Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

XAX: Jeg prøver igen. Lad mig gøre det klart - jeg er hamrende ligeglad med MS´s adresse og lignende - jeg har INTET udestående med MS andet end at være skuffet - det tror jeg gælder de fleste. Jeg er ALT for fredelig til at få et udestående med Ms over det her.

Når det er sagt - så kan du måske svare på det jeg spurgte om, om Getbig ikke har tænkt sig at få renset deres navn ved at gå efter vedkommende. IGEN jeg har intet imod MS og for min skyld kan de lade ham gå - jeg ønsker ikke at skade MS mere end han allerede har skadet sig selv! Jeg finder det som sagt bare sært om et firma der er blevet slået sammen med vedkommende og har betalt denne penge m.v. samt er kommet i dårligt lys skulle lade sagen ligge.

Og det er da korrekt at det taler til Getbigs fordel at MS ikke har reklameret direkte for Getbig andet end i en tråd på Getbig og ikke på MOL eller iøvrigt hvad jeg ved af.

Jeg ønsker såmen bare en afklaring på firmaets seriøsitet i relation til at værne om deres varemærke, omdømme m.v. Det er sakm også seriøst ikke at gøre yderligere og det vil jeg ikke klandre dem - blot undre mig i mit stille sind.

Link to comment
Share on other sites

I princippet foretager jeg ikke yderligere "efterforskning" af denne sag. Jeg har en ret god ide om hvem MS er - personlighed og IP-data passer perfekt. Det vil selvfølgelig være interessant at finde motivet, men den opgave hviler ikke på mine skuldre. Jeg har ikke noget mellemværende med MS. Jeg kan ikke nægte at det har haft en vis underholdningsværdi at gennemskue manden. Jeg er dog lidt skuffet over at han ikke ville indgå i en ærlig dialog efter at han var afsløret. Det ville have været sportsligt.

Sagen har på ganske underholdende vis givet anledning til et særligt indblik i menneskelig adfærd og internettes forunderlige natur (lad os håbe at det bliver ved det!)

Morten - jeg kan godt forstå du ikke vil ud med mandens personlige data! Du skriver dog at du har en ret god idé om hvem han er? Jeg tænker på om det er en person du i forvejen viste hvem var/er - altså en der rent faktisk HAVDE en idrætsuddanelse??

Findes der et motiv??????

Link to comment
Share on other sites

XAX: Fint nok - det glæder mig. Nu mangler vi bare om der fra Getbigs side kommer et efterspil - de har jo betalt penge for formentlig ingenting...? Og fået deres omdømme sat ret så kraftigt på spidsen? Kan du kommentere hvad der sker yderligere i sagen? Som sagt er det de færreste, der vil lade andre mennesker drive gæk med deres hårdt oparbejdede virksomhed, hvad jeg vitterlig tror Getbig er - det kræver sgu noget at få sine egne brands og skulle administrere ordrer m.m. Jeg har respekt for Getbig, hvis de tager fat i manden og finder en løsning på røvrenderiet.

Getbig har forsøgt at få fat på manden for at få en forklaring, men har ikke hørt noget fra ham endnu. Jeg vil naturligvis holde jer alle underrettet såfremt der sker noget nyt i sagen.

Link to comment
Share on other sites

Har fundet svaret på Getbig, der ikke har betalt ham noget synderligt for artikler og ej heller betalt for tests.

Der bliver ikke nogen sag ud af det ifølge webmaster - da de ikke mener at have mistet noget i den henseende.

Immaterielle goder som goodwill kan nu godt have taget skade - men ok, det har Getbig valgt ikke at gøre yderligere ved.

Finno finno...

Link to comment
Share on other sites

XAX: Jeg prøver igen. Lad mig gøre det klart - jeg er hamrende ligeglad med MS´s adresse og lignende - jeg har INTET udestående med MS andet end at være skuffet - det tror jeg gælder de fleste. Jeg er ALT for fredelig til at få et udestående med Ms over det her.

Når det er sagt - så kan du måske svare på det jeg spurgte om, om Getbig ikke har tænkt sig at få renset deres navn ved at gå efter vedkommende. IGEN jeg har intet imod MS og for min skyld kan de lade ham gå - jeg ønsker ikke at skade MS mere end han allerede har skadet sig selv! Jeg finder det som sagt bare sært om et firma der er blevet slået sammen med vedkommende og har betalt denne penge m.v. samt er kommet i dårligt lys skulle lade sagen ligge.

Og det er da korrekt at det taler til Getbigs fordel at MS ikke har reklameret direkte for Getbig andet end i en tråd på Getbig og ikke på MOL eller iøvrigt hvad jeg ved af.

Jeg ønsker såmen bare en afklaring på firmaets seriøsitet i relation til at værne om deres varemærke, omdømme m.v. Det er sakm også seriøst ikke at gøre yderligere og det vil jeg ikke klandre dem - blot undre mig i mit stille sind.

Forløbig har de som rykket manden for at få en forklaring, men han svarer ikke. Endnu en gang vil jeg også påpege at MS primært er blevet aflønnet for sine artikler, hvilket er reelt nok(Så kan man så diskutere om afskrift og lign. er reelt arbejde)

Link to comment
Share on other sites

Som tingene dog sker hurtigt.

Der er oprettet en tråd på Getbig, hvor man kan stille spørgsmål, som de så vil stille videre.

Iøvrigt nævner de nu en mulig goodwill-sag mod manden, hvis han ikke "makker ret" og svarer på spørgsmål, så jeg er efterhånden mættet hvad mine egne spekulationer og undren gik på. Det synes jeg er fint tacklet fra Getbigs side - omend i 11. time - så respekt for det.

Link to comment
Share on other sites

If he's only used something like this he could have got away with for years eh?............................

Name: MS

Age:42

Job:Temporarily unemployed

Bodyfat:No idea really, but can see abs when lying flat on back with stomach pulled in with spotlight placed at feet before breakfast

Body Measurements:Biceps Left 14.1756 inches cold, Right 14.002 inches cold. Neck 16+ inches (cold)

Max lifts:Pec-dec-75 Leg extensions-95 Bicep curls-13kg dumbells 20 sets x 8 reps

Today's workout: No plans really, bit of this, bit of that.

Warm-up: Never had time but stretched hamstrings on bus (held stretch for 6-8 secs) and walked/jogged up-stairs to training centre. All benches busy so started on treadmill at 6.5 km/h. Totally f#cked after 3 mins. Think I f#"%¤ my achilles. Stopped and did some heavy pec dec work. Located free bench in front of mirror so bolted myself in for 20 sets X 8-12 reps w/13kg. Sat and stared at myself in mirror between sets.

Post-workout feed: 330ml Diet coke and New Energy bar

But oh no, he couldn't just keep it at that, he had to tell just one little lie too many....... :(

Link to comment
Share on other sites

lawman

Iøvrigt nævner de nu en mulig goodwill-sag mod manden, hvis han ikke "makker ret" og svarer på spørgsmål, så jeg er efterhånden mættet hvad mine egne spekulationer og undren gik på. Det synes jeg er fint tacklet fra Getbigs side - omend i 11. time - så respekt for det.

Enig!

Torben F

Link to comment
Share on other sites

Generelt kan jeg ikke lide at stille spørgsmålstegn ved det folk siger de kan. For ligegyldigt hvor usansyneligt noget lyder, så kan man jo ikke udelukke at det kan lade sig gøre. Det som undrede mig mest var at manden kunne lave military presses med 60-70 kg på en swiss ball. Jeg har ALDRIG hørt om nogen som kunne dette. Men jeg er et godtroende menneske, som generelt ikke have forestillet mig at folk ville lyve så omfangsrigt som det øjensyneligt er sket her.

Dette kan jeg kun give dig ret i, Thomas. Jeg var også skeptisk over for denne form for træning med Swiss-ballen, så jeg kontaktede min søster som selv træner meget med en sådan bold. Da hun kunne fortælle mig, at hun kendte en pige som kunne squatte (dog kun med stangen) stående på en Swiss-ball, antog jeg det derfor muligt at en mand med +20 års træningserfaring kunne træne sig op til, at træne stående stem på bolden. Denne konklusion fik mig herefter til ikke, at stille spørgsmål ved hans andre præstationer.

Iøvrigt finder jeg det dybt nedværdiende overfor os andre brugere, at man opretter flere profiler og bruger dem til, at spørge/besvare en selv. Dette virker ødelæggende for forumets troværdighed.

Angående GetBig´s rolle i denne sag syntes jeg, at det er rystende at de har solgt produkter som er blevet analyseret af en person som de ikke har haft et større kendskab til. Deres troværdihed i forbindelse med salg af egne produkter, dvs. Viking-produkterne, er sat fuldstændigt over styr. Jeg vil hermed opfordrer andre til ikke at købe Viking-produkterne før at GetBig har fået dem analyseret af ef uafhængigt laboratorium.

Iøvrigt kan vi vel konkludere, at vi her på MOL har mere kritisk og inteligente brugere end på GetBig, idet MS kun kunne føre os bag lyset i en lille måned, hvorimod han længe har huseret længe på GetBig. :)

Samtidig vil jeg gerne sende en undskyldning til speciel Francois og Veto, som stillede spørgsmål ved MS´s træning, hvorefter jeg hårdnakket forsvarede ham.

Link to comment
Share on other sites

Angående GetBig´s rolle i denne sag syntes jeg, at det er rystende at de har solgt produkter som er blevet analyseret af en person som de ikke har haft et større kendskab til. Deres troværdihed i forbindelse med salg af egne produkter, dvs. Viking-produkterne, er sat fuldstændigt over styr. Jeg vil hermed opfordrer andre til ikke at købe Viking-produkterne før at GetBig har fået dem analyseret af ef uafhængigt laboratorium.

Nu solgte getbig Viking-pulver før de begyndte at sammenarbejde med MS, men ja, for at højne troværdigheden så bør de da straks fået foretaget nogle nye prøver hos et uafhængig laboritorium.

Personligt har jeg ingen problemer med deres Viking-produkter på nuværende tidspunkt, men nogen vil mene at jeg er inhabil i denne sag, så tro ikke på mig. :lol:

Link to comment
Share on other sites

hahahahahahhaha.......man kan sige meget om Mikkel Sand, men han har gjort søndag d. 19 og mandag d. 20 januar til to MEGET underholdende dage for mig!! Der har været flere gode citater, men den bedste er altså den med den kinesiske bibliotikar :D

Totalt respekt for et så GENNEMFØRT og VELGENNEMTÆNKT fupnummer der godt og grundigt tager pis på så mange mennesker. Prøv tænk på den ihærdighed han har udvist ved at sidde til langt ud på natten og diskutere med sig selv i diverse logbøger osv. Han har jo ligefrem ned til mindste detalje indført os i hans 'træningsprogram' og var endda godt i gang med kosten på et tidspunkt. Det har vitterligt kræver energi og tid for slet ikke at tale om tålmodighed.

Jeg hælder således primært til en teori der går ud på, at manden er helt (næsten) normal i bøtten - endda i besiddelse af en stor protion humor - men måske har haft LIDT for meget tid at gøre godt med. Han har sandsynligvis blot kedet sig inderligt og syntes, at det kunne være sjovt, at se hvor langt ud man kunne drive så mange mennesker med usandsynlige historier. Han må have siddet og grinet godt i skægget da getbig.dk endda sendte ham vareprøver og folk skrev til ham - som var de besatte - om råd til dit og dat.

Men sjovt har det sgu da været...... :D :D :D :D

At jeg så først kom i seng ved 2-tiden i går nat, selvom jeg skulle til sidste og afgørende eksamen i dag kl 9, fordi jeg skulle læse indlæg er der så ikke noget at gøre ved :(

Link to comment
Share on other sites

GETBIGS troværdighed har tidligere været diskutteret her på MOL.

Lad mig slå fast med syvtommersøm, at ansvaret for om MS er/var PH. dit eller dat, er getbigs da det er DEM, der har bragt artikler med disse informationer, at deres brugere ikke stillede spørgsmål ved det, er vel meget naturligt, da det jo var GB der havde kontakten med ham og IKKE brugerne.

Getbig skriver at MS kun skrev artikler for dem, Jeg mindes at det tidlige har været nævnt af GBs WEBMASTER at MS har deltaget i udvælgelsen i hvilket protein der skulle være i GBs eget mærke "Viking" ( HAR IKKE DEN KONKRETE TRÅD LIGE VED HÅNDEN).

Har Webmaster fra GB "bolcher i bukserne" opretter han sig under eget navn her på MOL, og fortæller HELE sandheden i stedet for at gemme sig bagved XAX.

Link to comment
Share on other sites

Har fået endnu et svar fra getbig...

"Angående GetBig´s rolle i denne sag syntes jeg, at det er rystende at de har

solgt produkter som er blevet analyseret af en person som de ikke har haft et

større kendskab til. Deres troværdihed i forbindelse med salg af egne

produkter, dvs. Viking-produkterne, er sat fuldstændigt over styr. Jeg vil

hermed opfordrer andre til ikke at købe Viking-produkterne før at GetBig har

fået dem analyseret af ef uafhængigt laboratorium."

Getbig svarer:

Prøv lige at læs lidt på lektion inden du kommer med flere beskyldninger,

eller hvis du ikke er sikker i din sag så slap lige lidt af.....

Som skrevet inde på getbig var det eneste han nåede at få analyseret nogle

produkter vi I FORVEJEN havde fået analyseret men som han selv lige ville

teste "for at være på den sikre side". Det var meningen at han i fremtiden

skulle modtage de prøver vi får fra diverse fabrikker og så sige hvilket en

der var bedst. Vi betalte ikke én kr. for de tests han nåede da det var nogle

vi allerede havde fået testet men som han ville dobbelttjekke.

Det skal dertil siges at den person der er fundet frem til det er, muligvis

har adgang til test faciliteter, hvilket da også er en af de ting jeg skal

høre ham om da hans resultater indikerer dette.

Så nu vil jeg godt snart have holdt getbig udenfor, ellers kommer der snart et

injurie søgsmål med Lawman som advokat og subsidiær påstand om erstatning for

tab af goodwill i påfører os med sådanne teorier og skud fra hoften ;-) *LOL*

"Getbig skriver at MS kun skrev artikler for dem, Jeg mindes at det tidlige

har været nævnt af GBs WEBMASTER at MS har deltaget i udvælgelsen i hvilket

protein der skulle være i GBs eget mærke "Viking" ( HAR IKKE DEN KONKRETE TRÅD

LIGE VED HÅNDEN).

Getbig svarer:

Og den tråd har du ikke i hånden da jeg aldrig tror jeg har sagt dette. Viking

protein blev solgt længe inden MS dukkede op. Jeg har evt. skrevet at han

ville hjælpe til ved udvælgesen af nye produkter (heriblandt nye protein

produkter), hvilket er ganske korrekt da vi ville lade ham foretage de

indlendende tests på de mange forskellige produkter vi får tilsendt prøver på.

Dette er dog aldrig kommet så langt. Så alle de prøver der er på vej som skal

testes vil nu blive testet af uafhængigt laboratorie i Danmark eller sverige.

Og her følger mine egne kommentarer:

Har Webmaster fra GB "bolcher i bukserne" opretter han sig under eget navn her på MOL, og fortæller HELE sandheden i stedet for at gemme sig bagved XAX.
Nu har jeg så valgt selv at fremstå som talsmand for getbig, hvilket getbig indtil videre har været tilfredse med, men det kan ske at getbig selv opretter en profil herinde i den nærmeste fremtid. :rolleyes:
Så vidt jeg kan se, er MS artikler ikke fjernet fra GetBig.

Noget, som jeg også vil drøfte med getbig, om det burde ske. Efter min egen personlige mening, JA!

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Mi hukommelse var ikke helt "toptunet" :tongue:

Men her er copy/paste fra Getbigs forum, Forfatter: Getbigs Webmaster

Den relation MS har haft til getbig.dk er at han:

1) Har skrevet nogle glimrende artikler og svar som mange har været glade for.

2) Han har fået en masse produkter af os til analyse, så vi kunne se hvilke mærker vi skulle satse på.

3) Der har været drøftet yderligere samarbejde pr. telefon og email, men intet konkret kom på bordet.

Der er for mig ingen tvivl om at MS og GBs samarbejde var en del TÆTTERE end GB vil være ved i dag.

Faktisk har MS været involveret i GBs valg af produkter :w00t:

Link to comment
Share on other sites

QUOTE  

Så vidt jeg kan se, er MS artikler ikke fjernet fra GetBig.

Noget, som jeg også vil drøfte med getbig, om det burde ske. Efter min egen personlige mening, JA!

Ja, jeg ville også mene at artiklerne bør fjernes. Der må tilsyneladende også være nogle problemer med copyrights og lign. hvis der er tale om afskrift. <_<

Link to comment
Share on other sites

Mi hukommelse var ikke helt "toptunet" :tongue:

Men her er copy/paste fra Getbigs forum, Forfatter: Getbigs Webmaster

Den relation MS har haft til getbig.dk er at han:

1) Har skrevet nogle glimrende artikler og svar som mange har været glade for.

2) Han har fået en masse produkter af os til analyse, så vi kunne se hvilke mærker vi skulle satse på.

3) Der har været drøftet yderligere samarbejde pr. telefon og email, men intet konkret kom på bordet.

Der er for mig ingen tvivl om at MS og GBs samarbejde var en del TÆTTERE end GB vil være ved i dag.

Faktisk har MS været involveret i GBs valg af produkter :w00t:

:confused2:

Jeg synes ikke det beviser mere end der er blevet lagt på bordet allerede...

Link to comment
Share on other sites

Nu synes jeg mistænkeliggørelsen af Get Big er ført helt ud i det absurde!

Jeg er også selv fornyligt blevet "mistænkt" for at have aktier i Get Big, - og at insinuere, at der er mere i MS´s samarbejde med Get Big end det fremgår af GB´s redegørelse, er IKKE alene dybt urimeligt, - det er totalt absurd, selvom jeg godt kan forstå tankegangen set i lyset af den paranoia, som MS´s bedrageri har ført med sig!

Jeg har da også selv diskuteret mulige nye produkter med GB, herunder bl. a. vitaminprodukter, olieprodukter, MRP-produkter osv.

Det har jeg sgu IKKE fået nogen andel i GB af, - endsige blevet betalt for eller lignende.

De mennesker som bl .a. skriver artikler for GB, - herunder undertegnede -, gør det af samme grund, som de deltager i debatterne på f.eks. MOL, - simpelthen af interesse, - og så er den IKKE længere!

Skulle der ryge en bøtte proteinpulver over disken som en symbolsk afregning for et stort stykke arbejde betyder det altså IKKE nødvendigvis, at GB og bidragsyderne i ly af mørket har konspireret mod menneskeheden!

Link to comment
Share on other sites

Ja men så må Getbig sgu blive enige med sig selv om hvad de vil mene!!!!!!!!!!!

Det ene øjeblik siger de:

"Han har fået en masse produkter af os til analyse, så vi kunne se hvilke mærker vi skulle satse på."

og det næste øjeblik:

Det var meningen at han i fremtiden

skulle modtage de prøver vi får fra diverse fabrikker og så sige hvilket en

der var bedst. Vi betalte ikke én kr. for de tests han nåede da det var nogle

vi allerede havde fået testet men som han ville dobbelttjekke

Og en 3. version:

Jeg har evt. skrevet at han

ville hjælpe til ved udvælgesen af nye produkter (heriblandt nye protein

produkter), hvilket er ganske korrekt da vi ville lade ham foretage de

indlendende tests på de mange forskellige produkter vi får tilsendt prøver på.

Dette er dog aldrig kommet så langt

Så GETBIG er selv skyld i at jeg mistænkeliggør dem.

Link to comment
Share on other sites

Hehe - Js, du har evig ret - jeg tror da også de fleste efterhånden har besindet sig.

Angående webbie fra GB´s foreslag til at vi snart falder ned (hvad vi jo heldigvis også efterhånden er... ;)) og et muligt injuriesøgsmål fra mod MOL-brugerne for skeptiske konspirationsteorier, så er det nok næppe muligt for mig at føre en sådan sag jf. Vinkelskriver-loven, da jeg ikke er advokat - endnu ;) men alene studerende. Nu er webbie på GB sidst jeg selv tjekkede jo slev kyndig, men vidst også studerende endnu så vidt jeg er orienteret - Getbig tager rent faktisk en del arbejde at administrere, så studierne trækker vidst lidt ud, så mon ikke den står på en fri proces-ansøgning B) :lol:

AFSLUTTENDE: Jeg ved ikke med andre - og da jeg selv har været ganske aktiv i hele denne tråd vil jeg godt afslutte med at jeg faktisk er ved at være godt tilfreds med håndteringen af sagen. Jeg synes som sagt at Getbig, da de fik tid til at tænke sig om har reageret fortrinligt - så jeg satser på at jeg har ret i den antagelse og ikke er blevet snydt. Jeg tror at den heftige debat med teorier og alt muligt afstedkommer af, at folk gerne vil have svar emd det samme. Jeg tror ikke folk 110% har troet på teorierne - måske dog i kortere øjeblikke - mig selv inkl. Teorier og "beskyldninger" af denne karat kommer oftest fordi man netop ikke vil "slå koldt vand i blodet" og give god tid til forklaring, da man så frygter at yderligere vil blive opspundet - derfor tvinger man de "anklagede" ud i hurtig storm med "angreb" af forskellig art - således ved man som "anklaget" at reagerer man ikke er det blot brænde på bålet og det ønsker man ikke, hvorfor man svarer. Det kender vi fra eks. pressen, hvor politikere afkræves minutiøst præcise forklaringer på 5 års affærer af den ene eller anden karat, når en journalist eller andre har brugt 24 timer i døgnet i en måned på at afdække og afsløre. Så får vedkommende anklagede præcis 5 min. til at redegøre for sig - ellers er han utroværdig.

Det er nok ubevidst det der er sket for Getbig i den her sag - og jeg vil ikke lyde blødsøden - men jeg synes faktisk som tidligere nævnt Getbig har klaret det med et smil, der har været tilpas afdæmpet til ikke at virke arrogant - andet end den første udtalelse fra webbie på GB i sagen (der dog skyldtes manglende tid til at gennemgå "gårsdagens/nattens hændelser", hvor der ikke blev taget afstand - men ingen er jo perfekte og GB har næppe råd til spindoktorer andet end XAX (No offence) ;)

Over and out - lad MS hygge sig og lad ham forklare sig, det skal nok blive spændende, måske lærer vi sågar noget om menneskets finurligheder. Men med mindre der kommer gedigne beviser på bordet, så lad os holde på hestene der skulle tromle GB ned...(siger mens jeg spiser mig stor i min Viking-protein jeg har modtaget af GB for at skrive dette :lol: ) <- PS. det var en joke ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja men så må Getbig sgu blive enige med sig selv om hvad de vil mene!!!!!!!!!!!

Det ene øjeblik siger de:

"Han har fået en masse produkter af os til analyse, så vi kunne se hvilke mærker vi skulle satse på."

og det næste øjeblik:

Det var meningen at han i fremtiden

skulle modtage de prøver vi får fra diverse fabrikker og så sige hvilket en

der var bedst. Vi betalte ikke én kr. for de tests han nåede da det var nogle

vi allerede havde fået testet men som han ville dobbelttjekke

Og en 3. version:

Jeg har evt. skrevet at han

ville hjælpe til ved udvælgesen af nye produkter (heriblandt nye protein

produkter), hvilket er ganske korrekt da vi ville lade ham foretage de

indlendende tests på de mange forskellige produkter vi får tilsendt prøver på.

Dette er dog aldrig kommet så langt

Så GETBIG er selv skyld i at jeg mistænkeliggør dem.

Det handler alt sammen om fremtidigt sammenarbejde mht. nye produkter, som naturligvis ikke bliver til noget alligevel.

Det miderste indlæg handler om at MS selv foretog sig kvalitetskontrol på getbig produkterne, selvom de var blevet testet i forvejen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes også, at det ville være en mild og salomonisk afgørelse, hvis GB tilbyder MS at "bytte" et frafald af et juridisk efterspil, - som jeg iøvrigt kan forsikre ikke-jurakyndige samt MS og andre om-, let kan vindes af GB uden problemer, mod en TOTAL tilståelse af samtlige facetter af dette patetiske (selv)bedrag!

Iøvrigt synes jeg man burde offentliggøre MS identitet, så man fremover er bedre rustet til at gennemskue, hvad denne bedrager næste gang hitter på!

Link to comment
Share on other sites

I det mindste kunne man oplyse om mandens reelle uddannelse, og oplyse om hans rigtige navn vitterligt er "Mikkel Sand". Ellers vil man til evig tid have et belastet navn på MOL, om man skulle hedde Mikkel Sand i virkeligheden OG ikke havde noget med denne allerede sagnomspundne person at gøre.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig kan man ikke udlevere mandens rigtige navn og adresse! Og det er i og for sig også ligegyldigt. Jeg er sikker på at MZ og Getbig er meget OBS på den IP adresse der afslørede det hele og det er faktisk det vigtigste, fo rpå den måde kan han ikke igen narre brugerne på MOL og Getbig - hvis han flytter er der selvfølgelig en ny mulighed, men så kan adressen alligevel ikke bruges.

Det der kan være relevant er det som DBM også spørger om:

Har personen en sportslig uddanelse?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share