PHAT TRAINING


MC-
 Share

Recommended Posts

Det er netop det jeg taenker. Jeg ved godt, at man foeler at gunsne bliver mindre og man bliver for fed og alt det der, MEN jeg tror, at du vil faa bedre resultater, hvis du traener mindre, naar du arbejder saa meget.

Lad generelt vaere med at tage til traening, hvis du er totalt smadret. Et eller andet sted siger din flotte signatur fra Flotte Motte en hel del om det.

Lyt til Ulrik. Han er altid så fornuftig, når det kommer til andres træning. :biggrin::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvad laver du derude?

Jeg ligger og kører som servicevagt-afløser i lufthavnsparkeringen. Sommerferien gør at jeg har en hel del vagter mens folk er på ferie. Ellers er jeg der normalt et par gange om måneden.

Aha... Ved ikke hvad der er mest actionpacket, men sidder sommetider derude og stempler pas... :laugh: ( Og med lidt held er det snart slut...) :hands:

Link to comment
Share on other sites

Det er netop det jeg taenker. Jeg ved godt, at man foeler at gunsne bliver mindre og man bliver for fed og alt det der, MEN jeg tror, at du vil faa bedre resultater, hvis du traener mindre, naar du arbejder saa meget.

Lad generelt vaere med at tage til traening, hvis du er totalt smadret. Et eller andet sted siger din flotte signatur fra Flotte Motte en hel del om det.

:slut:

Link to comment
Share on other sites

So true.

Enig!

* * *

Onsdag d. 22/6-2011

Jeg har fået trænet både lørdag og tirsdag, men har ikke lige haft tid til at logge træningen da jeg har haft travlt med arbejde. Idag havde jeg dog fri, hvilket blev udnyttet til at sove længe samt at få ordnet diverse ting i hjemmet såsom tøjvask, rengøring mm. Herefter slappede jeg af en times tid i det gode vejr, inden jeg drog mod teske. Det blev til en udemærket omgang delts.

DB skulderpres:

8 x 32 kg

8 x 32 kg

7 x 32 kg

7 x 32 kg

7 x 32 kg

6 x 32 kg

A1 Lateral raises:

10 x 14.5 kg

10 x 14.5 kg

10 x 14.5 kg

10 x 14.5 kg

A2 Crunches:

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

Front raises:

8 x 14.5 kg

8 x 14.5 kg

8 x 14.5 kg

B1 Hanging leg raises:

12 x BW

12 x BW

B2 Facepulls:

15 x 65 kg

15 x 65 kg

15 x 65 kg

15 x 65 kg

I går købte jeg 4200g skinkeschnitzler for 200,- i Kvickly. Dem vil jeg nyde et par stykker af her til aften. I nat står den på job i lufthavnen, og imorgen aften står der gunz og rygstykker på programmet!

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Kom hjem fra job lidt over 7, og sov herefter til kl. 14. Efter at have hældt lidt morgenmad ned smuttede jeg forbi en bandagist og fik en tid til opmåling af benlængder. Herefter kørte jeg i TSK og lavede lidt armkrøl!

GUNZ

Torsdag d. 23/6-2011

Bike: 10 min / 100 kcal

EZ-curls:

12 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

A1 Hypers:

15 x BW

15 x BW

15 x BW

15 x BW

A2 Inc. DB hammercurls:

10 x 17 kg

10 x 17 kg

10 x 17 kg

10 x 17 kg

B1 Crunch:

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

B2 Chins:

10 x BW

10 x BW

10 x BW

10 x BW

V-grip pulldown:

10 x 70 kg

10 x 70 kg

10 x 70 kg

+ udstrækning og PWO shake. Da jeg kom hjem lavede jeg lidt hurtig cardio for at få lidt gang i forbrændingen:

Tabata

5-6 burpees

Fik pulsen godt op - men for satan hvor er jeg dog i dårlig kondi. Det vil jeg gerne have lavet lidt om på.

Nu står den på aftensmad, et hurtigt smut i byen og senere endnu en nattevagt. Da jeg skal på job igen imorgen ved middagstid får jeg ikke trænet imorgen. Satser dog stærkt på at få trænet lidt lørdag inden job.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har arbejdet hele dagen i dag, så har ikke fået lavet det store. Fik dog lavet en tabata inden jeg skulle ud af døren:

Tabata

5-7 burpees

Imorgen skal jeg jobbe den fra 11-23.30, men jeg vil forsøge at stå tidligt op så jeg kan få bodybuildet lidt inden jeg skal møde.

Link to comment
Share on other sites

Så blev der sgu trænet - stod op da uret ringede kl 8, smed en omgang A38 med havregryn og whey ned, pakkede tasken og styrtede til træning. Skulle møde på jobbet kl. 11, så det skulle være en hurtig omgang. De sædvanlige motionist tosser var til stede da jeg ankom, og lidt senere ankom team låsebussen + lillebror.

PATTEMANDSTRÆNING!

Lørdag d. 25/6-2011

Bænkpres:

15 x 20 kg

12 x 60 kg

10 x 80 kg

10 x 80 kg

10 x 80 kg

10 x 80 kg

5 x 90 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

A1 CG bænkpres:

7 x 70 kg

7 x 70 kg

7 x 70 kg

A2 Crunches

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

Inc. DB bænkpres:

8 x 32 kg

6 x 32 kg

7 x 32 kg

7 x 32 kg

Dips:

6 x 25 kg

7 x 25 kg

5 x 25 kg

Det tog lidt over en times tid inkl. udstrækning. Nu sidder jeg og røv stener på jobbet. Jeg har udført de opgaver jeg skal (de var klaret kl. 13), og har egentlig bare siddet og ventet på at klokken blivev 23.30 så jeg kan komme hjem. 2 timer endnu :smile:

Imorgen skal jeg til brunch da min onkel fejrer fødselsdg, men vil forsøge at spise med fornuft. De næste 3 nætter står de desuden på nattearbejde, inden den står på Roskilde og en velfortjent ferie i Italien - er du vimmer hvor jeg glæder mig til at komme væk, og ned til sol og varme :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Når denne måned er omme (inkl. de to dages arbejde @ Roskilde) har jeg arbejdet +220 timer i løbet af juni måned. Udover ferie glæder jeg mig også til min næste løncheck, som primært skal brændes af i NY til August :smile:

Link to comment
Share on other sites

DELTZ!

Mandag d. 27/6-2011

En hurtig omgang delts - vejret var fint, så jeg skyndte mig gennem træningen så jeg kunne komme hjem og nyde det gode vejr + tanne lidt.

Tabata

7-6-5 burpees

For satan hvor var det hårdt!!! Var helt smadret den næste halve time, hvilket især kunne mærkes i styrken på skulderpressen.

DB skulderpres:

7 x 32 kg

6 x 32 kg

6 x 32 kg

6 x 32 kg76 x 32 kg

6 x 32 kg

A1 Lateral raises:

10 x 14.5 kg

12 x 14.5 kg - Hvabehar!

10 x 14.5 kg

10 x 14.5 kg

A2 Crunches:

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

Front raises:

8 x 14.5 kg

8 x 14.5 kg

8 x 14.5 kg

B2 Facepulls:

15 x 65 kg

15 x 65 kg

15 x 65 kg

15 x 65 kg

Undervejs i træningen overhørte jeg en samtale mellem Bisp og Nicolai. Bisp proklamerede at han arbejdede på at få nogle fra sin klasse til at starte i TSK, og især en pige var muligvis interesseret. Hun ville dog kun træne numzen. Nicolai gjorde opmærksom på at vi kun ville have pæne piger i TSK, hvorefter Bisp svarede at Ivan havde set hende og sagt god for hende. Det siger dog ikke så meget, da Ivan ville springe på alt med én ben og en puls, hvis han fik chancen.

Armkrøllerne!

Endnu en nattevagt i nat, men det lykkedes mig at stå op ved 12 tiden. Derefter kørte jeg direkte til træning, uden at spise morgenmad, for at snuppe en protbar og shake i klubben. Fin energi hele vejen igennem, selvom jeg egentlig bare ville have træningen overstået så jeg kunne komme hjem og nyde det gode vejr.

Tirsdag d. 28/6-2011

EZ-curls:

12 x 42.5 kg

12 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

8 x 42.5 kg

Så var der ikke mere sovs tilbage i de gode gamle bisper!

A1 Hypers:

15 x BW

15 x BW

15 x BW

15 x BW

A2 Seated DB hammercurls:

10 x 17 kg

10 x 17 kg

10 x 17 kg

10 x 17 kg

B1 Crunch:

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

B2 Chins:

10 x BW

10 x BW

10 x BW

V-grip pulldown:

10 x 70 kg

10 x 70 kg

10 x 70 kg

Bisp, Nicolai og Mickel var til stede under hele træningen. Mickel og Bisp er som pot og pande. Mickel starter med at fortælle om en drøm han havde haft. En drøm om Bisp der render rundt og spiller på tissemanden. Efterfølgende tager Mickel et halvt æble fra Bisp's madkasse som ligger på skranken, hvorefter Bisp ryger helt op i det røde felt - det var noget af det mest grænseoverskridende han nogensinde var blevet udsat for, og han lignede en der kunne lange Mickel en når som helst. Sikke en tosseanstalt.

Resten af dagen går på at slappe af i solen, arbejde lidt på tannen, pakke taske til Roskilde og til min sommerferie samt en lille nattevagt. Imorgen drager jeg mod Roskilde når jeg står op, og teamer op med et par af de andre MOL'ere til lidt good times. Torsdag og fredag skal jeg arbejde på Roskilde og lørdag skal jeg chille indtil om aftenen. Søndag kl. 6.00 sidder jeg i flyet på vej mod Italien, og en velfortjent ferie på en lille uges tid. Jeg vil så vidt muligt forsøge at spise ordentligt mens jeg er dernede, samt få lavet lidt cardio og BW træning, så jeg kan genoptage cuttet uden at have smadret det alt for meget når jeg kommer hjem igen.

Hej hej :smile:

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Undervejs i træningen overhørte jeg en samtale mellem Bisp og Nicolai. Bisp proklamerede at han arbejdede på at få nogle fra sin klasse til at starte i TSK, og især en pige var muligvis interesseret. Hun ville dog kun træne numzen. Nicolai gjorde opmærksom på at vi kun ville have pæne piger i TSK, hvorefter Bisp svarede at Ivan havde set hende og sagt god for hende. Det siger dog ikke så meget, da Ivan ville springe på alt med én ben og en puls, hvis han fik chancen.

Huhu det er sjovt! Jeg gruer for hvordan den næste tøs ser ud :laugh:

Bisp, Nicolai og Mickel var til stede under hele træningen. Mickel og Bisp er som pot og pande. Mickel starter med at fortælle om en drøm han havde haft. En drøm om Bisp der render rundt og spiller på tissemanden. Efterfølgende tager Mickel et halvt æble fra Bisp's madkasse som ligger på skranken, hvorefter Bisp ryger helt op i det røde felt - det var noget af det mest grænseoverskridende han nogensinde var blevet udsat for, og han lignede en der kunne lange Mickel en når som helst. Sikke en tosseanstalt.

Mickel er Kim2. Han er så provokerende og det meste af det lander på Bisp. Det er yderst underholdende. Mickel burde i øvrigt få en omgang buksevand på et tidspunkt inden han bliver for stor!

Hej hej :smile:

Hej hej friend. Glæder mig til du kommer tilbage kvæstet af alkohol og bloated af kulhydrater hihi...

Link to comment
Share on other sites

Huhu det er sjovt! Jeg gruer for hvordan den næste tøs ser ud :laugh:

Jeg tør slet ikke tænke på det :laugh:

Mickel er Kim2. Han er så provokerende og det meste af det lander på Bisp. Det er yderst underholdende. Mickel burde i øvrigt få en omgang buksevand på et tidspunkt inden han bliver for stor!

LOL ja, præcis. Mickel er bare Kim om igen. Men hold kæft hvor er det sjovt at se ham og Bisp i evig strid. Fik mig en god griner over Bisp's vredesudbrud i dag - det var sjovt :smile:

Hej hej friend. Glæder mig til du kommer tilbage kvæstet af alkohol og bloated af kulhydrater hihi...

Tak bro! Jeg kan garantere dig for at det nogenlunde er sådan jeg vil returnere til Danmark.

Go tur til Roskilde og Italien :smile:

Tak Jaaaaaaaaanie :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er sommerformen ødelagt efter Roskilde?

Nåede desværre aldrig at blive SÅ cut som jeg havde håbet - jeg havde nok bulket lidt for offensivt i efteråret, og derudover gik der lidt for meget druk i den de seneste par måneder. Men jeg har haft nogle good times, så det er helt fint.

Det kunne ha været meget værre, men bestemt også bedre. Min form er langt bedre end samme tidspunkt sidste år, så hvis jeg kan få gang i lidt leangain når jeg kommer hjem fra NY til september, og derefter et ordentligt cut burde sommerformen være på plads næste sommer.

Kan paven godt lide små drenge børne tissemænd?

Bestemt!

* * *

En lille update fra syden:

Efter et par fede dage på Roskilde (især onsdagen var lækker, med en masse bromance med MOL bros!) tog jeg hjem lørdag eftermiddag, da jeg skulle flyve samme nat. Indtil videre har jeg chillet det meste af tiden, enten ved poolen eller stranden, hvilket har resulteret i en ganske fin kulør allerede. Derudover har jeg været i vandland og fyre den af i vandrutsjebaner med mine italienske friends. Det var sjovt, huhu :smile:

Det har været stort set skyfrit siden jeg ankom, og temperaturen har ligget mellem 25-30 grader samtlige dage. Den skulle stige yderligere et par grader de næste par dage. Jeg har ikke fået trænet, da der ikke er noget fitnesscenter i nærheden, og kommer nok heller ikke til det. Til gengæld har jeg fået løbet lidt (3.5 km igår), hvilket i sig selv er hårdt nok i denne varme. Det har dog resulteret i massive IOMS i quads, og ømhed i skinnebenene. Håber jeg er back igen imorgen, så jeg kan få løbet et par ture mere.

Jeg kommer hjem mandag aften, og tirsdag vil jeg begynde et intensivt cut af 1½ måneds varighed, indtil jeg skal 2 uger til NY. Derefter skal der lean bulkes året ud. Jeg glæder mig virkelig til at komme igang med træningen igen :smile:

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Kom hjem fra Italien i nat, så var godt smadret da jeg lagde mig til at sove ved 3 tiden. Sov til lidt i 12, nogenlunde frisk, og besluttede mig for at tage tidligt til træning, så jeg kunne få ordnet lidt indkøb, kigget på ny cykel (har endelig fået forsikringspenge fra den gamle som blev stjålet under Distortion) samt se den sidste 1½ times tid af dagens TdF etape. Nicolai og tosse 1 og 2 (Mickel og Bisp) var tilstede da jeg ankom, og det var tydeligt at de var fulde af imponade over min tan.

Jeg har desuden ikke så meget som kigget på en vægt de seneste 2 uger, så det var rigtig lækkert at komme igang igen. En uges ferie var lige hvad jeg skulle bruge for at få masser af motivation til træningen igen! Morgenvægten sagde 87, så jeg har gainet omkring 2 kg, hvilket er godkendt da jeg hverken har tænkt over hvad jeg har stoppet i hovedet samt drukket minimum 1 flaske vodka hver dag den seneste uges tid.

PATTEMANDSTRÆNING!

Tirsdag d. 12/7-2011

Bænkpres:

12 x 60 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

3 x 90 kg

4 x 90 kg

3 x 90 kg

A1 CG bænkpres:

4 x 80 kg

4 x 80 kg

4 x 80 kg

A2 Crunches

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

Inc. DB bænkpres:

8 x 32 kg

8 x 32 kg

8 x 32 kg

8 x 32 kg

Low inc. DB flies:

10 x 14.5 kg

10 x 17 kg

8 x 19.5 kg

10 x 19.5 kg

Dips:

13 x BW

13 x BW

13 x BW

Ganske fin træning, alt taget i betragtning - havde rigtig god kontakt til pecs hele vejen igennem. Kan godt mærke på styrken at jeg lige skal igang igen, men lækkert at få trænet lidt igen.

Tog et par billeder efter træning - både for at have lidt at sammenligne med senere hen, men også for at blære mig lidt over min tan!

post-17731-052074500 1310487028_thumb.jp

post-17731-018429600 1310487039_thumb.jp

Lidt tanker omkring formen:

Som udgangpunkt er jeg udmærket tilfreds med massen - fedtprocenten kunne godt være lidt lavere, og det er helt sikkert også planen at den skal meget længere ned til næste sommer.

Lige nu er planen at cutte den næste 1½ måneds tid indtil jeg skal til New York, og herefter regner jeg med at påbegynde lidt lean bulk så jeg kan få opbygget noget mere masse, og forhåbentlig rykke mig lidt mere på styrkefronten, da den selvfølgelig har stået ret stille i år da jeg har cuttet og smidt omkring 10 kg siden januar. Til foråret skal der selvfølgelig cuttes igen.

Hvad synes i - ville i cutte lidt længere tid, eller mener i godt jeg kan begynde at bulke lidt let igen til September? Al feedback modtages med kyshånd :smile:

(Fik også taget et backshot, men det blev så dårligt, da jeg er en idiot til at posere, at jeg vil spare jeg for det)

Edit:

Jeg leger desuden med tanken om at optimere mit program lidt efter ferien. Jeg vil gerne have mere fokus på pecs og benene som imo er det der halter mest. Er der andet jeg umiddelbart bør fokusere på?

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Som vi alle ved er FIZZ FORM meget vigtigt, så jeg synes du skal cutte til du har pæne abs og så spise mere mad med munden efter det. 1½ måned lyder udmærket.

Præcis, drop at kigge på vægten Mads. Du skal bare ned ned ned i vægt. Tænk ikke for meget over din kost, men bare skær ned på den. De første uger sucks, men så kommer resultaterne. Du har potentiale til at blive virkelig ond.

Jeg mener seriøst, prøv at smid 10kg. Jeg tror ikke det vil gå nævneværdigt ud over styrken. Og når vi så rammer November, så gå igang med Bulk! Så kommer jeg også ned i GYM og laver noget ond BB!

Link to comment
Share on other sites

Det ser godt ud Mads! Du er næsten lige så brun som mig nu :laugh: men det klæder dig.

Nu vil jeg ikke gentage det som alle de andre har sagt, men tilføje at jeg synes du har gode guns og pecs. Det bliver spændende at se resultaterne når du får cuttet ned, men jeg tror virkelig det bliver flot :smile:

PS Guns må ikke blive mindre :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share