The Gym


essensen
 Share

Recommended Posts

Eftersom billederne på The Gyms hjemmeside er mindre gode og de ikke går voldsomt meget op i markedsføring, valgte jeg at skyde nogle billeder i sidste uge så stedet kan blive set lidt rundt på nettet.

Det ligger på Rønnegade 8, 2100, kbh Ø.

Glute/ham raise + reverse hypers - der er ikke mange gyms i kbh der har dette udstyr.

2wp8ro0.jpg

Dødløftplatform

kb3bqb.jpg

Racks

a33wh.jpg

Bænke

2s60y6o.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ejeren ønsker ikke et overfyldt center, men vil have kvalitet i træningen. Det koster lidt penge.

Man må gøre op med sig selv om man vil betale 170 kr ekstra (prisforskellen ned til fitnessworld for plads og udrustning + meget kompetent vejledning.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Ser rigtig lækkert ud.

Spændende om de har deres eksistens berettigelse. Jeg forestiller mig at folk der er til den slags søger ned i foreningerne

Den slags? Man kan da lave alt slags træning der :smile:

EmilG>> Som udgangspunkt 400kr om måneden uden nogen form for binding. Hvis du er studerende kan du evt. snakke med en af centerejerne, Bertel, om at få justeret prisen lidt.

Link to comment
Share on other sites

Den slags? Man kan da lave alt slags træning der :smile:

EmilG>> Som udgangspunkt 400kr om måneden uden nogen form for binding. Hvis du er studerende kan du evt. snakke med en af centerejerne, Bertel, om at få justeret prisen lidt.

På dine billeder er de frie vægte klart mest dominerende. Der er 2 løbe bånd, 2 steppere, 2 cykler, og to spinning cykler, og nogle maskiner. Resten af billederne viser bænkpres stativer, power racks, håndvægte helt op til 80kg?? . Det ligner mere et center for en styrke løfter, end for hr og fru dk.

Link to comment
Share on other sites

Emil>> Ja, kig endelig ned (:

På dine billeder er de frie vægte klart mest dominerende. Der er 2 løbe bånd, 2 steppere, 2 cykler, og to spinning cykler, og nogle maskiner. Resten af billederne viser bænkpres stativer, power racks, håndvægte helt op til 80kg?? . Det ligner mere et center for en styrke løfter, end for hr og fru dk.

Jeg spørger igen så - hvilken slags træning kan man ikke lave der? :smile: I dit andet indlæg lød det som det kun er muligt at eksekvere én slags træning der, og det er jo ikke sandt. Udstyret tilgodeser givetvis styrkeløftere, men jeg kan ikke se noget problem i at bodybuildere og hr og fru DK ikke også kan træne der - og i øvrigt benytte noget udstyr der er i absolut topklasse? Maskine/kabel-delen er komplet nok (jeg har ikke postet pics af det hele) til hr og fru DK kan rendt rundt og hænge i disse en hel træning hvis det er ønsket. Eftersom Bertel ikke ønsker alle mulige suspekte krudtede typer i centeret er der skam grundlag nok for mennesker uden specielle ambitioner kan bruge centeret - de skal bare lige gøres opmærksom på det.

Link to comment
Share on other sites

Maskine/kabel-delen er komplet nok (jeg har ikke postet pics af det hele) til hr og fru DK kan rendt rundt og hænge i disse en hel træning hvis det er ønsket.

Men hvis det alligevel er ønsket, så har de vel ingen grund til ikke at spare pengene og blive i fitnessworld?

Centret skal vel henvende sig til den mellemgruppe, som ønsker at træne seriøst med masse eller styrke for øje, men ikke nødvendigvis ønsker at stille til konkurrencer i fx styrkeløft? Man må så håbe, at den gruppe er stor nok :smile:

Link to comment
Share on other sites

Til dels enig i det første, men hvilke faciliteter for sportsfolket er det præcist du ville ønske dig? Prowler? :smile:

Eller måske snarere vippebræt? :tongue:

Meget gerne et vippebrædt, mange bosu bolde, tekstil strimler af en art så vi (sportsfolk) kan træne i blinde, en dødløft platform, der bevæger sig fra side til side og et par usynlige ER racks.

:tongue:

Nah, tænker nu mere på det mere basale. Et område hvor man kan udfolde sig (sprinte, springtræning, tekniktræning) (er der et stadion nearby), medicin bolde og lidt andet grej. Det meste grej her er jo noget billigere end racks og vægte/stænger. Men det kræver selvfølgelig ekstra plads samt et klientel der viser interesse så det økonomisk kan forsvare sig for centerejeren.

Link to comment
Share on other sites

Havde meldt mig ind i dag hvis ikke det var for deres åbningstider. 7-20 er bare ikke foreneligt med jobbet desværre.

Er der ikke nogen der kan lokke dem til at udvide deres åbningstider lidt? 6-22 eller noget i den stil.

De er 2 ejere om at stå bag disken.

Der har været snak om at udvide, hvis man kan få nogle til at stå om aften men det er der ikke råd til lige nu.

Så snart der kommer flere medlemmer skulle det være en af prioriteterne, for de ved godt selv at det afskrækker.

Jo flere der henvender sig og fortæller dem at åbningstiderne er vigtige, jo mere, tror jeg, de er villige til at ansætte folk som en investering for at få flere medlemmer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Havde meldt mig ind i dag hvis ikke det var for deres åbningstider. 7-20 er bare ikke foreneligt med jobbet desværre.

Er der ikke nogen der kan lokke dem til at udvide deres åbningstider lidt? 6-22 eller noget i den stil.

Åbningstiderne er pr. 2/2, dvs. d.d., udvidet til 7-22 på hverdage (fredag 7-20) og er i weekenderne fortsat 9-15.

Link to comment
Share on other sites

Men hvis det alligevel er ønsket, så har de vel ingen grund til ikke at spare pengene og blive i fitnessworld?

Centret skal vel henvende sig til den mellemgruppe, som ønsker at træne seriøst med masse eller styrke for øje, men ikke nødvendigvis ønsker at stille til konkurrencer i fx styrkeløft? Man må så håbe, at den gruppe er stor nok :smile:

Præcis. Hr og Fru Danmark går jo desværre ned i Fitness DK eller Fitness World. De andre søger til Foreningerne, eller de mere "hardcore" steder som City Fitness, DHS, osv.

Men man kan da kun ønske at det pågældende sted har sin eksistens berettigelse

Link to comment
Share on other sites

Men man kan da kun ønske at det pågældende sted har sin eksistens berettigelse

I second that.

Jeg synes virkeligt centeret har en masse rigtig godt udstyr, som man ike finder meget af i "almindelige" træningscentre.

Dog tror jeg desværre ikke, at det holder længe, medmindre de har en RIGTIG god lejeaftale.

Folk som den gængse MOL-bruger er desværre ikke repræsentative for den største målgruppe - desværre er "vi" meget få, som vil elske at træne sådanne steder. Og når det er lige så dyrt at træne der, som det er i FitnessDK, SATS mm. uden at der tilbydes holdtræning, sauna, gratis træningsvejledning mm., tror jeg desværre ikke det er attraktivt nok, til at det kan køre rundt - Især når man tænker på, at der ligger både bl.a. FitnessDK, SATS og Fitnessworld i nærheden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share