Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Til de mange, der tilsyneladende er kammet helt over af paranoia over MS´s bedrag og løgnehistorier, kan jeg berolige jer med, at JS og MS er to forskellige personer!

Det er kommet mig for øre, at MS har gjort sig store anstrengelser for at efterligne undertegnede, - sågar har jeg fra sædvanligvis pålidelig kilde fået oplyst, at han har taget kontakt til plastikkirurg Jørgen Ege for at få foretaget en af de der meget omtalte vitale operationer på de ædlere dele, så han også på dette punkt kunne matche min ydmyge person.

Fra samme kilde fik jeg samtidigt oplyst, at ønsket blev afvist, idet det meget beskedne udgangspunkt og det ønskede grandiøse slutresultat simpelthen lå for langt fra hinanden................!

Da jeg iøvrigt ud fra det skrevne antager at webbie på get Big har både talt med MS og fremsendt vareprøver til denne, burde det være en smal sag for Get Big folkene at bekræfte, at denne besynderlige fantasifigur i hvert fald ikke er undertegnende.

For ligesom at gøre det lidt sjovere, vil jeg dog godt udlove 2 flasker rødvin til den, der kan sætte navn, adresse og telefonnummer på personen MS, - jeg mener, - det mindste man kan gøre, er da at sende et julekort til denne mandsperson?, der trods alt har underholdt os alle så længe på så glimrende og ganske udspekuleret vis!

:D :D

Har getbig.dk hans tlfnr??? Så kan vi da give det til Jørgen Storms polske venner :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu har jeg lige siddet og læst 14 sider med 198 svar :retard: :retard:

Syntes stadig det mest underlige i denne sag er at getbig.dk har en adresse og tlf. nr til denne mand uden at tjekke, xax det kan godt ske du er fortaler for getbig.dk og der er da heller ikke noget i vejen med dig, men kan kun sige jeg tror 110% getbig har noget at gøre med denne sag om det er et salgstrick eller hvad det er har jeg ikke helt fundet du af endnu!!!

Men getbig kan jo poste mandes adresse og tlf.nr så kan vi jo se hvem manden i virkeligheden er, det er skam ikke så svært!!

"undrer mig bare :confused2: :confused2: "

Link to comment
Share on other sites

Pyt:

"Selv en lille pøl har potentiale til at blive en dam, så det er for at virke større end jeg er."

Ha ha, - det har taget mig lidt tid at pejle mig ind på din humor, men nu latrer jeg næsten hver gang, du skriver et indlæg.

Keep on trucking!

Vedr. GET BIG:

Jeg ser INGEN grund til at inddrage Get Big i MS´s omfattende svindelnummer.

En af psykopatens typiske egenskaber er netop evnen til at virke ufatteligt engageret og overbevisende, - tilsyneladende fordi de selv tror på løgnen medens den bliver fremført!

Jeg har f.eks. også skrevet flere lange artikler til Get Big og talt med de behagelige mennesker i telefonen, - men principielt kunne alt jeg havde sagt og skrevet da også godt være løgn fra ende til anden!

Det der her er foregået falder kun tilbage på en person, - MS -, og hvilken fordel Get Big iøvrigt også skulle have af at være indblandet i en så pinlig affære, som enhver nu må kunne se var dømt til at blive afsløret før eller siden, kan jeg heller IKKE få øje på!

Jeg synes derfor beskyldningerne mod Get Big er aldeles urimelige, - dels udfra mit kendskab til folkene bag, -og dels udfra de foreliggende kendsgerninger.

Nogle gange skal man altså også lige spise brød til før så alvorlige og helt grundløse beskyldninger føres til torvs!

Link to comment
Share on other sites

Hejsa alle

Efter at have talt gennem telepati med min gode ven, den meget omtalte Mikkel Sand, blev vi enige om at jeg skulle skrive lidt om Mikkel, for at gen-etablere hans troværdighed.

Mikkel kan ikke gøre det selv da han er i Rumænien og udføre muskel-biopsier på deres vægtløfter-landshold.

Jeg har trænet sammen med Mikkel i mange år, og kan stå 100% inde for hans viden og eksistens. Det er er f.eks. hans Ferrari jeg kører i nu...

Det kan godt være i ikke tror han laver mili. press med 70 kg på en swissball, men så skal i se når han laver frivend med to af instruktørerne på et ben, på en frisbee på højkant! Wauw!!

Jeg var også med til hans foredrag i Leipzig, og det var rigtig sjovt, - fri bar og det hele!

Mvh

MMS

Link to comment
Share on other sites

JS - Tak for svaret. Det var såmen det eneste jeg var ude efter. ;)

Selvom man stadig skal udkrystaliserer fakta ud fra ironien i dine indlæg, så synes jeg dit svar var ok (ok = ikke-overlegent, ikke-arrogant overfor MOL's medlemmer (hvilket et ikke-svar klart ville havde været))

Regner skam med at JS er JS, så no probs der.

Dog mangler du stadig at redegøre for dkman's "eksistens". :confused2:

:)

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Hejsa alle

Efter at have talt gennem telepati med min gode ven, den meget omtalte Mikkel Sand, blev vi enige om at jeg skulle skrive lidt om Mikkel, for at gen-etablere hans troværdighed.

Mikkel kan ikke gøre det selv da han er i Rumænien og udføre muskel-biopsier på deres vægtløfter-landshold.

Jeg har trænet sammen med Mikkel i mange år, og kan stå 100% inde for hans viden og eksistens. Det er er f.eks. hans Ferrari jeg kører i nu...

Det kan godt være i ikke tror han laver mili. press med 70 kg på en swissball, men så skal i se når han laver frivend med to af instruktørerne på et ben, på en frisbee på højkant! Wauw!!

Jeg var også med til hans foredrag i Leipzig, og det var rigtig sjovt, - fri bar og det hele!

Mvh

MMS

Flot lavet når man er meldt ind et kvarter før :D :D <_< <_<

Link to comment
Share on other sites

Deluxe:

"Hvor træner du JKD henne?"

MS svar: "Sammen med min makker hos en kinesisk bibliotekar, men det er kun os han vil træne, for hyggens skyld"

say what....."hos en kinesisk bibliotekar" :lol: :lol: :lol: :lol:

Thumbs up til MS, han kører sgu stilen igennem - jeg har knækket sammen af grin så mange gange idag, at det er helt vildt. :D - kan godt lide at han altid LIGE har den der ekstra twist - ligegyldig hvad han måtte foretage sig.

Gad vide om han er en virus der er blevet implementeret af Al Queda ? med det formål at knække i Danmark, fordi der er ikke blevet produceret alverden idag.

Jeg stemmer for han kommer tilbage, dette her er simpelthen for sjovt.... Tænk sig at have ham som træningsmakker......

Link to comment
Share on other sites

JS: det er helt fint ang. Getbig.

Jeg siger bare - at jeg forventer da, at der må ske et elelr andet retsligt fra Getbig, da de jo i såfald er blevet snydt og bedraget og vedkommende MS har sat firmaets goodwill og omdømme over styr - samt snydt dem for artikelpenge og penge til test af pulver...alt andet skulle meget sjældent være set i det danske erhvervsliv om noget firma ville lade nogen slippe fra et sådan nummer uden et efterspil - som vi andre jo så kunne følge og se om det vitterligt blev gjort.

Ville du ikke mene det var en naturlig konsekvens hvis du var blevet røvrendt i den grad Getbig er, såfremt de ikke har kendt til snyderiet - hvad jeg ikke insinuerer de har. Jeg håber blot de ikke har - alt andet ville skuffe mig endnu mere.

At Webmaster på GB her til morgen ikke "stejler" mere over oplysningerne, men bare skriver at MS har henvendt sig at han trækker sig og ikke ret meget andet og ikke forholder sig hurtigt til MZ´s oplysninger, det undrer mig - for de er ret klare og et alvorligt angreb på Getbigs seriøsitet, som man må forvente man forholder sig til om ikke andet skriver noget om at man er rystet og vil undersøge det nærmere. Jeg ser frem til en afklaring. Jeg håber da Getbig har rent mel i poserne, for jeg har altid fundet dem et godt sted at handle hos.

Link to comment
Share on other sites

JS er selvfølgelig ikke MS. Til gengæld poster JS under pseudonymet dkman, hvilket jeg lige nu synes er noget utimeligt indlægsfis, men fred med det.

I princippet foretager jeg ikke yderligere "efterforskning" af denne sag. Jeg har en ret god ide om hvem MS er - personlighed og IP-data passer perfekt. Det vil selvfølgelig være interessant at finde motivet, men den opgave hviler ikke på mine skuldre. Jeg har ikke noget mellemværende med MS. Jeg kan ikke nægte at det har haft en vis underholdningsværdi at gennemskue manden. Jeg er dog lidt skuffet over at han ikke ville indgå i en ærlig dialog efter at han var afsløret. Det ville have været sportsligt.

Sagen har på ganske underholdende vis givet anledning til et særligt indblik i menneskelig adfærd og internettes forunderlige natur (lad os håbe at det bliver ved det!)

For ligesom at gøre det lidt sjovere, vil jeg dog godt udlove 2 flasker rødvin til den, der kan sætte navn, adresse og telefonnummer på personen MS

Jamen så send mig bare 2 flasker ;)

(Nej - jeg kan ikke frigive personoplysningerne, så PM mig venligst ikke med forespørgsler.)

Link to comment
Share on other sites

>Breezexxx

Flot lavet når man er meldt ind et kvarter før
Ja hvad?

>Fittsmoker

Tænk sig at have ham som træningsmakker......

Det er også meget skægt, specielt da han gav mig en midlertig hjernerystelse 3 m under vand i Thyborøn svømmehal... :retard:

Link to comment
Share on other sites

MZ: Hvis du har de oplysninger synes jeg da det er i ret god tråd med bedraget om ikke andet så at overgive dem til Getbig. Flere MOL brugere handler givetvis ved Getbig, så for dem er det da relevant at vide om vedkommende har NOGET SOM HELST med den daglige drift af Getbig og ejerskab at gøre. Du behøver ikke frigive oplysningerne om personens navn med mere til os, men om vedkommende er engageret af Getbig er vel ikke uvæsentligt.

Jeg håber det ved gud ikke - men uvæsentligt er det BESTEMT ikke.

Link to comment
Share on other sites

Har lige brugt lidt tid på at læse alle indlæggene igennem. Jeg må sige at det fandeme er syret det der er sket.

MS lider da af for sygt personligheds spaltning og selvcentreret vanvid. Men ufatteligt godt gennemført alligevel.

Jeg vil dog lige give min respekt til Francois og veto, fordi de var de eneste der stod kritisk over for MS. Alligevel blev de rakket ned. Synd og skam nu da sandheden kom frem.

Alfa Beta

Edited by Alfa Beta
Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop modtaget svar fra getbig på nogle af indlæggende herinde fra:

"Syntes stadig det mest underlige i denne sag er at getbig.dk har en adresse

og tlf. nr til denne mand uden at tjekke"

Getbig svarer:

Vi var ligesom alle andre "betaget" af denne mand og hans viden. Hans artikler

og svar i forumet var jo gode og alle folk var vilde med ham - INGEN stillede

spørgsmål til om det han udgav sig for var korrekt.

Der var altså ikke nogen grund til at ringe til universitetet og spørge om der

virkelig fandtes en fyr ved dette navn med den påståede uddannelse. Vi

snakkede også i tlf. med ham, han ringede selv op fordi han gerne ville høre

hvem det var han skrev artikler for, og vi havde en god samtale som ikke gav

grund til mistanke. Vi har heller ikke tjekket TJ eller XAX endnu da vi

umiddelbart stoler på folk, og sådan set jo ikke har haft noget andet med

manden at gøre end at han skrev nogle artikler for os. Hvis vi skulle have

indledt et evt. samarbejde ville vi selvfølgelig have skullet mødes etc. og

der ville vi så have gået lidt mere i dybden.

"xax det kan godt ske du er fortaler for getbig.dk og der er da heller ikke

noget i vejen med dig, men kan kun sige jeg tror 110% getbig har noget at gøre

med denne sag om det er et salgstrick eller hvad det er har jeg ikke helt

fundet du af endnu!!!"

Getbig svarer:

Jeg glæder mig til du finder ud af hvor vi befinder os i denne sag bortset fra

på samme side som dig selv og alle andre som har haft tillid til manden. Igen

vil jeg gerne påpege at han IKKE har skrevet noget om getbig eller viking inde

på MOL´s forum (såvidt jeg lige kan se) hvilket da ville være ufatteligt dumt

hvis han havde øk. interesse i getbig. Jeg kan egentlig ikke se anden reklame

end dengang han skrev at viking var på højde med Champion og andre mærker. Der

skrev han desuden også at vores vanillie smag smagte så elendig at papegøjen

skulle have det!!! Jeg har også givet oplysninger til Morten Z så vi ALLE

SAMMEN kan komme til bunds i sagen. Så prøv lige at slappe lidt af, større

skade er der vel heller ikke sket andet end på vores egoer hvor vi alle er

blevet godt og grundigt trampet på.

"Men getbig kan jo poste mandes adresse og tlf.nr så kan vi jo se hvem manden

i virkeligheden er, det er skam ikke så svært!!"

NEJ NEJ NEJ NEJ. Dette kunne jeg aldrig finde på. Hvad ville du dog bruge den

til? Jeg har dog givet begge dele til Morten Z og XAX som jeg stoler på ikke

vil bruge oplysningerne til andet end det de berettiger til. Jeg er ved at

være bange for nogle herinde ville arrangere fælles bustur derhen for at flå

staklen levende fordi de er blevet taget ved næsen.

Link to comment
Share on other sites

NMS syntes du ikke selv det er lidt underlig du bliver meldt ind på mol kl.1630 og laver så det indlæg om MS er en virkelig person når meget andet peger på han er fiktiv!?

Da han ikke selv kan svare på tiltalen må der jo være noget endnu mere lumsk med i spillet!

For det andet det som lawman siger om efterspil kan jeg kun give ham ret, hvis der ikke sker noget mere i denne sag syntes jeg det er meget lumsk fra getbigs side!!

Men så må morten Z og xax jo også vide hvem manden er nu, jeg ville i hvertfald finde ud af hvem han i virkeligheden af ved hjælp af internettet og oplysningen!

Edited by brezexxx
Link to comment
Share on other sites

Jeg mener også at Getbig har været alt for dårlige til at komme med en udmelling! og xax, - ærligt talt, så er dit forsøg på at slukke flammerne prisværdigt! Men der skal sku noget mere på bordet for at genskabe den trust der var! og helst ikke fra dig som lige nu er kommet ind på sidelinjen, - men fra Webbie (hvem han så end er).

Jeg ved godt at der er et en (eller flere) mands firma på spil, - og hans "liv" da jeg tror getbig er et fuldtids arbejde, - men så er det da bare endnu mere vigtigt at de kommer ud med alle kortne og TAGER den tid det tager, - og ikke "ikke har haft tid til at læse diverse beskyldninger om den kære MS endnu, men den tid håber jeg at få senere." når det drejer sig om det som gør at GetBig overhovedet kan sælge noget (kundernes TRUST!).

Jeg må indrømme at jeg selv har tænkt at Getbig har en finger med i det, alt den praise ville efter min mening ikke have været der uden der i det mindste var en gullerod for enden enten penge, - eller nogen fra Getbig som er MS.

Så Getbig, - en stor opfordring til jer om at lægge alle kortene på bordet sige ALT hvad i ved så i kan få vores trust tilbage, - jeg mener alle har været meget glade for getbig så lad det ikke stoppe nu!

Til alle jer andre som siger vi ikke skal beskylde Getbig for noget og at de også blev fuppet, - altså i det mindste må addressen som de har sendt produkterne til test da have Mikkel Sand eller en addresse man kan slå op på www.krak.dk og finde ud af hvem fanden der bor der, - så efter min mening er det Getbigs job som et firma der har tjent på den gode omtale (og det kan ingen nægte) og som jeg håber er fortjent, - at mane alle rygterne til jorden ligesom MS ville have gjort hvis han var legit!

MOL fedt i bragte det her ud i lyset, - men Getbig er et firma og som en anden sagde, - det må være endnu mere fair at vi får en ren udmelding om hvor langt deres fingre har været nede i småkage æsken! (da der er brugernes penge der er involveret)

Endnu engang vil jeg sige at det er ikke for at starte en hetz, - det er bare en bøn til et (super godt) firma om at vise os at vi kan stole på dem!

Link to comment
Share on other sites

XAX: Fint nok - det glæder mig. Nu mangler vi bare om der fra Getbigs side kommer et efterspil - de har jo betalt penge for formentlig ingenting...? Og fået deres omdømme sat ret så kraftigt på spidsen? Kan du kommentere hvad der sker yderligere i sagen? Som sagt er det de færreste, der vil lade andre mennesker drive gæk med deres hårdt oparbejdede virksomhed, hvad jeg vitterlig tror Getbig er - det kræver sgu noget at få sine egne brands og skulle administrere ordrer m.m. Jeg har respekt for Getbig, hvis de tager fat i manden og finder en løsning på røvrenderiet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener også at Getbig har været alt for dårlige til at komme med en udmelling! og xax, - ærligt talt, så er dit forsøg på at slukke flammerne prisværdigt! Men der skal sku noget mere på bordet for at genskabe den trust der var! og helst ikke fra dig som lige nu er kommet ind på sidelinjen, - men fra Webbie (hvem han så end er).

Jeg har været med fra starten af, ligefra Morten Z luftede sin første mistanker og konsponderet med getbig da vi var helt sikre i vores sag, så jeg er absolut ikke kommet ind fra nogen som helst sidelinie af. <_<

Jeg ved godt at der er et en (eller flere) mands firma på spil, - og hans "liv" da jeg tror getbig er et fuldtids arbejde, - men så er det da bare endnu mere vigtigt at de kommer ud med alle kortne og TAGER den tid det tager, - og ikke "ikke har haft tid til at læse diverse beskyldninger om den kære MS endnu, men den tid håber jeg at få senere." når det drejer sig om det som gør at GetBig overhovedet kan sælge noget (kundernes TRUST!).
Jeg må indrømme at jeg selv har tænkt at Getbig har en finger med i det, alt den praise ville efter min mening ikke have været der uden der i det mindste var en gullerod for enden enten penge, - eller nogen fra Getbig som er MS.

Reklame for getbig? Det er vist tidligere blevet kommenteret tidligere af getbig.

Så Getbig, - en stor opfordring til jer om at lægge alle kortene på bordet sige ALT hvad i ved så i kan få vores trust tilbage, - jeg mener alle har været meget glade for getbig så lad det ikke stoppe nu!
Getbig har fremlagt alt hvad der er at fremlægge. Mandens adresse og andre følsomme oplysninger er dog forbeholdt getbig og MOL. Man kan kunne godt frygte hvad folk ville gøre, hvis de havde hans adresse. :o
Til alle jer andre som siger vi ikke skal beskylde Getbig for noget og at de også blev fuppet, - altså i det mindste må addressen som de har sendt produkterne til test da have Mikkel Sand eller en addresse man kan slå op på www.krak.dk og finde ud af hvem fanden der bor der, - så efter min mening er det Getbigs job som et firma der har tjent på den gode omtale  (og det kan ingen nægte) og som jeg håber er fortjent, - at mane alle rygterne til jorden ligesom MS ville have gjort hvis han var legit!

MOL fedt i bragte det her ud i lyset, - men Getbig er et firma og som en anden sagde, - det må være endnu mere fair at vi får en ren udmelding om hvor langt deres fingre har været nede i småkage æsken! (da der er brugernes penge der er involveret)

Endnu engang vil jeg sige at det er ikke for at starte en hetz, - det er bare en bøn til et (super godt) firma om at vise os at vi kan stole på dem!

Har jeg svaret på en gang...

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Fittsmoker: Jamen det er sgu rigtig nok! *G* Det var hans svar, da han blev spurgt! Det står vidst på side 4-5 eller sådan noget, har ikke lige den nøjagtige side, men du kan se dig frem! - Tror at det er Cilius som spørger ham!

LOL Sikke dog en omgang møg at lukke ud, med at en gammel, kinesisk, bibliotekar træner ham i JKD :lol:

hvis nogen skulle være i tvivl er min træningsmakker i virkeligheden Ernie Taylor ... spørg selv Mikkel Sand, ham har jeg også trænet med :lol: Langt ude det her ....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share