Allerup


allerup
 Share

Recommended Posts

  • Replies 395
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

God tur i morgen, lad nu være med at hænge oppe hele natten. Gør alt klar i aften, få noget ordentligt fodder og gå tidligt i seng (jeg skal starte kl. 8.06 :angry: )

Husk for alt i verden at sætte dit nummer stramt på. Et nummer der enten blafrer eller sidder skævt er virkelig, virkelig dårlig stil B)

Ziggymund :wave:

Link to comment
Share on other sites

God tur i morgen, lad nu være med at hænge oppe hele natten. Gør alt klar i aften, få noget ordentligt fodder og gå tidligt i seng (jeg skal starte kl. 8.06 :angry: )

Husk for alt i verden at sætte dit nummer stramt på. Et nummer der enten blafrer eller sidder skævt er virkelig, virkelig dårlig stil B)

Ziggymund :wave:

Geden er klar, sengen er redt, maden er i gryden, nummeret er på trøjen, stramt som en 15 års...nåja, det eneste der nok ikke er klar er nerverne, men mon ikke jeg får styr på dem inden starten til direktørtid kl 10.42.

Fistandosv. har du fået fingre i en startliste for Hobro?

Link to comment
Share on other sites

Ja, så er jeg hjemme fra Hobro...

Løbet var en blandet fornøjelse, benene var i orden, men det var mine medkombatanters køreevner ikke, så jeg røg med i et styrt med ca. 10 andre... De fysiske skader begrænser sig til en skrammet hofte + knæ, samt diverse ømme lemmer...

Efter styrtet skulle jeg først have rettet styret og grebene ind og vredet en bremse på plads, så det var ikke til at hente feltet igen...

Det var fandme ærgerligt at ryge ned på sådan noget, for benene var i orden, og jeg kunne sagtens have været med hjem de sidste 30 km. Men nu må jeg bare have revance i Herning på torsdag... Forhåbentlig lærer folk at køre på cykel inden for ikke alt for mange løb, for i dag så jeg tre styrt inden jeg selv røg ned i det fjerde...

Det første var iøvrigt lidt "skægt": Der var en der lå lidt foran feltet, og på anden omgang skulle vi lige efter målområdet dreje ved to heller...Manden lå helt alene med fri udsigt, og hvad er så mere nærliggende end at stå på snotten over helle-anlægget...Den stakkels hjemmeværnskone der stod og dirigerede var ved at blive tromlet ned af 1 stk. flyvende rytter inkl. cykel.. Mon han sad og skrev sms'er?

Link to comment
Share on other sites

Op på rammen igen. Det hører heldigvis til sjældenhederne at man styrter i 2 løb i træk, så fuld gas på torsdag.

Det skal den osse ha... Min taktik med at gemme mig midt i feltet slog lidt fejl, så på torsdag vil jeg forsøge at holde mig oppe foran i feltet, hvor der ikke bliver kørt så slingrende...

Den ene af de to andre fra NBC blev tier, mens den anden røg ned i samme styrt som mig, så der er da chancer for at få point, men nu røg ca. halvdelen af feltet osse fra undervejs pga. styrt og almindeligt svagsind..

Link to comment
Share on other sites

Nu er begynderfeltet jo heller ikke lige kendt for rytternes evner på en cykel (og her tænker jeg SPECIELT på ballancen)  

Desuden er årets første løb gerne lidt uroligt - det var ikke meget bedre i c-klassen  

Hehe... Nej, jeg kan faktisk ikke huske et eneste år, hvor der ikke var styrt i begynder i årets første løb.

Jeg skal forresten køre med i førevognen for B-klassen på torsdag. Jeg får fri fra arbejde klokken 6 og skal op klokken 8!!!

Goddag 1 times søvn! :dead: :dead: :dead:

Link to comment
Share on other sites

Tror måske jeg er rendt ind i et problem...

I søndags slog jeg knæet i styrtet. Der kom så en kæmpe bule lige under knæet, og nu er det fandme ømt. Jeg var lige nede i byen på min "transport"-cykel, og fandt ud af, at jeg ihvertfald ikke kan træde stående, mens jeg kun lige kan holde den gående siddende...

Derfor: Absolut hvile, så knæet kan få ro til torsdag...

Nogen der har prøvet at slå knæet på dette sted??

Link to comment
Share on other sites

Der hvor du har slået dig, er det lige under knæskallen eller er det omkring knoglen der sidder lige omkring knæet? Da jeg styrtede (eller væltede) slog jeg mig nemlig omkring knoglen og jeg tror at det er grunden til at jeg har haft ondt i knæet de sidste dage. Men hvis det bliver ved med at gøre ondt, så offer de par hundrede kroner det koster at tage til fysioterapeut. Eller prøv at skriv til Jøgge her på MOL, han er uddannet fysioterapeut.

Link to comment
Share on other sites

Ingen grund til at være urolig for knæet. Var lige på geden i dag for at teste:

Dagens træning:

2 t 5 min, 62 km. Fælles træning

Kørt med lavintensitet de første 40 km, mens der var knald på de sidste 20. Jeg mærkede overhovedet ikke noget til benet, så der er bare knald på i Herning B)

Fistandantilus: Hvordan er ruten? Har set kortet over den, men er der nogen knolde? Hvor skal jeg slå til? :D

Link to comment
Share on other sites

Fistandantilus: Hvordan er ruten? Har set kortet over den, men er der nogen knolde? Hvor skal jeg slå til?

Mange knolde... Lad mig se... Ruten er flad i starten, så udligner den sig lidt og bliver mere flad. Da man så ikke tror, ruten kan blive fladere, begynder den faktisk at hælde lidt nedad! :retard: :lol: :lol:

Ej, ruten er temmelig flad, men efter en kvart omgang kommer Sinding, hvor der er lettere kuperet. Ikke noget vildt. Lidt længere ude på ruten er der også en mindre knold, men igen ikke noget at tale om.

Ruten tilbage i ´01 var bedre. Jeg kan i hvert fald huske det var et hårdt løb. Måske også fordi vi skulle køre +140km i pis-øs-regnvejr! :retard: Jeg frøs i hvert fald så meget, at jeg sente min mor op efter præmien! :lol: :lol: ;)

Den helt gamle rute var dog bedst. Det var den med trehøje. :)

Link to comment
Share on other sites

Mange knolde... Lad mig se... Ruten er flad i starten, så udligner den sig lidt og bliver mere flad. Da man så ikke tror, ruten kan blive fladere, begynder den faktisk at hælde lidt nedad! :retard: :lol: :lol:

Ja, det siger jo alt... Mon man skal afmontere den lille klinge for at spare vægt?? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mange knolde... Lad mig se... Ruten er flad i starten, så udligner den sig lidt og bliver mere flad. Da man så ikke tror, ruten kan blive fladere, begynder den faktisk at hælde lidt nedad! :retard: :lol: :lol:

Ej, ruten er temmelig flad, men efter en kvart omgang kommer Sinding, hvor der er lettere kuperet. Ikke noget vildt. Lidt længere ude på ruten er der også en mindre knold, men igen ikke noget at tale om.

Det ligner jo endnu en massespurt i BEG medmindre der er lidt sidevind. Hvordan er Allerup i en spurt?

Ziggymund :wave:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share