Allerup


allerup
 Share

Recommended Posts

  • Replies 395
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, det siger jo alt... Mon man skal afmontere den lille klinge for at spare vægt??

Tjae, med mindre det blæser en stiv pellikan, så får du ikke meget brug for den lille sveske.

Men jeg tror ikke det bliver en massespurt. Hernings begynderdrenge har en masse, de skal have bevist. Jeg gætter på en masse udbrudsforsøg.

Link to comment
Share on other sites

Skulle egentlig have ladet op i dag, men det kan man jo også gøre på en cykel! Sådan som vejret er i dag B) kunne jeg altså ikke holde mig hjemme...Derfor:

Dagens træning:

1 t 33 min, 45 km... Kørt på absolut lavintensitet... Og nu skal stængerne bare op på bordet indtil vi skal ud og ha en lille vaffelis senere B)

Link to comment
Share on other sites

Forresten, så ville jeg holde øje med Palle Jørgensen fra Herning i begynder. Han blev uheldigt/dumt kun nr. 3 sidste år, og har svoret et bedre resultat i år.
Men jeg tror ikke det bliver en massespurt. Hernings begynderdrenge har en masse, de skal have bevist. Jeg gætter på en masse udbrudsforsøg.

Hate to say I told you so, but I told you so! ;)

Men bare rolig. Han er oppe i C-klassen nu.

Forresten så vandt min træningsmakker i æ center hovedfeltets spurt i A-klassen! MEGA flot! B) B) B) Han har næsten ikke cyklet i år, og han har været konstant syg de seneste 2 måneder. Desuden har han taget 14kilo på i løbet af vinteren (primært muskler). Han gjorde sgu sin træningsmakker stolt! ;)

Link to comment
Share on other sites

Men jeg tror ikke det bliver en massespurt. Hernings begynderdrenge har en masse, de skal have bevist. Jeg gætter på en masse udbrudsforsøg.

Hate to say I told you so, but I told you so! ;)

Men bare rolig. Han er oppe i C-klassen nu.

Hm... Der blev godt nok kørt stærkt...

Da der var nogen der valgte at styrte foran mig, kom jeg fra feltet, og nåede ikke op igen...

Så'n er livet...

1t 5 min, 40 km...

Efter hånden som folk får kørt nogen løb, må man da håbe de lærer at køre på cykel... For de kører godt nok som en sæk kartofler....

Link to comment
Share on other sites

Hm... Der blev godt nok kørt stærkt...

Da der var nogen der valgte at styrte foran mig, kom jeg fra feltet, og nåede ikke op igen...

Så'n er livet...

1t 5 min, 40 km...

Efter hånden som folk får kørt nogen løb, må man da håbe de lærer at køre på cykel... For de kører godt nok som en sæk kartofler....

Det er sgu uheldigt. Jeg kan kun trøste med at sige, at sådan er det altid i foråret, og det plejer altid at blive bedre senere hen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

1 t 30 min, 46 km.

I dag var jeg lige ude og rulle en tur. Da jeg er lidt irriteret over min manglende evne til at hente feltet igen, må jeg nok tage min træning op til revision. Jeg tror jeg har kørt for meget lavintensitet, hvilket hævner sig når der bliver rykket, hvilket der konstant gør i løb. Derfor:

I gang med intervaller fra næste uge, og så skal jeg også gerne have lidt mere styrke i benene, så jeg kommer nemmere over bakkerne. Hvilket jeg jo nok får brug for i Vejle den 26., for ikke at nævne vores eget løb den 3. maj, som er én lang bakke...Iøvrigt, så bliver jeg nok sat af i Vejle, så er I forberedt :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig kørt i det område, hvor løbet foregår. Jeg tror faktisk ikke der er nogle "helt vilde" bakker. Prøv at gå ind på www.grejsdalsloebet.dk Der er højdekurver over de fleste bakker omkring Vejle. De bakker som du muligvis skal over, eller køre ned ad, er Gl. Koldingvej 1.050m 6% , Højen Skovvej 1.050m 6% , Sandagergård 550m 11%. Jeg er ikke en ørn til kort, men jeg er næsten helt sikker på at du skal forcere Højen Skovvej. Men det er ikke så slemt. Jeg er ikke helt sikker på, om i skal ned eller op af de to andre, eller om i overhovedet møder dem.

Link to comment
Share on other sites

Jo, der er en led krabat af en bakke ca. 4 km. før mål i Vejle, desuden en længere bakke ude på ruten, som jeg husker det ca. 10 km. efter mål.

Vejles rute er helt sikkert en af de mest bakkede i DK - Pøt Mølle i Hammel er dog lidt ledere hvis du spørger mig :D

Link to comment
Share on other sites

Jo, der er en led krabat af en bakke ca. 4 km. før mål i Vejle, desuden en længere bakke ude på ruten, som jeg husker det ca. 10 km. efter mål.

Så ved jeg da hvor jeg nok bliver sat... :( :(

Fastlegs--> Har du kørt i Frederikshavn? Ruten heroppe er da osse temmelig ond...

Link to comment
Share on other sites

Da der var nogen der valgte at styrte foran mig, kom jeg fra feltet, og nåede ikke op igen...
Hold dig oppe foran. Det kræver ikke de store armbevægelser at holde sig oppe foran i begynderfeltet. Fordelene er at du undgår styrt og sparer en masse kræfter ved at komme hurtigere gennem svingene. Du har sikkert allerede oplevet den elastikkørsel der er nede bag i feltet efter svingene. Og igen: Hold dig oppe foran! Det kan ikke siges nok gange... B)
Her er jeres udsendte medarbejder under opvarmningen i Herning:

(Ham med fortænderne og gul/røde ærmer)

Og fint flankeret af mine kvindelige klubkammerater Ane, Lotte og Sanne B)

Med venlig hilsen

Jesper

Link to comment
Share on other sites

:bump:

Dagens ret:

2 t 33 min, 78 km. Takket være den evige østenvind blev 10-15 km kørt i medvind, og resten i side- og modvind. Der var et par gode intervaller 4x :blink: på den uofficielle allerup'ske skala.

(Svarer til :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:)

Træning i dag: :blink::blink::blink: ...

Edited by allerup
Link to comment
Share on other sites

I dag blev det til 2 omgange på løbsruten samt lidt opsamling af folk inden..

1 t 43 min, 53 km... Nogen gode TUAH* oplevelser på diverse knolde, fuck det bliver ondt at køre løb her den 3. maj :(

Dagens træning: :blink::blink::blink::blink:

*Tungen Ud Af Halsen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hvad har du gang i? Er du stukket af til syden med din dyresamling eller er du bare træt eller cykler du hele tiden?

Ziggymund :wave:

Jeg er desværre stadig i dyngvåde Fr.havn...

Min pc har været død den sidste uge, så det har været noget med at låne computer rundt omkring... Regner dog med at genoptage loggen fra i morgen...

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

9 timer, 8 formateringer, 2 bundkort

Meget frustrerende træning i dag, altid noget at vejret var med, tørvejr inden døre...

Flere gange var jeg i udbrud, men blev hentet af realiterne hver gang, men nu kører det vist...

vurdering: -3.000.001 x :banana: = -4 x :blink:

Link to comment
Share on other sites

interessant regnestykke:

en :banana: = 1,3333328888890370369876543374486 :blink:

Og hvor vil jeg så hen med det, spørger du måske.

ANER det ikke, men mystisk det er det!!!

Ja, der gik sgu inflation i den...

Nå nok om det,

Dagens træning

2 t 13 min, 69 km

Skulle lige e tur til Aalbæk og hente feriepenge, og så kan man jo godt køre stærkt når der hænger en check foran næsen. :rolleyes:

Jeg kørte lidt intervaller, 4 x 5 min, med 3 min rul imellem. Når jeg ikke lige kørte interval, kørte jeg almindeligt stærkt så det var en hård tur. Kan mærke at intensiteten begynder at gå op, og jeg har lissom kraft til at træde lidt mere :sneaky: . De sidste 15 km hjem var der hele tiden optræk til krampe i den ene læg, og nu er jeg fuldstændig bombet, så jeg næsten er for træt til at åbne min KungFu is.

Så de næste to dage står den på afslap, så jeg er klar til dobbeltløb i weekenden, tyder iøvrigt på møgvejr a la Vejle :( (Stod af efter første omgang grundet den umiddelbare livsfare der var ved at køre i begynderfeltet i regnvejr...) men lørdag er jeg jo på hjemmebane, og så vil jeg jo gerne vise en god indsats.

AUS: :blink::blink::blink::blink::blink::blink:

(svarer til :banana: :banana: :banana: :banana: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share