cyklede nu her, men har simpelthen ingen energi, så det blev kun til:

38:25 min

486 cal

13 km

Så ja, ikke optimalt, men pt. tærer det for meget psykisk med de 16 km, gider det simpelthen ikke ud i et, så i første omgang skærer jeg nok lidt ned på kmerne igen, og ser om jeg så kommer op på daglig basis igen, og derfra vil jeg finde nye ting at gi mig til. Noget hjemmestyrketræning vil jeg osse prøve mig med tror jeg.

Så vægten i morn, fredag, viser nok ingen ændring, måske har jeg endda taget lidt på. Vi får se. :(

Link to comment
Share on other sites

Stortset været syg siden i fredags - influenza, feber osv.. >_< Så har kun haft kunne overskuet at ligge i sengen hele dagen.. Tror det er ved at være ovre, hovedpinen og feberen er ihvertfald ved at forsvinde, så jeg håber. Havde ellers regnet med at bruge weekenden produktivt på noget cykling, men nej.. Kosten har os været mindre, har ingen appetit haft, eller energi til at lave det store, så bare lidt rugbrødsmadder osv..

Oh well, håber alle andre har haft en god weekend! :)

Link to comment
Share on other sites

Var lige hos lægen og blive vejet osv i dag (og få klippet 3 modersmærker af.. NAS), mit blodtryk er osse yderst fint sagde han. :)

Men den viste så 132,5 kg nede hos ham med tøj på, min egen vægt viste 131,5 kg uden, så det har jeg gået fra. :D Min sidste vejning var osse lidt misvisende fordi jeg på det tidspunkt var rimelig tilstoppet, så nok derfor den store forskel.. + jeg har været syg. Men hva fanden, det er sgu lækkert alligevel! Så da jeg sagde jeg havde været på 149 i februar, fik man ellers ros til skyerne :D Dejlig dag!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Har du helt droppet loggen?

Jeg får ikke rigtigt cyklet for tiden, motionen står stille, så har ikke så meget at logge om, udover min ugentlige vægt.

Er hjemme ved de gamle, så er hoppet på den vægt der i sin tid viste 149,1 kg.

Den viste her for 2 min siden; 130,8 kg, så taber mig da lidt endnu, på trods af druk i sidste weekend, og lidt junkfood. Ellers holder jeg kosten uden problemer, er utroligt glad for min nye livsstil kostmæssigt. :)

Er startet på års projektet, eksamen. Så har en halvanden måned til det. Regner med at begynde at cykle igen når jeg kommer hjem, er ikke så presset pt, som da jeg afleverede case2 i sidste uge, og jeg lå med influenza halvdelen af projekt perioden - bestod knap nok >_<

Men til alle der har undret sig over min inaktivitet; dont worry, jeg er ikke faldet tilbage i det gamle liv. NEVER! :D

Så vægren i dag, 10 maj; 130,8 kg (-18,3 kg)

Link to comment
Share on other sites

Jeg får ikke rigtigt cyklet for tiden, motionen står stille, så har ikke så meget at logge om, udover min ugentlige vægt.

Er hjemme ved de gamle, så er hoppet på den vægt der i sin tid viste 149,1 kg.

Den viste her for 2 min siden; 130,8 kg, så taber mig da lidt endnu, på trods af druk i sidste weekend, og lidt junkfood. Ellers holder jeg kosten uden problemer, er utroligt glad for min nye livsstil kostmæssigt. :)

Er startet på års projektet, eksamen. Så har en halvanden måned til det. Regner med at begynde at cykle igen når jeg kommer hjem, er ikke så presset pt, som da jeg afleverede case2 i sidste uge, og jeg lå med influenza halvdelen af projekt perioden - bestod knap nok >_<

Men til alle der har undret sig over min inaktivitet; dont worry, jeg er ikke faldet tilbage i det gamle liv. NEVER! :D

Så vægren i dag, 10 maj; 130,8 kg (-18,3 kg)

Ja, eksamen er vigtigst og 3,4 kg mere er super, held og lykke med eksamerne.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

så vi igang igen folkens :) Ugen har bestået af den normale kost. os idag, men fik dog pizza til aften (>:/)

Oh well, var fandeme hårdt at cykle efter så lang tids pause.. haha =D Det ikke godt.

30 min

10 km

366 cal

var hvad det kunne blive til.. må nok steppe det op med en km adgangen igen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share