Maria's Log


Tigermis
 Share

Recommended Posts

Dagens træning fredag d. 06.06.08

1 øvet spinnings time

Weekenden kommer til at stå på 36 timers arbejde, så alt for meget træning tror jeg desværre ikke det bliver til... :blush:

Dog mente jeg at jeg var frisk nok på en lille omgang spinning her i dag sammen med Mette :bigsmile:

Vi tog os derfor en god og forfriskende morgen time på nygårdsvej... Hele timen igennem var der fuld fart over feltet. Vi fik kørt både tungt, spurt og lunte tempo... Rigtig god time med hårde intervaller, hvor sveden virkelig kom frem på panden :devil:

Vil gerne ud at løbe enten lørdag eller søndag.... men men men... hvis jeg kender mig selv ret, så er dynen altså bar så dejlig om morgenen.. :wub:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 502
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dødløft

1x5x85 kilo

Squat

1x5x80 kilo

Bænkpres

1x10x30 kilo

1x5x30 kilo

1x10x30 kilo

Du er da også ved at blive en stærk tøs :devil: Men hvorfor smider du ikke lidt flere kg på i benchpress, alså starte ud med at køre f.eks 12 * 30 kg - så har du ligesom den på plads og så bagefter prøver at smide lidt mere på, det gør kun at de 30 kg. på et tidspunk komme til at virke pisse nemme :w00t:

Hvordan går det ellers med at forberede dig til politiprøverne ?

Link to comment
Share on other sites

Du er da også ved at blive en stærk tøs :devil: Men hvorfor smider du ikke lidt flere kg på i benchpress, alså starte ud med at køre f.eks 12 * 30 kg - så har du ligesom den på plads og så bagefter prøver at smide lidt mere på, det gør kun at de 30 kg. på et tidspunk komme til at virke pisse nemme :w00t:

Hvordan går det ellers med at forberede dig til politiprøverne ?

Hehe tak for komplimentet :bigsmile: Det hjælper da heldigvis lidt på det efterhånden med styrken.. :superman:

Tak for tippet med benchpress. Det vil jeg helt sikkert ned og prøve næste gang den står på styrke træning..

Synes selv det går godt fremad, dog er jeg lidt nervøs for regneprøven da matematik ikke er min stærke side :crazy:

Hvordan går det med dine forberedelser?? Hvornår var det nu du regnede med at søge ind.. Jeg tror at januar er for langt væk, så håber faktisk lidt på at være klar allerede til septamber :cool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 09.06.08

2 timers boksning :4boxing:

Endelig blev arbejds weekenden overstået... Den har virkelig været lang den her gang... :mad:

I dag har jeg fri, og tog derfor til boksning med Mette... :bigsmile:

To fede timer blev det til hos Thomas Damgaard i Valby...

Der var fuld smæk på hele vejen igennem, og der blev kørt en masse forskellige kombinationer på både sæk og plethansker.

Ellers kørte vi sjipning, armstrækkere, maveøvelser, rygøvelser og løb igennem timerne.

Jeg er vild med Thomas's timer, da du får lov til at køre en del rigtig boksning i forhold til når man er til en motions bokse time.

Forhåbentlig starter jeg snart i en klub, så jeg kan få sparet noget mere og måske få et par kampe... :4crutches:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 10.06.08

2 timers styrketræning

Damn jeg var træt i kroppen da jeg jeg stod op i morges :sleeping:

Armene føltes godt nok lange efter de to timers boks mandag... Alligevel tog Mette og jeg ned og gav den en over nakken med styrketræningen. :devil:

Program

Opvarmning

10 min. løb på niveau 10-11-12-13

Benchpress

1x15x30 kilo

1x10x30 kilo

1x15x30 kilo

1x10x30 kilo

1x10x30 kilo

Dødløft

1x5x61 kilo

1x5x71 kilo

1x5x71 kilo

1x5x76 kilo

1x5x76 kilo

Squat

1x5x61 kilo

1x5x71 kilo

1x5x71 kilo

1x5x76 kilo

1x5x81 kilo

Upright row

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

Laterail raises

1x10x8 kilo(Hver hånd)

1x10x8 kilo

1x10x8 kilo

Dicps

1x10 - 10 kilo ekstra

1x10 - 10 kilo ekstra

1x10 - 15 kilo ekstra

Backraises

1x20

1x20

Fri mave

Vi ville have været nede og bokse løs på sækkene, men desværre var der allerede folk i salen.

Nu står den bare på ren afslapning og hygge med tøserne. :yahoo: Senere skal vi nemlig ud og spise, og så i biffen og se SEX AND THE CITY-THE MOVIE :partytime2:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dagens træning onsdag d. 18.06.08

1 times elite spinning + 1.5 times motions boksning

Puha da jeg har været en doven en de sidste par dage.... :blush:

Har været hjemme og besøge mine forældre i jylland, og når man kun gør sådan noget hver 3 måned, så bliver man stopfodret fra man kommer til man tager hjem igen.... :crazy:

Nå men turen i jylland plus en lille smule dovenskab, resulterede så i at jeg ikke har fået trænet de sidste 5 dage.... HMMM... :nonono:

I den her uge skal jeg så arbejde 6 dage ud af de syv.... :unhappy:

Det vil så sige at i dag, onsdag, er den eneste dag jeg virkelig har mulighed for at få trænet igennem, da jeg alle de andre dage skal arbejde 12 timer hver gang... Dog håber jeg på at få løbet lidt i weekenden... :smile:

Det var to rigtig fede ting jeg var til i dag... En super hård og varm spinnings time... Hvor der virkelig blev kørt igennem til fed musik... Tak til Spock for en rigtig cool time, hvor jeg virkelig fik sved på panden... :cool:

Derefter tog jeg videre til bokse time, hvor den selvfølgelig også skulle have fuld smæk... Dog kunne jeg godt mærke at benene var lidt ømme efter spinnings timen... Der blev kørt godt igennem på sækken med en masse frie slag... Ellers kørte vi moutainsclimers, shipning, armstrækkene, hurtig løb, mavebøjninger, rygbøjninger, knæ spark på pude og tempo boks...

Igen en cool time sammensat af Henrik Leth... :laugh:

Nu skal der bare noget mad i skrutten, og så skal der vist bare slappes af på sofaen...

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 23.06.08

To timers boksning hos Thomas Damgaard :4boxing: + 15 km. cykling (I både med og modvind) :hmmm:

Puha det har været en LANG uge... omkring 70-72 timer har jeg fået arbejdet... :sleeping:

Nu har jeg endelig fri, og så skal der jo bare trænes igennem...

Idag blev det til to fede timer hos Thomas Damgaard i Valby...

Vi startede ud med sjipning og frie slag på sækken som opvarmning. Derefter kørte vi forskellige kombinationer på plethansker, syre træning som både lige slag, uppercut s og sving... Vi sluttede af med slag på sæk, mave- rygøvelser og armstrækkere.

Begge timer så nogenlunde sådan ud...

Det var som det altid er hos Thomas... SUPER FEDT.. :yahoo:

I næste uge regner jeg med at tage ind til Østerbro bokseklub, og lure om det måske kunne være noget for mig... Kunne virkelig godt tænke mig at komme i ringen og bokse nogle kampe.. :4crutches:

Nu står den bare på afslapning på sofaen.... Damn jeg glæder mid :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens morgen træning tirsdag d. 24.06.08

1 times øvet spinning

I dag skal der bare trænes igennem... :bigsmile:

Her til morgen blev det til en øvet spinnings time på Nygårdsvej, og senere skal jeg til boksning plus mave- ryghold hos Peter Larsen...

Spinnings timen i dag var hård som altid, og jeg fik virkelig sved på panden må man sige :4thumbup:

Vi kørte en del spurts, lidt dobbelt tempo og få intervaller med tung kørsel... Timen var helt fin, men musikken var ikke god... Den var alt for pop-techno agtig til min smag... :dry:

Nu vil jeg få lidt indenbords og slappe lidt af, inden jeg skal videre til træning igen... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens aften træning tirsdag d. 24.06.08

1 time og 1 kvarters boksning + ½ time mave- ryghold plus en lille smule balle

Efter en god spinnings time i morges, tog jeg her til aften til boksning og mave- ryghold på Frederiksberg hos Peter...

Super fed bokse time... Vi startede opvarmningen med løb og skyggeboksning.. Så tog vi fat i håndvægtene, og kørte lidt mere skygge boksning.. Fy for pokker det var hårdt efter al det syre træning vi kørte til boksning i går i Valby... :devil:

Derefter kørte vi forskellige kombinationer på plethansker, frontspark på pude og slag kombinationer på pude.

Vi kørte også en del armstrække og mavebøjninger igennem timen...

Efter at være blevet godt mørbanket, tog jeg en lille ½ times mave- ryghold plus en lille smule balle, som Peter plejer at sige... :laugh: Vi kørte en masse forskellige mave øvelser og rygøvelser, og indimellem fik vi lige gemt 4 balle øvelser ind...

AV AV AV... Godt nok var det kun en ½ time, men for søren hvor gjorde det bare ondt hele vejen igennem.. Nok pga. boksning både mandag og tirsdag.

Nu gider jeg faktisk ikke rigtige mere i dag hvis jeg skal være ærlig... :bigsmile:

Det har været nogle fede trænings timer i dag, men nu tror jeg vist at min krop glæder sig til at slænge sig lidt på sofaen :blush:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lørdag d. 28.06.08

Styrke træning derhjemme

Typisk at jeg har fået ondt i halsen, nu hvor jeg har lidt ferie :ill:

Ville have været nede i centret og give den fuld gas i dag, men har været ret sløj de sidste to dage... I dag har jeg mandler på størrelse med blommer, og de gør sq godt nok lidt ondt... Derfor må jeg skippe træningen i centret, og lave lidt herhjemme i stedet....

ØV ØV :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 30.06.08

2 timers styrke træning

Endelig føler jeg mig godt tilpas igen. Mandlerne har det meget bedre, og jeg føler mig dejlig frisk. :bigsmile:

Derfor besluttede jeg mig til at give den en over nakken nede i trænings centret.

Program

Opvarmning

I dag stod opvarmningen på en lille gå tur... Min cykel er nemlig punkteret, og jeg gik ned til trænings centret. Det er godt nok ikke en super lang tur, men fint nok til mig.

Benchpress

1x10x30 kilo

1x10x30 kilo

1x10x30 kilo

Benchpress (maskinen)

1x5x40 kilo

1x5x45 kilo

1x5x45 kilo

1x5x45 kilo

1x5x50 kilo

Dødløft

1x5x61 kilo

1x5x71 kilo

1x5x71 kilo

1x5x71 kilo

1x5x81 kilo

Squat

1x5x71 kilo

1x5x71 kilo

1x5x81 kilo

1x5x81 kilo

1x5x91 kilo ( NY PR :yahoo::devil: )

Laterail raises

1x10x8 kilo

1x10x8 kilo

1x10x8 kilo

Upright row

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

Standing BB

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

Dicps

1x10 Ekstra kilo: 15

1x10 Ekstra kilo: 15

1x10 Ekstra kilo: 20

Pull downs

1x10x35 kilo ( Foran hovedet)

1x10x35 kilo ( Bagved hovedet)

1x10x42 kilo ( Foran hovedet)

Backraises

1x20

1x20

Mave

Captains chear

5x10

Cykling

3x50

Nedre mave

1x20

Sakse ben

1x50

Virkelig godt at få kørt det hele lidt igennem. Havde dog glemt mine hansker derhjemme, så mine hænder er ret ømme og ru nu. :mad:

Nu skal der vist lidt mad i skrutten, for som det gamle ordsprog lyder.. Uden mad og drikke, duer helten ikke :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 02.07.08

1 times blandet træning

I dag blev til lidt blandet konditions træning, da jeg skal ned og max. løfte i morgen :devil: , og derfor gerne vil spare lidt på kræfterne. :wink:

Program

15 min. løb

15 min. roning

Box jumps

3x30

20 min. mave og ryg øvelser

1x50 cykling

1x50 sakseben

3x20 nedre mavemuskler

+ blandede rygøvelser og lidt mere mave

Det gik stille og roligt for sig, men der kom dog lidt sved på panden :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 03.07.08

2 timers styrke træning med Mette

I dag havde Mette og jeg planlagt at give den en over nakken, for i dag skulle der nemlig max. løftes :devil:

Desværre måtte Mette pigen udgå efter 4 gange dødløft, da hun vist for strækkede noget.. :crazy:

Program

Opvarmning

10 min. løb på niveau 10-11-12-13

Dødløft

1x5x70 kilo

1x5x70 kilo

1x5x80 kilo

1x5x80 kilo

1x1x90 kilo ( Gammel PR )

1x1x95 kilo :superman:

1x1x100 kilo ( Ny PR :devil: )

Er du så færdig det var hårdt at få løftet de 100 kilo, men er så glad for at jeg fik det gjort. Tak til Mette som mente at jeg godt kunne løfte mere end 95 kilo. :4thumbup:

Squat

1x5x70 kilo

1x5x70 kilo

1x5x80 kilo

1x5x80 kilo

1x5x95 kilo ( Ny PR :cool: )

Nu ville jeg så have kørt lidt bænkpres, men da den konstant var optaget i dag, sprang jeg den over.

Laterail Raises

1x10x8 kilo

1x10x8 kilo

1x10x8 kilo

Upright row

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

Standing BB

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

1x10x16.5 kilo

Dicps (med ben)

5x10 med 15 kilo ekstra

Backraises

2x20

Captains chair

3x10

Mave på bænk

3x20

Super god træning :bigsmile: Ville have oploaded nogle billeder, men glemte sku at få Mette til at tage nogen. Det må blive en anden god gang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey smukke pige!!!

Fed træning idag... for dig... :tongue: Tror det med at jeg forstrækkede noget er mildt sagt... :4crutches: Kan slet ikke tage tøj på eller sætte mig på toilettet... :crybaby:

Men håber jeg kommer oven på igen så jeg er klar til at tage fat efter ferien.....

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 04.07.08

1 times øvet spinning

I dag blev det til en dejlig spinningstime på Nygårdsvej.

Jeg tager til Jylland i weekenden, så det bliver ikke til meget træning hverken lørdag eller søndag.

Timen i dag var rigtig god og hård, og for søren da jeg fik sved på panden. :laugh:

Vi kørte en masse forskellige intervaller, som både spurt, luntetempo og med masser af bremse.

Musikken var okay cool, dog stadig lidt pop techno agtig. :bigsmile:

Nu vil jeg få pakket det sidste, og så går turen ellers over til det mørke Jylland, hvor der skal fejres 30+40 års fødselsdag... Så det skal nok blive vildt og sjovt :tongue: (... og desværre ryger der nok lidt for meget sprut og andre usunde sager indenbords) :blush:

Ha en dejlig weekend alle, og nyd det gode vejr :cool:

Link to comment
Share on other sites

nogle gode løft der.. :devil:

Hvordan går det med dit terpen til prøven, for det lyder til at det fysiske er i topform nu.. :wink:

Takker :bigsmile:

Var dælme os lidt glad da jeg fik løftet de 100 kg. i dødløft. :w00t:

Hmm terpen går stille og roligt... Får desværre nok ikke læst så meget som jeg burde :blush:

Hvordan går det med dig??

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning d. 08.07.08

1 times spinning øvet

I dag skal jeg træne både morgen og aften træning.

Her til morgen fik jeg mig slæbt ud af min dyne :sleeping: , og op til en øvet spinnings time på Nygårdsvej.

Timen var rigtig fed, og der var fart over feltet fra start til slut.

Vi kørte en masse blandede intervaller, som både spurt-lunte og langsom tempo.

Musikken var en blanding mellem 80'er og 90'er pop/techno. :music:

I aften skal jeg til body combat, hvilket var det som jeg faktisk startede med inden jeg begyndte at interessere mig for boksning.

Det er sku sjovt nok, og når min veninde er træner så er det sku helt okay. :cool:

Jeg vender tilbage i aften.. Indtil da har det godt :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning d. 08.07.08

1 times body combat

Så blev aften træningen også overstået. :bigsmile:

En times dejlig body combat hos min søde veninde Katrine. Det er meget længe siden at jeg har været til en body combat time, så prøvede så godt som muligt at følge med. :w00t:

Timen blev startet i gang med lidt frie bokse slag, og derefter kørte vi ellers forskellige slag- og sparke kombinationer, lidt løb og mave øvelser. Vi sluttede timen af med en god omgang udstrækning på en combat agtig måde. :hehe:

Alt i alt var det sku sjovt nok at prøve det igen. Det giver stadig sved på panden, om det så er fordi jeg ikke kan følge med eller bare er i dårlig form, ved jeg ikke. :laugh:

Jeg kan stadig godt lide body combat, men er nu mere til boksning hvis jeg skal være helt ærlig. :4boxing: Jeg kan nok også mest lide det, fordi det er min veninde som har timerne, og der er sku altid krudt i røven på hende. :yahoo:

De næste to dage står den på meget arbejde, så nu må vi se om jeg får trænet lidt der. Vil gerne ud og løbe lidt, men jeg ved jo også godt hvor glad jeg er for min dyne om morgenen. :wub::sleepy:

Heldigvis har jeg fri i weekenden, og der skal både styrketrænes, bokses og spinnes. Glæder mig :4jumpy:

Caio :shades:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lørdag d. 12.07.08

3 timers bokse :4boxing: + mave-balle-ryg event

Sidst jeg skrev, skrev jeg at jeg skulle arbejde i to dage, men ville dog gerne ud at løbe. Hmmmm :blush: jeg kender vist mig selv lidt for godt, for der blev sku ikke rigtig løbet så meget hverken onsdag eller torsdag, men til gengæld fik jeg arbejdet i 24 timer de to dage. :w00t:

Fredag stod jeg tidligt op, for at besøge to veninder og spise lidt dejlig morgenmad. Eftersom at jeg havde været på arbejde dagen før, fik jeg kun 5½ times søvn, og det er sku ikke rigtig nok til at dække mit søvn behov. :sleepy:

Så efter jeg havde set tøserne, tænkte at jeg jo lige kunne tage mig en lille lur. Den lille lur blev så på små tre timer, og det resulterede så i at jeg aldrig fik slæbt mig selv ned i styrke træning centret, men igen, noget godt kom der da ud af det. En dejlig aften sammen med kæresten :wub: , hvor der blev lavet sund mad dog minus vores lille dessert. :4oops:

Nå men i dag skulle den jo så have max gas. Jeg tog derfor til trænings event i Valby hos Peter Larsen og Simon Hertz.

Første time blev vi delt op i begynder og øvet. Jeg endte i den øvede gruppe. Vi startede selvfølgelig først med fælles hård opvarming, og derefter gik vi over til at kører lidt teknik. Vi kørte både frie slag og plethansker med forskellige kombinationer.

Derefter kørte vi fire slags serier på plethansker. 1. venstre-højre-hock-højre. 2. venstre-højre-hock pause uppercut-hock-højre. 3. venstre-dobbelt venstre-venstre-højre-hård højre. 4. venstre-højre-bukke-hård højre.

Omkring hver 10 min. fik vi tre minutter hver hvor vi bare skulle slå lige slag og hårdt. Derudover kørte vi roning, armstrækkere og lidt slag på sæk.

Det var så de første to timer. Så gik vi over i et nyt lokale for at køre mave-balle-ryg.

Den fik fuld skrue med forskellige maveøvelser, rygøvelser og fire slags balle øvelser.

Damn jeg er træt i kroppen nu.

Nu står den bare på afslapning og hygge resten af dagen, sammen med min gode veninde Anne.... :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share