Større røv?


rasmus89
 Share

Recommended Posts

hej, ved ikke om emnet skulle placeres her, men fandt det alligevel passende...

er der nogle muligheder for at træne sin røv større uden at muskelmassen kommer til at se for voldsom ud. dette ønske kommer udfra at røven sidder på en pige som ellers ikke træner, men bare ønsker sig en større "normal røv"

nogen der ved om det er en mulighed???

Link to comment
Share on other sites

hej, ved ikke om emnet skulle placeres her, men fandt det alligevel passende...

er der nogle muligheder for at træne sin røv større uden at muskelmassen kommer til at se for voldsom ud. dette ønske kommer udfra at røven sidder på en pige som ellers ikke træner, men bare ønsker sig en større "normal røv"

nogen der ved om det er en mulighed???

Ja, ret simpelt.

Træn øvelser som squat, sumo dødløft, lunges, stivbenet dødløft, goodmornings og leg curls. Tag 2-3 af øvelserne og træn dem 3x om ugen, med forholdsvis høj volumen, hvilket vil sige 5-6set x8-10 gentagelser. Gentagelserne skal være så tunge, så der kun akkurat kan gennemføres 10-11gentagelser.

Link to comment
Share on other sites

Ja, ret simpelt.

Træn øvelser som squat, sumo dødløft, lunges, stivbenet dødløft, goodmornings og leg curls. Tag 2-3 af øvelserne og træn dem 3x om ugen, med forholdsvis høj volumen, hvilket vil sige 5-6set x8-10 gentagelser. Gentagelserne skal være så tunge, så der kun akkurat kan gennemføres 10-11gentagelser.

Rigtigt godt indlæg bortset fra at Leg Curls ikke går i glutes. :smile:

Ellers er jeg mege enig i øvelsesforslagene. Alm. dødløft synes jeg iøvrigt også går næsten lige så meget i glutes som sumoen. Men det afhænger nok lidt af stil og kropsbygning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Rigtigt godt indlæg bortset fra at Leg Curls ikke går i glutes. :smile:

Ellers er jeg mege enig i øvelsesforslagene. Alm. dødløft synes jeg iøvrigt også går næsten lige så meget i glutes som sumoen. Men det afhænger nok lidt af stil og kropsbygning :smile:

Det rigtigt, lille fejl fra mig.

Tror oxo det afhænger af stil, og din stil må siges at være lidt ved siden af det normale, no offence :smile: .

Link to comment
Share on other sites

ENINGS!!111 OL-benbøj er vejen frem.

Dybe SL-benbøjninger ville jeg mene er bedre når det er fokus på Gluteus udvikling.

Et Sl-squat ligger større stress over hoften og mindre over låret i forhold til et Ol-squat, derfor vil Sl squat være bedre til det formål.

Men derfor virker Ol-benbøj såmen også :smile:

Synes bare der er gået lidt mode i ordet Ol-benbøj. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvivl om der findes mere effektive metoder end "mine" bulgarske split squats, men til en pige, der sikkert ikke træner i center, vil jeg mene de er meget velegnede. Prøv dem selv engang gutter og se om de ikke toaster jeres glutes 2tm. Jeg fik selv røvtur af dem med 2x17,5kg håndvægte, som jeg troede skulle være en let opvarmning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share