ÆVL & KÆVL & SL


JAAB
 Share

Recommended Posts

Siger du, jeg ikke er seriøs! :tongue: Psst, det er jeg nu heller ikke, hehe.

Hyggelig omgang, selvom jeg måske ikke var helt i hopla. Og godt at få set ÅBÆBÆCÆÆÆÆ :cool:

Fint sidste udløft, du fik lavet :smile:

Tja, det kan jo ikke være seriøst hver gang...der skal også være plads til hygge-træning :smile: ...og det var i hvert fald hyggeligt!

13/7:

Idag havde jeg intentioner om at gi' den gas!!!! Og forsøge at fortrænge at jeg har haft dødsspinning både igår morges og her til morgen. I går gik helt i ged, fordi jeg vågnede fucking 15 minutter før min time skulle starte...ARRRRRGH! Mobilen var løbet tør for strøm i løbet af natten og vækkeuiret havde jeg åbenbart "valgt" at overhøre. Sikken en stresset start...men jeg nåede det lige på et hængende hår. Til gengæld var min krop TOTALT flad resten af dagen og jeg følte mig da bestemt heller ikke frisk da vækkeuret insisterede på at jeg skulle stå op her til morgen. Anyways...op kom jeg - og fik kørt benene i smadder endnu en gang. Great. Godt at det kun er denne uge jeg har så mange timer. Efter sommerferien skulle jeg gerne komme ned på kun 1 gang pr uge - og hvis det flasker sig efter mit hovede, bliver det til en begyndertime...så bliver der ikke nogen restitutions-issues. Er der nogle der har tal på, hvor mange gange jeg har sagt at nu vil jeg skære ned på spinningen? :rofl2: hehe...denne gang mener jeg det!

DL:

1 x 4 @ 50% 80

2 x 4 @ 60% 95

2 x 3 @ 70% 112,5

4 x 3 @ 75% 120

Ikke voldsomt udfordrende, men ku godt mærke at det tappede kroppen forde sølle rester af energi der var tilbage.

Bænk:

1 x 5 @ 50% 42,5

1 x 5 @ 60% 50

2 x 4 @ 70% 57,5

2 x 3 @ 75% 62,5

2 x 2 @ 80% 65

2 x 3 @ 75% 62,5

2 x 5 @ 70% 57,5

1 x 7 @ 60% 50

1 x 20 @ 50% 42,5

Og nej, det var ikke meningen at jeg skulle tage 20 reps af den sidste, men det kørte bare lige så godt.

Boardpress:

1 x 3 @ 80 - let

1 x 2 @ 85 - skulle lige have teknikken rettet til...

2 x 3 @ 85 - let

Blev rådet til at prøve dette for at vænne mig til tungere vægt, i stedet for bare at nøjes med at lave udløft. Mit ego kommer til at holde af denne øvelse, har jeg på fornemmelsen... :laugh:

DL:

1 x 4 @ 50% 80

1 x 4 @ 60% 95

2 x 3 @ 70% 112,5

4 x 3 @ 80% 127,5

UDMATTENDE!

Chinups:

3 x(3 @ bw + 3-4 med bold) - føj det gjorde ondt i hænderne efter al den DL

ss

One arm triceps extensions

3 x 10 @ 13 kg

Desuden glute bridges + maveøvelser. Skulle også have haft noget frontskvat, men det var oplagt at det måtte droppes :innocent: !

Og så en lækker cykeltur hjem i regnvejr...plaskvåd og rystende kold da jeg nåede hjem. Sørme dejligt at jeg tager til Tyrkiet på søndag, og slipper fri for danmarks bud på "sommervejr"! :smile: :smile: :smile: :smile:

Jeg husker ikke hvornår jeg sidst har været så smadret...men set bort fra trætheden var det nu et rigtigt godt træningspas. I :heartpump: Sheiko. :smile:

Link to comment
Share on other sites

[quote name=Jaaanie' date='13. juli 2011 - 23:22 ' timestamp='1310592149'

post='1527736]

begynder timer?!

ya right. :tongue:

:laugh:

hvad

er det der med udløft og boardpress for noget?

kommer du så vi kan nå en

træning lørdag btw? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

15/7

Idag stod den på stræk, mobilitet, foamrolling, rotatorcuff mm. Og så en chin-up-konkurrence, som vi ikke snakker mere om. :tongue:

Jeg fik lært nogle nye øvelser for hoftemobilitet, som muligvis vil gavne min squat. De gjorde i hvert fald nas!!!!

Foamrollingen mærker jeg derimod næsten ikke...det er meget mærkeligt, eftersom alle andre nærmest ligger og tuder imens de foamroller... :w00t: (det kan selvf. også være mine træningsbuddies der er nogle tøzer...)

Nåh ja, og så blev jeg lokket til at prøve at dødløfte med dobbelt elastik...kønt var det ikke, men det kan jeg vist på sigt få noget ud af, så jeg skal have skaffet mig en elastik. Avs in zem glutez.

Derefter en times spinning :nonono:

Nu er jeg ret meget i nærheden af at være træt...i morgen venter der et LANGT træningspas hovedsageligt bestående af bænkpres. Dejligt!:smile:

Edited by JAAB
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 16/7

Træning i fitnessdk, Fields sammen med Jaaannie.

Bænk:

1 x 5 @ 50% 42,5

2 x 4 @ 60% 50

2 x 3 @ 70% 57,5

5 x 2 @ 80% 65

Fint.

Frontsquat:

3 x 5 @ 40

2 x 5 @ 50

Blev lidt svimmel og træt, men benene havde det god nok heller ikke for godt efter igår. Alm. squat droppes derfor også idag...suk! Men på ferien skal jeg ikke i nærheden af spinningcyklen, så dér må jeg få indhentet noget af det forsømte i squatten...er godt nok ved at være irriteret over altid at have dårlige ben!! mad.gif Men det kan jeg jo altså på ingen måde bebrejde andre end mig selv. Fra september skal jeg kun have én spinningtime pr. uge og det bliver en begyndertime med lav intensitet. Det har jeg lige fået bekræftet biggrin.gif...NICE!!! Så er det slut med de dårlige undskyldninger.

OH squat:

2 x 5 @ 20

For balance og smidighed. Meget, meget flottere end tidligere. Jeg er helt klart blevet smidigere i ben, skuldre og hofter. thumb.gif

Bænk:

1 x 4 @ 55% 45

1 x 3 @ 65% 52,5

5 x 2 @ 75% 62,6

Stadig let nok. Men træt.sleepy.gif

Desuden mave, glute bridges, goodmornings, rotatorcuff samt nogle hoftemobilitetsøvelser. Og afslutningsvis nogle baner i poolen...ahhhh! Nu daffer jeg af til Tyrkiet...SO LONG!! cool.gifsuperman.gif4thumbup.gif4goodbye.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ha' en god ferie! :sun:

Tak :smile: Det var herligt...og tiltrængt! Nu er jeg hjemme igen, fuldt opladet med oplevelser og fuldt afladet økonomisk! :tongue: Efter Alanya nuppede jeg 4 dage i London...uha uha.

Jeg fik trænet lidt i Alanya...3 gange - det mest nødvendige, jeg fulgte ikke Sheiko. Og det gik faktisk ganske fint på trods af at jeg konstant følte mig udmattet pga. varmen.

Derfor var mine forventninger til træningen idag også forholdsvist høje...men det gik ret hurtigt op for mig at dem kunne jeg smide ad helvede til. Trænede:

Squat

Bænk

Chin ups

Frontsquat

Goodmornings

DIps

Kr/sæt/reps er ikke værd at skrive på. Jeg betragter dagen idag som et vedligeholdelsespas.

Næste gang bliver bedre...var måske idag bare træt ovenpå rejsen - kom hjem i nat.

Link to comment
Share on other sites

Man kan sige meget, men dedikeret til træning, det er du! Velkommen hjem :wink:

Kan det passe, du snakkede om én med knæskade, der mistede ca. 5 cm. om låret på 4 måneder? P.g.a. manglende træning. Jeg målte mine lår forleden, og på snart 5 måneder uden skvat, har jeg ikke mistet så meget som 1 cm. Enten var han meget inaktiv ved siden af styrketræningen, eller også har jeg bare ikke noget masse at miste :laugh:

Konklusion: Jeg behøver ikke skvatte :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Man kan sige meget, men dedikeret til træning, det er du! Velkommen hjem :wink:

Kan det passe, du snakkede om én med knæskade, der mistede ca. 5 cm. om låret på 4 måneder? P.g.a. manglende træning. Jeg målte mine lår forleden, og på snart 5 måneder uden skvat, har jeg ikke mistet så meget som 1 cm. Enten var han meget inaktiv ved siden af styrketræningen, eller også har jeg bare ikke noget masse at miste :laugh:

Konklusion: Jeg behøver ikke skvatte :w00t:

Hehe...godt for dig :smile:

...jeg skal lige tjekke op på hvor lang en periode det var..

Link to comment
Share on other sites

Åh-åh....

jeg har overvejet et stykke tid om jeg skulle indvie jer i mit lille projekt - og har nu bestemt mig for, at det skal jeg!

Jeg er ret stærk...det tror jeg I ved. Men jeg er også lidt af en kæmpe - i hvert fald i forhold til "normale" piger.

Efter en længere pause uden seriøs styrketræning og en operation, vejede jeg for et år siden lige omkring 80 kg og var normal af bygning (jeg er 1.77m). Da jeg så begyndte at være seriøs med træningen, skete der noget på vægten. Alt i alt er der røget 14 kg på siden samme tid sidste år = 94 kg som topvægt!!!! Det lyder af meget - rigtig meget faktisk - men mine proportioner er de samme som sidste år, så jeg tror det meste er muskelmasse. Jeg synes ikke at jeg ser fed ud, i hvert fald (som mit BMI ellers indikerer :laugh:), ja egentlig er jeg generelt set helt ok med min krop. Egentlig regnede jeg med, at jeg ville gå ned i fedt% efter at jeg begyndte at styrketræne igen, men det er altså ikke sket. Og når jeg skal være ærlig, så er der en ret god forklaring på dét. Jeg har nemlig ALDRIG før været SÅ ligeglad med de mængder jeg proppede i munden og ALDRIG bekymret mig mindre om hvor meget slik, junk, kage og chokolade jeg indtog, end det har været tilfældet her det seneste års tid. Jeg skulle bare være STÆRK, og så længe jeg var ok med hvad jeg så i spejlet, så gad jeg ikke bekymre mig om vægten.

Det var egentlig lidt af et eksperiment om jeg kunne være ligeglad med tallet på vægten, for jeg har i rigtig mange år haft en spiseforstyrrelse (helt rask nu -fantastisk-, efter flere års behandling og hårdt arbejde). Men det er gået fint, og tallet på vægten kan for den skyld stadig ikke rage mig mindre.

Det som er problemet er, at jeg ikke kan passe "normale" størrelser i tøj. Jeg bruger en str 44, og for fanden da, hvor er udvalget af flot tøj i dén størrelse dog begrænset. Og så er det syet som om man er gravid med ben som en dværg. ARGH!!! Det har jeg altså fået nok af, for som den pige jeg er elsker jeg at shoppe og dresse mig up. Og det er desværre alt for svært nu, så derfor har jeg altså taget beslutningen om, at jeg må cutte lidt.

Grunden til at jeg har overvejet det ret længe er at jeg har det meget svært med tanken om at miste styrke...:unhappy:

Men beslutningen er nu endelig taget. Jeg vil fortsat være lige så ambitiøs og flittig med styrketræningen, og så må mit ego skabe sig lige så tosset det vil over manglende resultater i styrken. Dog håber jeg på at kunne nogenlunde holde niveau. Vi får se...jeg håber at I vil bære over med mig, når mine frustrationer flyder over her i loggen :tongue: .

Jeg har egentlig været igang i lidt over en måned og har pt smidt lidt over 3 kg. Vægten i morges sagde 91.1 kg. Der vil løbende komme opdateringer og billeder

Cuttet skal ske meget forsigtigt og lige nu sigter jeg på omkring ligevægtsindtag, uden decideret at tælle kalorier (det er lidt for farligt jf. min baggrund)...og det har jo virket fint indtil videre. 3 hovedmåltider + 3 mellemmåltider og jeg spiser mig mæt hver dag.

Hvad jeg ender ud med rent vægtmæssigt har jeg ingen anelse om overhovedet, det som er mit mål er at kunne passe tøj i str 40-42. Det vil vel ikke tage mere end et halvt års tid, men hvis det gør, så er det også ok.

Og nu til det grænseoverskridende: Præ-cut billeder!!!

post-37122-063865700 1312032143_thumb.jp

post-37122-046874900 1312032162_thumb.jp

post-37122-024248400 1312032176_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Eeewww, jeg har godt nok haft det lidt mærkeligt med at have lagt de billeder op igår :crazy: . Men de bliver der, for der skal være noget at sammenligne med om et par måneder, når der forhåbentlig er sket noget mere! Jeg vænner mig nok til tanken...

Glemte at skrive spinning på igår. 1 times udholdenhed.

Idag stod den også på spinning - pga ferie har jeg stadig en del afløsningstimer. Men som skrevet før, så bliver det bedre fra september.

Godt smasket i benene gik den så videre til obbc for noget styrketræning.

Jeg har pga. cut-projektet lagt sheiko på hylden - det kan simpelthen ikke hænge sammen, og jeg kan ikke forvente at blive stærkere i denne periode. Nok snarere tværtimod. Så i stedet har jeg valgt at begynde på noget 5x5 fullbody-halløj 3 gange pr. uge.

Dagens træning:

Bænk:

5x5@ 40-50-60-62,5-65

Chinups:

3x3@ 3bw+5bw+bold

ss

Squat:

5x5@ 40-50-60-65-70

Hyperext:

5x5@bw+20

ss

Frontsquat:

5x5@ 30-35-40-42,5-45

Mave:

5x5@ 130-150-170-170-170

+ 3 mobilitetsøvelser for hofte.

Idag var sådan lidt en test-dag for at se hvilke kg der er realistisk at køre med i 5x5. God fornemmelse i alle øvelser :smile: , men hold da op hvor har jeg doms i pecs - uden at ane hvorfor :blink: .

Link to comment
Share on other sites

Janepige, fjern da billederne, de er jo alligevel først interessandte den dag man kan se en forskel

Jeg synes, at du skal lade billederne blive! Det er super stærkt og sejt at du er kommet så langt, som til at uploade dem. Jeg er ikke sikker på, at jeg selv ville have mod! Så stor respekt for det.

I øvrigt så er jeg enig i din betragtning om, at din krop er velproportioneret :4thumbup:

Held og lykke med projektet. Jeg glæder mig til at følge det :bigsmile:

Edited by Elkjærmark
Link to comment
Share on other sites

OMG er du kun 4 cm højere end mig :blink: Jeg føler mig meget lavere i dit nærvær, men det kan være skoene der har gjort det. Apropos sko... hi hi, så er det jo lækkert at uanset hvad vægten siger, så kan man få princess-show-off-your-hotness sko! Du skulle næsten også have postet dem her i loggen også, jeg er sikker på nogle af alle de drama queens vi har herinde vi være lidt misundelige :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hatten af for det hele, Jane! Og ja, du er stærk! Og med lidt hvalpefedt høvlet af legemet, skal det nok blive rigtig godt :smile:

Tak! ...dog kan det vist ikke længere betegnes som hvalpefedt, hihi

Janepige, fjern da billederne, de er jo alligevel først interessandte den dag man kan se en forskel :smile:

Jeg har fundet fred med at de ligger der nu...og jeg har jo alligevl nærmest ikk haft andet på end bikini hele ugen i Alanya, so what's the diffrence...:wink::tongue:

Jeg synes, at du skal lade billederne blive! Det er super stærkt og sejt at du er kommet så langt, som til at uploade dem. Jeg er ikke sikker på, at jeg selv ville have mod! Så stor respekt for det.

I øvrigt så er jeg enig i din betragtning om, at din krop er velproportioneret :4thumbup:

Held og lykke med projektet. Jeg glæder mig til at følge det :bigsmile:

Tak :smile: :smile:

OMG er du kun 4 cm højere end mig :blink: Jeg føler mig meget lavere i dit nærvær, men det kan være skoene der har gjort det. Apropos sko... hi hi, så er det jo lækkert at uanset hvad vægten siger, så kan man få princess-show-off-your-hotness sko! Du skulle næsten også have postet dem her i loggen også, jeg er sikker på nogle af alle de drama queens vi har herinde vi være lidt misundelige :wub:

Hehe sweetie - de var faktisk sådan at det var MIG der havde flade sko på og DIG der var iført hæle...remember? :laugh:

Ok, her kommer skoene så. Og jeg har lige målt efter...jeg bliver sgu 1.90m når jeg har dem på - no wonder at folk gloede lidt, da jeg havde dem på i London...griner...

post-37122-041635400 1312196886_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Så kom der gang i svømningen igen... :4thumbup:

I alt blev det til 2100m og det tog en time. Jeg havde egentlig håbet på at have nået noget mere, men enår jeg tænker over det, er det egentlig ret tilfredsstillende eftersom:

1) Det er 12 år siden jeg stoppede som konkurrencesvømmer og de gange jeg har svømmet i de sidste 10 år kan vist tælles på én hånd (altså indtil sidste uge i Alanya).

2) Jeg vejer minimum 15 kg mere, end dengang.

3) Mindst 1000m var ren arm- eller bentræning m. plade/pullboy

Jeg er godt nok lidt træt nu...det var ret tydeligt at mærke, at bassinet var ca. dobbelt så langt som det i Alanya - og jeg skal vist ikke vove mig ud i at svømme på langbane ude i uni-svømmehallen før jeg har fået bare lidt svømmeform tilbage :crazy::wink:

Jeg fik taget mig sammen til at træne noget butterfly - FUCK hvor er det hårdt! Tænk engang, at det i lang tid var min specialestilart...nå, det kommer vel igen :wub:

Jeg har bestilt en vandtæt mp3-afspiller, som kommer engang i denne uge. Den glæder jeg mig til at brug, for jeg synes nu stadig ikke at svømning er det mest spændende (jo, de første 500m). Håber det kan få mig til at komme afsted lidt oftere, for det er jo en suveræn motionsform!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestilt en vandtæt mp3-afspiller, som kommer engang i denne uge. Den glæder jeg mig til at brug, for jeg synes nu stadig ikke at svømning er det mest spændende (jo, de første 500m). Håber det kan få mig til at komme afsted lidt oftere, for det er jo en suveræn motionsform!!

Du skal da bare med ud i åbent vand - det er ikke kedeligt! :bigsmile:

Og hatten af, forresten, for de billeder du har lagt op! Det tror jeg sgu ikke jeg turde, selv om jeg godt kunne bruge lidt ekstra motivation til at få smidt de sidste 5 kg...

Link to comment
Share on other sites

Du skal da bare med ud i åbent vand - det er ikke kedeligt! :bigsmile:

Og hatten af, forresten, for de billeder du har lagt op! Det tror jeg sgu ikke jeg turde, selv om jeg godt kunne bruge lidt ekstra motivation til at få smidt de sidste 5 kg...

Det kunne jeg også vældig godt tænke mig, men der er bare lidt langt fra Odense til havet, når man ikke har en bil. Ku måske svømme i Odense Å...men har ikke lige tjekket om forholdene er til det. Har ikke set nogle svømme i den, såå...

Og tak...hihi, når I siger at det er modigt, så lyder det næsten som om at jeg vejer 130 kg og skulle skamme mig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Med de billeder er det da ikke så farligt - der mangler måske lidt bispflex eller noget andet MOL-agtigt :tongue:

5x5 - er det noget du har styr på er godt under cut eller bare "fordi"?

Tak :smile: Der er noget at arbejde med, men som skrevet før, så har jeg det også helt fint med min krop som den er nu...det er bare det f'''''' tøj der er problemet. Men selvfølgelig vil det da OVERHOVEDET ikke gøre noget at fremstå mere markeret...det er en dejlig bonus.

Jeg flexer på uddatebillederne om et par måneder - til den tid begynder musklerne vel at dukke frem fra deres skjul :blush:

Bare fordi!!!

Ej, 5x5 er egentlig noget jeg blev rådet til at køre for nogle måneder siden, men jeg var stædig og ville afprøve Sheiko. Og det er jo også gået ret godt, selvom det har været ret udmattende med de marathon-træninger. Nu hvor jeg skal være i kcal-underskud tror jeg det vil være overkill at fortsætte med Sheiko - og desuden kan jeg nok heller ikke forvente nogen styrkemæssig fremgang (nok nærmere tværtimod), så derfor givr det heller ikke mening at fortsætte.Så jeg lægger de vilde ambitioner på hylden for en kort stund og koncentrerer mig om én ting ad gangen. Så styrketræningen bliver mest styrke/muskeloverlevelsestræning indtil jeg er gået et par tøjstørrelser ned.

5x5 er mere overskueligt og tager ret meget mindre tid - det er også et plus, nu hvor jeg starter med at arbejde igen fra 1/9.

Edited by JAAB
Link to comment
Share on other sites

Ok, efter forespørgsel fra Elkjærmark, så kommer dagens svømmeprogram her:

Opv:

100m crawl til at komme igang på - roligt tempo.

250m mix af crawl/bryst/ryg - pulsen roligt op.

Ben + teknik:

400m ben i middeltempo - 100crawl/100bryst/100fly/100crawl6x50m crawl teknikøvelser

Øvede:

- s-tag (godt "fat" i vandet)

- på siden med skift for hvert 6. bentag

- håndstilling (skære "rent" ned i vandet)/tommelfinger rører kroppen under hele armtagets fremføring(høj albue)

- vejrtrækning på hvert 7.armtag.

Arm m. pullbouy:

2x100m crawl - fokus på lange og gode armtag

1 x 100m crawl med håndplader (åh mine lats; brugte mine gamle KÆMPE-håndplader)

1 x 100m crawl - dejligt at mærke hvor let det føles, når man lige har haft plader på!

Medley-blok:

4x100m medley

Her fik jeg lige lyst til at afprøve om jeg stadig kunne finde ud af at lave en ryg-til-bryst-vending aka baglæns kolbøtte. Dum som jeg er, laver jeg den i den lave ende, med det resultat, at jeg HAMRER hovedet ned i bunden...flot! Der skete heldigvis ikke andet, end at jeg har fået en god bule...det gør jeg bedre næste gang!!!

Arm m. pullbouy:

250m, skiftevis crawl og ryg for hver 25m.

Udsvømning:

100 fri, langsomt tempo

Der er klart plads til forbedringer, men det er dejligt at komme igang igen! På et tidspunkt kommer der også starttider på.. :cool:

Skal have anskaffet mig en badedragt igen, for bikinien er sgu for svær at holde styr på, haha..

Link to comment
Share on other sites

Ok, efter forespørgsel fra Elkjærmark, så kommer dagens svømmeprogram her:

Opv:

100m crawl til at komme igang på - roligt tempo.

250m mix af crawl/bryst/ryg - pulsen roligt op.

Ben + teknik:

400m ben i middeltempo - 100crawl/100bryst/100fly/100crawl6x50m crawl teknikøvelser

Øvede:

- s-tag (godt "fat" i vandet)

- på siden med skift for hvert 6. bentag

- håndstilling (skære "rent" ned i vandet)/tommelfinger rører kroppen under hele armtagets fremføring(høj albue)

- vejrtrækning på hvert 7.armtag.

Arm m. pullbouy:

2x100m crawl - fokus på lange og gode armtag

1 x 100m crawl med håndplader (åh mine lats; brugte mine gamle KÆMPE-håndplader)

1 x 100m crawl - dejligt at mærke hvor let det føles, når man lige har haft plader på!

Medley-blok:

4x100m medley

Her fik jeg lige lyst til at afprøve om jeg stadig kunne finde ud af at lave en ryg-til-bryst-vending aka baglæns kolbøtte. Dum som jeg er, laver jeg den i den lave ende, med det resultat, at jeg HAMRER hovedet ned i bunden...flot! Der skete heldigvis ikke andet, end at jeg har fået en god bule...det gør jeg bedre næste gang!!!

Arm m. pullbouy:

250m, skiftevis crawl og ryg for hver 25m.

Udsvømning:

100 fri, langsomt tempo

Der er klart plads til forbedringer, men det er dejligt at komme igang igen! På et tidspunkt kommer der også starttider på.. :cool:

Skal have anskaffet mig en badedragt igen, for bikinien er sgu for svær at holde styr på, haha..

ser fedt ud :smile:

I know skide bikinier right, jeg venter også bare på dagen hvor jeg kommer til at blotte mig foran en 50årig.. tsk tsk.

Jeg har forresten bestilt en postkasserød sportsbh - huhuhuh!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share