BBLOG! Bloody Beautiful Large Organ Guy!


AndersL
 Share

Recommended Posts

Jeg er lidt i tvivl om du kan tåle det, men jeg samler lige op og roser dig for; dit træningsresultat, jeres nye site, dine billeder og så ikke mindst din log. Jeg synes virkelig det er så godt gået på alle fronter, at rødmen burde kunne ses gennem de sorte kinder. :wink:

Mange, mange tak! :smile:

Der er stadig så meget FatboyInside™ at jeg tror jeg holder mig i kontakt med jorden, bare lidt endnu… :wink:

Link to comment
Share on other sites

WSB Powerbuilding

Box Front Squat

10r @ 50kg

3r @ 60kg

3r @ 65kg

3r @ 70kg

3r @ 75kg

3r @ 80kg

3r @ 85kg

3r @ 90kg

3r @ 95kg

3r @ 100kg

Der havde nok været til lidt flere kilo, men vi var kommet lidt sent igang, så der var ikke tid til mere. Rigtig, rigtig fin omgang og jeg er yderst tilfreds med styrken i mine tynde stænger. :smile:

RDL (ss1)

6s x 6r @ 120kg

Lying Leg Curl (ss1)

6s x 20r @ 15kg

HS Unilateral Plateloaded Row

5s x 10r @ 75kg

HS Unilateral Pulldown

5s x 10r @ 41kg

HS Unilateral Curl aka Mount Ventoux aka Hiroshima & Nagasaki

5s x 10r @ 40kg

Rigtig, rigtig fin træning. Kom sent igang, og blev nødt til at skære lidt læg fra, men alt i alt godt. Der kom en gut hen og brokkede sig til AJ fordi han talte for højt?!! blink.gif Vi tæller altid ned for hinanden på 20 repperne, men det var åbenbart til gene for HELE centeret fordi AJ talte for højt! WTF?! Da jeg var færdig spurgte jeg AJ hvad der skete (Jeg havde ikke helt registreret det), hvorefter jeg brokkede mig (meget) højlydt over at det var et træningscenter og ikke et plejehjem eller en kirke. Af én eller anden grund kom gutten ikke hen og sagde noget til mig efterfølgende… Hvis man ikke kan leve med at andre laver larm når de træner, må man enten træne med hørebøffer eller træne hjemme i sin egen garage. Jeg larmer ikke unødigt, men der bliver heppet og jeg kan ikke undgå at udstøde sære lyde når det begynder at brænde.

Link to comment
Share on other sites

Box Front Squat

10r @ 50kg

3r @ 60kg

3r @ 65kg

3r @ 70kg

3r @ 75kg

3r @ 80kg

3r @ 85kg

3r @ 90kg

3r @ 95kg

3r @ 100kg

Der havde nok været til lidt flere kilo, men vi var kommet lidt sent igang, så der var ikke tid til mere. Rigtig, rigtig fin omgang og jeg er yderst tilfreds med styrken i mine tynde stænger. :smile:

Ser bestemt fornuftigt ud! Hvordan reagerer ryggen på frontsquat?

Rigtig, rigtig fin træning. Kom sent igang, og blev nødt til at skære lidt læg fra, men alt i alt godt. Der kom en gut hen og brokkede sig til AJ fordi han talte for højt?!! blink.gif Vi tæller altid ned for hinanden på 20 repperne, men det var åbenbart til gene for HELE centeret fordi AJ talte for højt! WTF?! Da jeg var færdig spurgte jeg AJ hvad der skete (Jeg havde ikke helt registreret det), hvorefter jeg brokkede mig (meget) højlydt over at det var et træningscenter og ikke et plejehjem eller en kirke. Af én eller anden grund kom gutten ikke hen og sagde noget til mig efterfølgende… Hvis man ikke kan leve med at andre laver larm når de træner, må man enten træne med hørebøffer eller træne hjemme i sin egen garage. Jeg larmer ikke unødigt, men der bliver heppet og jeg kan ikke undgå at udstøde sære lyde når det begynder at brænde.

OMG det er en af grundene til at jeg har det rigtigt stramt med at træne i de store kæder. Hold da fast en douche!

Link to comment
Share on other sites

Ser bestemt fornuftigt ud! Hvordan reagerer ryggen på frontsquat?

Min ryg elsker det! Når jeg får stangen op foran er det meget nemmere for mig at stabilisere med maven og ikke svaje for meget i ryggen. Jeg prøvede for et par uger siden at powersquatte, det føltes virkelig skidt.

OMG det er en af grundene til at jeg har det rigtigt stramt med at træne i de store kæder. Hold da fast en douche!

Super douche! Specielt fordi flere andre har kommenteret på at vi bringer en rigtig, rigtig god stemning til morgenholdet! Der var også en gut over og kommentere "Nå der fik i nok en rigtig morgenrøffel?!".

Det er satme en lækker side i har lanceret! I like it alot!

Mange, mange tak. :smile:

Link to comment
Share on other sites

WSB Powerbuilding | Presstruktur | Triceps Fokus

Incline Bænkpres

3r @ 70kg

3r @ 75kg

3r @ 80kg

3r @ 85kg

3r @ 90kg

3r @ 95kg

3r @ 100kg

3r @ 105kg

2r @ 110kg

OH Lockouts (ss1)

6s x 6r @ 90kg

Overhead Rope Extension (ss1)

6s x 20r @ 40kg

Flyes

5s x 10r @ 38kg

3D Laterals

5s x 10r @ 16kg

Floating Crunches

20r @ 16kg

Dips

23r @ BW

Faktisk en virkelig, virkelig fin træning. Det var dog super, super koldt i centeret og jeg blev aldrig rigtig varm! dry.gif Resten af ugen må jeg hellere pakke mig godt og grundigt ind.

Lyder godt! Jeg har lidt samme oplevelse. Har du prøvet Zercher squats?

Jeg har prøvet dem engang for længe siden, men såvidt jeg husker dømte jeg dem ude da det blev en tand FOR funktionelt! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Incline Bænkpres

3r @ 70kg

3r @ 75kg

3r @ 80kg

3r @ 85kg

3r @ 90kg

3r @ 95kg

3r @ 100kg

3r @ 105kg

2r @ 110kg

Fin omgang!

Jeg har prøvet dem engang for længe siden, men såvidt jeg husker dømte jeg dem ude da det blev en tand FOR funktionelt! :tongue:

Haha ja det er rigtigt. Man ligner også lidt en tosse når man laver dem, men ryggen er helt lige og maven bliver straffet.

Link to comment
Share on other sites

WSB Powerbuilding | Trækstruktur | Lat fokus

Snatch Grip Deadlift

3r @ 100kg

3r @ 110kg

3r @ 120kg

3r @ 130kg

3r @ 140kg

3r @ 150kg

3r @ 160kg

Neutral Wide Grip Pullups (ss1)

6s x 6r @ BW+10kg

Straight Arm Pulldown (ss1)

6s x 20r @ 2x16,25kg

Leg Extension (ss2)

5s x 10r @ 65kg

Leg Curl (ss2)

5s x 10r @ 55kg

Lying Cable Curl

5s x 10r @ 36,25kg

Seated Calf Raise

5s x 10r @ 140kg

Selvom jeg var pakket ind i skiundertrøje og lange bukser var det STADIG pissekoldt her til morgen! De havde så samtidig pillet loftet ned i centeret, så der var støvet som fuck, der blæste da også KOLD luft ud af ventilationsanlægget! Træningen var faktisk rigtig god, men jeg kan godt mærke at kroppen ikke yder optimalt ved så lave temperaturer. Slet ikke samme overskud som sidste uge, på trods af at kosten faktisk har været mere optimal denne uge.

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

WSB Powerbuilding | Presstruktur | Skulder Fokus

Bænkpres

10s x 10r @ 95kg

Supernemt! Kan snildt nappe 100kg næste gang! :w00t:

DB Shoulder Press (ss1)

4s x 6r @ 34kg

Seated Side Laterals (ss1)

4s x 20r @ 10kg

Æ'g sjåw! Nø hvor det brændte!

Cable-X Machine

2s x 10r @ 21kg

14r @ 21kg ƒ

Lying DB Triceps Extensions

3s x 10r @ 26kg

Træningen blev kørt lidt kort. Jeg var kommet temmelig sent iseng og fik allerede igår overtalt de andre til at træne kl 7. Der var stadig isvinter i centeret og det gør det altså VIRKELIG svært at holde højt tempo! Normalt ville vi have nået fuldt fredagsprogram på en time.

Link to comment
Share on other sites

WSB Powerbuilding | Bener'n | Hammie Fokus

Front Squat m Løse Wraps

10r @ 60kg

5r @ 80kg

5r @ 85kg

5r @ 90kg

5r @ 95kg

5r @ 100kg

5r @ 105kg

Fandt mine gamle wraps frem her forleden og tænkte de ville være gode at have på, når nu der er minusgrader i centeret. Det var de også knæene blev bestemt holdt varme. De var dog meeeget løst bundet og gav ikke det vilde pop i bunden, men alt i alt var det lige som det skulle være. :smile:

RDL (ss1)

6s x 6r @ 125kg

Lying Leg Curl (ss1)

6s x 20r @ 17,5kg

HS Unilateral Plateloaded Row

5s x 10r @ 80kg

HS Unilateral Pulldown

5s x 10r @ 44,5kg

HS Unilateral Curl aka Mount Ventoux aka Hiroshima & Nagasaki

5s x 10r @ 42,5kg

Igen… Egentlig en fin træning, men der var ingen rigtig gejst eller vilje fra nogen på holdet! Vi kom dog igennem og det må være det vigtigste i disse mørke, kolde tider. :smile:

Link to comment
Share on other sites

BF% Update

Langt om længe fik vi målt fedtprocent. De sidste 2 uger har jeg haft VANVITTIGE cravings! Virkelig out of this world, så det er blevet lidt see-food-diet. Det kunne da også se på dagens måling.

Vægt: 91,5kg (Jeg vejede 93kg igår morges, men hapsede en times cardio igår aftes og der blev svedt MEGET)

BF%: 10,8%

Bryst: 124cm (+2cm)

Liv: 90cm (+4cm - Her skal dog tilføjes at jeg er MEGAOPPUSTET efter julefrokost fredag. Ligner jeg er gravid, den reele livvidde vil jeg skyde til 88cm)

Bagdel: 100cm (+3cm)

Lår: 61cm (+2cm)

Arm: 40cm (0,5cm)

Ben og røv er taknemmelige. Det fedt der er kommet på er ikke på benene (Men lidt på røven er der da) og jeg har stadig tydelige vener på quadz.

Det går dog ikke med see-food-diet. Så resten af december bliver kørt strrraaamt! Hvilket er let da jeg ikke har flere julefrokoster og ikke fejre jul! :w00t:

Det kortsigtede mål er at stå på 93kg/10% 3. januar når vi fyrer op for endnu 4 ugers UD2. De 4 uger skulle så gerne bringe os ned til 6-7%. Og så har jeg gået og leget lidt med noget sjov diæt/træning periodisering op til sommeren, men mere om det når jeg har fået det HELT gennemtænkt! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor fanden er der så koldt i det center?! :blink:

Det er meget stort, meget åbent, det er kl 6 om morgenen og der er minusgrader udenfor. Derudover er de igang med at udskifte loftet. Jeg er dog sikker på det ikke er lige så koldt, hvis man kommer der ned om eftermiddagen.

Link to comment
Share on other sites

Og så har jeg gået og leget lidt med noget sjov diæt/træning periodisering op til sommeren, men mere om det når jeg har fået det HELT gennemtænkt! :wink:

Lyder spændende! :smile:

Mht de generelle spørgsmål vedr UD2, så har jeg fået styr på træningsdelen mht øvelser m.m.

Jeg ville dog gerne trække lidt på dine erfaringer vedr kost(tilskud).

Ifht de første 4 dage af cyklus, har du da gjort dig nogen erfaringer der har givet dig nogle præferencer mht fødevarer? (evt en god kombo der hjælper på mæthedsfornemmelsen dagen igennem).

Sekundært har jeg luret lidt på, hvad der kan svare sig mht kosttilskud. Pt har jeg anskaffet mig noget NoXPlode, MCT-olie og glutaminpulver Jeg overvejede dog om det kunne være gavnligt at køre en kreatinkur oveni forløbet, eller om det burde være fint bare at kværne lidt de dage hvor han anbefaler det - noget du har reflekteret over?

Overvejer også at investere i nogle TP, men må lige se om NoXPlode ikke gør tricket i første omgang :smile: Andre kosttilskud du har gjort brug af, som kan anbefales i forbindelse med UD2?

Link to comment
Share on other sites

Lyder spændende! :smile:

Mht de generelle spørgsmål vedr UD2, så har jeg fået styr på træningsdelen mht øvelser m.m.

Jeg ville dog gerne trække lidt på dine erfaringer vedr kost(tilskud).

Ifht de første 4 dage af cyklus, har du da gjort dig nogen erfaringer der har givet dig nogle præferencer mht fødevarer? (evt en god kombo der hjælper på mæthedsfornemmelsen dagen igennem).

Sekundært har jeg luret lidt på, hvad der kan svare sig mht kosttilskud. Pt har jeg anskaffet mig noget NoXPlode, MCT-olie og glutaminpulver Jeg overvejede dog om det kunne være gavnligt at køre en kreatinkur oveni forløbet, eller om det burde være fint bare at kværne lidt de dage hvor han anbefaler det - noget du har reflekteret over?

Overvejer også at investere i nogle TP, men må lige se om NoXPlode ikke gør tricket i første omgang :smile: Andre kosttilskud du har gjort brug af, som kan anbefales i forbindelse med UD2?

Du kan finde svar på langt de fleste ting på Lyle McDonalds forum. Dog kan jeg dog godt viderbringe, hvad jeg allerede selv har fundet frem til derinde.

INGEN NO-Xplode på depletion/cardio dagene, det mindsker fedtforbrændingen åbenbart. Glutamin er plus. Yohimbine HCL er plus. Kreatin kun på carbloaden. TP eller andet koffein produkt er også på plussiden, især når man træner om morgenen. R-ALA og Apple Cider Vinegar på carb-uppen.

Sidste omgang her, som er den omgang der kørte bedst indtog jeg følgende:

Yohimbine HCL/Koffein kombo på depletion/cardio dagene.

Kreatin på carb-up dagene.

Apple Cider Vinegar på carb-up dagene.

NO-Xplode på carb-up dagene.

Omega-3 og Omnimin alle dage.

That's it. Tilskud er virkelig kun marginaler, de store forandringer kommer gennem kost og træning. :smile:

Jeg har vedhæftet et screenshot af en typisk depletion/cardio dag.

post-619-044683600 1291638191_thumb.png

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Det kortsigtede mål er at stå på 93kg/10% 3. januar når vi fyrer op for endnu 4 ugers UD2.

…og for at nå dette mål, bliver der skiftet til SheikoUltraDisko2™ fra nu af (Hvilket vil sige onsdag morgen)! Sidste december kørte jeg SheikoUltraDisko™ med glimrende resultater! Såvidt jeg husker tog jeg 4kg på og droppede 2% på 4 uger. Med min nye og forberede SUD2 (Sejt og sigende navn RIGHT?!?!?! :w00t:) vil jeg prøve at gøre sidste år kunsten efter. Uuuuh jeg glæder mig! :devil:

Link to comment
Share on other sites

SheikoUltraDisko2™

Benchpress (ss1)

1s x 5r @ 75kg

2s x 4r @ 90kg

2s x 3r @ 105kg

6s x 3r @ 120kg

Pullups (ss1)

1s x 5r @ 75kg (PD)

2s x 4r @ 90kg (PD)

2s x 3r @ BW+5kg

6s x 3r @ BW+20kg

Deadlift

1s x 5r @ 100kg

1s x 4r @ 120kg

2s x 3r @ 140kg

5s x 3r @ 160kg

Close Grip Benchpress (ss2)

1s x 5r @ 75kg

1s x 5r @ 90kg

5s x 5r @ 105kg

Pullups (ss2)

1s x 5r @ 75kg (PD)

1s x 5r @ 90kg (PD)

5s x 5r @ BW+5kg

Overhead Lockout (ss3)

6s x 6r @ 90kg

Rope Extensions (ss3)

6s x 20r @ 33kg

Så fik vi startet op på noget SheikoUltraDisko2™! Alt var nemt, men vi var megasløve… Eller rettere det må være mig der bære skylden for sløvheden. Ikke fordi jeg var sløv, men fordi jeg simpelthen bare var så pisseliderlig! Vi brugte (true story) 10 minutter på at snakke om HVOR våde piger egentlig kan blive, de første par måneder efter man har mødt dem… Jeg vil spare jer for detaljer… Derudover blev powerracket dryhumpet og bænken fik en omgang simuleret Rocco piledriving…

Næste gang bliver fredag, hvor jeg vil bringe fornyet fokus! Jeg regner med at min opsparede hornyness er blevet til rendyrket aggression, hvilket er det optimale stadie at træne i! :w00t:

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg har holdt deload. Ganske simpelt. Jeg havde brug for en pause da både krop og sind lukkede helt ned. Jeg har trænet lidt, meget lidt og let, meget let. Tilgengæld har jeg spist HELT utroligt meget, hvilket var lige hvad jeg havde brug for! :4thumbup: Jeg har så heller ikke haft en træningsfri uge siden start august eller noget i den retning. Havde jeg været lidt kløgtigere, havde jeg nok taget en pause FØR jeg følte mig helt brændt ud.

Anygays, træningen har været for kedelig til at logge, men jeg har trænet 3 gange det her.

OL Squat 5s x 10r @ 80kg

Incline DB Press 5s x 10r @ 30kg

Pulldown 5s x 10r @ 70kg

Upright Row 5s x 10r @ 40kg

Bips, trips, læg og mavse, bare sår'n på lyst og gefühle.

Grunden til at jeg så liiige logger idag alligevel er at jeg fandt mit gamle POWALIFTA bælte frem igår aftes. Det ville jeg så lige squatte med idag og det gik egentlig virkelig godt!

A2G OL Squat

15r @ 60kg

10r @ 80kg

5r @ 100kg (Bælte)

5r @ 110kg (Bælte)

5r @ 120kg (Bælte)

15r @ 60kg (Ingen bælte, bare udstrækning, hvor jeg sad et par sekunder i bunden på hver rep)

HVA'BE'HA'R?!?!?! Har den unge danske liiige bevaret mere styrke end man skulle have troet?! Hver rep (Uden undtagelse) var jeg nede og bounce popo'en mod læggene. Jeg er særdeles tilfreds.

Jeg er så tilfreds så jeg vil sætte mig nogen styrkemål for 2011! :w00t:

Kropsvægt i omegnen af 90kg, dog er det vigtigste at fedtprocenten ikke overstiger 10% (Hvis min vægt pludselig springer til 100kg, mens min fedtprocent holder sig konstant på 8%, vil jeg nok ikke brokke mig, men jeg ville kigge meget, meeeget mistænksomt på mit proteinpulver :laugh:).

Squat: 182,5kg

Front Squat: 150kg

Bænkpres: 167,5kg (Udelukkende for at være stærkere end Spøer :tongue:)

Dødløft: 250kg

Således! Jo mere jeg kigger på det, jo mere overkommeligt ser det ud. :smile:

EDIT: Satte lige squatten til 182,5kg fremfor 180kg. Det giver nemlig en RAW total på 600kg og det er nu et dejligt rundt tal.

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Jeg er så tilfreds så jeg vil sætte mig nogen styrkemål for 2011! :w00t:

Kropsvægt i omegnen af 90kg, dog er det vigtigste at fedtprocenten ikke overstiger 10% (Hvis min vægt pludselig springer til 100kg, mens min fedtprocent holder sig konstant på 8%, vil jeg nok ikke brokke mig, men jeg ville kigge meget, meeeget mistænksomt på mit proteinpulver :laugh:).

Squat: 182,5kg

Front Squat: 150kg

Bænkpres: 167,5kg (Udelukkende for at være stærkere end Spøer :tongue:)

Dødløft: 250kg

Således! Jo mere jeg kigger på det, jo mere overkommeligt ser det ud. :smile:

EDIT: Satte lige squatten til 182,5kg fremfor 180kg. Det giver nemlig en RAW total på 600kg og det er nu et dejligt rundt tal.

Haha din hund :4thumbup: Glæder mig til at se dig til et stævne og lave det godkendt!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så må jeg hellere komme igang med at logge igen. :smile:

Vi startede med UD2 i mandags, da vi alle 3 var blevet nogen fine små fede julegrissebasser.

Stats

Vægt: 90,5kg

BF%: 12,8% (D&W 4-point. Accu-Measure Caliper)

Bryst: 122cm

Arm: 40cm

Liv: 91cm

Røv: 101cm

Lår: 61cm

Det perfekte før billede! Bleg, flad og med højt, HØJT morgenhår! :w00t:

week1.jpg

Den overordnede plan er som følgende:

6 uger UD2, til jeg rammer 7-8%.

8 ugers regain, der bliver mit første reelle forsøg på at gro noget muskelmasse i et år! Er der noget om muscle memory? Kan kroppen huske et år tilbage i tiden? Jeg har smidt cirka 6kg LBM siden da, hvor meget kan jeg få tilbage på blot 8 uger? Spændende, spændende!

6 ugers UD2, til jeg rammer <6%.

Forudsætningen for de 8 ugers regain er forøvrigt at fedtprocenten IKKE må komme over 10%! Gør den det ryger jeg lige lukt på UD2 igen. Det overordnede mål er at ramme <6%. Masse og styrke er sekundært.

Jeg gider ikke logge ugen træninger, men dagens træning kommer op efter denne post.

Link to comment
Share on other sites

UD2 | Uge 1 | Power Workout

Sumo Deadlift

6r @ 100kg

6r @ 120kg

6r @ 140kg

6r @ 150kg

6r @ 170kg

6r @ 180kg

Decline Benchpress

6r @ 100kg

6r @ 110kg

6r @ 120kg

6r @ 125kg

6r @ 130kg

6r @ 135kg

CG Pullups

6r @ BW

6r @ BW+5kg

6r @ BW+10kg

6r @ BW+15kg

6r @ BW+20kg

12r @ BW

Incline Benchpress (ss1)

3s x 6r @ 80kg

Yates Row (ss1)

3s x 6r @ 80kg

HS PL Leg Press (ss2)

3s x 6r @ 100kg

HS PL Calf Press (ss2)

3s x 6r @ 100kg

DB Shoulder Press (ss3)

2s x 6r @ 28kg

12r @ 28kg

DB Laterals (ss3)

2s x 6r @ 18kg

14r @ 18kg

Hammer Curl (ss4)

3s x 6r @ 28kg

Lying DB Extension

3s x 6r @ 28kg (ss4)

Hanging Leg Raises

10r @ BW

Dips

20r @ BW

Super lækker træning! Man ved man er carbloadet når man har ILS allerede FØR man rør en vægt! :w00t:

Min ryg låste sig nytårsaftensdag. Jeg var til behandling i mandags og min kiropraktor sagde til mig at jeg ikke måtte squatte og dødløfte… Ihvertfald ikke tungt. Den slags rum er meget, meget farligt at give mig!!! Jeg lyttede dog og alle reps på dødløften var lette og eksplosive. Jeg har tid til kiropraktor igen mandag og fredag. Jeg håber alt kommer iorden, så jeg kan prøve en reel 6RM på næste lørdag. Som det kørte idag vil jeg skyde på at der er til 200-210kg for 6 reps.

Jeg er skuffet over bænkpressen dog. Havde ikke det store skub i patten idag. Sigtede efter 140-145kg, men det var der ikke til. ØV!

På pulluppen kører jeg Jane Fonda Deluxe stil. Jeg har ikke rigtig brug for at min ryg bliver større, så jeg presser ikke citronen her, laver lige nok til at den i det mindste heller ikke skrumper.

Resten af træningen var nem, lidt for nem faktisk, men det bliver justeret op næste uge. Tempoet var højt! F.eks. spurgte Nick fra Paradise Hotel da vi var igang med hammer curls/triceps extension og også havde brugt 28kg vægtene til skulder pres:

"Holder i nogensinde en lille pause, så jeg lige kan køre et sæt med 28kg?"

Mig: "Egentlig ikke."

Cilius: "Men vi er hurtigt færdige (…med at SKAMCURLE DIT DB ROW MAX LILLE DIBERDRENG!)"

Den del der står i parantes var vidst kun noget Cilius sagde inde i mit hovede, men jeg er stadig lidt i tvivl… :unsure:

JesperBRO lokkede med Zefside, fest og frække piger. Jeg måtte dog fortælle at vi var på diæt og med så meget ON-NESS som vi havde idag, ville jeg umuligt kunne styre mig selv og ende i fest-rumsterams til en gang mandag morgen. Derfor tog jeg på arbejde og vil om lidt smutte hjem, tage hjemmesutter på og drikke chai-the.

Link to comment
Share on other sites

Kære søde, dejlige IRL og ONLINE ven!

Hvor er det dejligt, at det går dig så skidegodt og hvor er det fantastisk, at du er blevet så flot og stærk! Jeg er virkelig glad på dine vegne over hvor godt det går dig og det er fantastisk at mærke din energi i dine indlæg.

SÅ HVORFOR HELVEDE SKAL DU SÆTTE DET HELE OVERSTYR MED SÅDAN NOGLE FUCKING STYRKEMÅL?!?!?

Jeg håber inderligt, at du når dem uden skader, men jeg fatter simpelthen ikke, at du endnu ikke har fået tampet ind i dit flotte hoved, hvor pissegalt det kan gå med din ryg. Du har været helt nede under gulvbrædderne flere gange, men alligevel sætter du mål, der nærmest direkte indbyder til selvmål og endnu en smadret omgang, hvor du riskerer at det hele ryger overbord endnu en gang.

Jeg kan forstå dit gåpåmod og din vilje. Jeg håber sgu' bare, at du husker din ryg.. for helvede hvor jeg håber, at du ikke knuser dig selv endnu en gang, men forbliver lige så flot, som du er nu og om muligt bliver endnu flottere uden nogen form for skader.

Alt det bedste, kærlighed, kildevand og masser af BOOM din vej!

Link to comment
Share on other sites

Kære søde, dejlige IRL og ONLINE ven!

Hvor er det dejligt, at det går dig så skidegodt og hvor er det fantastisk, at du er blevet så flot og stærk! Jeg er virkelig glad på dine vegne over hvor godt det går dig og det er fantastisk at mærke din energi i dine indlæg.

SÅ HVORFOR HELVEDE SKAL DU SÆTTE DET HELE OVERSTYR MED SÅDAN NOGLE FUCKING STYRKEMÅL?!?!?

Jeg håber inderligt, at du når dem uden skader, men jeg fatter simpelthen ikke, at du endnu ikke har fået tampet ind i dit flotte hoved, hvor pissegalt det kan gå med din ryg. Du har været helt nede under gulvbrædderne flere gange, men alligevel sætter du mål, der nærmest direkte indbyder til selvmål og endnu en smadret omgang, hvor du riskerer at det hele ryger overbord endnu en gang.

Jeg kan forstå dit gåpåmod og din vilje. Jeg håber sgu' bare, at du husker din ryg.. for helvede hvor jeg håber, at du ikke knuser dig selv endnu en gang, men forbliver lige så flot, som du er nu og om muligt bliver endnu flottere uden nogen form for skader.

Alt det bedste, kærlighed, kildevand og masser af BOOM din vej!

Kære søde dejlige, bootylicious Kaufven

Tak for omsorgen, det varmer. Det varmer helt ind til benet. Ja ind til selve essensen af benet, hvor det bliver marv. :wub:

Mål er til for ikke at blive opnået, det skal ses mere som en guideline. Hvis jeg IKKE har nogen mål, så sumper jeg helt sammen. Det er noget har jeg lært gennem tiden. Jeg vil -selvfølgelig - ikke sæt min ryg over styr for at nå styrkemål. Jeg synes dog stadig det er pæne ikke-urealistiske mål. Men lad os nu se! Jeg kan nå at få tusind sære indfald og nye idéer, mål og retninger inden jeg har nået de 6%. :wink:

Allerkærligst (Og med klaps i numsen under bruseren)

Anders

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share