MagtPrehns log


Prehn
 Share

Recommended Posts

fredagens traening:

squat:

op til 5*3reps m. 133,8

baenk m. stop:

op til 5*2reps m. 124,7

+5*3reps m. 115,6

doedloeft:

op til 5*3reps m. 124,7

+ chest supported rows, hammerchins

traenede i Flex Gym Oklahoma City. Staengerne var ret tykke, og det hele foeltes lidt tungere end de angivede kg. Manden bag disken paastod dog at staengerne kun var 45 pund paa trods af tykkelsen. jeg er dog ikke helt sikker paa det er rigtigt, da alt foeltes lidt tungere idag - det kan ihvertfald ikke skyldes jeg var plat paa dagen

Link to comment
Share on other sites

torsdagens traening, Steel Gym, New York:

squat:

op til 6*3reps m. 124,7

baenk m. stop:

op til 3*1rep m. 138,3

+ 5*2reps m. 127,0

+ 5*5reps m. 102,1 - smalt greb

doedloeft:

op til 5*3reps m. 124,7

+ yates rows, pullups

25$ for et daypass - saa var det ogsaa betalt. Krudthovedet bagved disken sagde jeg skulle kigge ud forbi disken, nar jeg var fardig - han havde en t-shirt til mig. Jeg taenkte at det da opvejede prisen noget. Det viste sig saa at da jeg nu var udenlands fra, kunne jeg faa lov til at faa en af deres t-shirts for kun 26$ og en gymbag (en pose med snore i - dem nogle af os kender fra idraet i folkeskolen) for kun 10$. Hurra hurra. jeg afslog slagtilbuddet.

Det var en broget forsamling af krudthoveder, laederboesser, grimme kaellinger, ineffektuv og potentielt skadelig personlig traening, mangekantede skiver, og bitte smaa mexicanere der ryddede op og toerrede banke og stativer af

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share