Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Skal vi ikke Liiige lade være med at hetze JS sådan lige foreløbigt.. JS har været fremme med billeder med "full face" ofte, så.. han er sgu god nok!

Jeps. ;)

Andre ting der adskiller MS og JS, et det faktum at Jørgen slet ikke bruger de værktøjer som forefindes i dette board quote etc., mens MS flittigt benyttede både fed skrift, quote og andre smarte typografiske opstillinger, der viser erfaring med brug af denne type board. Husk på dette board ligner slet ikke det på GetBig.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

For mit vedkommende er jeg slet ikke i tvivl om at denne person m/k, besidder stor trænings viden..

En ting som jeg fandt fascinerende, var beskrivelserne af hans swizz (som han kaldte den) ball træning.. Måske fordi det minder lidt om de træningsprincipper som man bruger i fysverdenen bl.a...

Jeg er selv blevet inspireret til to ting: Jeg træner nu selv bl.a lateral raise, stående på vippebræt :w00t: Ideen bag dette er jo god nok, scam eller ej....

Jeg har besluttet mig for at ændre mit brugernavn til mit rigtige navn - det er lidt nemmere når man sender PMer og så videre, ikke at skulle sidde "skal jeg nu skrive Jøgge eller Jørgen..." Jeg overvejede det dog lige en ekstra gang, da jeg her til morgen så at MS var blevet afsløret..

Har diskuteret med andre her på MOL om rigtigheden af hans udtalelser, men som altid er det nemt at være bagklog :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke den store kender af nutidige danske forfattere, der bruger så meget tid på at sætte sig ind i miljøet, men Høeg ville være mit bud

Nu er det ikke fordi jeg lige præcist tror den forklaring er den rigtige, men der MÅ sguda være en eller anden grund til en person gider bruge så meget tid på at skrive/oversætte alle de ting! Udover han måske syntes det er sjovt at fuppe en masse træningsinteresseret personer!

Getbig.dk må da vide noget mere, hvis de både har talt i telefon med ham og sendt ham prøver på proteinpulver??

Thomas J - var der ikke noget om i skulle skrive en artikel sammen på et tidspunkt?

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore: "Scooter" er også en af MS' hjemmelavede accounts!

Læg iøvrigt mærke til hvordan han gør sig umage (specielt med Jens) at lave stavefejl og andet. Han gør sig næsten FOR umage når man ser i bakspejlet.

Der er også en tråd fra Jens (http://www.getbig.dk/vis_emne.asp?id=4472) som der aldrig blev svaret på. Det må skyldes enten:

1) Det var et oprigtigt spørgsmål fra MS (dvs noget der IKKE fremgik tydeligt af de bøger han skrev af fra)

2) Han nåede aldrig selv at svare på det (Manden skulle jo holde styr på mange brugere osv. så kan være han glemte (not likely)

3) Han havde et ekstremt langt og detaljeret svar parat, i håb om at JS ville svare. På den måde kunne han "mane" JS lidt ned med et "bedre svar"

Edited by Magnus_Ver_Magnusson
Link to comment
Share on other sites

Det fordrag er et fake:

1. Man får ikke invitationer fra universiteter uden videnskabelig produktion - og han har ingen under navnet Mikkel Sand - som han selv har skrevet er hans rigtige navn.

2. Hvordan ender 2, angiveligt ret unge knægte, til et fordrag i Leipzig?

3. Den anden "forsker" eksistere tilsyneladende ikke

osv.

Blackmoore - jeg tror vi skal gå ud fra at getbig også er blevet taget i røven.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man skal udlede noget positivt af hele denne omgang er det at man altid skal bevare sin skepsis.

Men for mig at se har getbig sig da et alvorligt problem,

1)Enten er dem der har haft kontakt med ms fra getbig, dovne eller dumme siden de ikke har tjekket ham,

2)Ellers er nogle fra getbig med i løgnen.

Jeg håber at der snarest kommer et svar fra getbig.

Torben F

Link to comment
Share on other sites

Dette her overgår, Roswell, mordet på JFK og Watergate........

I går altså til den drenge, godt man ikke engang kan navnene på de øvelser man laver hver dag.

Man kan sige at typen hr. MS - er jo bare den samme type man møder 1 million af i centre over hele landet, folk der tror de er eksperter i det ene og det andet, for der er nok ingen tvivl om at MS har troet på sig selv.

Moralen må være; man ikke skal stole blindt på andre, men tage udgangspunkt i sig selv og sin egen træning, og stole lidt mere på sig selv og egne erfaringer, fremfor at lade folk diktere regler og formler, og side op og side ned.

At man så kan få en god sparring er ande side af sagen, men det er sgu ærgeligt for helt nye, hvis man tænker sig at de lader sådanne mennesker blive deres mentor.

Så i sidste ende er en F&F instruktør måske ikke penge udaf vinduet, desværre.

Til personsøgerne; findes der en Mikkel Sand på "Sankt Hans hospital, Roskilde" evt. ?

Link to comment
Share on other sites

:blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink:

Grrrrrrrr, det er jo helt vildt!

Der er ingen søgeresultater på Thomas Hyld!!! Mon også han er en fantasifigur. :unsure:

Thomas Hyld er jo ikke specielt tysk, måske staves det Hüld.

Men det undstøtter jo kun min "far fetched theory", at der er tale om et konstrueret univers, måske skabt af en forfatter.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

:chicken::chicken::chicken::chicken::chicken::chicken::chicken:

Det jo være end en hønsegård...

Lad nu manden være og tænk på de gode ting han har sagt, at hans levede med en ide om at hans drømme krop (og alle os andres) var virkelighed er da trist, og at han har trukket sig, og ikk evil svare på kritik er da underligt.

Det er da trist at han har stilt spørgsmål til sig selv, men se det fra en konstruktiv side, manden har bare ville fortælle os noget, og har ikke bare ville starte en tråd og skrive... sådan og sådan vis du vil sådan og sådan... Så har han oprette en anden bruger som stiller spørgsmålet, og derefter besvaret det - så er han jo kommet frem med budskabet uden at virke for dum...

Lige en sidste ting.... Jeg tror grunden til at getbig ikke har opdaget der var noget galt tidligere, er fordi der ikke bruges så meget energi på det rent computer mæssige....

:chicken::chicken::chicken::chicken::chicken::chicken::chicken:

Link to comment
Share on other sites

Det her er sgu underholdning på højt niveau, men meget skræmmende hvis man begynder at tænke lidt over personen bag disse bedrifter og aliaser. Til en vis udstrækning kan det være ganske morsomt at føre disse dialoger med sig selv, men i det omfang som det åbenbart er foregået i - vidner om sygdom i sindet.

Selvfølgelig er MS forsvundet, hans rænkespil er tabt. Havde han haft sit på det tørre, ville han selvfølgelig have skrevet side op og side ned og have forsvaret sig selv.

Underligt, men ikke tankevækkende, at JS ikke farer i blækhuset over hans inddragelse, men på den anden side har han aldrig gået i vejen for et godt hysteri i hønsehuset. Men det ville alligevel være på sin plads, om han for alvor kom på banen.

Link to comment
Share on other sites

Lad nu manden være og tænk på de gode ting han har sagt,
Øh, hvad??

det er altså meget ødelæggende for sådan et forum her, hvis folk på den måde "stikker en plade"

Det er da trist at han har stilt spørgsmål til sig selv, men se det fra en konstruktiv side, manden har bare ville fortælle os noget, og har ikke bare ville starte en tråd og skrive... sådan og sådan vis du vil sådan og sådan... Så har han oprette en anden bruger som stiller spørgsmålet, og derefter besvaret det - så er han jo kommet frem med budskabet uden at virke for dum...

Nope..det hedder snyd! Og blev brugt til at fjerne de kritiske spørgsmål der var til hans "supermandsagtige" præstationer..og det er da ikke specielt ærligt!

Men det ville nu være rart med et svar fra MS på alt det her...

Link to comment
Share on other sites

Lige en sidste ting :)

Han underskriver sig med to forskellige ting

Mikkel Sand, Ph.D,

Muscle adaption and biomechanics

Institute of Human Fysiology

&

Ph.D, cand.scient

Institute of Human Fysiology

Findes Institute of Human Fysiology?? Jeg kan ikke finde noget???

Jeg har tidligere i tråden åbnet muligheden for at MS er indblandet i JFK's mord, så der kan være en sammenhæng

Jeg tror heller ikke vi skal afskrive muligheden for at det kan hænge sammen med d. 11 sep!!! Osama = Mikkel Sand?!?

Link to comment
Share on other sites

Som official talsmand for getbig(hvilket jeg er blevet udnævnt til) så kan jeg meddele at getbig nu sammenarbejder fuldt ud med MOL omkring efterforskning af denne sag. Relevante informationer er blevet videregivet til Morten Z.

Desuden så vil getbig gerne mane alle rygter i jorden en gang for alle at MS er et reklamestunt fra deres side af. Getbig ser også helst at dette ikke udvikler sig et en hetz på et helt overskruet plan, men at de også som os andre er interesseret i at vide sandheden.

Link to comment
Share on other sites

jeg har søgt efter det foredrag på nettet, og kan KUN finde det på getbig...

Seriøst, hvor meget har Getbig "fingrene nede i kagekassen" her?? Og hvor mange aliasser findes der??

Det spændende spørgsmål i den sammenhæng er, hvor mange brugere er der reelt af GetBig's forum?

Hvis MS står bag 50 af dem, så er der ikke mange tilbage.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes egentligt ikke at det er fair nok hvad angår getbig. Såfremt det ikke er et scam fra deres side, så må man sige at det er en fuldstændig idotisk person, der har indvilliget i at samarbejde med "MS", uden at få nogle beviser for hans uddanelse og præsationer. Og grunden til at Webmasteren har så travlt at han ikke har en halv time til at læse de forskellige indlæg igennem og komme med en dementi før i morgen hænger måske sammen med at vedkommende får en pokkers travl nat med at finde på noget holdbart.

Torben F

Link to comment
Share on other sites

Skumhest

Jeg tror at jeg i dag i bedste MS-stil vil træne 2 gange. Nu her om en time. Og så lidt Ricochet og pull-ups senere på aftnen.

:lol:

Ditto, jeg tror jeg vil finde løbeskoene og hygge-lunte til træning idag.......stille og roligt - så jeg ikke får skader - max 55-60 km/t - så man lige får ledene igang.

Skal også træne biceps idag, 1 arms pullup med buddha, samt en bropille bundet om livet.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share