Allerup


allerup
 Share

Recommended Posts

  • Replies 395
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nice fotos .... og så ser du jo ikke helt så pelset og vaskebjørnsagtig ud, som jeg havde troet. :tongue:

Guess what! Jeg har knipset fotos med mit nye digitalkamera og fremfor at poste fotos der, hvor man ville forvente dem (min egen log), så får du her mdk' kagearm. Jeg behøvede ikke zoome ret meget :)

post-12-1049533937.jpg

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Men nu skal det hele jo ikke gå op i cykling...

Når vi ikke sov eller åd var der osse tid til at nyde solen... Hvor mange af jer sad sådan her i marts måned?? B)

Det ved jeg ikke men i dec./jan./feb. ...... havde min trænings makker og jeg sådan et vejr. ;)

post-12-1049536004.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fucking møgblæsevejr

Dagens træning:

1 t 56 min, 54 km... Skule ha kørt intervaller, men det forbandede modvind gjorde det komplet umuligt at køre på cykel, så dem opgav jeg... Bankede alligevel oppe omkring AT hele tiden... Sådan en dag er sgu irriterende... Øv :angry:

Link to comment
Share on other sites

Fucking møgblæsevejr

Dagens træning:

1 t 56 min, 54 km... Skule ha kørt intervaller, men det forbandede modvind gjorde det komplet umuligt at køre på cykel, så dem opgav jeg... Bankede alligevel oppe omkring AT hele tiden... Sådan en dag er sgu irriterende... Øv :angry:

Hva' så, skal du ha' en tudekiks :chicken:

Ziggymund :wave:

Link to comment
Share on other sites

"Fucking møgblæsevejr"

Jeps!

Kørte indledningsløb for de lokale klubber i dag, var (ligesom mange andre)en tur ude i rabatten og "grave grus" - kastevinde er sku ik' nogen god kombination med rulleskift :D

Sidder her og støtter mig op ad computeren - damn jeg er træt!

Link to comment
Share on other sites

Totalt irriterende møgpisvind...

Jeg gider slet ikke skrive om dagens træning.. Nåeh jo, lidt da... Kom af sted sammen med tre andre, hvor de to altid skal prøve hinanden af. Desværre er de begge to stærkere end mig, så det var da et helvede at prøve at køre med der.. Derfor vendte jeg cyklen efter 20 km, og vendte snuden hjemad, godt irriteret...Kan de for fanden ikke bare lægge arm en gang for alle, og få det overstået? <_<

Med det formål at blive optaget i MUBSVET, vil jeg pr. dags dato vurdere min træningsindsats ved hjælp af indpakkede naturprodukter

Dagens træning: :banana: ... For det var træls

Edited by allerup
Link to comment
Share on other sites

Nåååååeeee hvor er det synd for dig :chicken::chicken::chicken: :D

Mon ikke vi kan skillinge sammen til en hel pakke tudekiks, mindre kan vist ikke gøre det :tongue:

Ziggymund :wave:

PS. Hvis vejret ødelægger din motivation, så prøv 30-45 min. for fuld skrue på traineren eller tage en spinningtime. Dejligt varmt og 10x bedre end at ligge ude på landevejen og være småsur :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Ziggy, hvor kan jeg købe de der tudekiks. Har lige tilbragt weekenden i det sønderjyske. Her blæser simpelthen en mindre pelikan, så selvom jeg har slæbt cyklen med den hele lange vej fra Hovedstaden så er det eneste jeg har trænet trygge- og synkemuskulatur. Nå hvad betyder det at man ikke får trænet når man så til gengæld æder 3 gange så meget som man plejer :o

Sander

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke vi kan skillinge sammen til en hel pakke tudekiks, mindre kan vist ikke gøre det :tongue:

Kan jeg bruge Tuc saltkiks til formålet? Dem har jeg nogen af, og så kan i jo bruge pengene til nogle mere Jernmandsagtige ting... Såsom køller I kan slå hinanden i govedet med, så I kan se hvem der har den tykkeste skal! :smashtard: :smashtard: :nahnah:

Link to comment
Share on other sites

Hej Ziggy, hvor kan jeg købe de der tudekiks. [klip] det eneste jeg har trænet trygge- og synkemuskulatur.

Tudekiks er sgu' da til at tørre øjnene med, ikk' proppe i kæften :teachingfinger: :tongue:

De fås i supermarkeder, dem med extra klid og ingen fedt skulle være rigtig effektive

Ziggymund :wave:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Nu med banan

Da jeg lissom ikke orker køre langt lige nu tog jeg ud på en bakke der ligger 7 km væk. Her er en rundstrækning på ca 3 km. Den fyrede jeg rundt på 10 gange og tøffede hjem igen. Så det blev til 10 iorden-intervaller.

Og nu:

:banana::banana::banana:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share