Allerup


allerup
 Share

Recommended Posts

Nå, men hvad er nu DET for en signatur, du har fået dig, Alleråp? Du har glemt hende med pagehåret.

Får du styrketrænet? Skal vi ikke snart se, hvor meget dine tændstikarme kan bænke? :rolleyes:

Ja, men jeg tyvstjal den fra et indlæg som hem den baskede lavede...

Ang. styrketræningen: går først i gang i næste uge... Men angående bænkningen kan jeg da røbe, at jeg for tiden kan klare ca. 8 x 50-55 kg... Det havde du nok ikke regnet med...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 395
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tirsdag 20. maj.

1 t 48 min, 58 km.

Samtlige km kørt i pivøs regnvejr, men ved I hvad? Nu er jeg faktisk ved at have vænnet mig til det, og fundet ud af, hvaffor noget tøj der duer, og hvis så man kan finde nogle veje hvor man ikke punkterer, ja så er det faktisk lidt skægt at køre i regnvejr af og til...

Sært :blink: ...

Nu huskede jeg osse at se Giro'en, og der lykkedes det Kurt Asle at vinde, så det var da en helt hyggelig dag...

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 21 maj

2 t 1 min 62 km.

For en gangs skyld var der tørvejr i dag.

Så har jeg i øvrigt besluttet mig for at købe en Boreas Aqua ramme. JEg kan få en model fra sidste år inkl. RItchey WCS sadelpind og ultegra krankboks for 7000, så det er da en ok pris. Nu skal jeg bare lige vente til det bliver pay-day, så SUstyrelsen kan få lov at være med til at finansiere indkøbet.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 22. maj

2t, 64 km...Solo (som sædvanligt :( )

Ve' I hva? Jeg tror fanme Ziggymunds tonsertræning er begyndt at virke... Der er knap så meget :chicken: i modvinden, og bakkerne synes jeg osse er begyndt at gå bedre. Ruten i dag var i kuperet terræn, med modvind ud, og omvendt hjem, og det gik sgu godt i dag... Godt så... Jeg kan dog ikke tage mig samen til at komme op i det lokale jern-center, men måske får jeg taget mig samen en dag. Men det er jo heller ikke nemt at nå både at gå i skole, passe arbejde, cykle osv...

Se hvad jeg har lavet

Link to comment
Share on other sites

allerup han keeeeder sig på sit arbejde...

Han har heller ikke været på geden siden i torsdags, og der er over en time til han har fri... Og der er heller ikke nogen han gider smide dyr i loggen hos, så han snupper lige en giraf selv.

galleri2_lodret_giraf_6.jpg

Link to comment
Share on other sites

allerup han keeeeder sig på sit arbejde...

Hm!

Han har heller ikke været på geden siden i torsdags

Hvad siger din madamme til at du omtaler hende sådan?? :lol:

Og der er heller ikke nogen han gider smide dyr i loggen hos

Nånå!!

Er der ikke TV, så du kan glo flimmer, når du er natpotte?

Link to comment
Share on other sites

Ve' I hva? Jeg tror fanme Ziggymunds tonsertræning er begyndt at virke... Der er knap så meget :chicken: i modvinden, og bakkerne synes jeg osse er begyndt at gå bedre.

Den tålmodigt udholdende belønnes (næsten) altid :)

Hva' øh, kører du ikke løb for tiden???

Ziggymund :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hva' øh, kører du ikke løb for tiden???

Ziggymund :wave:

Næh, desværre, først var det fordi det foregik på fyn, så var der noget andet i vejen, og i weekenden måtte jeg arbejde... Men på søndag: afsted til Randers, og weekenden efter har vi bestilt værelse på Silkeborg vandrehjem, så vi kan være udhvilede når vi kører løb i Viborg og Hammel...

Mandag 26. maj

2t 5 min, 66 km...

Diverse intervaller...

Link to comment
Share on other sites

1. juni, løb i Randers

Jep, masser af lærepenge dér... Stod af på anden omgang, efter 70 km og ca. 1 t og 50 min. Hele 2. omgang gik med at blive sat, det startede faktisk med forældrespurten efter 1. omgang (forældrespurt er når folk kører som død og helvede uden at der er nogen gevinst i sigte... Foregår tit når målstregen krydses)...

Jeg kom dog op igen 3-4 gange, men til sidst var det altså slut, da jeg blev hakket af på den sidste bakke inden mål, og de satte ind med forældrespurt nummer to foran i feltet...

Nu kan man så sidde og analysere, og det vil jeg så gøre:

1: Dårlig kost de sidste par dage (har været på arbejde eftermiddag og aften, og så spiser jeg ikke rigtigt)

2: Manglende form

3: Manglende modstandskraft mod :chicken:

Facit: Tag dig sammen allerup!

Link to comment
Share on other sites

Hvad pokker mener du? Stopper du loggen eller stopper du med at cykle? Jeg synes ikke nogen af tingene :(

Næh, så drastisk er det nu ikke...

"Stopper du med at cykle?"... Du kunne lige så godt spørge om jeg stoppede med at trække vejret :lol: ...

Edited by allerup
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share