MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sheiko - Week 1 - Day 3

Lørdag 22-11-2003

Stængerne er så småt ved at komme sig, dog uden at være fri for doms.

Ryggen er totalt busted på det lidt gode måde.

Benchpress

1 x 7 @ 50% 55,0

1 x 6 @ 55% 60,0

1 x 5 @ 60% 70,0

1 x 4 @ 65% 75,0

2 x 3 @ 70% 80,0

2 x 2 @ 75% 85,0

2 x 3 @ 70% 80,0

1 x 4 @ 65% 75,0

1 x 6 @ 60% 70,0

1 x 8 @ 55% 60,0

1 x 10 @ 50% 55,0

WROOM.

De fløj op fra start til slut og der var ikke meget mere end 1 minuts pause mellem hver.

De 14 sæt var overstået på 20min.

Laterals

3 x 10 @ 9kg

Nem nok

Øger næste uge

Squat

1 x 5 @ 50% 80,0

2 x 4 @ 60% 95,0

2 x 3 @ 70% 110,0

5 x 3 @ 75% 115,0

Jeg var ikke lige i hopla til squat, så de var til tunge. Men de kom da op.

10 sæt på 25 minutter

DB triceps extensions (SS)

5 x 10 @ 12,5kg

meget passende. tæt på failure i sidste sæt, så det er fjong

DB Rows (SS)

1 x 5 @ 32,5kg

4 x 5 @ 35kg

Udmærket

Inverted crunch

3 x 10 @ mig :devil:

Den er SÅ grum på den fede måde - I LOVE IT!!!

Total Turbo Terminator Today

14 sæt bænk

10 sæt squat

16 sæt andet

Total: 40 sæt på 1:15

Godt nok var det korte sæt, men det må næsten være tempo PR.

Workload:

Bænkpres: 4445kg

Squat: 3545kg

Hvem sagde sheiko tog lang tid? :lol:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Squatten var som sagt lidt tung i det, men resten var kanon.

Meadow ->

Ja, der er gang i pænt mange logbøger, og jeg havde endda skrevet i den igår.

Jeg var til lidt festivitas igår, så da jeg kom hjem var der ikke rigtig nogen problemer med at falde i søvn :bigsmile:

Idag (dvs i morgen) er jeg nok heller ikke i en tilstand til at jeg kan teste den vejrtrækningsmetode :)

post-12-1070042427.jpg

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

AUV = ??? :unsure:

:lol:

Der røg lidt med procenter indenbords igår, og ved en tur på tønden knaldede jeg hovedet ind i dørkarmen. Der gik ikke hul, men DAMN mit højre øjenbryn er ømt lige nu :lol:

Og mit værelse ligner lort, men det er en anden sag... ;)

Link to comment
Share on other sites

AUV = ??? :unsure:

:lol:

Der røg lidt med procenter indenbords igår, og ved en tur på tønden knaldede jeg hovedet ind i dørkarmen. Der gik ikke hul, men DAMN mit højre øjenbryn er ømt lige nu :lol:

Og mit værelse ligner lort, men det er en anden sag... ;)

:lol: Jeg troede bare, du havde DOMS som sædvanlig. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ahh ok....

God bedring ;) Men har du det aldrig ad H til dagen efter, får du så alle dine måltider, dagen efter du har været på druk ??

tak, heldigvis er det ikke så ømt, hvis jeg bare lader vær med at røre :beatup:

Det er ikke så tit jeg drikker "igennem", så problemet er ikke så stort.

Men når det så sker og man kommer ret set op - sådan henaf middag - så kan det være meget svært. Lysten til at spise er heller ikke ligefrem enorm dagen derpå ;)

Hoosier -> Det har jeg skam også, intet nyt der :lol: Men det er mest rester fra dødløften, dvs ryggen er stadig godt øm, og kun en smule i stængerne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er for dårligt at du som modulator ikke har moduleret flere indlæg :thumb_down: ... du kunne godt censurere flere af den lille fe's indlæg... de er jo direkte irrelevante :w00t: især på chatten... kan du egentlig det? så skal jeg nok lære dig at box-squatte :4signme: :D der skal slås hårdt ned på urostifterer

Link to comment
Share on other sites

Det var da lige godt pokkers, så det nærmer sig personforfølgelse det her. :angry: :tongue:

Zoa er stadig sur over det med hans mor og mig. :boobs::tonguew: (Man kan godt se hvor han har arvet sin store røv fra...) :angelgrin:

Ja, men vi ved jo, hvor din mor og søster hænger ud. :tongue:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er for dårligt at du som modulator ikke har moduleret flere indlæg

Du mener merkulator? :lol:

Du må ikke sige det til nogen, men planen er at jeg først opbygger folks tillid, for derefter at merkulere indlæg på må og få, evt med personlige hetz en gang i mellem.

Måske jeg skulle modulere lidt i de 3 foregående indlæg... :devil: (eller 4)

Jeg tror nok jeg kun er alm. bruger på chatten, men jeg er ikke sikker.

Link to comment
Share on other sites

Zoa, hvis du støder på indlæg du mener bør merkuleres/moduleres/redigeres/censureres eller andet, så smider du bare en PM  :bigsmile:

Hehe jeg vil helst ikke gøre mig til dommer over hvad jeg mener der er rigtig og forkert... jeg er sikker på at en fornuftig begavet ung man som dig træffer velovervejede beslutninger... det overlader jeg trygt til dig... men du må tilgengæld gerne ændre xax's profil-navn til "Muldvarpen, der ville vide, hvem der havde lavet lort på dens hoved" ... måske en kende for langt navn men det ville gøre mig meget glad :)

Link to comment
Share on other sites

Zoa, hvis du støder på indlæg du mener bør merkuleres/moduleres/redigeres/censureres eller andet, så smider du bare en PM  :bigsmile:

Hehe jeg vil helst ikke gøre mig til dommer over hvad jeg mener der er rigtig og forkert... jeg er sikker på at en fornuftig begavet ung man som dig træffer velovervejede beslutninger... det overlader jeg trygt til dig... men du må tilgengæld gerne ændre xax's profil-navn til "Muldvarpen, der ville vide, hvem der havde lavet lort på dens hoved" ... måske en kende for langt navn men det ville gøre mig meget glad :)

Det var skam ikke ment som at jeg ikke regner med at kunne klare jobbet, men selvom jeg kalder mig Falkeøje så kan jeg dog ikke få læst alt hvad der bliver skrevet.

Det står naturligvis alle frit for at anmelde indlæg hvis de ikke mener reglerne bliver overholdt, så skal vi Mods nok finde ud af om det også er tilfældet og hvad der så skal gøres ved det. Man skal bare lige vide at bruger man "Report"-funktionen er det kun MZ, der får beskeden.

Og inden du kommer med flere mærkelige forslag må jeg hellere gøre det klart hvad jeg kan: :)

Jeg kan mere eller mindre alt hvad der har med redigering og sletning af tråde og enkelte svar i tråde.

Jeg kan ikke frembringe indlæg i andres navn eller lignende, ændre på en brugers profil eller rettigheder i øvrigt.

Og for nye læsere skal jeg gøre opmærksom på at vi netop er vidne til Verdensmesterskaberne i Individuel Storsvining.

Det er finalen vi er igang med mellem Zoa "The Box Booty" (TSK) og Xax "Den Lille fe'" (OBBC) OG HVILKEN FINALE :lol:

Og noget helt andet...

Det er godt jeg skal træne i morgen, for der er snart ikke mere DOMS tilbage, kun en sjat i middle Traps eller Rhomboids :o

Link to comment
Share on other sites

Week 2 - Day 1

Tirsdag 25-11-2003

Tænk dog, så overlevede jeg første uge af Sheiko, men hold da ferie de to hviledage har været gode. Jeg er stort set DOMS-fri idag, men mon ikke det har ændret sig til i morgen :lol:

Squat

1 x 5 @ 50% 80,0

2 x 4 @ 60% 95,0

2 x 3 @ 70% 110,0

5 x 2 @ 80% 125,0

Synes det kørte pænt ringe allerede med 60%, men det blev lidt bedre og jeg kom da igennem uden at det var pragende.

Chinups, underhånds (ladder)

1-5

det går vel ;)

Benchpress

1 x 5 @ 50% 55,0

1 x 4 @ 60% 70,0

2 x 3 @ 70% 80,0

6 x 2 @ 80% 90,0

Helt ok

Laterals (SS1)

2 x 10 @ 10kg

Business as usual

Rear Laterals (SS1)

2 x 10 @ 8kg

Der fik jeg særdeles godt ramt på rear delts :bigsmile:

Lean Away Lateral Raise

1 x 10 @ 8kg

Læste Ripper havde fået foreslået den af JL, så den måtte jeg lige prøve.

Slet ikke tosset :w00t:

Artikel

Squat

1 x 5 @ 55% 85,0 - KATASTROFE!!! Skulle kun have lavet 3 :lol:

1 x 3 @ 65% 100,0

4 x 3 @ 75% 115,0

En smule bekymret gik jeg på squatten igen, men det viste sig at være ubegrundet.

Godt nok var der 10kg mindre på stangen, men jeg følte det som om jeg var meget mere kompakt og stabil i maveregionen, så det var jætte bra. :bigsmile:

Goodmornings (standing)

2 x 5 @ 70kg

3 x 5 @ 75kg

Jeg kommer ikke specielt langt ned - 15 grader over vandret vil jeg tro, men der er skam rigeligt stræk i haserne. Går jeg længere ned må jeg bøje lidt i knæene og jeg kan mærke stangen bliver ustabil (den vil gerne flytte sig).

Chinups, underhånds (ladder)

1-5

En mere af dem

Incline reverse bench crunch

1 x 10 @ mig (bænk i ribbe 4)

2 x 10 @ mig (bænk i ribbe 5)

FANTASTISK - intet mindre :w00t:

Det er for vildt :devil:

Opsummering:

16 sæt squat

10 sæt bænk

15 sæt andet

41 sæt i alt

Tiden var 1:25 og jeg synes det gik vildt langsomt :lol:

Det kørte bare i sådan en rolig og stabil rytme, så en ok gennemsnitstræning.

Workload

Bænkpres: 2115kg

Squat: 5005kg

:banana: :banana: :banana:

Og NU er det meget spændende hvem der skriver det næste indlæg i loggen :bounce:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share