MagtPrehns log


Prehn
 Share

Recommended Posts

dagens træning:

dødløft:

op til 5*3reps m. 120

smalle stem m. stop:

op til 6*2reps m. 120

+ chest supported rows, chins, rotator

meget udramatisk træning, der stod i stærk kontrast til min formiddag, hvor jeg på min formiddags indkøbstur spotter en jagtet butikstyv, der er trængt op i en krog og er ved at gå frem mod fakta medarbejderen, der er løbet efter ham. Jeg løber straks derhen og tænker at det vel er rigeligt. Det var det ikke helt. Vedkommende forsøgte gentagende gange at stikke af og slippe fri af mine greb, men det var tydeligt han var oppe mod overmagt(prehn)en. Han forsøgte at løbe en sidste gang, men jeg fik ham igen stoppet med en blæret hood takedown, og hold ham indtil politiet ankom

Jeg modtog en flaske amarone for indsatset :-)

:superman:

:superman:

Endelig en situation hvor den smily passer til. Godt arbejde

Jeg erindrer at du også fik fornøjelsen af at stoppe et overfald på en vej engang........... er jeg helt off?

Link to comment
Share on other sites

det er korrekt, blackice. Det var på vej hjem fra nordland cup, hvor en mand var ved at tæve sin kæreste i nødsporet. Jeg hørte aldrig mere fra politiet i den sag, og vi var eneste vidner. Irriterende at spilde så meget tid dengang på at stå og vente på politiet og afgive forklaring (iøvrigt blæste det afhelvedes til). Men madammen har måske bare affundet sig med at blive pryglet i ny og næ

Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

dødløft:

op til 5*3reps m. 120

smalle stem m. stop:

op til 6*2reps m. 120

+ chest supported rows, chins, rotator

meget udramatisk træning, der stod i stærk kontrast til min formiddag, hvor jeg på min formiddags indkøbstur spotter en jagtet butikstyv, der er trængt op i en krog og er ved at gå frem mod fakta medarbejderen, der er løbet efter ham. Jeg løber straks derhen og tænker at det vel er rigeligt. Det var det ikke helt. Vedkommende forsøgte gentagende gange at stikke af og slippe fri af mine greb, men det var tydeligt han var oppe mod overmagt(prehn)en. Han forsøgte at løbe en sidste gang, men jeg fik ham igen stoppet med en blæret hood takedown, og hold ham indtil politiet ankom

Jeg modtog en flaske amarone for indsatset :-)

:superman::superman::superman::superman::superman:

Repped for batman/superman/spiderman awesomeness :devil:

Link to comment
Share on other sites

Onkel T <-- jeg følte mig sådan lidt mere Brock Lesnar agtig, fra inden han blev syg. Både fordi jeg havde en Brock Lesnar T-shirt på, men også fordi jeg var ekstremt fysisk overlegen, og kunne gøre fuldstændig hvad der passede mig i grapling gamet

tirsdagens træning:

squat:

op til 2*2 m. 160 (bælte)

smalle stem m. stop:

op til 5*2reps m. 120

dødløft:

op til 2*2reps m. 160

+ yates rows

jeg blev ramt af forkølelsen tirsdag aften i sidste uge, med tiltagende styrke. Jeg har bare ventet med træning til jeg var nogenlunde frisk. Startede blødt ud idag

Link to comment
Share on other sites

onsdagens træning:

bænk m. stop:

op til 1*1 m. 135

bænk m. trøje m. stop til 8cm klods:

op til 1*2reps m. 190

smalle stem m. stop:

op til 7*3reps m. 120

dødløft:

op til 5*2reps m. 160

+ oh squats, yates rows, band pullaparts.

Troede ikke jeg skulle i trøje mere, men der mange afbud og meget inaktivitet i HSF for tiden. Formanden er tilmed IGEN gravet frem til formålet, og kommer efter sigende til træning på fredag :shock:

Ligaholdet bliver faktisk lidt retro

Link to comment
Share on other sites

mandagens træning:

squat:

op til 1*2reps m. 190 (bælte)

bænk m. stop:

op til 1*1 m. 137,5

bænk m. strøje m. stop:

op til 1*1 m. 180 til 4cm klods

bænk m. stop:

op til 6*2reps m. 130

+ yates rows, bendover laterals

hård dag mentalt, da der var fyringsrunde på arbejdet. Heldigvis blev jeg ikke fyret, men der røg en del i finansministeriets største fyringsrunde til dato. Det var bestemt noget man gerne ville have været foruden

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share