PHAT TRAINING


MC-
 Share

Recommended Posts

Hva satan MC. Hvor langt vil du ned i vægt? Du skal jo ikke komme til at ligne en cykelrytter :tongue:

Din nakke er altså ganske habil.

Som professionel bodybuilder er mit professionelle bud at MC's bud på 5-8 kg virker ganske præcist for hvor han skal ligge hvis han skal være helt skarp uden at være i konkurrenceform.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Som professionel bodybuilder er mit professionelle bud at MC's bud på 5-8 kg virker ganske præcist for hvor han skal ligge hvis han skal være helt skarp uden at være i konkurrenceform.

Det var nu også mere slutvægte, jeg tænkte på. Men læste jeg lige en anden tråd var omkring 80 kg.

Han skal nok stå sommercut.

Og så rager det mig sgu en høstblomt om du er pro eller bare BBér som ham..

Link to comment
Share on other sites

Det var nu også mere slutvægte, jeg tænkte på. Men læste jeg lige en anden tråd var omkring 80 kg.

Han skal nok stå sommercut.

Og så rager det mig sgu en høstblomt om du er pro eller bare BBér som ham..

Som professionel bodybuilder vil jeg gerne sige at det rager mig om det rager dig at jeg er professionel bodybuilder, for eftersom jeg er professionel bodybuilder er mit professionelle bodybuilderbud en del bedre end alle jer ikke-bodybuilderes cykelbud.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Som professionel bodybuilder vil jeg gerne sige at det rager mig om det rager dig at jeg er professionel bodybuilder, for eftersom jeg er professionel bodybuilder er mit professionelle bodybuilderbud en del bedre end alle jer ikke-bodybuilderes cykelbud.

Kiggede lige lidt i din log Mambo..

Du er tydeligvis en gal mand og jeg må bøje mig for dine bud.. Du har tydeligvis mere forstand end de fleste herinde og er generelt på et væsentlig højere niveau at dømme ud fra dine egne præstationer i hvert fald. :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

AFFYRING!

raket-affyring-farver.jpg

Puha for en weekend - torsdag og fredag knoklede jeg på zefside, hvor der som sædvanligt var super packed og vildt gang i den. Lørdag fyrede jeg den af på vagt til Hansi Hinterseer i Ballerup - 5000 mennesker med en gennemsnitsalder på minimum 60 år. Sikke da en fest!

Idag (søndag) har jeg sovet længe, handlet ind, smedet gunz og yoke med Låsebussen

samt chillet foran TV'et. Hvilken fantastisk weekend :smile:

Torsdag d. 24/3-11

Hurtig omgang, hvor der blev sparet lidt på ryg-sovsen pga. arbejdet senere på aftenen.

Chin-ups:

10 x BW

6 x 10 kg

6 x 10 kg

6 x 10 kg

6 x 10 kg

Facepulls:

15 x 60 kg

16 x 60 kg

20 x 60 kg

20 x 60 kg

Incline DB hammercurls:

12 x 17 kg

12 x 17 kg

12 x 17 kg

EZ-curls: A1

18 x 32.5 kg

15 x 32.5 kg

15 x 32.5 kg

Cable crunch: A2

20 x 65 kg

20 x 65 kg

20 x 65 kg

* * *

Fredag d. 25/3-11

Bænkpres: A1

15 x 20 kg

15 x 60 kg

8 x 80 kg

5 x 90 kg

2 x 102.5 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

DE Bænkpres vs. white band: A1

5 x 45 kg

5 x 45 kg

5 x 45 kg

5 x 45 kg

5 x 45 kg

One-leg benpres: A2

12 x 85 kg

12 x 92.5 kg

12 x 92.5 kg

På 3. sæt fik jeg mega krampe i højre lår, så valgte at stoppe den tunge bentræning her.

CG bænkpres: B1

10 x 70 kg

10 x 70 kg

10 x 70 kg

11 x 70 kg

Lunges: B2

10 x 29 kg

10 x 29 kg

10 x 29 kg

Snigeren: C1

1 runde x BW

1 runde x BW

1 runde x BW

Cable crunch: C2

20 x 70 kg

20 x 70 kg

20 x 70 kg

DB skulderpres: C3

8 x 32 kg

8 x 32 kg

8 x 32 kg

8 x 32 kg

Crunches: D1

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

Dips: D2

8 x 25 kg

8 x 25 kg

8 x 25 kg

* * *

Søndag d. 27/3-11

Dødløft: A1

10 x 50 kg

Dødløft m. lilla+sorte bands:: A1

5 x 120 kg

5 x 130 kg

5 x 130 kg

5 x 130 kg

5 x 130 kg

5 x 130 kg

5 x 130 kg

Chin-upss: A2

7 x 10 kg

7 x 10 kg

7 x 10 kg

7 x 10 kg

7 x 10 kg

T-bar rows: B1

20 x 50 kg

10 x 65 kg

12 x 65 kg

Crunches: B2

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

Inc. DB hammercurls: C1

12 x 17 kg

12 x 17 kg

11 x 17 kg

Her pumpede det meget i mine BISP'er!

Facepulls: C2

20 x 60 kg

15 x 65 kg

15 x 65 kg

EZ-curls:

16 x 32.5 kg

15 x 32.5 kg

15 x 32.5 kg

12 x 32.5 kg

Kondicykel: 20 min. / 190 kcals

Link to comment
Share on other sites

Puha for en weekend - torsdag og fredag knoklede jeg på zefside, hvor der som sædvanligt var super packed og vildt gang i den. Lørdag fyrede jeg den af på vagt til Hansi Hinterseer i Ballerup - 5000 mennesker med en gennemsnitsalder på minimum 60 år. Sikke da en fest!

Det lyder godt nok bare mega fedt!

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 28/3-11

Stille og rolig eftermiddagstræning. Energien var ikke særlig god i dag, hvilket jeg vælger at tilskrive solen og den stigende temperatur i klubben. Solen stod direkte ind ad vinduerne, hvilket gjorde det til den varmeste træning i år. Man kan godt mærke at man lige skal vende sig til at det langt om længe ikke er vinter mere.

Good Ol' JJ skulle ikke i udstyr idag, så han var sevlføgelig i fuld gang med træningen da jeg ankom. Ivan, Lås, Emil og Post var lige ankommet sad og sludrede ovre i sofaen, og senere ankom Nicolai, Bisp, Claus og Kathrine. Derudover var BBPoul og Sarah også tilstede. Kim og Lille Morten trænede i TheGym, og havde i den forbindelse undlagt at informere Kathrine herom, så hun var ved at splitte klubben ad da hun trådte ind af døren :laugh: Det virkede dog til at hun kom i lidt bedre humør da hun lige havde sundet sig over at de havde brændt hende af.

Bisp var igang med sidste træningspas i sin smolov cyklus, og kørte 10 x 3 med 110% af sin max. Han havde allieret sig med Ivan som spotter, og ud af de 30 løft vil jeg skyde på at omkring de 25 var forced. Jeg spurgte ind til hvorfor han ikke satte vægten lidt ned, istedet for at køre allout med samtlige reps, og fik en forklaring som jeg ikke fattede en disse af. Det var vist noget med en uges deload, presse sig selv og et par andre røvere.

Under mine crunches havde jeg mellem sættene valgt at placere vægtskiven på selve stationen, i den tro at jeg var den eneste der kørte på den. Pludselig hører jeg Ivan udbryde "HVEM KØRER HER???", hvorefter jeg forklarede ham at det var mig. Herefter brokkede han sig højlydt over at jeg havde valgt at ligge vægtskiven oven på stationen, da jeg på den måde blokerede for den. Jeg forklarede ham venligt at han skulle være velkommen til at flytte den hvis han skulle køre imellem, men at det altså kun drejede sig om 15 kg, og at han derfor nok ikke ville overanstrenge sig ved at skulle flytte den et par cm. Han valgte at hænge den på 'hanging leg-raise' stationen istedet for at ligge den på gulvet, således at den blokerede for denne. En typisk Ivan!

A1 Bænkpres:

20 x 20 kg

15 x 50 kg

10 x 80 kg

12 x 80 kg

12 x 80 kg

12 x 80 kg

6 x 90 kg

6 x 90 kg

6 x 90 kg

5 x 95 kg

5 x 95 kg

A2 One-leg benpres:

12 x 85 kg

12 x 92.5 kg

12 x 92.5 kg

12 x 92.5 kg

12 x 92.5 kg

12 x 92.5 kg

A3 Squat:

10 x 70 kg

10 x 85 kg

10 x 85 kg

10 x 85 kg

10 x 85 kg

B1 Inc. DB bænkpres:

7 x 37 kg

7 x 37 kg

6 x 37 kg

Intet pres-sovs tilbage!

B2 Lunges:

10 x 29 kg

10 x 29 kg

10 x 29 kg

C1 Cable crunch:

20 x 65 kg

20 x 65 kg

20 x 65 kg

C2 DB skulderpres:

6 x 32 kg

5 x 32 kg

5 x 32 kg

Stadig intet pres-sovs.

D1 Crunches:

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

D2 Dips:

8 x 25 kg

8 x 25 kg

8 x 25 kg

Herefter drønede jeg til generalforsamling i boligforeningen. Da jeg skal møde sent imorgen planlægger jeg en hurtig omgang BISP og yoke inden skole.

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 29/3-11

Teamede op med Biiver efter skole for at følges i TheGym hvor dagens træning skulle finde sted. Biiver var dog punkteret, så vi skulle først forbi 3 cykelværksteder inden vi fandt en der kunne lappe hans cykel på stedet. Vi ankom derfor i TheGym lidt senere end planlagt. Her blev jeg modtaget af en masse rare mennesker: "Hvorfor har du slæbt AmagerDrengen med" råbte Karim, og Louis fulgte trop med "Hvad laver TSK'eren her". Det er altid rart med en god velkomst :smile: Anton Kraft prøvede sig med en morsommandsmorsomhed: "Ved du hvad TSK står for? TESKE!!!!" - en joke han åbenbart har praktiseret overfor Kim flere gange. Så sjov er den nemlig. Essensen var også til stede, og Legend ankom kort efter. Han proklamerede at han ville lave repout på 200 kg dødløft, og lovede mig 8 reps. Han var svag, og præstede kun at lave 5, så nu skylder han kage. Jhax ankom som vi var på vej ud ad døren, men vi nåede lige en lille sniksnak omkring forrige weekends affyring, diæt og amager vs. vestegnen. Alt i alt en god, men lang træning i godt selskab :smile:

Crosstrainer: 15 min / 270 kcal

Dødløft: A1

8 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

Pullups: A2

8 x BW

8 x BW

10 x BW

T-bar rows: B1

20 x 50 kg

15 x 65 kg

15 x 65 kg

15 x 65 kg

Crunches: B2

15 x BW

20 x BW

20 x BW

20 x BW

Inc. DB hammercurls: C1

12 x 17 kg

12 x 17 kg

10 x 17 kg -> 10 x 10 kg

Facepulls: C2

40 x 50 kg

40 x 50 kg

30 x 50 kg

EZ-curls:

16 x 32.5 kg

15 x 32.5 kg

15 x 32.5 kg

Løbebånd: 30 min. PW/løb / ~300 kcals

Imorgen har jeg fri, så der skal jeg sove længe. Derefter skal jeg et smut forbi Kasper Fardan til en gang behandling, inden der står pecs, wheels og TRISP på programmet i TSK.

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Anton Kraft prøvede sig med en morsommandsmorsomhed: "Ved du hvad TSK står for? TESKE!!!!" - en joke han åbenbart har praktiseret overfor Kim flere gange. Så sjov er den nemlig.

omg - den har jeg også skulle høre på. Da jeg ikke grinte af den mente han også det var nødvendigt lige at forklare den. Det blev den ikke bedre af.

Imorgen har jeg fri, så der skal jeg sove længe. Derefter skal jeg et smut forbi Kasper Fardan til en gang behandling, inden der står pecs, wheels og TRISP på programmet i TSK.

Ja hvem er det nu han er?

Link to comment
Share on other sites

omg - den har jeg også skulle høre på. Da jeg ikke grinte af den mente han også det var nødvendigt lige at forklare den. Det blev den ikke bedre af.

Jeg nåede vist at høre den 3 gange mens jeg var den igår, inkl. uddybning af pointen.

Habil doedloeft igen efterhaanden Zoede idiot Mads.

Tak friendz. Ja lidt styrke er der da tilbage, omend det stadig gælder om at gå stille og roligt frem, da hverken knæ eller ryg er helt tiptop endnu. Men det skrider da stille og roligt fremad :smile:

Who?
Ja hvem er det nu han er?

Kan ikke gennemskue om i tager pis på mig - men Kasper er tidligere gymnast og styrkeløfter (bænkpresser), og behandler så vidt jeg ved flere styrkeløftere. Sarah går en del hos ham, og har anbefalet ham, så nu giver jeg ham en chance og ser om han kan gøre noget godt for mit helbred.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke gennemskue om i tager pis på mig - men Kasper er tidligere gymnast og styrkeløfter (bænkpresser), og behandler så vidt jeg ved flere styrkeløftere. Sarah går en del hos ham, og har anbefalet ham, så nu giver jeg ham en chance og ser om han kan gøre noget godt for mit helbred.

Hvem?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share