Maria's Log


Tigermis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 502
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej :smile:

Syge stænger du må have dig med den PR i ass to the grass squat!!!! Kan du ikke poste en video eller evt pics??? :w00t:

Hey :bigsmile:

Lad mig sige det sådan, at jeg i hvert tilfælde kan mærke hvor mine ben og min røv sidder henne :laugh:

Næste gang jeg skal ned og max løfte, må jeg jo lige se om jeg ikke kan tage lidt billeder :smile:

Forresten vildt flotte løft du har :superman:

Ha det godt..

Maria

Link to comment
Share on other sites

Hey :bigsmile:

Lad mig sige det sådan, at jeg i hvert tilfælde kan mærke hvor mine ben og min røv sidder henne :laugh:

Næste gang jeg skal ned og max løfte, må jeg jo lige se om jeg ikke kan tage lidt billeder :smile:

Forresten vildt flotte løft du har :superman:

Ha det godt..

Maria

Det lyder godt :4thumbup: Og tak!

Man bliver jo glad på sit eget køns vegne når vi evner at bevise vi ER det stærke køn :devil: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 19.04.08

Efter som at jeg lige er kommet hjem fra en 12 timers arbejdsdag, tænkte jeg at jeg lige ville opdatere mig log, da jeg ikke fik gjort det i morges :smile:

1 times Øvet Spinning ( Faktisk havde jeg meldt mig til to timer, men kunne simpelthen ikke komme ud af dynen i morges :blush: )

Timens Program:

15 min. opvarmning - stående og siddende intervaller - Vi kørte de 15 min. for at nå op til vores gode zone( Hva det helt betyder ved jeg ikke, men hårdt og godt det var det sku)

Derefter kom 30 min. kørsel med intervaller på 1-3-4 min. stående og siddende - Vi kørte både en god mellem takt og enkelt takt

Tilsidst 5 min. hård kørsel (Efter min mening :bigsmile: ) Intervallerne lå på 1 min. stående i enkelt takt og ½ min. siddende i fuld spurt.

Rigtig god time med lidt underlig, men helt okay musik :bigsmile:

Efter ny PR i squat igår, en times spinning plus en tolv timers arbejds dag i dag, så føler jeg godt at jeg kan mærke hvor min røv og mine ben sidder henne :laugh::devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 21.04.08

1 times almindelig boksning plus 1 times øvet boksning :4boxing:

I dag tog jeg to fede bokse timer i Valby centret hos Thomas Damgaard.

Jeg er vild med hans timer, da jeg synes almindelig motions boksning nogen gange godt kan blive for kedeligt, og lidt mangelfuldt. Hos Thomas får du bokse handskerne på efter 10 min. opvarmning, og så får den ellers fuld smæk resten af timen.

I dag har vi kørt forskellige kombinationer på plethansker, og en ordentlig omgang slag på sæk. Opvarmning bestod af løb, sjipning og fri boksning. Vi sluttede begge timer af med hårde maveøvelser og lidt forskellige ryg øvelser.

Nogen gange plejer jeg at tage en tur i ringen i hans timer, men da jeg havde glemt min tandbeskytter blev det ikke til nogen blå øjne i den her omgang :4crutches:

Det er lige før mine arme ryster nu, for den fik virkelig alt hva remmer og tøj kunne holde i dag :devil:

Da jeg bor på Østerbro er der jo også lidt transport tid, så det blev til 15 km. cykling samlet, men det gjorde nu igenting da solen skinnede fra en skyfri himmel... Skønt :sun:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 22.04.08

1 times Elite Spinning på Nygårdsvej

Da jeg stod op i dag, havde jeg pænt ondt i ryggen efter to timers boksning igår :bigsmile:

Så det var nok meget smart at snuppe en spinnings time istedet for styrketræning.

Timens program:

7 min. opvarmning - stående og siddende

Derefter kørte vi bare hårdt på hele vejen igennem. Max bremse :devil:

De sidste 6 min. blev der løsnet lidt op, og så fik den hele armen, både stående og siddende.

God time med lidt poppet musik :smile:

Link to comment
Share on other sites

ØV ØV ØV jeg skulle ellers have trænet både onsdag og torsdag, men selvfølgelig får jeg en stor omgang influenza :ill:

Håber på at blive rask til i morgen, så jeg kan komme til en god omgang spinning på Nygårdsvej :bigsmile:

Indtil da vil jeg ligge herhjemme og blive passet af min søde kæreste Casper :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 26.04.08

Løbetest - Roning - Styrketræning

Damn træning i dag var hård :crazy:

Jeg har lagt syg med en god omgang influenza de sidste tre dage, så der var bare ingen energi i kroppen, og det kunne i hvert tilfælde mærkes i trænings centret :devil:

Jeg mente selv at jeg var blevet næsten rask, så en lille omgang træning ville jo ikke skade. Dog skal man huske på at når man har lagt syg, så har kroppen altså ikke så meget at arbejde med som normalt. Så det blev desværre ikke til de store løft i dag.. ØV :mad:

Program

2400 meter Løbetest = Politiets løbetest :bigsmile:

12.25 min. fik jeg løbet den på, dog med en lille pause på 20 sek. Jeg vil gerne have den længere ned i tid, så det skal der vist lige arbejdes lidt på :smile:

Hvis nogen skulle sidde inde med nogle gode forslag til at få sin løbe tid ned, så er i mere end velkommen til at komme med dem :4thumbup:

10 min. på romaskinen i jævnt godt tempo. Kunne allerede nu mærke at krafterne ikke var helt så skarpe som de plejer at være :crazy:

Dødløft

1x5x60 kilo

1x5x60 kilo

1x5x60 kilo

1x5x60 kilo

1x5x60 kilo

Squat

1x5x60 kilo

1x5x60 kilo

1x5x60 kilo

Bænkpres (FRI)

1x10x30 kilo

1x10x30 kilo

1x5x35 kilo

Laterrailraises

1x10x7.5 kilo i hver hånd

1x10x7.5 kilo

1x10x7.5 kilo

Fri mave

Meget træning blev det ikke til i dag, men lidt har jo også sin ret :wink:

Nu vil jeg hoppe under bruseren, og så vil jeg til fødselsdag hos en af mine gode veninder og spise kage.. uhm :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hej Maria,

Du er dælme sej :smile: og jeg kan altså godt lide dit profilbillede! :wub:

Jeg kan ellers se, at jeg vidst ikke den eneste der ikke kører så meget boksning for tiden, omend du kører mere end jeg gør :blush:

Her er lidt inspiration før boksetræningslejren i maj - det bliver cooooooooooooooooooooool!! :4boxing: :showoff::firebounce::crybaby: :4boxing: :surrender:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 27.04.08

1 times Spinning Elite

Er endelig ved at komme mig over min sygdom, så valgte lige at tage en god omgang spinning i dag. Igår var jeg til fødselsdag, og den fik desværre ikke for lidt med både kage og strawberry drinks :blush: ... Så havde lidt bedre samvittighed efter jeg havde fået trænet :bigsmile:

Timen bestod af omkring 10-15 min. opvarmning - både stående og siddende

Derefter kom der en del intervaller, de lå på omkring 6-8-10 min. Alle blev kørt med god hård bremse på..

Timen blev sluttet af med 12 min., hvor vi skiftevis stod op og sad ned med 10 sek. intervaller.

Lækker timen hvor jeg fik sved på panden, og det er jo det man kommer der for :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 28.04.08

2 timers boksning - 1 times alm. boksning + 1 times øvet boksning :devil:

I dag følte jeg mig næsten rask, set bort fra en lille snot næse og ømme mandler :crazy:

Jeg havde selvfølgelig taget min søde, dejlige veninde Mette med, som skulle prøve boksning for første gang i noget tid, og selvfølgelig gik det jo forrygende for hende :smile:

Så.. Go for it Mette.. Glæder mig allerede til næste omgang.. :bigsmile:

(lLige en tøse kommentar.. Fik sat kunstige negle på i sidste uge, da det jo ser lidt flot ud :bigsmile: , men boksning og kunstige negle matcher desværre ikke så godt, så af røg begge mine tommelfingernegle.. Dog var det mest de kunstige og lidt af mine egne... AV AV :mad: )

Program fra dagens timer

Vi startede første time med ca. 10 min. sjipning og løs boksning på sæk.

Derefter kom hanskerne på, og vi kørte en del plethanske kombinationer. Så blev det til en god omgang bokning på sæk, skygge boksning i 5 min., og vi sluttede timen af med 7 min. mave og 5 min. ryg øvelser.

Nr. 2 time var omtrent den samme, bortset fra opvarmningen som bestod af løb med frie bokse kombinationer.

Fede timer som altid :bigsmile: I love it.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 29.04.08

1 times øvet spinning

Efter en god omgang boksning igår er jeg lidt øm i ryggen, så derfor tog jeg mig en skøn morgen spinnings time på Nygårdsvej :smile:

Vi startede ud med ca. 10 min. opvarmning - stående og siddende. Derefter kørete vi en masse små intervaller, både i spurt og lunte tempo. Så blev det til et lile sammensat interval der hed 2 min. lunte tempo stående, 1 min. lunte tempo siddende og 1 min. spurt stående, og så vendte vi det om og kørte det igen. Timen blev sluttet af med 12 min. lunte tempo både stående og siddende.

Alletiders time med COOL musik :cool:

De næste tre dag bliver der desværre ikke så meget træning på programmet, da jeg tager et lile smut til jylland for at besøge min dejlige famile. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 03.05.08

1.5 times motions boksning

Efter 3 dage med god mad og skøn familie hygge er jeg igen tilbage i Kbh :bigsmile:

For at være ærlig er det meste jeg har rørt mig de sidste 3 dage, da jeg spillede bordfodbold med min søster eller da vi prøvede erobre danse gulvet på den lokale..... Og det kunne godt mærkes til dagens træning. :smile:

Dagens program bestod af løb, sjipning, boks på hansker, mave- og rygøvelser, fri boksning, spark, vægtløftning og boks på sæk.

Det var en helt fin halvanden time, dog kan jeg godt mærke at jeg er blevet lidt mere bidt af rigtig boksning end motionsboksning :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 04.05.08

1 times Elite Spinning

I dag har jeg været til en af de bedste spinnings timer nogensinde :bigsmile:

Program:

Opvarmning - 5 min. siddende og 4 min. stående

1 min. mellemtakt - 1 min. enkelt takt siddende - 1 min. mellem takt stående - Belastning 7.0 til 7.5

1 min. enkelt takt siddende - 2 min. mellem takt stående - Belastning 7.0

1 min. enkelt takt siddende - 3 min. mellem takt stående

1 min. enkelt takt siddende - 3 min. mellem takt stående

1 min. enkelt takt siddende - 2 min. mellem takt stående

1 min. enkelt takt siddende - 1 min. mellem takt stående

2 min. mellemtakt siddende

1 min. enkelt takt siddende - 4 min. enkelt takt stående

1 min. mellem takt siddende

1 min. enkelt takt siddende - 5 min. enkelt takt stående

1 min. mellem takt siddende

1 min. enkelt takt siddende - 6 min. enkelt takt stående ( Belastning omkring 7.0 til 8.5 hele vejen i enkelt takt)

2 min. mellem takt siddende

2 min. enkelt takt stående - 30 sek. spurt siddende

2 min. enkelt takt stående - 30 sek. spurt siddende

2 min. enkelt takt stående - 1 min. spurt stående

Udstrækning...

Enormt fed time med den bedste instruktør jeg endnu har prøvet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 07.05.08

1 time og 45 min. styrke træning med min søde veninde Mette

Solen skinner og det dufter af sommer udenfor, så lidt svært er det altså og hive sig selv ned i trænings centret :blush: ... Men det lykkedes heldigvis..

Dagens træning blev til er god og hård omgang styrke træning. Synes vi fik løftet en del kilo, både Mette og jeg, og Mette lavede end da hele tre nye PR'er. You go girl :devil:

Program

Opvarmningen stod på 10 min. løb på løbebåndet. Niveauet blev sat til 9 - 10.5 - 11 - 12

Fri bænk

1x10x30 kilo

1x10x30 kilo

1x5x35 kilo

Bænkpres er ikke min stærke side desværre, men det begynder at se lysere ud.. Og det er dejligt da det jo er en af prøverne til politiet.

Dødløft

1x5x60 kilo

1x5x70 kilo

1x5x70 kilo

1x5x75 kilo

1x5x80 kilo

Squat

1x5x60 kilo

1x5x60 kilo

1x5x70 kilo

1x5x70 kilo

1x5x75 kilo

Laterrailraises

1x10x7.5 kilo (Hver hånd)

1x10x7.5 kilo

1x10x7.5 kilo

Pull Downs

1x10x35 kilo

1x10x35 kilo

1x10x42 kilo

Pull Ups

1x10x10 kilo

1x10x10 kilo

1x10x10 kilo

Standing BB

1x10x10 kilo

1x10x10 kilo

1x10x10 kilo

Triceps

1x10x8 kilo

1x10x9 kilo

1x10x9 kilo

Backraises (lænd)

1x20

1x20

Captains Chear

1x15 (Med strakte ben)

1x15

1x15

Udstrækning

Super lækkert at komme ned og få løftet lidt kilo..

Nu hvor jeg har fået trænet, så kan jeg jo godt smutte ud i det dejlige vejr med god samvittighed :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 09.05.08

1 times øvet spinning

Jeg har en 36 timers arbejds weekend foran mig, så det bliver kun til to spinnings timer, en i dag og en i morgen.

I dag kørte jeg en fin morgen time på Nygårdsvej. Der var fart over feltet fra start til slut, og vi fik kørt både tungt, lunte og dobbelt tempo.

Der kom masser af sved på panden., og vi fik virkelig arbejdet igennem.

Nu er der jo ikke længe til den store bokse trænings lejer skal begynde :crazy: , så jeg håber formen er til det :blush:

Husk på det er næsten sommer og solen skinner fra en skyfri himmel, så smil og vær glad, det gør det hele så meget nemmere :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 13.05.08

2 timers spinning - Øvet og Elite :devil:

Har arbejdet en del (36 timer) i weekenden, så meget træning er det ikke blevet til. :blush:

Mandag lå jeg med tømmermænd.. hmmm... Havde haft den sjoveste tur i byen søndag sammen med nogen fra mit arbejde.. Det skulle selvfølgelig kun have været en øl, men endte med at jeg først var hjemme kl syv om morgenen.. :laugh:

Dagens træning var rigtig fed.. Træneren fik råbt en masse (på den gode måde altså :smile: ) og der blev kørt en masse intervaller. Lidt træt er jeg sq nu, så den står vist bare på afslapning med kæresten resten af aftenen :wub: (Han kørte os med på elite timen, og han var selvfølgelig sej som altid :bigsmile: )

Link to comment
Share on other sites

Leth-Larsen camp/Bokselejer er fuldført :devil:

I hele weekenden har vi været en flok tossede mennesker, der satte kondinationen på spil på Leth-Larsen campen.

Det har helt sikkert været den fedeste trænings lejer jeg har prøvet, dog nok også den hårdeste :bigsmile:

Vi gav den max gas i omkring 15 timer på denne weekend, og alle der var med fortjener en stor hånd, for deres fantastisk flotte indsats :4thumbup:

Her kommer en lille opsummering af weekeden.....

18.00-19.00

Indkvartering på Korsør skole

19.00-21.00

Første trænings pas for lige at blive varme og få musklerne lidt i gang...

Passet bestod af udendørs boks, indendørs boks og cirkeltræning

Så var der aftensmad!! :bigsmile: ... Og efter de to timer var sulten alligevel gået hen og blevet lidt stor.

23.00-01.00

Tror vi havde fået en halv times søvn max, da vi blev vækket af en meget høj trance sang (Eye of the tiger... Skal siges at hver eneste gang de skulle vække os, satte de den på :mad: )

12 min. Sjipning

12 min. Tempo løb

12 min. Boks på sæk

Hvert andet minut skulle vi lave 10 strækkere, og hvis man ikke kunne det var det 10 englehop.

Godt kvæstet hoppede vi alle sammen under dynen... :smile:

05.00-07.00

Så er der morgenløb!!!!!

Ud af fjerene det skulle vi i hvert tilfælde... Vi havde 10 min. til at få tøj på og så hend og stå i håndstand

Derefter skulle vi ud på en dejlig morgen løbetur, med indlagte spurt og spraldemænd. Efter dettte stod på på Cooper test - Løb alt hvad du kan på 12 min.

Morgenmad... JUBII :tongue:

14.00-17.00

Så skulle der bokses rigtigt... Tre kampe skulle der fyres af..

Simon VS Torsten - Tror det blev nogenlunde lige

Jean VS Vodka Jan - Sejeren gik vist til Sean

Louise VS Maria (MIG) - Er sq lidt stolt af at sige at sejeren gik til mig :4boxing:

Min træner spurgte mig om jeg ikke ville overveje at blive rigtig kamp bokser, da han mente at jeg havde protentiale for det, så det er i hvert tilfælde noget der er værd at overveje :w00t:

Efter kampene kørte vi 90 min. Leth-Larsen distance... En blanding af alt hvad der er hårdt faktisk :smile:

Aftensmad... JUBIII... Var meget glad for mad pauserne :yahoo:

20.00-22.00

En god omgang boks på både sæk og plethansker blev der kørt af her, og vi sluttede det hele af med 'Fredag aften på strøget', hvor den fik hele armen.

Så stod den på hygge og video plus en fantastisk omgang massage :bigsmile: Jeg takker Tasja mange gange.

03.00-05.30

Sidste omgang natløb, som bestod af undendørs løb med slag på pude hvert halve minut, plus en lille konkurrence hvor der skulle udføres 25 englehop-spurt 100 meter-25 englehop-spurt 100 meter og tilslut skulle vi klatre op af en 6 meter høj sten bunke, for at se hvem der kom først. Derefter løb vi hjem igen, og så var det direkte på hovedet i seng.

10.30-12.30

På det aller sidste trænings pas, fik vi besøg af landsholdstræner Lars Kruså.

Sammen med ham øvede vi kickboksning teknikker, slag på sæk og små konkurrencer hvor vi skulle spurte fra hinanden.

Alt i alt har det været en helt kanon lejer, som jeg ikke ville have været foruden....

Jeg takker coach Leth og Larsen for at have presset mig til de yderste, og også en stor tak til alle de fantastiske boksere som har givet den en over nakken i weekenden :1356:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning d. 21.05.08

3 TIMERS TRÆNING - 1 ØVET SPINNINGS TIME-1 ELITE SPINNINGS TIME-1.5 BOKSNING :crazy:

Mandag og tirsdag efter bokselejeren var jeg helt færdig... Dog vi fik jeg taget mig sammen til at gå på arbejde, så det blev os lige til to tolv timers vagter :blink:

I dag havde Vodka Jan timerne for Spock, og de var for vildt fede... :4thumbup:

Der blev virkelig kørt igennem hele vejen, og musikken gjorde bare at man gav sig det aller sidste..

SUPER TIMER!!! :yahoo:

Efter de to spinnings timer, smuttede jeg til Henrik Leth's motionsboksning... :4boxing:

Der var hurtig opvarmning, og så var det på med hanskerne. Så blev der kørt slag på sæk-slag på pude-armstrækkere-englehop-sjipning-moutainsclimers-spraldemænd-spurt-mavebøjninger-rugbøjninger-kickbokse spark og stadisk træning.

Endnu engang var det en fantastisk time, hvor der blev givet alt hvad man havde i sig :devil:

Nu skal jeg vist bare have noget mad inderbords og hygge med Casper :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 24.05.08

1 times spnning Elite

Igen blev det min arbejds weekend, hvor jeg skal give den gas i 36 timer i alt... :crazy:

I morges tog jeg en lille morgentime inden jeg skulle afsted på job.

Timen var udemærket, men musikken var lidt flad, eller måske bare ikke lige min smag...

Søndag bliver der ingen træning, men når man arbejder som tjener/bartender så får benene jo en tur hver gang man er på job.

Nu vil jeg hoppe under dynen, og glæde mig til at sove lidt længe i morgen.. :4thumbup:

GODNAT :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 26.05.08

Endelig blev arbejds weekenden overstået... :bigsmile:

Derfor tog Mette og jeg en tur i trænings centret, og gav den max gas.. :devil:

Programmet for dagens træning

Opvarming

10 min. løb på niveau 10-11-12

Dødløft

1x5x60 kilo

1x5x70 kilo

1x5x70 kilo

1x5x75 kilo

1x5x80 kilo

Squat

1x5x60 kilo

1x5x70 kilo

1x5x70 kilo

1x5x75 kilo

1x5x80 kilo

Bænkpres (maskinen)

1x5x45 kilo

1x5x45 kilo

1x5x50 kilo

Bænkpres (fri)

1x10x30 kilo

1x10x30 kilo

1x10x30 kilo

1x5x35 kilo

1x5x35 kilo

Laterailsraises

1x10x7.5 kilo (hver hånd)

1x10x7.5 kilo

1x10x7.5 kilo

Upright Row

1x10x16.5 kilo (med stang)

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

Pull Downs

1x10x35 kilo

1x10x35 kilo

1x5x42 kilo

1x5x42 kilo

Standing BB

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

Triceps

I dag lavede vi en anden triceps øvelse. Den hvor du har armene på en bænk og benene på en anden. Hvad den hedder, er jeg ikke lige klar over.

1x10

1x10x5 kilo ekstra vægt

1x10x5 kilo ekstra vægt

Backraises

1x20

1x20

Mave

Captains chair

1x15

1x15

1x15

Cykling

1x50

Liggende på ryggen med fødderne i vejret, og op og røre fødderne

1x30

Nederste del af maven (den hvor du løfter bagdelen op)

1x20

Skæve mavebøjninger

1x20 til højre side

1x20 til venstre side

Udstrækning

Udstrækning har jeg desværre aldrig gået særlig meget op i, og det er jo ret dumt. Heldigvis har min søde veninde Mette lært mig at det er altså en meget vigtig del af træningen, og det har hun jo fuldstændig ret i. Tak til min søde Mette. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lørdag d. 31.05.08

FIGHTCLUB

Dagens træning var tre timer i streg... :devil:

Program

1 times boksning

Der blev fyret max mange slag af på både sæk og pude... Ellers lavde vi armstrækkere, englehop, spark på sæk og sjipning...

1 times Leth-Larsen distance

Efter en go bokse time hvor man var blevet godt mørbanket, gik vi videre til den hårde leth-larsen distance. Her lavede vi amstrækkere, englehop, reaktions øvelser, sjipning, fri boks, statisk træning og sparke træning... Sindsygt hårdt men os vildt godt...

1 times øvet spinning

Efter man faktisk ikke havde mere energi i kroppen, tog vi videre til en fed øvet spinnings time med Nanne D.

Der blev kørt en go lang distance til start, og derefter kom en masse accelerationer og små intervaller.

Da Nanne kom til mig og sagde at vi skulle høre elektronisk musik, må jeg nok indrømme at jeg var lidt skeptisk.

Dog vil jeg sige at jeg blev positivt overrasket. Den første del af timen hørte vi elektronisk, og den sidste halvdel hørte vi hård rock, som Metallica og Ramstein... Gotta love it :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 04.06.08

Desværre er det ikke blevet til så meget træning de sidste to dage, da jeg har en visdoms tand der er ved at slå mig ihjel... :devil:

Nu har jeg fået pencilin, og det hjælper heldigvis på det... Ville have været en tur til boksning i aften, men da jeg stadig ikke er helt ovenpå, valgte jeg at tage en lille løbe tur på 5 km.

Da det er ved at være lidt tid siden jeg sådan rigtig har løbet, kunne jeg sq godt mærke at det var lidt hårdt.. Derfor en lille note til mig selv... LØB NOGET MERE!!! :bigsmile:

Nu vil jeg lave lidt hjemme træning, og så står den vist på aftensmad... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens trænings torsdag d. 05.06.08

I dag stod den på styrke træning, dog uden Mette desværre :unhappy:

Program

Opvarmning

10 min. løb på niveau 11-12-14

Laterrail raises

1x10x8 kilo (Hver hånd)

1x10x8 kilo

1x10x8 kilo

Upright row

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

Dødløft

1x5x60 kilo

1x5x70 kilo

1x5x70 kilo

1x5x75 kilo

1x5x80 kilo

1x5x85 kilo

Squat

1x5x60 kilo

1x5x70 kilo

1x5x70 kilo

1x5x75 kilo

1x5x80 kilo

Standing BB

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

Bænkpres

1x10x30 kilo

1x5x30 kilo

1x5x30 kilo

1x5x30 kilo

1x10x30 kilo

Pull downs

1x10x35 kilo

1x10x35 kilo

1x10x42 kilo

Triceps (Fødderne på en bænk og armene på en anden)

1x10x5 kilo ekstra

1x10x5 kilo ekstra

1x10x10 kilo ekstra

1x10x10 kilo ekstra

Backraises

1x20

1x20

Fri mave

Ville have været nede og bokse lidt på sækkene, men da Vinni skovgård og Anita sparede, tænkte jeg at jeg hellere måtte holde mig lidt på afstand... Hatten af for de piger.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

MARIA!!!!! Hvor er din udstrækning henne??!!!! :nonono:

Du har garanteret hoppet let og elegant over den del.... Hvis jeg kender dig ret...

Og tak for gejlig træning idag.... Ikke sidste gang jeg spinner....

Ses på job om lidt.... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share