Weightlifting from the fiery pits of HELL!


Mads Thøgersø
 Share

Recommended Posts

  • Replies 234
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Nå, så!

Så vil jeg _PRØVE_ at komme igang med at update min log igen. Træningen har ikke stået stille, kun loggen...

Jeg kører nu efter et program som en vildt hot gut jeg kender har lavet til mig, det gør mig epic-strong, og jeg er faktisk lidt bange for mig selv efterhånden!

Træning igår:

Ben foran:

50/2

75/2

95/2

110/1 - tangering af PR, men epic easy-peasy!

100/5x2

Chins OHG:

BW/7

BW/6

BW/5

BW/4

BW/4

Stem:

35/10x10

Bagefter kiggede jeg på mine søde venner træne, de er lidt stærkere end mig, men også væsentligt tykkere, jeg er nemlig stadig en smuk slank fyr på 78.5kg!

Forresten: Sidste weekend så jeg tre CrossfitTMgutter i virkeligheden, de findes altså! De var dog kun halvblods, hvilket jeg klart kunne se, fordi at de spiste kød og den ene drak også en sodavand! De var faktisk rigtig søde...

Link to comment
Share on other sites

Træk var idag lidt ved siden af i forhold til programmet, så skriver det som jeg husker det :laugh:

Træk:

30/2x4

35/2x4

40/4

45/4

50/3

55/2

60/1

65/0 D'OH!!! Hold kæft det var skidt!

Styrketræk:

20/4x4

Frivend/stødvend:

40/2x2+2

50/2+2

60/2+2

70/2+2

75/2+2

80/2+2

85/0+2

70/2+2

Ben bag:

100/10x3

Dødløft:

125/5x5

Det var en dejlig træning, men et andet sted end jeg plejer, et sted hvor (også her) de er stærkere end mig, men de vejer også mindre end mig, skidt, jeg svedte, og jeg kunne føle hvordan de kiggede på min røv når jeg kørte ben, men der var flødeboller, så det var ok!

Bagefter tog vi ud og badede i det kolde vand, vi var tuff og hoppede i to gange! COOL!!!

Link to comment
Share on other sites

Træning igår, et vildt råt sted, befolket af rå folk!

Ben for:

50/2

70/2

90/2

105/2

115/1 PR!

100/5x2 skulle have været 5 set af 3, men var krøllet i ryggen fra tirsdagens træning!

Styrketræk:

20/4x4

Styrketræk+træk:

20/3x3+3

Chins OH:

BW/5x5

Stem:

35/10x10

Og så ud og bade i det kolde vand :superman:

Startede på mit nye job i dag, det er nizzle, med robotter der genkender emner ved hjælp af billeder og sammenligning, total Bigbrother 1984 Orson 2 tha max sistems!!!1

Edited by Mads Thøgersø
Link to comment
Share on other sites

Træning fra i fredags, da jeg skulle til fæs' og først kom hjem i går klokken 18, har jeg ikke haft tid til at skrive det ind før nu.

Styrketræk:

20/2x5

25/2x5

Råtræk midt lår:

30/4

35/2x4

40/2x4

Stød:

40/2x2+2

50/2+2

60/2+2

70/2+2

80/2+2 De kørte så sindsygt dårligt at det var flovt, og alle grinede af mig, og sagde at jeg var en bøsserøv...

85/3x2+2 De var så pis' nem at jeg bollede de andre i røveren med ren win!

Ben for:

100/8x4 pis nem'

Kødløft:

80/5

110/2

130/5x5

Generalt ok træning, jeg var dog lidt for kvik i det i starten...

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning, jeg havde været til barnedåb, så havde fået vildt meget BB næring ned i kroppen, og var totalt jack'd up på chokoladekage og Faxe Kondi!!!1

Ben bag:

105/10x3 Så skide nem' at jeg troede der kun var 85 på!

Rackpulls trækfat:

80/5

100/5x12

Chin OH:

BW+5/6x2+1 havde glemt hvor mange jeg skulle køre da mit program lå hjemme, DO'H

One arm DB press!

20/5x5+3 PIS NEM'

Jeg er vildt BB og kørte DB press i bar overkrop mens der spille hardcore niggah-gangsta musik YEAAAH baby!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Kære logzebog, det er overdrevet laaaaang tid ziden jeg sidzt opdatede men here goes hi hi:

Min kropsvægt er røget op på voldsomme 83kg nu, og jeg er virkelig huge, mere huge end alle andre!

Jeg vil prøve at update min log lidt oftere nu, nok ikke med fuldt program, men lidt highlights fra træningen.

Here goes:

Eksplosive ben:

8x3 110kg

Skulle have kørt 105, men var über explossivezorz!!!

Så kørte jeg også noget dødløft, folk siger at jeg er dygtig til det!!!

5x5 150kg, det var rigtig dejligt!

Så lavede jeg nogle andre ting, og til sidst kedede jeg mig lidt, og tænkte at jeg ville prøve at hoppe lidt, det er jeg svinsk god til så jeg lavede en PR ved at lave et hop over hæk på 117.5cm, uden tilløb selvfølgelig :devil:

Link to comment
Share on other sites

Min makker og jeg var nede og træne i dag, det var hårdt! :crazy:

Vi lavede en masse dejlig teknik træning i træk, her er jeg virkeligt skidt, så det var rigtig godt at få kørt det, der var ingen kilo her.

Så kørte vi noget andet...

Herefter gik vi igang med opadstød, som jeg afsluttede med 3x2 100kg, det var jeg ganske tilfreds med! :devil:

Vi kørte nogle absurd tunge lunges, jeg er blevet ganske glad for denne øvelse!

Til sidst lavede vi nogle improviserede sidebends af en slags, det involverede nær kropskontakt :w00t: mellem mig og min makker, så det var godtrnok...

Min makker og mig mødte hinanden for mange år siden da vi kørte knallert og havde arme så tynde som småpigers håndled, det er for mit vedkommende, ifølge vægten i dag, små 20kg siden! Ohh my! :laugh:

Lidt stats for mig årgang 2000:

Overarme: 28cm

Vægt: 64kg

Styrke: Omkring ingen :tongue:

Forresten var vi ude og trille en tur i min makkers nye bil, den nye Megane, franske biler siger mig på mange punkter ikke ret meget, men den er satme pæn den bil, med fabriksmonteret skørtsæt og 16" alu, intet overdrevet eller Briandumt.

Link to comment
Share on other sites

Dejlig træning i dag, hvor vi kørte en heeeel masse øvelser!

I squat kørte jeg op til 8x120kg, det var rigtig flot klaret synes jeg selv! :smile:

Bagefter kørte vi dødløft, som jeg er vældig til, kørte en hel del 3'ere på 155kg

Så lavede vi chins med bredt overhåndsgreb, bare 5x5, det er blevet lidt tungt efter at jeg er blevet så huuuge!

Nu mener jeg så at vi kørte T-bar rows, ved ikke hvad der var på eller hvor meget jeg kørte, men det var en rar øvelse!

Vi sluttede af med nogle goodmornings på 40kg, det brændte godt og flot!

Til sidst et dejligt bad, og hjem til mad :4mewantfood:

Min makker er kun 173cm høj, det driller jeg ham tit med :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke rigtig huske så meget fra træningen i fredags, men det var ihvertfald flot!

Weekenden blev brugt til at stille op til DM i vægtløftning, og pille ned igen, grundet dette er mine knæ fuldstændig knuste, og gør lidt ondt, det er ikke videre sejt, og det lagde da også en dæmper på træningen igår...

kørte nogle sæt med eksplosive ben, de var dog ikke så vilde pga knæern.

Sø kørte jeg lidt dødløft, 5x5 155kg, det var tungt, selv for mig, men alle sagde at det var flot klaret, hvilket det jo også var :smile:

Så lavede vi noget mere, og så tog jeg hjem og sagde av mens jeg lå på sofaen og stenede FRIENDS :wub:

Noget helt andet er, i torsdags var jeg oppe i Slagelse musikhus, for at hjælpe til med en koncert, der var kun solgt 100 tickets, men det var en grønlandsk koncert = der blev drukket for 500... Det var mægtig sjovt og jeg spiste musikernes mad :4mewantfood:

Det var desværre ikke sæl, men kylling, måske derfor de ikke kunne spise så meget?

Link to comment
Share on other sites

Forresten, kære log;

I lørdags wrestlede jeg med min ven Fru Erik, ikke sådan noget Sidney Lee-pigewrestling, men rigtig mandebrydning, jeg kæmpede og kæmpede, og folk råbte at jeg var rigtig dygtig, men min ven Erik var bare meget dygtigere og stærkere... Alle 3 gange...

Til gengæld kunne jeg spise mere end ham (fordi jeg er huge).

Erik får en ren :wub::wub::wub::wub::wub: (5'er) i min rating af best friends!

Link to comment
Share on other sites

Shit, du har haft en god fremgang, IRL-friend - 3'ere på 100 kg. i stød og 5x5 med 150 kg. i dødløft er altså rigtig vildt sammenlignet med, at du, vist nok, fik underkendt 100 kg. i stød sidst.

Jeg har lavet 3'ere i vend, og 3'ere i opadstød, har ikke kombineret det endnu :laugh:

Men ja, det går bestemt fremad :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så gik der endnu et par dage med dejlig træning :wub:

For at starte med dagen tirsdag:

Det var dejlig træning, der var mange gode venner, blandt andet Allan og Alex som altid er friske :smile:

Anna og Maciej var der også, de er fra Polen, og derfor naturlige forbilleder for mange mennesker på denne jord.

Nå men vi startede ud med noget teknisk træk, ikke rigtig nogen kilo på stangen, men det kørte faktisk ok!

Næste øvelse i dagens program var opadstød, men vi tænkte, gjorde vi, at det skulle være en anderledes dag, så det blev opadstød fra nakke!

Det gik rigtig dejligt, og jeg fik opadstødt 110kg fra min store nakke :devil: ...Det filmede min makker, og denne film kan ses her;

Bagefter lavede vi en masse lækre ting som min ven Erik havde skrevet ned til mig!

Mere kan jeg ikke rigtig huske :nonono:

Så var der dagen i dag, dedikeret til død og ødelæggelse, dog uden dødløft, da vi lige går lidt let til denne i nogle dages tid.

Nogle tunge ben, det skulle der køres, og de blev tungere og tungere, og til slut blev det til 5x125kg, det er faktisk rigtig flot at køre det i squat!

Specielt med tanke på at jeg før min ven Eriks program havde en max cirka der omkring :smile:

Bagefter kørte vi en masse øvelser som min ven Erik havde skrevet til mig, det gik voldsomt for sig, og min makker droppede ud fra træningen, fordi han ikke er HELT så ligeglad med smerte og blod som jeg nu engang er.

Blandt andet blev der kørt upright rows, stille og roligt i dejligt tempo 5x15 60kg

Jeg sluttede med goodmornings, ikke ret tunge, men de gik lige i musklerne, som blev swole :w00t:

Alt i alt en god omgang, bagefter smuttede jeg i musikhuset, hvor jeg skulle køre følgespot for Carsten Bang. Jeg lærte ham også et nyt ord, dygtigt!

Link to comment
Share on other sites

Som en lille public-service kommer der lige en lille liste med hvem siger hvad fra videoen fra ovenstående indlæg:

Alex: "Tror vi pakerer bilen nede ved tanken, så går vi resten af vejen"

Allan: "Mumle mumle"

Alex: "Kom så Mads"

Allan: "Kom så Mads"

René: "Den skal være der"

Alex: "Ja ja ja ja"

René: "Det sgu stærkt nok"

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Ok hey, så i dag blev der trænet, dog lidt sent fordi min makker er funktionær = skal sutte balls på chefen = skal ofte være længere på arbejde... Men han er stadig flink!

Vi startede med noget teknisk træk, og prøvede i dag at gå lidt opad i kilo, og jeg blev faktisk glad, for min teknik holdt sig faktisk pæn hele vejen op, men selvfølgelig skal der stadig arbejdes med den :smile:

Bagefter lavede vi nogle frivend, ikke for tunge, men holdt en pæn teknik, og god fart, jeg kørte op til 4x3 80kg.

Efter frivend skiftede vi over til knikstød, med fokus på at komme hurtigt under stangen, dejlig øvelse, men den gjorde lidt av, for jeg havde glemt mine håndledsbind!

Efter dette lavede vi de dejlige supportøvelser som dagen bød på, dvs;

Lunges

leg raise

Sidebends

Lunges kørte ved med stang, 60kg, 3 gange frem og tilbage, it børns!!! Som man siger :smile:

Dejlig træning, og min makker var også happy!

Forresten, i heeele næste uge er jeg at finde på Als, aka Lols! Så ved ikke rigtig hvad træning bliver, meeen der er free food all day long, hver dag!!!1 :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share