ÆVL & KÆVL & SL


JAAB
 Share

Recommended Posts

Hvor ser det bare godt ud Jane! Jeg vil nu forsøge at følge dig herinde (er jo helt ny og aner ikke, hvordan noget som helst foregår) og blive inspireret af en stærk og sej kvinde! Er spændt på, hvordan det går med vægttabet! :smile:

- kunne jo være at jeg skulle prøve at logge min træning engang!

Link to comment
Share on other sites

Hvor ser det bare godt ud Jane! Jeg vil nu forsøge at følge dig herinde (er jo helt ny og aner ikke, hvordan noget som helst foregår) og blive inspireret af en stærk og sej kvinde! Er spændt på, hvordan det går med vægttabet! :smile:

- kunne jo være at jeg skulle prøve at logge min træning engang!

Heyyy sweeet P'nill :smile:

Velkommen til - fedt at se dig herinde!! Og jeg er vild med dit profilnavn :wub:. Apropos stærk og sej, så er du nu altså også RET godt med på vognen!!! ...frk. juniormester i DL:smile:

Hvad angår logning, så kan det varmt anbefales, jeg synes det er enormt motiverende at kunne bladre tilbage og se fremgangen og så er folk rigtig gode til at bakke hinanden op herinde. Så det er bare med at komme igang. :smile:

Træningen idag...:

Bænk:

5x5@ 40-50-60-65-70

Glimrende! Intet mindre...

DL

3x5@ 80-100-120

2x3@ 130

Der var ikke motivation eller kræfter til mere...min krop kan vist godt klare en rolig dag eller to...

Dips:

5x5@ bw

ss

Hyperext:

5x5@bw+20

ss

Mave

Blandet gøgl.

+ mobilitetsøvelser for hofte

AVS idag...ømme balder fra step igår!

Så tog jeg hjem, men efter en lur og lidt mad blev jeg rastløs og så tog jeg ud i centret igen til endnu en steptime + noget mere mobilitetshalløj + nogle chinups + noget db press med 23-25-27,5 kg...så var der altså ikke kræfter til mere. Men det gav ro i kroppen. Altså, hvor bliver det dejligt at starte på arbejde snart - dagene går ALT for langsomt!!!

Link to comment
Share on other sites

TA DAAAAA!!! Så kom mit vandtætte cover til ipod'en. Nu er det blevet sjovt at svømme i gen!:yahoo::smile: :smile: :smile:

Så derfor måtte jeg da også straks ud og afprøve mit nye legetøj...

Valget faldt på friluftsbadet, fordi vejret var dårligt, og jeg synes det er hyggeligt at svømme i regnvejr! :bigsmile:

Hvad jeg ikke lige havde tænkt på, da jeg tog hjemmefra, var hvor koldt det egentlig er, når solen ikke er på, og vandtemperaturen siger 19 grader!!!! BRRRRR, det var koldt at komme i og det var meget svært at holde nogenlunde varme i musklerne. Jeg var også helt blå, da jeg stod op af bassinet igen...

Og så var det jo på langbane...uha uha...men det gik faktisk fint!

Opv:

100 m fri

6x75 rullemedley

Blok 1:

400 crawlarm

300 rygarm

200 bryst - sammensat

100 fly(25 ss, 25som 2-2-2 osv.)

Blok 2:

4 x 100 crawl (100 ss, 100 arm, 100 arm m. håndplader, 100 ss)

Blok 3:

600 blandet ben - friskt tempo

200 crawl sammensat - fokus på teknik og lange armtag

Udsvømning:

100 fri glid

I alt 2800 m

Tid:1 time - det går fremad, det er jo skønt.

Det var en rigtig lækker træning og hold da op en forskel det gør med lidt underholdning i ørerne!! Men med mindre solen vold-skinner, så tror jeg ikke at jeg tager i friluftsbadet næste gang.

Link to comment
Share on other sites

TA DAAAAA!!! Så kom mit vandtætte cover til ipod'en. Nu er det blevet sjovt at svømme i gen!:yahoo::smile: :smile: :smile:

Så derfor måtte jeg da også straks ud og afprøve mit nye legetøj...

Valget faldt på friluftsbadet, fordi vejret var dårligt, og jeg synes det er hyggeligt at svømme i regnvejr! :bigsmile:

Hvad jeg ikke lige havde tænkt på, da jeg tog hjemmefra, var hvor koldt det egentlig er, når solen ikke er på, og vandtemperaturen siger 19 grader!!!! BRRRRR, det var koldt at komme i og det var meget svært at holde nogenlunde varme i musklerne. Jeg var også helt blå, da jeg stod op af bassinet igen...

Og så var det jo på langbane...uha uha...men det gik faktisk fint!

Opv:

100 m fri

6x75 rullemedley

Blok 1:

400 crawlarm

300 rygarm

200 bryst - sammensat

100 fly(25 ss, 25som 2-2-2 osv.)

Blok 2:

4 x 100 crawl (100 ss, 100 arm, 100 arm m. håndplader, 100 ss)

Blok 3:

600 blandet ben - friskt tempo

200 crawl sammensat - fokus på teknik og lange armtag

Udsvømning:

100 fri glid

I alt 2800 m

Tid:1 time - det går fremad, det er jo skønt.

Det var en rigtig lækker træning og hold da op en forskel det gør med lidt underholdning i ørerne!! Men med mindre solen vold-skinner, så tror jeg ikke at jeg tager i friluftsbadet næste gang.

Bliver helt inspireret af din svømmetræning Jane. Det ser jo ligefrem sjovt ud. Kan være at jeg vil med en dag, så må du styre og sætte mig igang :4thumbup: Det er sikkert også rigtig godt med en masse svømning for dit cut. Håber at det går fremad!

Jeg overvejer stadig at begynde at logge, så må vi se om jeg kan få taget mig sammen :)

Link to comment
Share on other sites

Bliver helt inspireret af din svømmetræning Jane. Det ser jo ligefrem sjovt ud. Kan være at jeg vil med en dag, så må du styre og sætte mig igang :4thumbup: Det er sikkert også rigtig godt med en masse svømning for dit cut. Håber at det går fremad!

Jeg overvejer stadig at begynde at logge, så må vi se om jeg kan få taget mig sammen :)

Det ER ret sjovt - især efter at jeg har genvundet meget af teknikken igen...og med musikken i ørerne, så spiller det bare! Og du skal være mere end velkommen til at tage med...det ku være hyggeligt. :smile:

Idag var der styrke og spinning på programmet.

Styrkedelen bestod af bænk og et par opvarmningssæt inden spinningen. Da cykelanstrengelserne var overstået genoptog jeg så styrketræningen med squat, frontsquat, chin ups, hyperextensions og mave...det var ikke nogen super disposition at spinne før squatten, men der var ikke tid til at gøre det anderledes idag. Alt kørt som 5x5 - samme antal kg som sidst.

Vægten stod på 90,1 i morges. Der er altså røget 0,6 kg siden sidste uge og 4,2 kg i alt. Det går helt efter planen. :smile: Tøjet sidder også allerede bedre... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Glemte helt at logge gårsdagens træning:

Søndag:

1) 80 min spin. Gns. puls 83%

2) Styrke/skadesforebyggende træning/mobilitet:

- Chinups: 5x4 @ bw

- Elastiktræning for rotatorcuff + rotation med 1,5kgs vægte

- Mobilitetsøvelser for hofte

- genrel udstrækning

3) 30 min. på crosstræner. Middel til høj intensitet.

Idag tænkte jeg, at min viljestyrke skulle sættes på en prøve og stod derfor op kl. KVART OVER FEM - altså midt om natten - for at tage til morgenspinning. Nøj, det var hårdt at komme igang. :crazy:

- 46 min morgenspinning. Gns. puls 83%.

Resten af dagen har jeg planer om noget svømning og måske en gang zumba i aften, hvis jeg gider...bliver nødt til at holde mig igang for at holde rastløsheden nede :innocent: ...16 dage til jeg starter på job!

EDIT1:

Så er svømningen også overstået. PigeHest var livredder i hallen, så blev også trænet kæwer i rigelige mængder før og efter turen i vandet :smile:.

Indsvøm:

100 fri

8x(25 fly + 50 crawl)

Teknik

10x50(25 ryg+25 bryst) - fokus på vendinger (baglæns kolbøtte)

10x50 (mix af alle stilarter - med startspring hver gang)

Ben:

5x100(50 crawl + 25 ryg + 25 bryst)

Arm:

6x100 crawl (skiftevis med og uden håndplader)

Udsvømning:

100 fri glid

I alt 2900m. :cool:

Edited by JAAB
Link to comment
Share on other sites

Glemte helt at logge gårsdagens træning:

Søndag:

1) 80 min spin. Gns. puls 83%

2) Styrke/skadesforebyggende træning/mobilitet:

- Chinups: 5x4 @ bw

- Elastiktræning for rotatorcuff + rotation med 1,5kgs vægte

- Mobilitetsøvelser for hofte

- genrel udstrækning

3) 30 min. på crosstræner. Middel til høj intensitet.

Idag tænkte jeg, at min viljestyrke skulle sættes på en prøve og stod derfor op kl. KVART OVER FEM - altså midt om natten - for at tage til morgenspinning. Nøj, det var hårdt at komme igang. :crazy:

- 46 min morgenspinning. Gns. puls 83%.

Resten af dagen har jeg planer om noget svømning og måske en gang zumba i aften, hvis jeg gider...bliver nødt til at holde mig igang for at holde rastløsheden nede :innocent: ...16 dage til jeg starter på job!

EDIT1:

Så er svømningen også overstået. PigeHest var livredder i hallen, så blev også trænet kæwer i rigelige mængder før og efter turen i vandet :smile:.

Indsvøm:

100 fri

8x(25 fly + 50 crawl)

Teknik

10x50(25 ryg+25 bryst) - fokus på vendinger (baglæns kolbøtte)

10x50 (mix af alle stilarter - med startspring hver gang)

Ben:

5x100(50 crawl + 25 ryg + 25 bryst)

Arm:

6x100 crawl (skiftevis med og uden håndplader)

Udsvømning:

100 fri glid

I alt 2900m. :cool:

Lækker træning :cool:

Kunne læse ud af et af Jannie E-M's indlæg i din log, at du er gammel konkurrencesvømmer?

(Evil plan er ved at blive brygget.. lokke flere med til at svømme...og give træningstips :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Lækker træning :cool:

Kunne læse ud af et af Jannie E-M's indlæg i din log, at du er gammel konkurrencesvømmer?

(Evil plan er ved at blive brygget.. lokke flere med til at svømme...og give træningstips :laugh: )

Jep, det er jeg - omend det er 12 år og 15 kg siden og jeg er lidt rusten...

Hehe, evil plan - ME LIKE! Sig bare til når den er færdigbrygget, jeg har svært ved at modstå fristelser :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Glemte helt at logge gårsdagens træning:

Søndag:

1) 80 min spin. Gns. puls 83%

2) Styrke/skadesforebyggende træning/mobilitet:

- Chinups: 5x4 @ bw

- Elastiktræning for rotatorcuff + rotation med 1,5kgs vægte

- Mobilitetsøvelser for hofte

- genrel udstrækning

3) 30 min. på crosstræner. Middel til høj intensitet.

Idag tænkte jeg, at min viljestyrke skulle sættes på en prøve og stod derfor op kl. KVART OVER FEM - altså midt om natten - for at tage til morgenspinning. Nøj, det var hårdt at komme igang. :crazy:

- 46 min morgenspinning. Gns. puls 83%.

Resten af dagen har jeg planer om noget svømning og måske en gang zumba i aften, hvis jeg gider...bliver nødt til at holde mig igang for at holde rastløsheden nede :innocent: ...16 dage til jeg starter på job!

EDIT1:

Så er svømningen også overstået. PigeHest var livredder i hallen, så blev også trænet kæwer i rigelige mængder før og efter turen i vandet :smile:.

Indsvøm:

100 fri

8x(25 fly + 50 crawl)

Teknik

10x50(25 ryg+25 bryst) - fokus på vendinger (baglæns kolbøtte)

10x50 (mix af alle stilarter - med startspring hver gang)

Ben:

5x100(50 crawl + 25 ryg + 25 bryst)

Arm:

6x100 crawl (skiftevis med og uden håndplader)

Udsvømning:

100 fri glid

I alt 2900m. :cool:

Ja og så lige en EDIT 2:

90 min stepaerobic i mit eget selskab...bare fordi jeg var rastløs! God intensitet og fedt at træne lidt koordination og koreografi!

Det kan godt se ud som om jeg går lige rigeligt amok med træningen for tiden, men don't worry, jeg lytter skam til kroppen. Og spiser også derefter:smile: Det er bare fordi jeg ikke kan holde ud at gå ledig længere...at komme hjem efter ferien var ligesom at falde i en dyb afgrund af ingenting. Jeg bliver nødt til at fylde dagene ud med noget aktivitet for ikke at gå til af rastløshed eller kede mig ihjel. Men som sagt er det nu snart slut...så kan kroppen også få lidt fred :innocent:.

Link to comment
Share on other sites

Ja og så lige en EDIT 2:

90 min stepaerobic i mit eget selskab...bare fordi jeg var rastløs! God intensitet og fedt at træne lidt koordination og koreografi!

Det kan godt se ud som om jeg går lige rigeligt amok med træningen for tiden, men don't worry, jeg lytter skam til kroppen. Og spiser også derefter:smile: Det er bare fordi jeg ikke kan holde ud at gå ledig længere...at komme hjem efter ferien var ligesom at falde i en dyb afgrund af ingenting. Jeg bliver nødt til at fylde dagene ud med noget aktivitet for ikke at gå til af rastløshed eller kede mig ihjel. Men som sagt er det nu snart slut...så kan kroppen også få lidt fred :innocent:.

Bare det var mig, der havde så meget tid at jeg seriøst måtte overveje risikoen for at kede mig ihjel! Jeg er godt klar over, at jeg hurtigt nok skulle blive træt af det - men lige nu synes jeg altså ikke at 3 ugers sommerferie helt rækker....

Og fedt du giver den så meget gaz! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning:

Bænk:

5@ 40

4@ 50

3@ 60

2@ 65

1@ 70

1@ 75

1@ 80

Havde lovet at være en del af en crossfit-challenge (og ja, jeg HAR faktisk været til crossfit :tongue:) og så måtte jeg jo lige tage mig sammen og se hvad der var til. 75'eren var let-let, så selvfølgelig måtte jeg jo også lige prøve de 80. Her blev jeg så lige overrasket lidt over hvor tung den egentlig var og fik derfor ikke spændt så meget op mellem skulderbladene og i lats, som kunne have været ønsket. Det resulterede i at jeg blev lidt usikker og kom til at udføre løftet EKSTREMT EKSTREMT langsomt. Der var vist ingen der troede på at jeg ville få den op, men satme jo!!!:superman: Der kommer måske noget video senere...

Egentlig burde de 80 jo ikke at være noget problem, men set i lyset af at jeg den sidste måneds tid ikke har løftet over de 70 kg og at jeg desuden har smidt næsten 5 kg's kropsmasse, så er jeg ret godt tilfreds.

Efterfølgende blev det til en masse mobilitetstræning og squat og frontsquat i rigelige mængder. Dog med lette kg, da der ikke var det store at skyde med - sikkert grundet vold-step aftenen forinden.

Afslutningsvis supersetting af dips(3x5 @ bw), chinups(3x3 @ bw) + mave/lænd på gulv. eg burde have lavet mere, men jeg havde sovet rigtig dårligt og var for træt til at sætte mig op til det.

Idag har igen stået i cardioens tegn:

1 times morgenspin - pulsgns: 82%

40 min. afrulning - pulsgns: 72%

1 times step-aerobic

Nu er jeg altså lidt træt i benern.. :smile: Heldigvis er der ikke squat på programmet i morgen!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning:

Bænk:

5@ 40

4@ 50

3@ 60

2@ 65

1@ 70

1@ 75

1@ 80

Havde lovet at være en del af en crossfit-challenge (og ja, jeg HAR faktisk været til crossfit :tongue:) og så måtte jeg jo lige tage mig sammen og se hvad der var til. 75'eren var let-let, så selvfølgelig måtte jeg jo også lige prøve de 80. Her blev jeg så lige overrasket lidt over hvor tung den egentlig var og fik derfor ikke spændt så meget op mellem skulderbladene og i lats, som kunne have været ønsket. Det resulterede i at jeg blev lidt usikker og kom til at udføre løftet EKSTREMT EKSTREMT langsomt. Der var vist ingen der troede på at jeg ville få den op, men satme jo!!!:superman: Der kommer måske noget video senere...

Egentlig burde de 80 jo ikke at være noget problem, men set i lyset af at jeg den sidste måneds tid ikke har løftet over de 70 kg og at jeg desuden har smidt næsten 5 kg's kropsmasse, så er jeg ret godt tilfreds.

Efterfølgende blev det til en masse mobilitetstræning og squat og frontsquat i rigelige mængder. Dog med lette kg, da der ikke var det store at skyde med - sikkert grundet vold-step aftenen forinden.

årh det lyder som om du har det så sjåvt for tiden! nu var der vel ikke nogen der snød i det der crossfits vel? :sneaky2:

godt løftet sgu!

Link to comment
Share on other sites

årh det lyder som om du har det så sjåvt for tiden! nu var der vel ikke nogen der snød i det der crossfits vel? :sneaky2:

godt løftet sgu!

Ja, når jeg ikke er ved at kede mig ihjel, så har jeg det faktisk ret skægt... :cool:

Haha, jeg refererede til dén ene gang for længe siden... :tongue:

Og TAK!..jeg er også ret tilfreds...

Dagens træning:

DL:

4@ 80

4@ 95

2x3@ 112,5

5x3@ 127,5

Gik ret okay, selvom jeg var lidt nervøs pga en irritation i det ene baglår og det andet skinneben fra step igår (haha, dén formulering er da helt fucked, men jeg har ikke pt hjerne til at gøre det mere forståeligt).

Bænk:

6@ 42,5

5@ 50

2x4@ 57,5

2x3@ 62,5

2x2@ 65

2x3@ 62,5

4@ 57,5

6@ 52,5

8@ 50

10@ 42,5

NØJ det var let....!

Så var tiden gået, og jeg blev nødt til at efterlade vægtene fordi jeg var tilmeldt en gang step-aerobic. 1 time af det og så ned og fortsætte:

Rack pulls:

4@ 80

4@ 95

5x4@ 112,5

Ikke så meget at kommentere på. Det gik fint...men jeg var træt og klar på at komme hjem og få noget mad.

Dips:

3x5@ bw

Ahh, de bliver lettere og lettere - desværre var jeg bare for træt idag til at gide at lave flere.

Og så hjemad... :4thumbup:

Den skarpe læser vil have opdaget, at jeg er hoppet på Sheiko igen. Tja, 5x5 var slet ikke mig - alt for mange reps... :tongue: Mit temperament er vist mest til få reps og mange sæt. I :heartpump: SHEIKO!!! Ligegyldig hvor mange timer det tager!

Edited by JAAB
Link to comment
Share on other sites

Jeg giver det tre uger, så er du røv træt af at træne på den måde :wink: Det handler ikke om hvor fokus er, det handler om variation og generel opbygning. Din primære træning bør ikke ændre sig fordi du vil smide vægt.

Hvad er det for noget fis at fyre af? Det har jo tydeligvis intet på sig. Måske du skulle tænke dig om, før end du poster, næste gang.

Link to comment
Share on other sites

Man ved man er MOL-afhængig, når man logger på kl. 05:35. OG besvarer :tongue:

Hehe, ja...jeg stod op kl. 5:15 for at tage til 2 x morgenspinning og havde lidt ondt af mig selv...så MOl var lige en tudekiks.

Så altså:

Morgenspin kl. 6:30 - Pulsgns 80%, 45 min. Lårene føltes som betonpiller og jeg havde virkelig ikke lyst til at køre den næste time.

Nå, men på med noget tørt tøj og efter en times tid i cafeen med noget stærk kaffe og en bolle + 1 times tid med noget mobilitetstræning var jeg nogenlunde klar til næste time. Hvor jeg havde VILDT gode ben! :w00t: Forstår stadig ikke hvordan det kunne lade sig gøre. Men i hvert fald nød jeg hvert minut. Pulsgns 84 % - 54 min.

Nu ligger jeg på sofaen under dynen og power-restituerer. Planen er at tage ud og svømme engang henad eftermddagen, men der er også en risiko for at det bare bliver til en lur på sofaen. Vi får se. Hvad enten det bliver det ene eller det andet, er det i hvert fald med god samvittighed! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Sørme om jeg ikke fik taget mig sammen til en gang svømning også... :smile:

Fordi min sofa-siesta blev lige rigeligt lang, var eneste mulighed friluftsbadet, da svømmehallerne lukker allerede kl. 18. Det var jeg ikke helt glad for, da jeg ikke havde glemt hvor koldt det var sidst. Men jeg blev positivt overrasket, for det var faktisk lidt varmere idag - sikkert fordi solen havde tænkt sig at være tilstede noget af tiden...Lækkert!

Langbane, udendørs:

Indsvøm/blok 1:

4x25 hhv. 25 crawl, bryst, ryg, fly

4x50 hhv. 50 crawl, 50 ryg osv.

4x75 rullemedley

4x100 (50 crawl, 25 bryst, 25 crawl)

lok 2: Arm (m. pullbouy):

100 ryg

75 ryg + 25 crawl

50 ryg + 50 crawl

25 ryg + 75 crawl

100 crawl

2 x 200 crawl m. håndplader

Blok 3: Sammensat:

25 fly

25 fly + 50 ryg

25 fly + 50 ryg + 75 bryst

25 fly + 50 ryg + 75 bryst + 100 crawl

Blok 4: Ben

6x100 blandet - alle stilarter

Udsvøm:

100 glid

I alt 3000 m. :superman:

Åhhh, man er så dejlig træt efter sådan et svømmepas...!

Link to comment
Share on other sites

Tidlig træning idag...det er kroppen altså ikke voldsomt glad for. Jeg følte mig egentlig ret frisk, men da jeg så kom igang med bænken, måtte jeg konstatere, at der var lang vej hjem!! :laugh:

Bænk:

5@ 45

4@ 52,5

2x3@ 62,5

5x3 @ 70

5@ 47,5

4@ 57,5

5x3@ 65

BUM! 16 sæt lige i patterne...det tog sin tid. Men fandme flot teknisk set, hvis jeg skal rose mig selv - og det skal jeg! :smile:

Squat:

Først mobilitetstræning - av av av, så 3-4 sæt med stangen og derefter:

5@ 30

4@ 40

6x3 @ 47,5

Fokus på teknik. Min maxvægt i squat har jeg sat drastisk ned fordi jeg VIL holde op med det der kraneri. Hvis jeg ikke kan lave øvelsen korrekt teknisk, kan det være lige meget.

Desuden noget mave og lænd på gulv.

Tid = 3 timer for den lille sjat...og det endda på en dag, hvor der stort set ikke var nogen i centret jeg kendte og derfor ikke faldt i snakkefælden.

Link to comment
Share on other sites

Ikke at forglemme:

Vægten stod på 88,9 i morges. Der er røget 1,2 kg siden sidste uge. Det er for meget på en uge, men det kan også være at det har noget med væskebalancen at gøre pga. meget cardio igår, for jeg har spist mig mæt hver dag. Nu må vi lige se om det er det samme næste uge, for så skal jeg spise noget mere.

I alt har jeg nu smidt 5,4 kg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har virkelig været i bænk-mood denne uge. Idag skulle jeg egentlig bare køre lidt let incline, men æh, det var altså ikke lige det jeg havde lyst til. Jeg ville liiige se om jeg ikke kunne presse mig op over de 80 (pga. den dércrossFit-challenge), men altså, hvad havde jeg egentlig forventet?

4 bænkpresdag i denne uge - alle tunge og med stor volumen...der burde ikke være meget saft tilbage i patværket, hehe. Men det var der faktisk!! :4thumbup: Dog fik jeg ikke de 85, som jeg gerne ville, men de 80 gik altså forbavsende nok ret nemt :superman:. Så havde jeg bare været restitueret, så havde den været der. Nå, men nu er det altså slut med alle de max-forsøg...jeg fortsætter strickt på sheikoprogrammet fra efter idag. Skal ikke ende ud med at skade mig selv. De 85 skal nok komme inden længe. Hvor er det FEDT at jeg ikke mister styrke, selv om jeg er på skrump...!

Teknikken sidder virkelig i skabet nu og jeg er meget tilfreds. Det jeg bare skal arbejde på nu er at jeg skal træne hastighed i at sænke stangen mod brystet. For det er dér jeg bruger alle kræfterne, fordi det går alt alt for langsomt. Så det vil jeg holde fokus på gennem resten af denne cyklus og så se om det mon ikke har en effekt - det er jeg sikker på at det har :smile:.

Så dagens træning bestod af:

1) Spinning: 55 min med pulsgns. på 84%. Hårdt ad helvede til, men super fedt, fordi deltagerne på holdet var motiverede og gav den ekstremt meget gas...så jeg gjorde selvfølgelig det samme, og slog mig selv halvt ihjel :laugh:.

2) Styrke:

Bænk:

5@ 40

5@ 50

4@ 60

3@ 70

1@ 75

1@ 80

1@ 85 - fail...

Sgu egentlig ret tilfreds!

Herefter teknik med fokus på fart.

3@ 60

3@ 60

3@ 70

3@ 70

3@ 60

3@ 60

Det gik klart bedre med farten. Godt nok træt til sidst, og tænkte at hvis jeg ville nå bare LIDT af dagens oprindelige program, så måtte jeg hellere holde inde.

DL:

2x3@ 80

2x4@ 95

2x3 @ 112,5

2x3 @ 127,5

Åhh altså, der var ikke meget energi tilbage, hverken fysisk eller mentalt. Skulle have haft et par sæt på 145kg, men tænkte at det ville være lidt for farligt at tage dem når jeg var så træt i forvejen...dette var altså også rigeligt udfordrende.

Skulle have haft noget incline bænk og dips, men tror ikke ligefrem at mine pecs er blevet understimuleret idag, så de blev droppet med god samvittighed.

Mobilitets-, mave- og lændeøvelser blev udført på stuegulvet da jeg kom hjem. + noget RC-træning med elastik.

Shit jeg sover godt i nat...

Link to comment
Share on other sites

Lækkert at høre det går så godt med din træning under cut.

Jeg synes godt nok min træning er nitte pt, jeg dør bare hver gang jeg når til dækket, og ligger ynkeligt og tuder og piver (i hvert fald inde i mit hoved) Mens jeg forsøger at overtale mig selv til at skulke uden om... Flere gange på det sidste har jeg overvejet om man ikke kunne snuppe sig en lille lur på de der træningsmåtter efter jeg havde strukket ud.

:nonono:

(undtagen når jeg laver reverse crunches - for lige meget hvor træt jeg er synes jeg bare de er fantastiske!)

Edited by Jaaanie
Link to comment
Share on other sites

Lækkert at høre det går så godt med din træning under cut.

Jeg synes godt nok min træning er nitte pt, jeg dør bare hver gang jeg når til dækket, og ligger ynkeligt og tuder og piver (i hvert fald inde i mit hoved) Mens jeg forsøger at overtale mig selv til at skulke uden om... Flere gange på det sidste har jeg overvejet om man ikke kunne snuppe sig en lille lur på de der træningsmåtter efter jeg havde strukket ud.

:nonono:

(undtagen når jeg laver reverse crunches - for lige meget hvor træt jeg er synes jeg bare de er fantastiske!)

Ja, jeg er også ret overrasket...men lad os nu lige se hvordan det går når jeg starter på job...

Hehe...kaffe eller superpump er løsningen på alle dine problemer :superman:

Idag stod den igen på cardio + noget mobilitetstræning/stræk.

Jeg havde lyst til at bænke, men holdt mig i skindet :innocent:

Spinning:

1. time: 55 min, gns. 81%

2. time: 46 min, gns. 80%

Der var ikke ligefrem diamanter i benene idag, så en hviledag fra cardio i morgen er nok ikke en dårlig idé.

Edited by JAAB
Link to comment
Share on other sites

Ingen cardio idag...endnu i hvert fald :tongue:

Bænk:

5@ 45

4@ 52,5

2x3@ 62,5

3x3@ 70

2x3@ 75

Fokus på fart mod brystet. Lykkedes nogenlunde godt.

Squat:

5@ 30

4@ 35

2x3@ 45

3x3@ 50

2x3@ 60

2x3@ 70

Teknik, teknik og atter teknik. Lykkedes at holde ryggen oppe indtil sidste sæt...var sgu lidt træt i benern efter alt det spinning.

ss

Bænk:

4@ 50

4@ 57,5

4x4@ 65

Stadig fokus på fart. Træt på de sidste.

Desuden mobilitet + RC-øvelser med elastik.

Min ene trapezius er totalt spændt op og jeg skal have noget massage ASAP! Hvorfor har jeg ikke en kæreste, når jeg lige står og har brug for det?? :blink::bigsmile: Må hellere se at få skaffet en... :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share