PHAT TRAINING


MC-
 Share

Recommended Posts

Sikke du forkæler dine faste logbogslæsere... :nonono:

Hihihi :smile:

* * *

Torsdag og fredag nat jobbede jeg den, og især torsdagen var overdrevet travl (og hård!). Lørdag stod den på affyring med en masse bros, og det lykkedes mig at blive rigtig rigtig fuld. Jeg vågnede ved 12 tiden inde i byen, da Spøer ringede til mig og spurgte hvor jeg var henne. Jeg havde nemlig lovet at hjælpe ham med noget havearbejde i hans mosters have. Jeg opdagede at halvdelen af min venstre hånd var viklet ind i gaffatape, og fuld af blod. Dum og stiv som jeg har været har jeg skåret en dyb flænge i pegefingeren, og derefter valgt at tape to andre fingre ind. Flot! Så gik jagten på noget plaster, men da jeg trådte op på gaden var jeg ved at blive smadret ned af et par tynde marathonløbere.Kort efter ramte jeg en 7/11 hvor jeg købte 2 chicken-sticks med Honning (Freaky Peak approved!) og fik charmeret mig frem til et par plastre hos den søde ekspedient. Som jeg blev mere og mere ædru blev jeg mere og mere tømmermænds-ramt, og pludselig opdagede jeg at jeg havde en helt forkert jakke på. Jeg gjorde Spøer opmærksom på dette, og han sagde straks "Det ligner sgu da Ulriks jakke!". Jeg var i en blanding af fuldskab og forvirring kommet til at tage Ulles jakke, fremfor min egen på vej til byen, og jeg skyndte mig at smide ham en SMS. Kort efter blev jeg ringede op af en ligeså forvirring Q, som havde undret sig over at der hang en anden flotmandsjakke, som til forveksling lignede hans egen, hos ham. Han fik adressen til Spøers moster, og kort tid efter ankom ham og ChristianBB til en ombytter.

Puha, sikke da noget rod hva!? Efter sådan en omgang var det tid til:

FLOTMANDSBUILDING I TSK!

Træning d. 23/5-2011

Bike: 20 min / 175 kcal

Bænkpres:

15 x 20 kg

12 x 60 kg

10 x 80 kg

10 x 80 kg

10 x 80 kg

4 s 90 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

A1 CG bænkpres:

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

A2 Cruch:

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

B1 Inc. DB bænkpres:

10 x 32 kg

10 x 32 kg

10 x 32 kg

B2 Cable crunch

15 x 70 kg

15 x 70 kg

15 x 70 kg

Dips:

7 x 25 kg

7 x 25 kg

7 x 25 kg

Michael fyldte 60 år, og Susanne havde derfor bagt en stor flot lagkage. Den var dårlig nok blevet sat på bordet, inden good ol' JJ var over den. Han tillod sig at snuppe hele 3 stykker, eller hvad der svarede til lidt over 1/4 af hele kagen, på trods af at der var mange der endnu ikke havde smagt den. Da han var færdig med at smæske i sig, smuttede han hjem.

Peter gav den gas på motionscyklen. Eller dvs. at han ihvertfald drejede lidt på pedalerne, men i noget der ligner en 9-10 km/t. Herefter var han helt færdig, men uden én dråbe sved på kroppen. "jeg har lige smadret mine lunger på 10 minutters cykling" hørte jeg ham sige til Anders. Og det kommer vel og mærke fra manden der ryger en halv pakke smøger om dagen :laugh:

Imorgen står den på ryg og BISP!

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Huhu en morsom fortælling :laugh: Så længe KatHrine nåede at få et stykke er fanden ikke løs i Laksegade!

Det gjorde hun heldigvis. Jeg tør ikke tænke på hvad der var sket, hvis hun ikke havde fået sit stykke :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag og fredag nat jobbede jeg den, og især torsdagen var overdrevet travl (og hård!). Lørdag stod den på affyring med en masse bros, og det lykkedes mig at blive rigtig rigtig fuld. Jeg vågnede ved 12 tiden inde i byen, da Spøer ringede til mig og spurgte hvor jeg var henne. Jeg havde nemlig lovet at hjælpe ham med noget havearbejde i hans mosters have. Jeg opdagede at halvdelen af min venstre hånd var viklet ind i gaffatape, og fuld af blod. Dum og stiv som jeg har været har jeg skåret en dyb flænge i pegefingeren, og derefter valgt at tape to andre fingre ind. Flot! Så gik jagten på noget plaster, men da jeg trådte op på gaden var jeg ved at blive smadret ned af et par tynde marathonløbere.Kort efter ramte jeg en 7/11 hvor jeg købte 2 chicken-sticks med Honning (Freaky Peak approved!) og fik charmeret mig frem til et par plastre hos den søde ekspedient. Som jeg blev mere og mere ædru blev jeg mere og mere tømmermænds-ramt, og pludselig opdagede jeg at jeg havde en helt forkert jakke på. Jeg gjorde Spøer opmærksom på dette, og han sagde straks "Det ligner sgu da Ulriks jakke!". Jeg var i en blanding af fuldskab og forvirring kommet til at tage Ulles jakke, fremfor min egen på vej til byen, og jeg skyndte mig at smide ham en SMS. Kort efter blev jeg ringede op af en ligeså forvirring Q, som havde undret sig over at der hang en anden flotmandsjakke, som til forveksling lignede hans egen, hos ham. Han fik adressen til Spøers moster, og kort tid efter ankom ham og ChristianBB til en ombytter.

Sikke en flot fuldemandstur - både dén og de herlige 7/11-chicken stix er FP-approved, dog vil jeg anbefale for fremtiden at køre minimum 4 stk. ned! :tongue:

Også flot trænsors! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hihihi :smile:

* * *

Torsdag og fredag nat jobbede jeg den, og især torsdagen var overdrevet travl (og hård!). Lørdag stod den på affyring med en masse bros, og det lykkedes mig at blive rigtig rigtig fuld. Jeg vågnede ved 12 tiden inde i byen, da Spøer ringede til mig og spurgte hvor jeg var henne. Jeg havde nemlig lovet at hjælpe ham med noget havearbejde i hans mosters have. Jeg opdagede at halvdelen af min venstre hånd var viklet ind i gaffatape, og fuld af blod. Dum og stiv som jeg har været har jeg skåret en dyb flænge i pegefingeren, og derefter valgt at tape to andre fingre ind. Flot! Så gik jagten på noget plaster, men da jeg trådte op på gaden var jeg ved at blive smadret ned af et par tynde marathonløbere.Kort efter ramte jeg en 7/11 hvor jeg købte 2 chicken-sticks med Honning (Freaky Peak approved!) og fik charmeret mig frem til et par plastre hos den søde ekspedient. Som jeg blev mere og mere ædru blev jeg mere og mere tømmermænds-ramt, og pludselig opdagede jeg at jeg havde en helt forkert jakke på. Jeg gjorde Spøer opmærksom på dette, og han sagde straks "Det ligner sgu da Ulriks jakke!". Jeg var i en blanding af fuldskab og forvirring kommet til at tage Ulles jakke, fremfor min egen på vej til byen, og jeg skyndte mig at smide ham en SMS. Kort efter blev jeg ringede op af en ligeså forvirring Q, som havde undret sig over at der hang en anden flotmandsjakke, som til forveksling lignede hans egen, hos ham. Han fik adressen til Spøers moster, og kort tid efter ankom ham og ChristianBB til en ombytter.

Michael fyldte 60 år, og Susanne havde derfor bagt en stor flot lagkage. Den var dårlig nok blevet sat på bordet, inden good ol' JJ var over den. Han tillod sig at snuppe hele 3 stykker, eller hvad der svarede til lidt over 1/4 af hele kagen, på trods af at der var mange der endnu ikke havde smagt den. Da han var færdig med at smæske i sig, smuttede han hjem.

Peter gav den gas på motionscyklen. Eller dvs. at han ihvertfald drejede lidt på pedalerne, men i noget der ligner en 9-10 km/t. Herefter var han helt færdig, men uden én dråbe sved på kroppen. "jeg har lige smadret mine lunger på 10 minutters cykling" hørte jeg ham sige til Anders. Og det kommer vel og mærke fra manden der ryger en halv pakke smøger om dagen :laugh:

Imorgen står den på ryg og BISP!

"Dum og stiv" hi hi hi, det synes jeg at have læst mere end en gang herinde... De dér chicken stix ser ulækre ud! :smile:

Flot historie, og ham Peter lyder også flot.

Link to comment
Share on other sites

Sikke en flot fuldemandstur - både dén og de herlige 7/11-chicken stix er FP-approved, dog vil jeg anbefale for fremtiden at køre minimum 4 stk. ned! :tongue:

Også flot trænsors! :cool:

Næste gang ryger der, i bedste FP-style,4 4 stk. ned :cool:

' date='24. May 2011 - 10:07 AM' timestamp='1306224437' post='1515344']

"Dum og stiv" hi hi hi, det synes jeg at have læst mere end en gang herinde... De dér chicken stix ser ulækre ud! :smile:

Flot historie, og ham Peter lyder også flot.

Uh ja, det er desværre nogle af bivirkningerne når jeg indtager alkohol. Chicken stix med honning er ulækre fordi de er lækre!

Peter er... ja, Peter!

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 24/5-2011

Morgenen blev brugt på at vaske, handle ind og æde. Kom derfor lidt senere afsted, end planlagt.

Bike: 20 min / 180 kcal

A1 Inc. DB hammercurls:

14 x 17 kg

12 x 17 kg

12 x 17 kg

12 x 17 kg

A1 Hypers:

15 x BW

15 x BW

15 x BW

15 x BW

EZ-curls:

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

B1 Chinups:

10 x BW

10 x BW

10 x BW

10 x BW

B2 Crunch

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

DB rows:

10 x 32 kg

10 x 32 kg

10 x 32 kg

Stille og rolig omgang, som tog omkring 2 timer inkl. cardio og udstrækning. Bisp var allerede i sving med træningen, og kørte pulldowns iført sine nye BB handsker, da jeg ankom. Kort efter ankom Beermann og Kimse, som begge skulle kære trøje-bænk. Da jeg er Amagers bedste spotter gik der også lidt tid med at hjælpe dem, i deres forsøg på at få sovs i patterne.

Imorgen står der ben og bulderskulder på programmet!

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 26/5-2011

Trætmandstræning!

Idag var jeg utrolig uoplagt, og var et kussehår fra at baile dagens træning. På trods af at alt jeg har lavet er at sove længe, se en film og taget en morfar var jeg virkelig træt. Havde egentlig besluttet mig for at droppe træninge, og lægge mig til at sove igen, da den dårlige samvittighed overmandede mig. Jeg kastede derfor et par tunfrikadeller ned (hansen.j approved!) og kørte afsted i regnen. Det blev en hurtig omgang på lidt over en times tid inkl. cardio og udstrækning.

Bike: 20 min / 170 kcal

A1 DB skulderpres

8 x 32 kg

8 x 32 kg

7 x 32 kg

7 x 32 kg

7 x 32 kg

6 x 32 kg

A2 One legged legpress

10 x 75 kg

10 x 75 kg

10 x 75 kg

10 x 75 kg

10 x 75 kg

B1 Lateral raises

12 x 10 kg

10 x 10 kg

10 x 10 kg

10 x 10 kg

A2 Leg extensions

15 x 3"

15 x 4"

15 x 4"

15 x 4"

Facepulls

15 x 65 kg

15 x 65 kg

Og så hjem og slappe af inden jeg smutter på job. Imorgen vil jeg prøve at presse en omgang pat og trisp ind inden work.

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Gode skulderpressere!

Tak friendse! :smile:

Jeg når desværre ikke at træne pat- og trispsovsen idag, da jeg vågnede alt for sent efter at have været på nattevagt. Skal worke igen kl. 17, så jeg jeg udnytter tiden til at samle lidt kræfter og få spist lidt mad istedet. BB imorgen ved middagstid!

Link to comment
Share on other sites

Fyrede den semi af igår! Motta havde taget et par ganske søde bitches med på Zefside, og iført sømands-gear var han som sædvanlig i hopla. Jeg havde egentlig planlagt at jeg ville tage hjem og sove når jeg havde fri, da jeg skulle tidligt op, men endte med at joine ham i baren. Jeg medbragte mine venner Wray & Nephew - det var Motta svært tilfreds med! Han smuttede senere hjem med en af sine bitches, men i mellemtiden havde Freaky Peak kontaktet mig, og kort tid efter joinede han. Vi fik en skinny bitch, 4 (!!) chicken stix (med honning, of course) og kørte hjem lidt over kl. 5. Da jeg vågnede imorges var jeg stadigvæk små-tipsy, så jeg valgte at trække den lidt inden jeg smuttede afsted til dagens BB.

http://www.youtube.com/watch?v=WmfyAFckVb0

FULDEMANDSTRÆNING I TSK!

Træning d. 28/5-2011

Bike: Negativ

Bænkpres:

15 x 20 kg

12 x 60 kg

8 x 80 kg

9 x 80 kg

8 x 80 kg

8 s 80 kg

5 x 90 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

A1 CG bænkpres:

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

A2 Cruch:

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

B1 Inc. DB bænkpres:

8 x 32 kg

8 x 32 kg

7 x 32 kg

B2 Cable crunch

12 x 70 kg

12 x 70 kg

12 x 70 kg

Dips:

7 x 25 kg

6 x 25 kg

6 x 25 kg

+ udstrækning.

På vej hjem overgik jeg mig selv i cykelstyrt. Min kammerat ringede mens jeg var på vej hjem. Jeg tog den med venstre hånd, hvilket var en utrolig dum idé eftersom min højre bremse ikke virker. Her ville den logiske løsning være at stoppe op og snakke færdigt, men nej. Da jeg skulle dreje ville jeg bremse lidt ned, og valgte istedet at række højre hånd over på venstre bremse, og da jeg bremsede drejede mig styr 180 grader rundt, og jeg tog et flyvehop udover styret. Det skete i industrikvarteret lige ved siden af klubben, så der var heldigvis ikke nogle der så det, for hold kæft hvor har jeg lignet den største idiot på to hjul. Så nu er jeg et par sår, og en lettere smadret/ridset cykel rigere. Heldigvis var der ikke nogle dele der gik mere itu end jeg kunne fikse dem på stedet, så efter at have sundet mig i et par minutter begav jeg mig afsted igen.

Når jeg tænker tilbage på det er jeg en kæmpe idiot. Hvordan fanden havde jeg nogensinde forestillet mig at kunne bremse cyklen og dreje med krydsede arme.

Nu skal der chilles en times tid inden jeg får et par bro's over til FIFA og CL finale! Om turen går videre i byen efterfølgende er endnu uvist.

Link to comment
Share on other sites

' date='28. maj 2011 - 18:30 ' timestamp='1306600228' post='1516667']

Godt du kører med cykelhjelm :smile:

+1

Engang i folkeskolen så totalsmadrede jeg min cykel, fordi jeg skulle blære mig og cykle uden hænder og sætte mit hår. Jeg ramte en stolpe der var muligvis omkring 3 cm i diameter head on og fløj total blærret lige ud over styret. Der skete ikke mig noget men stellet var helt bukket, så jeg kunne ikke engang trække den de 4 km hjem, så jeg gik og bar den ene ende. Da jeg kommer hjem og forklarer min mor hvad der var sket spørger hun mig så hvorfor søren jeg ikke bare havde efterladt den... :hmmm:

Link to comment
Share on other sites

På vej hjem overgik jeg mig selv i cykelstyrt. Min kammerat ringede mens jeg var på vej hjem. Jeg tog den med venstre hånd, hvilket var en utrolig dum idé eftersom min højre bremse ikke virker. Her ville den logiske løsning være at stoppe op og snakke færdigt, men nej. Da jeg skulle dreje ville jeg bremse lidt ned, og valgte istedet at række højre hånd over på venstre bremse, og da jeg bremsede drejede mig styr 180 grader rundt, og jeg tog et flyvehop udover styret. Det skete i industrikvarteret lige ved siden af klubben, så der var heldigvis ikke nogle der så det, for hold kæft hvor har jeg lignet den største idiot på to hjul. Så nu er jeg et par sår, og en lettere smadret/ridset cykel rigere. Heldigvis var der ikke nogle dele der gik mere itu end jeg kunne fikse dem på stedet, så efter at have sundet mig i et par minutter begav jeg mig afsted igen.

Huhu :laugh:

Link to comment
Share on other sites

På vej hjem overgik jeg mig selv i cykelstyrt. Min kammerat ringede mens jeg var på vej hjem. Jeg tog den med venstre hånd, hvilket var en utrolig dum idé eftersom min højre bremse ikke virker. Her ville den logiske løsning være at stoppe op og snakke færdigt, men nej. Da jeg skulle dreje ville jeg bremse lidt ned, og valgte istedet at række højre hånd over på venstre bremse, og da jeg bremsede drejede mig styr 180 grader rundt, og jeg tog et flyvehop udover styret. Det skete i industrikvarteret lige ved siden af klubben, så der var heldigvis ikke nogle der så det, for hold kæft hvor har jeg lignet den største idiot på to hjul. Så nu er jeg et par sår, og en lettere smadret/ridset cykel rigere. Heldigvis var der ikke nogle dele der gik mere itu end jeg kunne fikse dem på stedet, så efter at have sundet mig i et par minutter begav jeg mig afsted igen.

Når jeg tænker tilbage på det er jeg en kæmpe idiot. Hvordan fanden havde jeg nogensinde forestillet mig at kunne bremse cyklen og dreje med krydsede arme.

Nu skal der chilles en times tid inden jeg får et par bro's over til FIFA og CL finale! Om turen går videre i byen efterfølgende er endnu uvist.

Jeg kender faa, der styrter saa ofte som dig ven. Det skulle lige vaere mig selv for et par aar siden. Loesningen for mig var at holde op med at cykle pissefuld.

Link to comment
Share on other sites

' date='28. May 2011 - 18:30 PM' timestamp='1306600228' post='1516667']

Godt du kører med cykelhjelm :smile:

Uh ja, det var heldigt :smile:

+1

Engang i folkeskolen så totalsmadrede jeg min cykel, fordi jeg skulle blære mig og cykle uden hænder og sætte mit hår. Jeg ramte en stolpe der var muligvis omkring 3 cm i diameter head on og fløj total blærret lige ud over styret. Der skete ikke mig noget men stellet var helt bukket, så jeg kunne ikke engang trække den de 4 km hjem, så jeg gik og bar den ene ende. Da jeg kommer hjem og forklarer min mor hvad der var sket spørger hun mig så hvorfor søren jeg ikke bare havde efterladt den... :hmmm:

Sikke da en dummandsdumhed. Det lyder som noget jeg ku ha fundet på i mine unge dage. I det mindste fik ud lidt cardio ud af bestræbelserne. Der er ikke noget er der så skidt, at det ikke er godt for noget andet, som min mor engang sagde. Hun er en klog dame!

Huhu :laugh:

Hoho - nu skal du ikke komme for godt igang mr. "denne kantsten kan jeg sagtens forcere"

huuuuu.....

Huhu :smile: Kan huske jeg luftede idéer om at starte på at cykle, i lørdags. De planer er nu lagt på hylden.

Jeg kender faa, der styrter saa ofte som dig ven. Det skulle lige vaere mig selv for et par aar siden. Loesningen for mig var at holde op med at cykle pissefuld.

Dette råd vil jeg tage til efterretning. Ps. du er meget klog!

* * *

Idag vat det tid til...

BISPEMANDSBODYBUILDINGSTRÆNING!

30/5-2011

Bike: 20 minutter / 175 kcal

A1 Inc. DB hammercurls:

14 x 17 gg

12 x 17 kg

12 x 17 kg

10 x 17 kg

A2 Hypers:

15 x BW

8 x 10 kg

10 x 10 kg

10 x 10 kg

EZ curls:

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

Denne øvelse giver store sovsede guns!

B1 Chins:

10 x BW

10 x BW

10 x BW

10 x BW

B2 Crunch:

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

DB rows:

10 x 32 kg

10 x 32 kg

10 x 32 kg

10 x 32 kg

+ udstrækning

Skal worke igen i nat, men vil se om jeg kan nå en hurtig omgang delts imorgen inden jeg skal til møde inde i byen.

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

På vej hjem overgik jeg mig selv i cykelstyrt. Min kammerat ringede mens jeg var på vej hjem. Jeg tog den med venstre hånd, hvilket var en utrolig dum idé eftersom min højre bremse ikke virker. Her ville den logiske løsning være at stoppe op og snakke færdigt, men nej. Da jeg skulle dreje ville jeg bremse lidt ned, og valgte istedet at række højre hånd over på venstre bremse, og da jeg bremsede drejede mig styr 180 grader rundt, og jeg tog et flyvehop udover styret. Det skete i industrikvarteret lige ved siden af klubben, så der var heldigvis ikke nogle der så det, for hold kæft hvor har jeg lignet den største idiot på to hjul. Så nu er jeg et par sår, og en lettere smadret/ridset cykel rigere. Heldigvis var der ikke nogle dele der gik mere itu end jeg kunne fikse dem på stedet, så efter at have sundet mig i et par minutter begav jeg mig afsted igen.

Huhuho, det var fuglemandsdumt!

Også jeg faldt engang i fugletilstand på min cikel - nemlig sidste sommer! Jeg havde en ølflaske i hånden, og det resulterede i en overskåren bøjesene i tommelidenfingeren, som sidenhen er blevet opereret, og som har resulteret i at jeg ikke kan strække den! Det var også fuglemandsdumt! Huhi!

NB. Man kan se at din trænings, siger BUMSOVS!

Link to comment
Share on other sites

Til mit forsvar skal det siges at jeg var for fugl til at opfange andet end at jeg pludseligt lå på jorden, viklet ind i min cykel.

Hihihi - det er dumt at køre når man er fugl, hvis man er så fugl at man ikke kan blive på hjulene :tongue: Så sent som i fredags kørte jeg, i selskab med FP, hjem i fuglemandstilstand, og det gik uden komplikationer!

Apropro fugl - skal vi være fugle på onsdag?

Huhuho, det var fuglemandsdumt!

Også jeg faldt engang i fugletilstand på min cikel - nemlig sidste sommer! Jeg havde en ølflaske i hånden, og det resulterede i en overskåren bøjesene i tommelidenfingeren, som sidenhen er blevet opereret, og som har resulteret i at jeg ikke kan strække den! Det var også fuglemandsdumt! Huhi!

NB. Man kan se at din trænings, siger BUMSOVS!

Hoho, den historie kan jeg sagtens huske!

Min træning siger meget bumsovs for tiden - det har hjulpet lidt på motivationen og volumen at skifte fra 2- til 3-split :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share