PHAT TRAINING


MC-
 Share

Recommended Posts

Huhuhu, men tilgengæld har du travlt med at gøre Amagers landeveje usikre!? Men du kan jo kigge forbi Zefside fredag til et par skinny bitches!

Det er sandt - Amager er blevet et mere usikkert sted at færdes!

Zefside fredag kan ikke udelukkes!

Fordi vores DB's springer lidt dumt i TSK - næste skridt hedder 14.5 kg. Jeg ved ikke hvor stricht jeg vil kunne køre dem med disse vægte, men jeg vil til ære for dig, gøre mig et forsøg næste gang :smile:

Helt sikkert! Jeg tror, du kan køre dem strict'ere end du tror!

Link to comment
Share on other sites

Det er sandt - Amager er blevet et mere usikkert sted at færdes!

Zefside fredag kan ikke udelukkes!

BUM! I så fald vil jeg se frem til de obligatoriske chicken stix!

Helt sikkert! Jeg tror, du kan køre dem strict'ere end du tror!

Tak for tilliden bro! Den betyder meget for mig :smile: Lykkedes det mig at lave den ordentligt vil jeg dedikere øvelserne til dig.

Har ABBMH planer om at komme forbi til noget flotmandstræning i TSK i nærmeste fremtid? Jeg husker noget om et bænkpres maxforsøg der skal revancheres :innocent:

Link to comment
Share on other sites

BUM! I så fald vil jeg se frem til de obligatoriske chicken stix!

Tak for tilliden bro! Den betyder meget for mig :smile: Lykkedes det mig at lave den ordentligt vil jeg dedikere øvelserne til dig.

Har ABBMH planer om at komme forbi til noget flotmandstræning i TSK i nærmeste fremtid? Jeg husker noget om et bænkpres maxforsøg der skal revancheres :innocent:

Uhm tjeken steks...

Det ville være flot med en dedikeringsmands!

Flotmandstræning i TSK? Helt sikkert - men nok først efter Roskilde! Og der er man jo blevet ornli slap pga. lang tids pause, hvilket er subtimalt for maxforsøg, men jeg skal ikke være bleg for at prøve alligevel, sidst var det jo til stor morskab for mange, fordi det var sjovt, fordi jeg ik ku finde ud af det, fordi jeg var slap, hvilket var skægt og det er morsomt, fordi det er underholdende og god adspredelse til hverdag og fest!

Link to comment
Share on other sites

Uhm tjeken steks...

Det ville være flot med en dedikeringsmands!

Flotmandstræning i TSK? Helt sikkert - men nok først efter Roskilde! Og der er man jo blevet ornli slap pga. lang tids pause, hvilket er subtimalt for maxforsøg, men jeg skal ikke være bleg for at prøve alligevel, sidst var det jo til stor morskab for mange, fordi det var sjovt, fordi jeg ik ku finde ud af det, fordi jeg var slap, hvilket var skægt og det er morsomt, fordi det er underholdende og god adspredelse til hverdag og fest!

Jeg har heller ikke tid inden Roskilde, da jeg som du kan se, skal arbejde rigtig meget resten af måneden. Derfor bliver min træninger kørt rimelig impulsivt når jeg lige kan få det flettet ind. Men engang i løbet af August bør det vel være muligt at fixe en omgang flotmandstræning med indlagt patpresmaxforsøg!

* * *

Da jeg for første gang i lang tid har en HEL fridag, har jeg valgt at fejre det ved at træne to gange. Den første omgang blev skudt afsted i formiddag, og bestod af tung BISP og lidt til bagskykkerne på rygmuskulaturen :smile:

GUNZ

Onsdag d. 15/6-2011

Bike: 10 min / 100 kcal

EZ-curls:

12 x 40 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

A1 Hypers:

15 x BW

15 x BW

15 x BW

A2 Inc. DB hammercurls:

10 x 17 kg

10 x 17 kg

10 x 17 kg

B1 Crunch:

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

B2 Chins:

10 x BW

10 x BW

10 x BW

T-bar rows:

15 x 50 kg

15 x 50 kg

15 x 50 kg

Nu står den på afslapning i et par timer inden jeg smutter op og pounder pecs og trisperne igennem, til lyden af Kimse og Store Morten der dødløfter sig ihjel. Nu vil jeg smutter ud og lave lidt god frokost bestående af et par skinkeschnitzler, hytteost og salt. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bestilte for nogle uger siden lidt prots sammen med SimON og bro6back - i lørdags ankom de så, og dejlige ser de jo ud!

259903_10150219496609310_562564309_6939882_602336_n.jpg

Nu er der lidt fuel til de lange hårde nattevagter det næste stykke tid :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Så var det tid til dagens 2. WO - denne gang stod pecs og trisp på tur! Efter at have spist lidt og slappet lidt af, kørte jeg atter mod TSK. Denne gang var der sjælendt besøg af motionisten ved navn Christian Spøer. Han satser hårdt på en karriere som vandski-klovn, og har derfor ikke så meget tid til bodybuilding mere. Han valgte endda at smide lidt skjult cardio ind ved at køre efter chicken stix på 7/11 lige efter ankomsten, og fik lov at låne min cykel, hvilket blev belønnet med et styk kyllingepind. Han er nu god nok ham Christian Spøer - også selvom han hentydede til at jeg var tyk :dry:

PATTEMANDSTRÆNING!

Onsdag d. 15/6-2011

Bænkpres:

15 x 20 kg

12 x 60 kg

10 x 80 kg

10 x 80 kg

10 x 80 kg

10 x 80 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

CG bænkpres:

7 x 70 kg

7 x 70 kg

7 x 70 kg

6 x 70 kg

Desværre ikke meget sovs tilbage her.

Inc. DB bænkpres:

8 x 32 kg

7 x 32 kg

7 x 32 kg

7 x 32 kg

Dips:

6 x 25 kg

6 x 25 kg

6 x 25 kg

Herefter tog jeg i netto og handlede prots i form af rejer og naturel yoghurt samt Cola Zero. Imorgen står den på endnu en vagt til Copenhell opbygning fra 8-17, og derefter delts og quads @ late night BB i TSK!

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning idag alligevel. Er simpelthen for træt efter endnu 9 timers arbejde, så snupper en dobbelt træning inden job imorgen og ligger delts, pecs og trisperne sammen istedet. Det er dog blevet til 13 km transportcykling til og fra job, så lidt cardio er det blevet til. Hvis jeg har overskud i aften, og det ikke regner snupper jeg måske en PW.

Link to comment
Share on other sites

Transportcykling og Powerwalk... Det er altså noget bøssecardio!

Enig - men mit knæ tillader mig, desværre, ikke at løbe længere distancer endnu. Eller dvs., da jeg skal arbejde hele weekenden vil jeg ikke risikere at få ondt i det ved at begive mig ud på en løbetur, da chancen for at jeg KAN få ondt i det stadig er til stede.

TSK er kun udstyret med motionscykel og stepmaskine, men jeg savner virkelig en crosstrainer, da det uden tvivl er min yndlings cardioform.

Link to comment
Share on other sites

Enig - men mit knæ tillader mig, desværre, ikke at løbe længere distancer endnu. Eller dvs., da jeg skal arbejde hele weekenden vil jeg ikke risikere at få ondt i det ved at begive mig ud på en løbetur, da chancen for at jeg KAN få ondt i det stadig er til stede.

TSK er kun udstyret med motionscykel og stepmaskine, men jeg savner virkelig en crosstrainer, da det uden tvivl er min yndlings cardioform.

Ja okay, det efterlader dig jo ikke med mange muligheder eftersom både motionscykel og stepmaskine også er rimeligt bøssede. Ellers så lav nogle Burpees - de er dejlige! Og approved af både Karl Æg og jeg og en masse andre sikkert. Man får jo ikke pulsen op af det andet -> meget mindre forbrænding under selve cardioen + ingen efterforbrænding.

Link to comment
Share on other sites

Ja okay, det efterlader dig jo ikke med mange muligheder eftersom både motionscykel og stepmaskine også er rimeligt bøssede. Ellers så lav nogle Burpees - de er dejlige! Og approved af både Karl Æg og jeg og en masse andre sikkert. Man får jo ikke pulsen op af det andet -> meget mindre forbrænding under selve cardioen + ingen efterforbrænding.

God ide+ med burpees! Har lige lavet 3 x 15 - fuck det er hårdt! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror, at jeg vil indfoere burpees herude i ThaiMandsLand! Helt sikkert.

Godt at se at du faar arbejdet. Overvej om du behoever at traene to traeninger paa en dag, naar du arbejder saa meget. Jeg ved godt, at din forfaenglighed siger, at du skal, men jeg tror ikk, at det er noedvendigt for at skabe optimale resultater.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror, at jeg vil indfoere burpees herude i ThaiMandsLand! Helt sikkert.

Godt at se at du faar arbejdet. Overvej om du behoever at traene to traeninger paa en dag, naar du arbejder saa meget. Jeg ved godt, at din forfaenglighed siger, at du skal, men jeg tror ikk, at det er noedvendigt for at skabe optimale resultater.

Yo friend :smile:

Tænker du i forhold til at jeg ikke kører mig for død ved at træne og arbejde for meget?

Som du siger får jeg rimelig dårlig samvittighed hvis jeg f.eks. ikke får lavet lidt cardio og/eller trænet i løbet af dagen. Især når jeg cutter!

Link to comment
Share on other sites

DELTS!

Fredag d. 17/6-2011

En tidlig omgang delts idag, da jeg skal på job i aften. Rigtig lækker WO med tunge vægte og god cardio, der virkelig fik pulsen op. Jeg legede lidt med en burpee + sjip combo efter bodybuildingen, og det var virkelig noget der fik pulsen op. Starte med at køre 2 runder, men vil gradvist øge reps og sæt eftersom konditionen og formen forhåbentlig bliver bedre og bedre :smile:

DB skulderpres:

8 x 32 kg

8 x 32 kg

7 x 32 kg

7 x 32 kg

6 x 32 kg

5 x 32 kg

Korte pauser ved de sidste sæt, hvilket gjorde at de blev en smule tungere.

A1 Lateral raises:

12 x 10 kg

12 x 10 kg

12 x 10 kg

A2 Crunches:

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

Front raises:

8 x 14.5 kg

8 x 14.5 kg

8 x 14.5 kg

Denne er dedikeret til BI-DRENGEN aka. Freaky Peak :wub:

B1 Hanging leg raises:

12 x BW

12 x BW

12 x BW

B2 Facepulls:

15 x 65 kg

15 x 65 kg

15 x 65 kg

2 x 10 stk. Burpees + 1 min. sjipping

Herefter et hurtigt bad, og hjem og spise hjemmelavet rejesalat:

260508_10150221382264310_562564309_6954149_7774136_n.jpg

Der skulle egentlig have været salat under, men det glemte jeg helt. Det smagte dog fortræffeligt alligevel, og er stort set pure prots :4thumbup:

I aften står den som sagt på job, og efterfølgende regner jeg med at snuppe et par skinny bitches, da det er sidste mulighed jeg har for at slå mig lidt løs inden jeg rejser.

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Har først lige set din signatur nu.....HAHAHAHAHHAHAH!!!! :laugh: :laugh: :laugh: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Hohoho - en rigtig morsomheds-quote :smile:

* * *

Har desværre ikke fået trænet idag, hvilket ellers var planen. Grunden til det er at jeg først er vågnet her kl. 18. Jeg har været på job fredag fra 17-01 med efterfølgende affyring, lørdag hele natten fra 22-06, 1½ times søvn, og herefter til Horsens for at jobbe til Bon Jovi koncerten, hvorfra jeg var hjemme ved 5 tiden i nat. Ord kan ikke beskrive hvor smadret jeg var da jeg gik i seng i morges, og selv efter 13 timers søvn var jeg helt kneppet da jeg stod op. Jeg overvejde kort at tage afsted til træning, men da jeg dårligt kunne stå på mine ben da jeg stod ud af sengen, virkede det som en bedre idé at smide sig foran TV'et på sofaen.

Jeg vil tage gruelig revanche med en seriøst omgang BB og cardio imorgen formiddag, inden den står på endnu en koncert-vagt. Denne gang Foo Fighters på Refshaleøen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som om du arbejder meget

:strat:

Yeah, det er skønt! Har dedikeret min sommerferie til at arbejde, træne og fyre den af. Så kan jeg slappe max af og bruge en masse cash når jeg er ude og rejse :smile:

* * *

En hurtig omgang cardio her til aften - bare for at få lidt gang i forbrændingen:

Tabata

6-7 burpees

Imorgen: GUNZ!!

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Front raises:

8 x 14.5 kg

8 x 14.5 kg

8 x 14.5 kg

Denne er dedikeret til BI-DRENGEN aka. Freaky Peak :wub:

YEAH - der var den jo! :cool: Mega nice! Ku du ik mærke, hvordan dine deltoider bare labbede det i sig?

Men hvorfor kørte du ik også med den vægt i denne øvelse? Det tror jeg, ville være flot for dig! :wink:

A1 Lateral raises:

12 x 10 kg

12 x 10 kg

12 x 10 kg

Link to comment
Share on other sites

YEAH - der var den jo! :cool: Mega nice! Ku du ik mærke, hvordan dine deltoider bare labbede det i sig?

Men hvorfor kørte du ik også med den vægt i denne øvelse? Det tror jeg, ville være flot for dig! :wink:

Fordi jeg er en idiot til lateral raises - om ikke andet vil jeg, i bedste FP stil, gøre et forsøg næste gang :cool:

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Yo friend :smile:

Tænker du i forhold til at jeg ikke kører mig for død ved at træne og arbejde for meget?

Det er netop det jeg taenker. Jeg ved godt, at man foeler at gunsne bliver mindre og man bliver for fed og alt det der, MEN jeg tror, at du vil faa bedre resultater, hvis du traener mindre, naar du arbejder saa meget.

Lad generelt vaere med at tage til traening, hvis du er totalt smadret. Et eller andet sted siger din flotte signatur fra Flotte Motte en hel del om det.

Link to comment
Share on other sites

... Og her bliver jeg simpelthen nødt til at spørge om, hvad du abejder med i lufthavnen? Jeg er nemlig blevet placeret derude i forbindelse med mit arbejde, og det kunne jo være vi stødte på hinanden derude...

Link to comment
Share on other sites

... Og her bliver jeg simpelthen nødt til at spørge om, hvad du abejder med i lufthavnen? Jeg er nemlig blevet placeret derude i forbindelse med mit arbejde, og det kunne jo være vi stødte på hinanden derude...

Hvad laver du derude?

Jeg ligger og kører som servicevagt-afløser i lufthavnsparkeringen. Sommerferien gør at jeg har en hel del vagter mens folk er på ferie. Ellers er jeg der normalt et par gange om måneden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share